v70 I / 1984 cm³ / 126PS

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
keramseh
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od keramseh »

Zdravim,
prosim o radu - co si myslite o teto motorizaci.
Je to Turbo ci nikoliv? Je to dostatecne zive?
Diky.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od dali »

Neni to turbo. Nejel jsem s tím, ale podle mě to bude auto pro velice klidný povahy a na klidnou jízdu. Pokud od toho budeš chtít víc, auto se bude trápit a podle mě se ti za to taky odmění nepěknou spotřebou.

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od lucki »

aj 2,5l 10V je skor na dialnicu. okresky, kde sa brzdi, pridava a nebodaj este do kopca, to bude papkat dost, a bude to dost lenive.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

keramseh
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od keramseh »

Aha, tak to je asi problem... Diky moc za nazory.

Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Ondra. »

Já mam zase názor že Volvo má chodit, no stress, trochu mi mrzí že se tu poslední dobu nějak moc schumachruje 8)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od yoby »

Ondra. píše:Já mam zase názor že Volvo má chodit, no stress, trochu mi mrzí že se tu poslední dobu nějak moc schumachruje 8)
Chodit no stress můžeš když jedeš o víkendu na výlet. Pokud potřebuješ jezdit s autem hodně, navíc ještě naloženej a nebo s rodinou, tak každej koník navíc pod kapotou je také prvek zvyšující bezpečnost
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od dali »

Ondra. píše:Já mam zase názor že Volvo má chodit, no stress, trochu mi mrzí že se tu poslední dobu nějak moc schumachruje 8)
Volvo má jet tak abys nemusel dávat plnej kvůli každej oktávce, která se rozhodla ti zabránit v předjetí 8) To je pak no stress :wink:

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od doktor »

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

GDPR_user

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od GDPR_user »

Ondra. píše:Já mam zase názor že Volvo má chodit, no stress, trochu mi mrzí že se tu poslední dobu nějak moc schumachruje 8)
Ona bezpečnost souvisí i s výkonem.Co když budeš potřebovat předjet auto,které mimo obec pojede 50-60 ale v momentě,kdy budeš na jeho úrovni začne přidávat plyn???
Jezdit na pohodu se dá i s autem,které má 300 koní a prasit i s 1,2 HTP.Memí to o autě,ale o lidech.Každopádně bych takovou zdechlinu nechtěl.

PecaTu
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 49
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Trutnov

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od PecaTu »

Přesně jak píšou kolegové žena má sice novější model a větší objem, ale podobnej výkon(103kw). Jízda po dálnici se dá v poho i s naložením, to se po nějaké době rozhýbe a málo co mě zase zastaví :D , ale jak přijdou okrsky a nedej bože nějaké předjíždění to se na to musí vytočit a pak si taky samozřejmě řekne o nějaký ten litr víc :cry: .
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Sarkasmic »

Já nevím co máte,mám B200F mám B14, mám B5204S-nejsou to letadla,to ne,ale bohate to staci... Ano,musím před předjížděním dýl čekat a víc myslet,ale jezdí to. A že by to bylo nějaký extreme liny,to říct nemůžu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Ondra. »

Sarkasmic píše:Já nevím co máte,mám B200F mám B14, mám B5204S-nejsou to letadla,to ne,ale bohate to staci... Ano,musím před předjížděním dýl čekat a víc myslet,ale jezdí to. A že by to bylo nějaký extreme liny,to říct nemůžu...
nová doba asi si začni zvykat...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od yoby »

Ondra. píše:
Sarkasmic píše:Já nevím co máte,mám B200F mám B14, mám B5204S-nejsou to letadla,to ne,ale bohate to staci... Ano,musím před předjížděním dýl čekat a víc myslet,ale jezdí to. A že by to bylo nějaký extreme liny,to říct nemůžu...
nová doba asi si začni zvykat...
Jezdit se dá i s Fábii junior 1,0 ... ale je to peklo :-) Ale proč nemít pod zadkem dost koníků na to, abych měl víc možností jak řešit případné problémy ... vyšší výkon se automaticky nerovná rychlejší a nebezpečnější jízda (většinu stálých tras jezdím s V70 stejně rychle jak jsem kdysi jezdil s felicií, ale co je bezpečnější netřeba asi říkat)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 297
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Menhir »

Já mám takové soukromé pravidlo, že na 10 kg naloženého vozu potřebuju min. 1 koně. Takže např. na 1,5 tuny 150 PS. Míň je málo, víc není nutně třeba.
Tím pádem je samozřejmě rozdíl, zda s tím jezdí samotná 50kg žena + miminko, anebo čtyři urostlí dospělci + bagáž! Rozdíl pár metráků je sakra znát.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Dural8
Offline
Příspěvky: 1337
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Dural8 »

Ondra. píše:
Sarkasmic píše:Já nevím co máte,mám B200F mám B14, mám B5204S-nejsou to letadla,to ne,ale bohate to staci... Ano,musím před předjížděním dýl čekat a víc myslet,ale jezdí to. A že by to bylo nějaký extreme liny,to říct nemůžu...
nová doba asi si začni zvykat...
Ondro není nová doba, ale D24 v 2xx a B200F v 9xx či B14 v 3xx je sakra rozdíl sám o sobě. Zřejmě Ti nikdo nevysvětlí co to znamená, protože podle toho co píšeš jezdíš 130/90/50 a nikdy jsi nepředjížděl. Když někam jedeš a na volné silnici pojede človíček s Favoritem 80, s radostí se přidáš a budeš ho následovat do místa kdy odbočí. Rád bych zde ale upozornil, že i zákon myslí na situace kdy můžeš porušit 130/90/50, nejčastěji asi uplaťnitelné v oblasti 90 a to je předjíždění. A přesně v této chvíli se každý koník navíc hodí. Pokud máš náturu, že jej nepotřebuješ a v klidu pokračuješ pomaleji než do té doby udržovaným tempem, pak ok, nikdo Ti to nebere, neber však Ty tyto možnosti ostatním - hláška "nová doba" není na místě.
_________________
V60 D4

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Tom85 »

Nechci vám tady kazit byznys s nadupanejma kárama, ale já mám v autě koní něco kolem 120ti a vůbec mi nepřipadne, že by to bylo něják líný. Rezerva mi připadne více než dostatečná. Předjíždět i s naloženým autem se nechá vcelku rozumně.

A kvůli nějáký Oktávce si na ten plyn klidně šlápnu, když už jí musim mermomocí předjet.

Fakt že jo - nechcete to přejmenovat na Šumachrklub?

Dural8
Offline
Příspěvky: 1337
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Dural8 »

Jestli narážíš na mě, tak jestli se nepletu, tak jsem zřejmě a jasně psal, že si myslím že B200F v 9xx je plně dostačující výkon a to i včetně předjíždění. Ondra obhajuje D24 což si myslím, že je pro současný provoz též dostačující výkon ale bez možnosti bezpečného předjíždění o kterém se tady dohadujeme. Takže běžte doprdele se Schumacherama!!! Nikdo tady nelítá 250 jak bezmozek. A nespojujte to s videama z doby nedávno minulé, to je diskuze o něčem naprosto jiném.

A jestli si myslíte že na to jdu moc ostře tak možná ano, ale už mě fakt sere, jak se tady vytrhávají věci z kontextu a někdo něco vysvětluje podruhé, potřetí či podesáté myslíc si že to vysvětluje lépe. Děláme tady ze sebe jenom blbce.
_________________
V60 D4

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od yoby »

Je fakt že mě tohle zkratkovitý myšlení pár lidí taky se*e. Nechápu proč pro někoho znamená vyšší výkon automaticky prase za volantem :x
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Tom85 »

@Dural8 - Má reakce byla zcela obecná. Chtěl jsem jen zakladateli threadu naznačit, že vůz podobných parametrů považuji za zcela vyhovující.

Za Šumachrklubem si stojím - viz zde prezentovaný většinový názor, kdy je předmětná motorizace považována za nedostatečnou, ba snad i nebezpečnou.

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 290
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Tomas BB, SK »

yoby píše:Je fakt že mě tohle zkratkovitý myšlení pár lidí taky se*e. Nechápu proč pro někoho znamená vyšší výkon automaticky prase za volantem :x
Pretoze taka je skusenost ludi. A hulvata (podnikatel, mafian, poslanec, pripadne "<>") na X5 si svojim zavistlivym pohladom vsimnu skor ako frajerika na escorte s vytunenym vyfukom...

Nechcem tym tvrdit nic, len to ze statistika ktora dava do suvisu IQ, velkost penisu, mnozsvo penez v banke ... neexistuje.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Dural8
Offline
Příspěvky: 1337
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Dural8 »

Tomass : Nevím jak moc obecně jsi to myslel soudě dle "Nechci vám kazit byznys s nadupanejma kárama" ale dobře, jde to i tak pochopit, jak vysvětluješ, takže beru zpět co jsem napsal.
Nicméně na fóru zažitý názor, pokud se nemýlím je, že ideální motorizace je 2.5 20V 125kW což je motor s podstatně většíma možnostma a zároveň stejnou či v mnoha případech nižší spotřebou než slabší 20V či 10V. S tím souhlasím já a proto pokud bych někomu měl radit, radil bych mu samozřejmě tuto nejsilnější verzi.
Za Schumachrklubem si klidně stůj, samozřejmě máš jednu stranu mince, na druhé však pravdou zůstane, že zhlediska bezpečnosti je lepší mít výkon vyšší než nižší. A za tím si zase stojím já. No a když už slovíčkaříme, tak zdůrazňuji je lepší, nikde nepíšu že 104kW je nedostatečný.
_________________
V60 D4

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od dali »

Vy všichni chytrý co propagujete chcíplý motorizace si zkuste uvědomit, že něco jinýho je 120 koní ve 1250kg vážící sedmě a něco jinýho to je v 1500 kg vážící V70, a ku**a něco jinýho v 1050 - 1100 kg vážící 360 :fool:

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1307
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Daniel Kout »

keramseh píše:Zdravim,
prosim o radu - co si myslite o teto motorizaci.
Je to Turbo ci nikoliv? Je to dostatecne zive?
Diky.
Ahoj, mám návrh. Protože pro každého je dobrý asi něco jiného není nad praktickou zkoušku. Já vyzkoušel 166 kW v 850T5, pak V70TDi, V40 1,8 a nyní V70 2,4 (106 kW). T5 je alespoň pro mě ideál, ale nebyl jsem schopen uhlídat spotřebu (někdo to umí :Bravo: ). Současná V70 je v poho - žádný trhač, ale pohoda. Nabízím svezení 20 popř. 21.4. Jsem s dcerkou v Krči, ale chvilku najdu. Sám uvidíš zda to stačí a nebo ne. Jestli chceš zavolej. Howk.

Dan

gsm: 737 702 660
_________________
S90 B5

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 297
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Menhir »

Danniel74 píše:Ahoj, mám návrh. Protože pro každého je dobrý asi něco jiného není nad praktickou zkoušku. Já vyzkoušel 166 kW v 850T5, pak V70TDi, V40 1,8 a nyní V70 2,4 (106 kW). T5 je alespoň pro mě ideál, ale nebyl jsem schopen uhlídat spotřebu (někdo to umí :Bravo: ). Současná V70 je v poho - žádný trhač, ale pohoda. Nabízím svezení 20 popř. 21.4. Jsem s dcerkou v Krči, ale chvilku najdu. Sám uvidíš zda to stačí a nebo ne. Jestli chceš zavolej. Howk.
To je rozumné slovo. Já nabízím takřka kdykoli v Praze svezení v 850 2,5 10V 106 kW. :beer:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od tomasss »

Dural8 píše:Tomass : Nevím jak moc obecně jsi to myslel soudě dle "Nechci vám kazit byznys s nadupanejma kárama" ale dobře, jde to i tak pochopit, jak vysvětluješ, takže beru zpět co jsem napsal.
Tady cloveka nesetrej ani kdyz drzi hubu :x :%) :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé