s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo s 60 2,4 103 kw černá barva
Bydliště: Děčín

#1 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Patrik77 »

Zdravím

mám problém s moji s 60 je to benzin 2,4 a 103 kw a to když auto se
ohřeje a delší dobu stojí na volnoběh tak pak hned jakmile zastavím například na semaforu ,na přechodu či v zácpě někde hned zhasne motor prostě spojka a brzda a hned zhasne motor..pak jde problematicky nastartovat na jeden pokus nikdy až na 2 až 4 pokus cca...k tomu ve volnoběhu se mě občas stává že začne motor skákat jako by bublat nebo měl tendenci zhasnout ale nezhasne a to vše při volnoběhu ..otáčky jsou nepravidelné v tu dobu ...a objeví se mě symbol motoru oranžový a hláška jedtě pomalu a ihned do servisu v angličtině to mám...

Začal jsem u svíček to nezabralo..pak přes diagnostiku zjistili na 3 válci cívku ta se vyměnila a za cca 14 dní se mě to samé co popisuju vrátilo na chlup stejně :( znova na diagnostiku ta už neukázala nic :( pak mě tu poradili že škrtíci klapku vyčistit když ji sundali u kámoše tak prý nebylo co čistit a opět měnili svíčky a profoukly váhu vzduchu opět bez úspěchu ..:(
Auto dále zhasíná..pořád na volnoběh skáčou otáčky a když se ohřeje pak spojka brzda a zhasne ..ale né vždy ..ale většinou..

Můžete mě tu někdo poradit kde začít a nebo čím by to mohlo být a co se dělalo špatně nebo naopak vůbec ?? já jsme už docela bezradný jen prachy vyhazuju a pořád nic .. :(

díky moc všem za rady a pomoc ..

PS: ano četl jsme podobné problémy zde a i návody jak na to ale to právě zatím nepomohlo :( proto zkouším znovu najít tu radu a proto jsme podrobně popsal můj problém..
_________________
volvo s 60 rok 2001 benzin 103 kw obsah 2,4

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 593
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#2 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od L4W »

Mel sem podobny problem. Za studena motor drzel vysi otacky takze nezdechal, ale po zahrati to na krizovatkach bylo peklo. Znovu nastartovat sem musel s plynem, jinak bych na to potreboval vic pokusu. Jedinej rozdil byl v tom, ze me se zadna varovna hlaska nezobrazovala a taky ze auto zdechlo jen pri seslapnuti spojky a poklesu otacek - misto aby se zastavily tam kde maji, tak klesly az na nejakych 500-600 coz uz motor vetsinou nesnesl. Na volnobeh samo od sebe nechcipalo nikdy. Pročetl sem fórum a zkusil běžné rady, jako například to čištění škrtící klapky, ale nepomohlo. Nakonce sem zajel na diagnostiku, kde museli nechat auto nastartované na volnoběh celou noc, aby zjistili zavadu. Vymenili potenciometr pedalu plynu, ale nechtej po me vedet co to je. Kazdopadne od te doby uz tyto problemy nemam.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo s 60 2,4 103 kw černá barva
Bydliště: Děčín

#3 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Patrik77 »

No děkuju za příspěvek zase koukám něco jiného respektivě stejný problém jako já máš ale řešilo se to jinak než u jiných příspěvků se stejným problémem ..přesně jak jsi tu psal auto nastartovat jedině s plynem pak a i to byl někdy problém..dneska jsem měnil všechny cívky tak jsem zvědav jaký to na to bude mít vliv ...každopádně bych rád věděl co to je ten potenciometer pedalu plynu :)) nemůžeš nějak zjistit ?? a kolik to jinak stálo?? pořípadě neví někdo co to je ?? či nějaká jiná rada jak toto vyřešit ? díkes všem
_________________
volvo s 60 rok 2001 benzin 103 kw obsah 2,4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kostelec

#4 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od deanoli »

zkoušel jsi palivo? Jestli jsi už od té doby sco se závada projevilo několikrát tankoval tak to můžeš samozřejmě vyloučit.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 593
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#5 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od L4W »

Patrik77 píše:No děkuju za příspěvek zase koukám něco jiného respektivě stejný problém jako já máš ale řešilo se to jinak než u jiných příspěvků se stejným problémem ..přesně jak jsi tu psal auto nastartovat jedině s plynem pak a i to byl někdy problém..dneska jsem měnil všechny cívky tak jsem zvědav jaký to na to bude mít vliv ...každopádně bych rád věděl co to je ten potenciometer pedalu plynu :)) nemůžeš nějak zjistit ?? a kolik to jinak stálo?? pořípadě neví někdo co to je ?? či nějaká jiná rada jak toto vyřešit ? díkes všem
Tak sem nekde vyhrabal fakturu a vypada to, ze byl menen cely plynovy pedal (aspon je to napsano v seznamu zakoupenych dilu). Cena byla 3768 za plynovej pedal + 1925 za praci (bez dph). I s dph celkem vysla oprava na nejakych 6700. O co presne jde ti ale nereknu, na to jsou tady jini odbornici.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#6 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od raolsa »

Abych to řekl zjednodušeně tak potenciometr pedálu plynu je taková krabička, která říká počítači v jaké poloze je plynový pedál - neboli jaký požaduješ od auta výkon. Většinou je to součástí plynového pedálu a musí se měnit komplet. Taky je v tom většinou zabudovaný spínač volnoběhu a spínač maximálního výkonu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo s 60 2,4 103 kw černá barva
Bydliště: Děčín

#7 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Patrik77 »

Tak palivo jsem tankoval už několikrát v té době závady ale upozornili mě ,že i tím by to mohlo být nebot tankuju i občas u hypernovy tesca atd ..plus dokonce několikrát natural 95 což je chyba když se tam prý může tankovat jen 98 natural minimálně...

Tak docela drahá záležitost ten pedál plynu doufám ,že u mě to bude jiný problém...zatim to vypadá na ty cívky za včerejšek a dnes dopoledne to neuděloalo ani jednou ..ale taky nic moc levného:( ale mám je z vrakáče použité tak jsem něco ušetřil než kdybych kupoval nové..a ma motor odkud jsou měl jen 30 . tis. km najeto
_________________
volvo s 60 rok 2001 benzin 103 kw obsah 2,4

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 593
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#8 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od L4W »

Patrik77 píše:plus dokonce několikrát natural 95 což je chyba když se tam prý může tankovat jen 98 natural minimálně...
To je podle me hovadina jako vrata. Jinak kdyz jsem tenhle problem resil ja, tak mi po vycisteni klapky taky bylo doporuceno natankovat aspon 10 l Shell V-power a poradne to projet, ale na poruchu to vliv nemelo.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo s 60 2,4 103 kw černá barva
Bydliště: Děčín

#9 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Patrik77 »

Tak palivo natural 95 me v servisu zakázali tankovat doufám ,že vědí proč..a neni to jen jějaký blaf..pokud někdo víte více napište dikes..jestli se tam může dát natural 95 či nikoliv ...

Zatím problém vyřešen cívky tedy asi bylo správné řešení ..ale uvidíme až to projedu pořádně zatím je to ale ok a ani jednou me to nezhaslo už ..
_________________
volvo s 60 rok 2001 benzin 103 kw obsah 2,4

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 593
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#10 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od L4W »

Nerek bych ze tankovanim 95 neco pokazis. Z manualu:

http://img215.imageshack.us/img215/750/clipboard01ffv.jpg
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo s 60 2,4 103 kw černá barva
Bydliště: Děčín

#11 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Patrik77 »

Super díky moc tímto jsi vyvrátil ostatní spekulace :)

Ale pokud budu mít na výběr natankuju lepší 98 natural :) respektivě 100 natural dnes už běžně k dostaní :)

Jinak dneska jsem opět jezdil a auto frčí jak má ..tak zase o kus více to sedí na ty civky ..a to zhasínaní bylo cívkama..
_________________
volvo s 60 rok 2001 benzin 103 kw obsah 2,4

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#12 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Švéd »

Patrik77 píše:Zdravím

mám problém s moji s 60 je to benzin 2,4 a 103 kw a to když auto se
ohřeje a delší dobu stojí na volnoběh tak pak hned jakmile zastavím například na semaforu ,na přechodu či v zácpě někde hned zhasne motor prostě spojka a brzda a hned zhasne motor..pak jde problematicky nastartovat na jeden pokus nikdy až na 2 až 4 pokus cca...k tomu ve volnoběhu se mě občas stává že začne motor skákat jako by bublat nebo měl tendenci zhasnout ale nezhasne a to vše při volnoběhu ..otáčky jsou nepravidelné v tu dobu ...a objeví se mě symbol motoru oranžový a hláška jedtě pomalu a ihned do servisu v angličtině to mám...

.

Čau Patriku,

Měl jsem stejný problém na S70-tce, u mně mi vyčistili váhu i klapku a nic se nestalo. Nakonec jsem tam jel znovu a vyměnili mi váhu vzduch - od té doby musím zaklepat, je to super a otáčky jsou stabilní. Jestli Ti mohu poradit, svěř to autor. servisu a jsem si na 90% jist, že to bude jedna z těchto věcí. A doporučuji NEPROHÁNĚJ TO nikde dokud nemáš jasný verdikt, mě se to stalo ve 100km/h a ztvrdly brdy - nic moc a tak tak, že se podařilo zastavit. Ceny ve Volvu jsou sice vysoké, ale jsou tam kluci co tomu rozumí a je to otázka max. 2 hodin. Cenu Ti neřeknu, protože jsem to měl v rámci záruční opravy. Jinak co týká paliva. 95 na toto nemá vliv, má vliv pouze na výkonnostní limity. Být Tebou Tesco bych zachoval, tedy alespoň na Letňanech a Hypernovu nevím, nemám tam žádné zkušenosti. Pokud chceš levnější benzín, mohu doporučit Globus, nekdě mají i 98. Tento benzín mám dlouhodobě ověřen u více auto, včetně Subaru Impreza WRX STI s 98. Nevím co víc bych dodal 8) . Každopádně se měj hezky a přeji rychlé uzdravení S60. David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo s 60 2,4 103 kw černá barva
Bydliště: Děčín

#13 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Patrik77 »

Ahoj Davide ,

děkuju za Tvůj příspěvek který je trefný :) neboť jsem právě zjistil,že
cívky které jsem vyměnil všechny mě problém neodstranili opět mě to zase začíná haprovat a motor chcípá :( opět zvláště když se někde stojí a čeká a mám tam neutrál a zapnutý motor pak po pár minutách cca 5 a výše se při rozjezdu a následném zastavení spojka brzda mě auto zhasne :( a pak ani nejde dokonce nastartovat hned bez toho aniž bych nemusel dávat plyn..takže cívkama to nakonec neni a můj problém trvá dále..:(

Tak jelikož mě škrtící klapku čistili i váhu vzduchu budu muset asi zkusit to coradíš Ty..a vyměnit váhu vzduchu což bude asi drahé :( už si nevím rady a horší je že ten problém mám půl roku a byl jsem asi už kvůli tomu ve 3 servisech dohromady asi 6 krát :( měnili mě kde co..napojovali na počítač a diagnostiku a stejně nic problém mě neodsranili tak asi zajedu do orig.autorizovaného servisu volvo ..kdybych to udělal hned udělal sem lépe jedna návšteva sice dražší v konečném důsledku vyjde levněji než 6 návštev u neautorizováných servisech..:( mám ponaučení aspon...

Kdyby někdo vědel čím ještě by to mohlo být ,že mě to chcípá a to hlavně když stojím a mám to na volnoběh pak brzda spojka a zhasne to at písne jsme vděčný za každou radu díky ..
_________________
volvo s 60 rok 2001 benzin 103 kw obsah 2,4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#14 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od killer »

ted uz nevim kdo presne
ale nekdo tu prodaval S60, ktera mela zlou elektroniku, ze take zhasinal motor

pak nakonec se to auto rozprodalo na nahradni dily
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#15 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od doktor »

To Patrik 77: jestli jsis to tady celé pročet, tak si musel určitě narazit i na tohle:

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=10&t=9828
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#16 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Švéd »

Ahoj, no upřímně mi Tě je líto, protože já byl také na nervy. Nicméně si myslím, dle svojí zkušenosti, že to bude popisovaná závada. A to si myslím na 97%. Být Teboz, nav štívil bych první autorizovaný servis, sami budou vědět nejlépe co tomu je. Další pozitivum je, že si myslím, že na severu budete mít mnohem příznivější ceny, než my v Praze. Jinak máš naprostou pravdu o tom, že 1 návštěva autor. servisu=6 návštěv v neautorizovaném. ALE taky jsi nic neztratil, protože výměna všech materiálů by stejně dříve nebo později přišla sama. Doporučuji: zajeď do servisu, aby zjistili co to je, dále se zeptej kolik bude stát oprava a následná práce. Potom to zhodnoť a dle svého uvážení nechej opravit. Pokud by to bylo neůměrně drahé, tak mi dej vědět, doporučil bych Ti kluka v Praze. Nejprve, ale zjisti ceny u Vás, nejlépe asi: http://www.auto-homolka.cz/. Potom to můžeme pořešit dál, protože auto se bude muset opravovat asi déle než jeden den. David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo s 60 2,4 103 kw černá barva
Bydliště: Děčín

#17 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Patrik77 »

Ahojte :)

po delší odmlce nebot jsem neměl moc času poslední dobou ..jsem dořešil můj problém který jsem tu napsal..

Nakonec jsem vyměnil palivový filtr a auto přestalo chcípat :) taková banalita a nejlevnější věc :) a poradily mě to až v orig.servisu Volvo ..

no ale to bylo jen na 4 dny nebot mě pak auto začalo zlobit zase v tom ,že mě sice nechcípalo už ale otáčky si dělaly co chtěly lítaly nahoru dolu i na volnoběh ..a nemělo výkon ..nejelo to ..pedál jsem sešlápl klidně až na zem a bez reakce :( tak jsem musel znova do Volva na diagnostiku a ted už to je ta škrtící klapka :) možná už zlobila i s tím filtrem akorát né tak extrémě a nebylo to tak znát díky tomu ,že mě to chcípalo ..

no nechal jsem ji vyčistit tedy ale nepomohlo to ..tak mě doporučili vyměnit jí celou za novou ....aspon vím co s tím bylo a je ...

akorát mě tam řekli ,že musím jí vyměnit u nich jedině novou ,že když jí koupim na na vrakovišti nebude pasovat softwer a nikdo mě to tam nenahraje protože je to prej ke každé klapce jiný ..kus na kus .což se mě nezdá ..nevíte někdo ? nemáte s tím zklušenosti ?? jestli se dá koupit a vyměnit aj z vrakoviště ta škrtící klapka a bude tam pasovat a aj bez softweru ??? nebo jak se to tedy řeší ?? ta vyměna??

díky moc za pomoc všem dopředu..
_________________
volvo s 60 rok 2001 benzin 103 kw obsah 2,4

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#18 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od raolsa »

No jsou různé verze software. Můžeš se trefit a ta klapka co si koupíš tak může mít stejný, ale taky se trefit nemusíš a bude to dělat bordel dokuď si to nenecháš upgradeovat.
Co na to odborníci? Marra, Martinopel?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#19 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Švéd »

raolsa píše:Co na to odborníci? Marra, Martinopel?
Přesně.......!
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#20 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Lukas60 »

Ahoj, není to tak dlouho co jsem měl stejný problém, autimu brutálně kolísali otáčky, na volnoběh chcípalo a při jízdě cukalo. Taktéž bylo podezření na klapku a nakonec to vyřešíla výměna lambdy a k tomu i plynový pedál a auto už zase běhá jak má a vše je zas jak má být :Yahoo!:
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo s 60 2,4 103 kw černá barva
Bydliště: Děčín

#21 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Patrik77 »

Ahoj

no ale to mě neukázal pc na diagnostice, to ukázala jen tu klapku kdyby to bylo tím pedálem a nebo lambdou pak by to jistě diagnostika odhalila ..aspon doufám ...:)
pořád mě ale zajímá nějaký jasný a 100% názor na to jestli tam jde a nebo nejde dát starou škrtící klapku z jiného S60 a to s tím softwerem a nebo bez ...prostě jak to jde vyřešit ..
_________________
volvo s 60 rok 2001 benzin 103 kw obsah 2,4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#22 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Lukas60 »

Mno, kluci v servisu mě taky řekli že to nejde ale klapka se dá prej nějak zrepasovavat taky mě to čeká. teť už nevím jestli mě lambda hlásala chybu ale s novou je to ok a je to oproti klapce (směšná cena) Takto mě to bylo řečeno: nová klapka cca 16000,- repas kolem 7000,- a lambda 35OO,-
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#23 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Lukas60 »

Hups ještě jsem zapoměl, u té klapky ještě + software
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#24 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od dod »

ziadnu klapku zatim nekupuj ale chod na ETM upgrade, to jest update softveru skrtiacej klapky! vyjde ta to cca 40eur ale mas istotu a mozno aj usetrene peniaze, je to znama vec u klapiek, ide o to ze stary soft je zrobeny tak ze po uvolneni plynu sa okamzite klapka zatvara takou rychlosotu ze sa zasekne, novy softver to riesi tak ze pri uvolneni plynu a padani otacok tesne nad 1000 ot uplne spomali a potom pomalicky znizi otacky na volnobeh. Tiez som riesil taketo problemy na S80 T6 a chcel kupovat novu klapku ale po marrovom odporuceni som siel na upgrade ETM a odvtedy ani jedno zdochnutie v krizovatke! a to mam uz najazdene takto cez 80 tisic km! inak ina pouzita klapka by ti "mala" fungovat ale musia ti ju namontovat vo volve a spravit ten upgrade softu aby to slapalo s tvojim vozitkom...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo s 60 2,4 103 kw černá barva
Bydliště: Děčín

#25 s 60 2,4 benzin 103 kw zhasíná motor

Příspěvek od Patrik77 »

No ale právě v tom autorizovaném servisu Volvo konkrétně auto-Homolka či Volvo Homolka se jmenuje v UL mě řekli ,že není možné tam dát žádnou jinou škrtící klapku z vrakoviště jedině novou a to ani ,že nejde přehrát softwer jedině vyměnit celou klapku ,že neexistuje možnost přehrání či upgrade softwaru ,jedině koupit novou a unich pak nahrát na tu novou klapku ten software ..proto jsem se chtěl dozvědet kde je pravda..či to jen nehrajou na kšeft ..ono 20 000 Kč + práce +software ´= cca 23 000 Kč ..
_________________
volvo s 60 rok 2001 benzin 103 kw obsah 2,4
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“