
Názory ohledně STK apod. netřeba brát v potaz, eRkem najezdím ročně cca 1200 km, takže ekoteroristé můžou být v klidu

Také tuto otázku nyní řeším. U mého Saabu 9-5 aero MY2000 jsem ho vyhodil (dal 3"downpipe bez katu) a super výkonový i zvukový efekt. Saab měl lambdu jen před katem, takže žádné problémy. Moje i tvoje Volvo má lambdu i za katem, takže ta by pak hlásila pitomosti a svítil by ti CEL ( i když bez ztráty výkonu). Dá se použít třeba nějaký O2 simulátor, ale s konkrétním nemám zkušenosti. Nebo jsem viděl různé způsoby vysunutí lambdy z přímého toku spalin ( viz. obrázky na http://www.s10forum.com/forum/f89/do-it-yourself-o2-simulator-126774 ), ale taky nevím, nakolik to funguje.Bohouš píše:Tak jelikož se blíží doba, kdy půjde eRko ven z garáže rád bych se zeptal na názor zkušenějších kolegů ohledně otázky výše.
Tak já ho venku mám a žádnej randál.Bohouš píše:Dle reakcí přispěvovatelů to vysunutí funguje......takže teď jen sehnat ten bazmekt na ty svíčky a jdeme do toho
Což o to, na emisích se to auto sice mechanikům nejspíš líbit bude, ale docela určitě se jim nebudou líbit ty naměřený hodnotyRoger píše:hlavne ze na emisich se to snad jeste libit bude...i bez katu.
Omyl... moje a tvoje auto má jen jednu lambdu před katem, Bohoušovo už má dvě, jednu před, jednu za katem. Všechny 850R 2,3 plnily pouze Euro I, byl bys velká výjimka. Nejsnáz, aniž bys lez pod auto to poznáš podle toho kolik si platil ekopoplatek při převodu... Já dával 5000 = Euro 1 = jen jedna lambda.Ray Doyle píše:Moje i tvoje Volvo má lambdu i za katem.
Jo 3" roura Bez katu na plaseni srnek doooobry!dali píše:Takže já mám jasno: komplet vejfuk s 3" downpipe bez katu.
No jasňeBohouš píše:Andy - koukám, že máme velmi podobnou kombinaci přibližovadel Volvo + Fiat a dokonce podobné kousky
No já platil 3000,- Kč a ve velkým techničáku mám EURO2. Takže záhada:) Kdyby byla lambda jen před katem, tak samozřejmě není co řešit. Ale i u švédskýdo výrobce downpipů mi tvrdili, že je lambda i za katem a bude svítil lambda. Asi to budu muset hodit na zvedák, ať je to jasné.dali píše:Omyl... moje a tvoje auto má jen jednu lambdu před katem, Bohoušovo už má dvě, jednu před, jednu za katem. Všechny 850R 2,3 plnily pouze Euro I, byl bys velká výjimka. Nejsnáz, aniž bys lez pod auto to poznáš podle toho kolik si platil ekopoplatek při převodu... Já dával 5000 = Euro 1 = jen jedna lambda.
Takže já mám jasno: komplet vejfuk s 3" downpipe bez katu.
Nevím jakou Imprezu máš namysli, ale třeba GT classic shape fungovalo bez katu víc než dobře. Ale sportovním katem nic nezkazíš, o tom žádná.Marek píše:Napriklad Impreza reaguje na vyndani katu znacne nepravidelnym chodem a hrbolatejsi krivkou "prubehu".
S tím se nedá než souhlasitMarek píše:Takze pokud jsou 2 lambdy , spis nevyndavat...
Já mám teď objednaný komplet výfuk bez katu. Udělám pár pokusůBohouš píše:Takže raději než nějaké pokusy, půjdu do toho sportovního katu a uvidíme.......
Uživatelé procházející toto fórum: XXC70 Satan666