Lachtan píše:Otevřeš haubnu a pod pravou částí čelního okna je schovaný pod plastovým krytem (mám pocit, že jej drží 3 šrouby - torxy)
Ten stěrač světla máš pod zarážkou schválně? Má to sice nějakou tepelnou pojistku či co, ale motorek bych takhle radši nedráždil. Ikdyž strana u řidiče se mění celkem snadno .
U 480 pouzivam vysusovaci pytliky SLICAGEL (takove ty, co najdete v lecich, v krabici s novejma botama, PC komponentama atd.. Ty pruhledne kulicky, co na pytliku je napsano DONT EAT ) Ale velike asi jako dlan.
Tyto mam rozmistene asi tri na palubce tesne u predniho skla, pak dva pod sedackama a resi to problem perfektne. Cca jednou za dva az tri mesice je vymenim.
Jan
Naposledy upravil(a) Hájčus dne 13 led 2010 09:55, celkem upraveno 1 x.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-alebo si mozes kupit od Brise ci koho ten vysusovac vlhkosti do domov auto by sa nemalo zahmlievat vobec ak sa zahmlieva aj pocas jazdy niekde je zrada
_________________ VOLVO - ONLY FOR VIKINGS
C70 2.3 T5 - bordó s béžo interierom :D
Nevim, ale nejak Vasemu humoru nerozumim... Co je na tom smesneho???
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Hajcus píše:Nevim, ale nejak Vasemu humoru nerozumim... Co je na tom smesneho???
Úsměvná je tvá domněka, že to má nějaký účinek
Pytlíky této velikosti se dávají do krabiček se zbožím o velikosti menší krabice od bot a to ještě je zbytek prostoru vyplněn pěnovými lupínky (alespoň s tím se setkávám v práci)...
Pokud by to mělo nějak působit v tvé 480-ce, tak by jsi jich tam musel mít asi tak plný kufr.
Nehledě na to, že auto není ponorka, takže je uvnitř +/- stejná vlhkost vzduchu jako venku.
(btw - kontroluješ také jejich barvu? Mění se s množstvím absorbované vlhkosti)
Hajcus píše:Nevim, ale nejak Vasemu humoru nerozumim... Co je na tom smesneho???
Úsměvná je tvá domněka, že to má nějaký účinek
Pytlíky této velikosti se dávají do krabiček se zbožím o velikosti menší krabice od bot a to ještě je zbytek prostoru vyplněn pěnovými lupínky (alespoň s tím se setkávám v práci)...
Pokud by to mělo nějak působit v tvé 480-ce, tak by jsi jich tam musel mít asi tak plný kufr.
Nehledě na to, že auto není ponorka, takže je uvnitř +/- stejná vlhkost vzduchu jako venku.
(btw - kontroluješ také jejich barvu? Mění se s množstvím absorbované vlhkosti)
Aha, jo taak. Tak ted rozumim. Ale jak jsem nahore v puvodnim prispevku napsal, ja pouzivam pytliky velikosti dlane. Cili maji hmotnost tak 300g a menim je take jak jsem jiz napsal.
Inu a i kdybys mel pravu v tom, ze to nefunguje, pro me je to alespon dobre placebo ;o)
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Hajcus píše:Aha, jo taak. Tak ted rozumim. Ale jak jsem nahore v puvodnim prispevku napsal, ja pouzivam pytliky velikosti dlane. Cili maji hmotnost tak 300g a menim je take jak jsem jiz napsal...
Vždyť o tom mluvím - pytlíky této velikosti - vis předchozí...
Hajcus píše:Inu a i kdybys mel pravu v tom, ze to nefunguje, pro me je to alespon dobre placebo ;o)
Hajcus píše:Aha, jo taak. Tak ted rozumim. Ale jak jsem nahore v puvodnim prispevku napsal, ja pouzivam pytliky velikosti dlane. Cili maji hmotnost tak 300g a menim je take jak jsem jiz napsal...
Vždyť o tom mluvím - pytlíky této velikosti - vis předchozí...
Hajcus píše:Inu a i kdybys mel pravu v tom, ze to nefunguje, pro me je to alespon dobre placebo ;o)
Proč ne, i placebo má leckdy účinek
Muj placebo ucinek je asi takovyto (v pomeru s krabickou od sirek..) Ale i tak jsem Vas tu rad pobavil.. Njn, i takovy exoti se najdou mezi volvistama..
P.s. foto casem smazu, at nezasira server.
Edit: Smazano
Naposledy upravil(a) Hájčus dne 26 úno 2010 08:23, celkem upraveno 1 x.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Občas se mi to taky stane,ale dřív to bylo prakticky pořád a zevnitř je to opravdi na ....,pomohlo mi důkladné očištění skla sajrajtem co působil po použití i antistaticky.Kuřáci to mají blbý,páč se jim tam neustále dělá povlak který to snad přitahuje,či co.
Je to dobře vidět na šmouze kterou tam člověk při čištěni nedopatřením zanechá,je namrzlá,okolí ne.
Tak co mám Volvo tak jsem ho ještě zevnitř zamrzlé neměl. Mám topení nastavené na auto a když ráno přijdu do auta a nastartuju tak pustím asi tak na dvě tři minuty vzduch na přední okno. Pak už jenom automatika - tzn. zapnutá klima, automatické pouštění vzduchu zvenku a teplota nastavená na obou ovladačích na 22°C. Jezdím ráno do práce cca 30 km a není problém. No stejně na jaře plánuju výměnu kabinového filtru.
... a kdo nebude mít silica gel, může si na palubku vysypat kilo rýže (praktičtější ve varných sáčcích), ta pohlcuje vlhkost stejně dobře, a když nabobtná tak vyměnit. Nejlepší je Uncle Sam, bo nelepí.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
doktor píše:... a kdo nebude mít silica gel, může si na palubku vysypat kilo rýže (praktičtější ve varných sáčcích), ta pohlcuje vlhkost stejně dobře, a když nabobtná tak vyměnit. Nejlepší je Uncle Sam, bo nelepí.
tak to je hodne dobry! 1:0
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Teda mě se auto taky dost zamlží, když v něm jedem 4 s botama od sněhu na krátkou vzdálenost, ale nikdy jsem neměl okna zamrzlá a ani trochu. Tak nevím čím to může být. Normálně dávám na rozjezd na čelní sklo a pak automat a není problém. Na sedmičce dávám současně okno a nohy, středy vypouštím a taky není problém. Ovšem tak jak topí sedmička, topí máloco.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
jarek.krizan píše:Teda mě se auto taky dost zamlží, když v něm jedem 4 s botama od sněhu na krátkou vzdálenost, ale nikdy jsem neměl okna zamrzlá a ani trochu. Tak nevím čím to může být. Normálně dávám na rozjezd na čelní sklo a pak automat a není problém.
Tu samou zkušenost mám i já s Vóólvikem i s Modrým