Pěkné porovnání systémů 4 x 4
http://www.awd.ee/cars.html
Jinak jsem byl samozřejmě nucen si půjčit pořádné auto, abych si odvezl a zase přivezl potřebné věci na mou chatu. Bohužel se jedná o výjezd od řeky, pěkným stoupákem lesem zhruba 300 m, takže s FWD je tam problém i za bláta, natož při sněhu a co potom při tom co teď napadlo
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Tím pořádným autem je starý Jeed Cherokee Chief
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
Starý 2.1 td motor, který má opravdu skromný výkon, nicméně tahoun je to slušný.
To co mě nejvíce udělalo radost je to, že jsem projel i půlmetrovými závějemi a potkal několik 4 x 4 (Subaru, Audi), kterým to světlost podvozku opravdu neumožňovala. Ona také redukce je velmi povedená věc, kterou by měla mít každá 4 x 4
Jen se zeptám, jak funguje uzávěrka u V70, je prý to nějaký čep, který při prokluzu jednoho ze zadních kol zablokuje diferenciál a drží na svém místě do rychlosti 40 km/h. Opravdu je tomu tak?
Jak jsem tak vypozoroval, pro mě 850, V70 AWD nemá smysl (vím tolik sněhu je málokdy), ale i tak se spíše přikláním k V70 XC Cross Country, která má světlost asi o 3 cm větší
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)