T5 Turbo

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#26 T5 Turbo

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Stalin píše:Brachovi odešlo turbo na ochcavce tdi 66kw po 120tis při cestě z Prahy na dalnici. Všechno bylo plny oleje sani IC katalizator vejfuk a ochcavka ze zadu jak když ji natřeš vyjetym olejem a v motoru zustal tak litr oleje byl rad že to nezadřel...
octavie mela overenych 120tis nebo koupena z bazaru s xxkm?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#27 T5 Turbo

Příspěvek od dali »

Kein píše:Mám nabídky na dvě turba - jeté

1. Z V70I T5 - údajně v pohodě
2. Z 850R - taky v pohodě
***********************

Mám otázky:

A) Budou tyto turba pasovat na 850 2.0 T5 155kw?
Obě dvě by měl být stejný typ TD-04HL- 16T... Pasovat budou jenom pokud vyměníš první díl výfuku (downpipe s katalyzátorem) což z toho finančně dělá nesmysl. Ty máš kónickou přírubu, tyhle 2 turba mají plocho přírubu, ale zkosenou/ šikmou. Leda nechat udělat adaptér... a to bych se bál aby se pak trubka někde nedotýkala o kastli...
Aby ti to pasovalo potřebuješ turbo s G na konci což by mělo značit tu kónickou přírubu, takže třeba 15G z 850 2,3 T5, nebo 13G z 850 2,4T, v tvým autě by mělo origo bejt asi 12G (hůř se to hledá, páč je to trochu exot).

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#28 T5 Turbo

Příspěvek od wickey »

z 850R muze byt i 15G pokud je to automat.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#29 T5 Turbo

Příspěvek od Kein »

Aha, takže tím pádem jediné co se mi hodí je turbo z 2.3 T5 nebo to samý co mám já...takže jsem zase na začátku
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#30 T5 Turbo

Příspěvek od dali »

wickey píše:z 850R muze byt i 15G pokud je to automat.
Pravdu díš :wink: Když jsem ten post čet poprvý odpoledne, taky mě to napadlo, teď jsem na to při psaní mojí hlubokomyslný odpovědi zapomněl :oops: .
Takže Keine, pokud je ta 850R automat, tak má přesně turbo, který potřebuješ.... Teda jestli společně s opravou chceš pořešit nějaký ty íhaháky navíc. Fungovat by to mělo OK, abys z toho dostal maximum, asi by neškodilo hrábnout do softwaru.

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#31 T5 Turbo

Příspěvek od Kein »

ok takže sháním TD-04HL-15G
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#32 T5 Turbo

Příspěvek od dali »

Pořád nemůžu najít, co je v tý T5 2L originál. V novějších 2,0l (třeba c70) je 12T. Ale že to má kónickou přírubu píšou i v katalogu saabtuningu, takže na G by to mělo končit.

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#33 T5 Turbo

Příspěvek od Kein »

Tak jsem se ptal na repas turba a vypadá to, že repas se pohybuje okolo 6000,- + DPH docela solidní cena :)

Ozvval jsem se celkově třem firmám co repase turb dělají napsali mi toto:

Turbo Mitshubishi/TurboCar s.r.o.

Dobrý den,
můžeme Vám nabídnout pouze opravu Vašeho turbodmychadla na opravárenskou
sadu cena 6000 + DPH (pokuď nebude zničen hřídel). Nebo Vám můžu nabídnout
turbo nové, ale potřebuji číslo turbodmychadla viz katalog nže - předběžná
cena nového cca 15 000 + DPH (záleží ale na typu). (repasované turbo tento
typ nemáme). V případě zájmu nás prosím kontaktujte.

HP
číslo turba
850 1998 2.5L TDI 140 D5252T K14 5314-970-6709 074145701J
850 1997 2.0L 250 N2P20LT TD04H 49189-01450 9180747
850 1997 2.0L 193 N2P20LT TD04H 49189-01430 9125610
850 1996 2.3L T5-R 240 B5234T3 TD04H 49189-01350/5 1275663
850 1996 2.5L 193 N2P25LT TD04H 49189-01360 1275089
850 1996 2.5L 193 N2P25LT TD04H 49189-01365 8601227
850 1996 2.5L TDI 140 D5252T K14 5314-970-6708 074145701B
850 1996 2.3L T5-R 250 N2P23HT TD04H 49189-01330 1270536
850 1996 2.3L T5 226 B5234FTY/T TD04H 49189-01310/20 9146785
850 1996 2.0L 193 N2P20FT TD04H 49189-01410/20 9146786
850 1993 2.3L T5 226 B5234T/FT TD04H 49189-01300/1 6842744
850 1993 2.0L 210 B5204T TD04H 49189-01400 6842744


S pozdravem/Best regards

www.specialturbo.cz

Ing.Vladimir Fiker

Zdravím Vás,

Děkuji za Váš dotaz. Potřeboval bych však více údajů ze štítku turbodmychadla. Co se týče repasovaných turbodmychadel Mitsubishi, žádné bohužel v repasu nevedeme, prodáváme spíše nové kusy. Co se týče opravy těchto turbodmychadel, ceny se pohybují většinou v rozmezí od 6500,- bez DPH do cca 15 - 17000,- bez DPH, záleží dle typu

S pozdravem a přáním hezkého dne

Pavel Polak


Jen potřebuji zjistit číslo turba ze štítku co na něm je, takže musím počkat na martina až ho vymontuje a řekne mi ho.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#34 T5 Turbo

Příspěvek od Stalin »

..::Philip::.. píše:
Stalin píše:Brachovi odešlo turbo na ochcavce tdi 66kw po 120tis při cestě z Prahy na dalnici. Všechno bylo plny oleje sani IC katalizator vejfuk a ochcavka ze zadu jak když ji natřeš vyjetym olejem a v motoru zustal tak litr oleje byl rad že to nezadřel...
octavie mela overenych 120tis nebo koupena z bazaru s xxkm?
Octavii koupili rodiče v 97 jako uplně novou celou dobu se do auta daval Castrol 10W 40 magnatec :green:
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#35 T5 Turbo

Příspěvek od ..::Philip::.. »

to je divne, vuz koncernu VW najede bezne na turbo 150tis a to je k.o., volvo 300tis :)

vzhledem k tomu, ze ve vetsine pripadu je stejny vyrobce, tak asi uzivatele koncernu VW nedochlazuji.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#36 T5 Turbo

Příspěvek od dali »

..::Philip::.. píše:to je divne, vuz koncernu VW najede bezne na turbo 150tis a to je k.o., volvo 300tis :)

vzhledem k tomu, ze ve vetsine pripadu je stejny vyrobce, tak asi uzivatele koncernu VW nedochlazuji.
U novějších aut za vším hledej long life oleje a prodloužený intervaly výměny. Třeba u Renaultů DCI u kterých lítaly turba ob výměnu oleje, prej stačí zkrátit interval výměny na 15tkm a máš pokoj.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 296
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#37 T5 Turbo

Příspěvek od Tomas BB, SK »

..::Philip::.. píše:to je divne, vuz koncernu VW najede bezne na turbo 150tis a to je k.o., volvo 300tis :)
Ci to nebude tym, ze tie VW maju tiez realnych 300 tisic
..::Philip::.. píše:vzhledem k tomu, ze ve vetsine pripadu je stejny vyrobce, tak asi uzivatele koncernu VW nedochlazuji.
VW su tak skvele vozy ze nejaky setrny pristup nevyzaduju. Vydrzia vsecko :)
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#38 T5 Turbo

Příspěvek od lucki »

V ochcavce TDi vydrzi turbo dozivotne!!!


pokial je jej zivot 5 rokov.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#39 T5 Turbo

Příspěvek od Kein »

chlopi prosím no OT rád bych zjsitil jak je to stím turbem teď mi zase přišla SZ že turbo z eRka pasovat bude tak kdo se v tom má vyznat
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 296
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#40 T5 Turbo

Příspěvek od Tomas BB, SK »

neviem teda jak z hladiska montaze, ale 13-kove turbo z 850/S/V/70 z nizkotlakoveho turba (2,5T, 2,4T) ma hnaciu cast (turbinu) z turba z motoru B5234T5 a hnanu cast z dvojlitroveho T5. Neviem ci mu dvojliter dostatocne roztoci turbo na potrebne otacky a bude to asi mat aj dlhsiu zotrvacnost.

Aj ked podla katalogu (http://www.turbotechnics.com/docs/catalogue.pdf) co mam ja by to mozno slo. K dvojlitrovemu turbu su na strane 31 uvedene tri druhy turb:

TD04HL-13G-7 (OEM 6842744) pre r.v. 93-97
TD04HL-13G-6 (OEM 9125610) pre r.v. 97-97
TD04HL-16T-6 (OEM 9180747) pre r.v. 97-97


a jedno z nich je zhodne s nizkotlakym turbom z 2,5T (typ TD04HL-13G-7 ). Osobne by som velmi nespekuloval a kupil nove mitsubishi rovnakeho typu ako tam bolo.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#41 T5 Turbo

Příspěvek od dali »

Kein píše:chlopi prosím no OT rád bych zjsitil jak je to stím turbem teď mi zase přišla SZ že turbo z eRka pasovat bude tak kdo se v tom má vyznat
Co vím já:
850T5, 850T5R, 850R Automat => TD04HL- 15G ..rovná downpipe příruba těsněná kónusem
850R manuál, S/V (nejspíš i C)70 T5 => TD04HL-16T...zkosená downpipe příruba těsněná klasickým těsněním

Jenom jsem nikde nenašel co přesně je originál v tý 2,0 T5, ale jelikož všechny 850 kromě R manuál měly kónickou DP přírubu na turbu, mělo by tam bejt něco končící na G.

Zkus jestli třeba mobilem nevyfotíš štítek na ještě namontovaným turbu, pro představu, kde je umístěnej zkus kouknout sem: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=310189551876
Pokud sundáš hadici od airboxu na vstupu kompresoru turba, měl by bejt ke štítku přístup.

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#42 T5 Turbo

Příspěvek od Kein »

Takže pánové věc se mi zkomplikovala tím, že moje turbo je už neopravitelné, hřídel byl rozcupovaný na kusy, takže mi zbývá koupit buďto nové za 21000,- s DPH (přes turbocar.cz - levnější jsem v ČR nenašel) nebo koupit použité v takovém stavu, že je ještě použitelné pro repase - výdrž by se pak měla rovnat novému turbu.

Jinak pokud je vaše turbo opravitelné tak u turbocaru stojí tato repase 7200Kč s DPH. Což není tak hrozné, takže pokud čekáte, až se vám turbo zadře tak to nedoporučuju a radši si nechte preventivně udělat repas ušetří vám to 10 000Kč.

Jinak nějaké info jak postupovat při koupi použitého turbodmychadla (píše turbocar.cz)

"Doporučuji důsledně zkontrolovat
vůle na hřídelce:

Axiální vůle tj. vůle ve směru hřídele musí být téměř minimální
radiální vůle tj. vůle hřídele doprava,doleva je norma cca 1 mm.

Dále nesmí být nějak posekané lopatky turbodmychadla.."



Jinak v 2.0T je originál TD-04HL-13G - udajně má stejné úchyty jako 940ka takže pasuje i na turbo devítky.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#43 T5 Turbo

Příspěvek od jogin3 »

Cao. Zeptej se Lachtana, on kupoval tusim prez Ebay, treba si se dalo vystrachat novy a levny. Jako ty nase ceny jsou enormni. Verim tomu ze v USA turbina za par korun. u nas je to vsechno laec ranec, nevim , na prcu. Pritom ta turbina je kus slityny, nic extra komplikovanyho a stoji to takovej ranec.

Ja by sem totiz taky chtel najit nejaky dobry zdroj za dobryx penize novych turbin, jelikoz ta moje uz malinko hazi olej do sani, takze taky pujde do kitek jednou. A je dobry stim pocitat a dat si stranou prachy a pak je to v pohode.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#44 T5 Turbo

Příspěvek od Kein »

Pomohl by někdo koupit turbo přes ebay? Mám už vvyhlídnuté jedno z Anglie, ale nemámúčet na ebay a ani paypall, byl by ochoten někdo zprostředkovat za mě koupi za nějakou finanční odměnu? :)
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#45 T5 Turbo

Příspěvek od ..::Philip::.. »

neni problem. vice po SZ
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#46 T5 Turbo

Příspěvek od Kein »

Tak turbo nakonec kupuji nové z Japonska, na tancích pak napíšu kompletní návod i s kontakty 8) jestli mi teda nepříjde bedna s pískem :D
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#47 T5 Turbo

Příspěvek od jogin3 »

urcite napis, i cenu pak, ja by jsem si do zasoby taky jedno vzal :D
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#48 T5 Turbo

Příspěvek od Kein »

Foto:

[img]http://img269.imageshack.us/img269/6369/img5249p.jpg[/img][img]http://img535.imageshack.us/img535/943/img6807a.jpg[/img]

Lepší zatím nejsou, doufám, že má tu správnou přírubu.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#49 T5 Turbo

Příspěvek od ..::Philip::.. »

hehe..ma ruka je slavna :ROFL:
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#50 T5 Turbo

Příspěvek od Kein »

Měl sis ještě nalakovat nehty před focením 8)
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“