Tlak oleja S60 T5

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#26 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od jogin3 »

Ja si spis myslim, ze to bude nejaka hovadinka. Vypadla hadice, podelany cerpadlo nebo neco pricpany. Rikam, zajet na poradnou diagnostiku at se uvidi co je to presne za chybu.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#27 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od sonyque »

Kiez by si mal pravdu. No uvidi sa. Poriadna diagnostika je jedine v orig. Volvo servise a tí maju do siedmeho dovolenku tak uvidim co a ako. Hodim info
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#28 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od karelvolvo »

Já nechápu proč si nenechal změřit ten tlak mechanicky manometrem na volnoběh a v těch otáčkách kdy píšeš že se rozsvítí ta hláška a budeš vědět jestli je to jen signalizací nebo tím že je motor v háji
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#29 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od sonyque »

signalizaciou to neni, nakolko je tam druhe cidlo tlaku, ano berem moze byt chybne od vyroby, ale v tom pripade by sa mi po rozsvieteni kontrolky tlaku oleja nerozsvietila aj diagnostika ktora uz vyhodnotila chybu- na zaklade zleho mazania motor nepracoval tak ako mal a rozsvietila sa diagnostika (moje dohady, mudrejsi budem po diagnostike aj ked to nevyriesi problem podla mojho nazoru). A este jedna vec, ked sa ta kontrolka rozsvietila, snazil som sa zastat hned ako sa dalo, a motor zmenil zvuk v tej chvili som ho okamzite vypol. Ked vychladol isiel ako pred tym. No myslim ze to bude nieco vaznejsie. Ale zmerat tlak oleja asi nepomoze. Vidim to od zaciatku na nejaky upchaty kanalik.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

GDPR_user

#30 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od GDPR_user »

Koukám další fantastický motor T5 asi si udělám seznam ale tento je asi tak odhadem 12tý o kterém vím.
Co se GO týká,tak bych si v tomto směru moc nefandil a spíše bych sháněl druhý motor.
Pokud se v oleji našli částečky kompozitu,pak odešly ložiska na klice a vzhledem ke konstrukci motoru je pravděpodobné,že se šály protočily i v bloku.
Přeji hodně štěstí s tímto fantastickým motorem,který je vychvalován do nebe. :evil:

Když si vybavím,že pro únik oleje mi asi 20x za den problikne kontrolka na B230FT a on jezdí a jezdí a jezdí.......... :Bravo: :Bravo:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#31 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od berzerker »

martinopel píše:Koukám další fantastický motor T5 asi si udělám seznam ale tento je asi tak odhadem 12tý o kterém vím.
Co se GO týká,tak bych si v tomto směru moc nefandil a spíše bych sháněl druhý motor.
Pokud se v oleji našli částečky kompozitu,pak odešly ložiska na klice a vzhledem ke konstrukci motoru je pravděpodobné,že se šály protočily i v bloku.
Přeji hodně štěstí s tímto fantastickým motorem,který je vychvalován do nebe. :evil:
skus sa prosim trocha o tom rozepsat, co ,preco, ako a kedy odchadza, + prevencia a cena jednotlivych dotknutych dielov, diky
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#32 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od sonyque »

Martinopel dakujem za tvoj pozitivny prispevok, neviem co by som si bez neho pocal no poprosim ta aby si mi zdovodnil preco nieje GO rentabilna, a rentabilnejsie bude kupit druhy motor ktory moze byt tiez v nahovno stave a stane sa mi to iste po par km. Radsej GO a viem ze motor mam OK. Preto ta prosim aby si zdovodnil svoje tvrdenie, preco by som mal riskovat kupou druheho motoru. Je to menej financne narocne?
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#33 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od jogin3 »

Tak druhy motor koupis klidna za 15 000Kc nekde na vrakaci treba nebo nekde z bouracky kde ti potvrdi ze motor je ok za vic. GO te vyjde v prepoctu na 30-40 000Kc. Coz je dost, ale kdyz ti to udela nekdo kdo tomu rozumi a peclive, tak si myslim, ze neni duvod se obavat GO , dyt GO se dela proto aby se motor opravil renovoval a sel da se rict jako novi. samozrejme cena se odviji od pouzitych a vymenenych soucasti. Ale furt to neni uplne novy motor. Kdyby si mel delat vse vymenit, tak si myslim ze to bude ranec. autorizak ti to neudela GO, ty delaji nove polomotory, kde vymeni cast za cast a stoji to v prepoctu uz sem se na to ptal kdyz sem mel V40 cca 100-120 000Kc
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#34 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od karelvolvo »

Ale jak píše Martinopel jestli se protočili šálky v bloku tak je to v háji (šálky jsou kluzná ložiska)
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

GDPR_user

#35 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od GDPR_user »

sonyque píše:Martinopel dakujem za tvoj pozitivny prispevok, neviem co by som si bez neho pocal no poprosim ta aby si mi zdovodnil preco nieje GO rentabilna, a rentabilnejsie bude kupit druhy motor ktory moze byt tiez v nahovno stave a stane sa mi to iste po par km. Radsej GO a viem ze motor mam OK. Preto ta prosim aby si zdovodnil svoje tvrdenie, preco by som mal riskovat kupou druheho motoru. Je to menej financne narocne?
GO spodku cca 30000Kč(za předpokladu,že se šály neprotočily),ale nejdříve bych řešil,proč motor nemazal.
Osobně jsem dělal nebo nechával dělat několik GO motorů od škodovky po Porsche a všechny OK až na jeden jediný.Ano kdo hádá že jde o motor B5244T uhodl.Celkově GO dopadla dobře,ale motor po zahřátí přestával mazat.Vyzkoušelo se vyměnit vše možné i nemožné vyzkoušeli jsme asi 4 druhy oleje a výsledek pořád stejný.Navíc vím o dalších min 3 případech kdy GO dopadla dobře,ale auto se během 300-1000 km zadřelo znovu.
Vím jen o jediné GO B5234T která dopadla dobře a auto jezdilo bez problémů,ale tam se měnila i klika a oprava stála cca 70000Kč
Toliko mé zdůvodnění.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#36 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od jogin3 »

Ale pokud ja vim tak v moji S60 T5 je B5234T3. Jeste muzete me vysvtlit co jsou to presne ty salky?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

GDPR_user

#37 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od GDPR_user »

jogin3 píše:Ale pokud ja vim tak v moji S60 T5 je B5234T3. Jeste muzete me vysvtlit co jsou to presne ty salky?
šálky neboli kluzná ložiska z kompozitní slitiny na kterých je uložena jak klika,tak ojnice

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#38 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od sonyque »

Dakujem za odpoved, to som chcel vediet nakolko som v zivote nevidel salky a neviem ako to vyzera nemohol som vediet ze ked su pretocene v bloku motora tak je to v riti.

Jogine, pozeral som nejake motory na allegro.pl aj na ebay.de ale tie ceny boli okolo tych 30-40 tis. v PL a aj okolo 60 tis. ceskych v nemecku. Preto som napisal ze sa mi neoplati dat cca to iste za druhy motor v bohvieakom stave alebo GO motora a viem ze to bude ok. Pokial by som motor zohnal za 15 tis. tak je to uplne super. No ktovie v akom stave bude.
A som naivny a verim ze motor je ok a je tam len nejaka kktina na hovno :P

Mimochodom sa priklanam k poslednemu joginovmu prispevku. Je tam motor B5234T3, meni to nieco na veci?
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#39 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od jogin3 »

A ty jako vymenit nejdou nebo v cem je takovy problem kdyz se pootoci?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#40 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od raolsa »

Šály jdou samozřejmě vyměnit. Musiš taky nechat přebrousit kliku. No když se šály protočí může se poškodit blok - prodře se. A to pak je na vyhození. Nebo na profrézování, ale sehnat na to věci je téměř nemožné.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#41 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od jogin3 »

No takze pak nastupuji asi prave ty nove polomotory kde se cena pohybuje radove kolem 120 000Kc. No zadna slava. a jak se to da lokalizovat ze toto je zrovna v riti? aby se pak na to navazalo a GO se nedelala a rovno se koupil naky ojety motor.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#42 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od raolsa »

Jestli máš dole vanu tak je to většinou vidět. Když člověk vezme za ojnici tak s ní musí jít kousek hnout na obě strany ve směru kliky. Malej kousek. Ale ne nahoru a dolů. Taky je většinou u hin motorů vidět kousky tý šály po stranách ojnice.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#43 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od wickey »

martin tady trochu plete hrusky a jabka, jelikoz B5244T a B5234T je neco jineho..

me taky odesli na B5234T4 saly na klice (kdyz jsem je tenkrat nazval tady na foru ojnicnimi loziskami, bylo mi vynadano, ze nerozumim autum, ze to tak nazyvam..). salky se vymenili, klika prolestila a mam zatim najeto na tom 40000 km. (tuk tuk). stalo to tenkrat 12000,- Sk.

Od te doby liju mobil 1 10W/40 a kazdych 1000 km dolejvam po horni rysku dle potreby. Za me dobry.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#44 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od sonyque »

Mam par otazok na tych ktori sa vyznaju v tych salkach ja som to nikdy nevidel neviem ako to vyzera ale bolo mi povedane ze ked sa pretocia tak sa zapcha nejaka dierka cez ktoru sa to maze neviem ci to je spravne ci nie.

Moja otazka znie ako sa to prejavuje v praxi pokial clovek na tom jazdi, neviem nejaky specificky zvuk motora? iny chod motora? alebo ako vlastne? Da sa to diagnostikovat len rozobratim bud vani alebo celeho motora a pokial sa to neriesi tak motor sa chova normalne len sa zrazu zadre? alebo tomu predchadzaju nejake pazvuky?

a este otazka na martinopel: pises ze sa tie motory zadreli po GO, nemohlo to byt tym ze sa nedodrzali zasady ktore su nevyhnutne pre spravny chod motora po GO, to znamena nestupat tomu, nevytacat niekolko sto kilometrov kym sa to nezabehne, predsa len su to vykonne motory a jedinci ktorim bola robena GO to nemuseli psychicky zvladnut, jazdit dajme tomu tisic km ako clovek, bez zatahu motora po max otacky. To je len moja uvaha, vlastne vravim to podla seba neviem ci sa dokazem kontrolovat ak budem robit to GO :oops: Ale budem musiet.

Kde inde by som hladal cenne rady ako na volvofore od odbornikov :good:

edit: este jedna otazocka. Koli comu sa vlastne tie salky pretocia? Vsak by to malo byt stavane na taky vykon este k tomu v serii, bez uprav.
Naposledy upravil(a) sonyque dne 02 led 2010 19:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#45 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od sonyque »

wickey píše:me taky odesli na B5234T4 saly na klice
wickey a ako sa to prejavovalo? aky je vlastne rozdiel medzi B5234T4 a B5234T3? pozeram ze v podpise mas napisany taky isty vykon ako ja. Neni to v tom ze ty mas 2.4 a ja 2.3? Troska off topic ale preco niektori slovaci tu na ceskom fore pisu cesky? Som si to pri andym vsimol a teraz aj pri tebe wickey, teda ak si ten isty wickey co na slovenskom fore.

edit: podla elitu je to ten isty objem ako mam ja 2319. Tak neviem aky je rozdiel v tychto motoroch.
Naposledy upravil(a) sonyque dne 02 led 2010 20:23, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#46 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od st_Andy »

wickey píše:martin tady trochu plete hrusky a jabka, jelikoz B5244T a B5234T je neco jineho..

me taky odesli na B5234T4 saly na klice (kdyz jsem je tenkrat nazval tady na foru ojnicnimi loziskami, bylo mi vynadano, ze nerozumim autum, ze to tak nazyvam..). salky se vymenili, klika prolestila a mam zatim najeto na tom 40000 km. (tuk tuk). stalo to tenkrat 12000,- Sk.

Od te doby liju mobil 1 10W/40 a kazdych 1000 km dolejvam po horni rysku dle potreby. Za me dobry.
Hlasim ja rovnez po GO. Taky menene salky, turbo samotne, pretesnovane veko, a kdo vi co jeste jestli se nemejlim.. a po posledni reparaci olejoveho vedeni ku turbu + par jinych vyspravcich to jede fakt pekne ba dokonce to GO jeste lip, dnes jsem po 4000 km dolejval asi 0,7 litra MObilu S 10w /40.. coz znamena, ze MOtlitby byli prozatim vyslyseny :angel:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#47 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od jogin3 »

Andy a cena? Za ty ukony? pri kolika km jsi to delal.

PS: jinak mas krasne vymazleny Rko coece, hlavne ty dva laufy od BSR jsou fakt luxusni!
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#48 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od wickey »

sonyque píše:wickey a ako sa to prejavovalo? aky je vlastne rozdiel medzi B5234T4 a B5234T3? pozeram ze v podpise mas napisany taky isty vykon ako ja. Neni to v tom ze ty mas 2.4 a ja 2.3? Troska off topic ale preco niektori slovaci tu na ceskom fore pisu cesky? Som si to pri andym vsimol a teraz aj pri tebe wickey, teda ak si ten isty wickey co na slovenskom fore.

edit: podla elitu je to ten isty objem ako mam ja 2319. Tak neviem aky je rozdiel v tychto motoroch.
@ sonyque:

ad prejav - pocujes cinkanie z motora - vtedy je zle nedobre, odstavit a dotiahnut do servisu, cim viac otoceni na nemazanych / zle mazanych / salkach s volou, tym horsie. salky vyzeraju ako dva platky kovu zahnute na tvar kluky. nachadzaju sa medzi klukou a ojnicou - su to klzne loziska. ked sa vyderu, je vola medzi piestom a klukou a vznika cinkot. u mna to bolo sposobene malym mnozstvom oleja a starym olejom (asi) - nastalo to asi po 800 km od kupy auta. pri malom mnozstve oleja je u tychto T5 motorov problem pri nakladani tomu v zatackach - nedomazavaju poriadne vsade (to som pocul od mechanika). Cize vzdy treba mat olej na vrchnej ryske a je.
co sa tyka zabehu - ja som prvych 2000 km po vymene salok jazdil do 3000 otacok.

ad motor - B5234T je zaklad, T4, T3, T6, T8 atd oznacuju jednotlive varianty (vykon, turbo typ, prevodovka typ atd). Jedna sa stale o rovnaky 2319 ccm motor.

ad obsah - nie, obaja mame 2.3

ad rozdiely - 850R mam B5234T4 s 16T turbom. tento motor bez zmeny siel do S70 T5 / V70 T5. V70 R mam s B5234T4 s 18T turbom - myslim, ze takato komnbinacia sla do V70 II T5 a S60 T5 - to by si mal mat. S60R a V70R II maju ine turbo a 2521 motor myslim.

ad slovencina a cestina - uz to tu mnohym narodovcom zo sr vadilo, ja si myslim, ze patri k elementarnej slusnosti pisat a hovorit v jazyku, ktory je v danej krajine domaci (ak ho ovladas). Kedze je toto ceske forum, pisem po cesky. Vynimku tvoria prispevky, kde odpovedam slovakom.

tož tak.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#49 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od jogin3 »

jasny chalane :D . J no ja mam olej vzdy u max risky. ale uz po druhe sem koupil auto kdy stim tipek ke me prijel zkoro na minimalni hladine oleje. Priste uz takovy auto neberu a rovnou posilam toho cloveka domu. Pac zasadni vec vymena oleje a kontrola hladiny vsech kapalin patri k zakladnim udrzbam a starostem o auto. To je jako kdyby ste nedali psovi najist. Nevim naky lidi si tyhle auta ani nezaslouzi bo co
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#50 Tlak oleja S60 T5

Příspěvek od sonyque »

wickey dik za vycerpavajuci vycuc. :)

Ospravedlnujem sa za OT prispevok:

No mozem reagovat len na ten jazyk. Mne je to v podstate jedno, len mi to bylo do oci ale dal si logicke zdovodnenie. Ja po cesky pisat neviem, len by som robil zo seba vola nespravnymi vyrazmi a gramatickymi chybami :oops: . Mozno sa aj po slovensky najdu u mna nejake chyby ale podstatne menej ako keby som pisal v cestine, takze pevne dufam ze cesky kolegovia plne rozumeju mojim prispevkom, ktore maju hlboku myslienku a nadneseho ducha :P (sranda musi byt aj keby motor poriadne nemazalo)
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“