Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
#301 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
už jsem to psal, zjisti VIN a uháněj do volva poptat se co o autě vědí. stočení km hrozí stále a už téměř všude. jestli bylo bourané musí zjistit někdo při prohlídce, sami to v inzerci nenapíšou. s motorem nemám zkušenost a asi nikdo tady z fóra nebude mít najeto tolik, ale myslím, že Tvoje představy ustojí.
ale lepší výbava je prostě lepší výbava
ale lepší výbava je prostě lepší výbava
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#302 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
ten motor je z koncernu PSA, takže si můžeš na mobile vyjet třeba pažouty, dvoulitry HDI a kouknout, kolik na něm lidi nakroutěj.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: ford focus, 1,6 16V
- Bydliště: Hlohovec
#303 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
OK, vďaka! Zajtra si to pôjdem pozrieť. Čo sa týka tej výbavy neviem, čo tým myslíš. Kožené sedačky zo zásady nechcem, parkovacie senzory tiež, čo sa týka xenónov s tými nemám skúsenosti, handsfree riešim cez samostatný reproduktor s mikrofónom (overené), som nepriateľom navigácie...Jediné, čo mi oproti fordu bude chýbať je rozmrazovanie čelného skla (teda aspoň som to tam nikde nenašiel) Záruka by bola dobrá vec, ale pokiaľ viem podľa zákona predajca ručí jeden rok.
Inak je pravda, že na dobré sa ľahko zvyká!
Inak je pravda, že na dobré sa ľahko zvyká!
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#304 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
s tim rozmražováním okna máš recht. taky to mám na fordu a je to super. volvo neumí
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 550
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
#305 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
porovnani aut: to z nemecka ma navic vyhrivany sesle (sesle budou asi el. posuvny),RTI,ovladani tel. na volantu a mozna integrovany detsky sedacky,ale do toho cervenyho nevidim,takze nevim
Suma,sumarum na novym aute by ten rozdil pri dokupovani jednotlivych veci navic byl mozna tech 3000ecek,ale po trech letech uz by tak velkej rozdil bejt rozhodne nemel
No,ale kazdopadne ceny tohohle rocniku se opravdu v rozemzi tehle cen pohybujou,takze to az tak zvlastni neni
Osobne bych se(jak uz bylo doporuceno) na vyhlidnuty kousek dojel podivat s nekym,kdo do toho vidi a pak se uvidi,jinak provereni dle VIN ve Volvu taky doporucuju
motor 2.0D: ja mam sice 1.6D,ale ten motor je taky z koncernu PSA.S autem nemam najeto moc cca 15tkm (celkem najeto 142tkm) a zatim bez jakehokoli problemu a s 2.0D to myslim nebude o moc jiny
Suma,sumarum na novym aute by ten rozdil pri dokupovani jednotlivych veci navic byl mozna tech 3000ecek,ale po trech letech uz by tak velkej rozdil bejt rozhodne nemel
No,ale kazdopadne ceny tohohle rocniku se opravdu v rozemzi tehle cen pohybujou,takze to az tak zvlastni neni
Osobne bych se(jak uz bylo doporuceno) na vyhlidnuty kousek dojel podivat s nekym,kdo do toho vidi a pak se uvidi,jinak provereni dle VIN ve Volvu taky doporucuju
motor 2.0D: ja mam sice 1.6D,ale ten motor je taky z koncernu PSA.S autem nemam najeto moc cca 15tkm (celkem najeto 142tkm) a zatim bez jakehokoli problemu a s 2.0D to myslim nebude o moc jiny
Naposledy upravil(a) Pavluňa dne 08 pro 2009 23:57, celkem upraveno 3 x.
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#306 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
mě teda ty auta v německu a čechách přijdou srovnatelný...ten viditelný rozdíl je v tom, že u nás si rodinka řekne tak mámo deme koupit tu V70 v plný palbě! Takže mi tam dejte tůůů klímu a elektrický vokna...takový auto je pak samozřejmě levnější, když srovnáš stejné kilometry, +-stav, výbavu a servisní historii tak je německo a ČR téměř to samé...to vím cca před 3ma měsícema jsem taky sháněl auto...v německu si ale auta luxusních značek kupují lidé opravdu v plné výbavě takže těch levných ( nízkých výbav ) je tam málo a zdá se že to tam je dražší...není, ale je to něco jiného...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#307 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
3000 éček tak možná jen za tu navigaciPavluňa píše: na novym aute by ten rozdil pri dokupovani jednotlivych veci navic byl mozna tech 3000ecek,ale po trech letech uz by tak velkej rozdil bejt rozhodne nemel
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#308 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
Rakúsko pomenej, viacej z Nemeckahayney píše:Boss ti zařídí šlechtu z Rakouska
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#309 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
Motor ťa pri dobrom zaobchádzaní vydrží minimálne 300tis km, mal som viac kúskov HDi a predával som, keď mali okolo 260tis km a jazdia dodnes bez problémov - keď je dobrý gazdaPlaton píše:Ešte by som sa chcel opýtať koľko taký motor vydrží. Najazdím tak 30.000 km ročne a plánujem si to auto necheť aspoň 6 rokov. Vďaka!
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#310 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
Na jednej aukcii je toto:
2006 Volvo V 50 2.0 D MOMENTUM, 5dveří, 6g, Diesel, Kombi, 1997 ccm, 100 kW
První přihlášení: 6/2006
Stav tachometru: km 83 327
Barva: Černá Metalíza
Zakoupeno jako nové vozidlo, Jeden vlastník
Údaje o najetých kilometrech
• Prodávající zaručuje pravdivost ujetých kilometrů
• Vedená servisní kniha k dispozici
SÉRIOVÁ VÝBAVA / ZVLÁŠTNÍ VÝBAVA
• ABS brzdy
• Alarm
• Regulace prokluzu (ASR)
• Immobilizér
• 3bodový samonavíjecí pás, zadní středové sedadlo
• 6 Airbagy
• 2 opěrky hlavy na zadních sedadlech
• Posilovač řízení
• Palubní počítač
• Automatická klimatizace
• Rádio s CD přehrávačem
• Mlhovky
PNEU
Namontované pneu: Letní pneu (celoroční pneu)
• 16" Lité ráfky
• Přední pneu, Vzorek přes 3 mm
• Zadní kola, Vzorek přes 3 mm
Další sada pneu: není
STAV
Stav/nedostatky interiéru:
• Profesionálně čištěná, čistá sedadla, ochranné rohože a kabina
Předchozí škody: • Ne
Mechanické nedostatky: • Bezvadný
Elektrická porucha: • Bezvadný
Lak: • Přelakování nebylo • Vysoký lesk
Světlomet: • Bezvadný
ÚDRŽBA
Servisní knížka: • Ano, servisní knížka je přiložena
Servis dodržen: • Všechny kontroly dodrženy, servis dle servisní knížky - v neznačkovém servisu
Ozubený řemen: • Ozubený řemen nevyměněn
Ošetření dutin: • Žádné ošetření dutin
Vyměněno za posledních 10 000 km: • -
VNĚJŠÍ STAV
Poznámky k vnějšímu stavu
AUTO LUCIDATA,PULIZIA PROFESSIONALE INTERNA ESEGUITA,GIA' PRONTA PER ESSERE CONSEGNATA
čo znamená približne - auto bolo profesionálne čistené, o čom existujú doklady--- tak nejako
Cena by bola do 13600-13900€ s dopravou do SR, bez prihlásenia.
Viem, že kožku nemusíš, ale možno aj aáno
Ak nemáš záujem, napíš, admin môže zmazať. Ak máš záujem, napíš cez SZ.
Je to v aukcii v serióznej spoločnosti, tak ako je popísané https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=21915
2006 Volvo V 50 2.0 D MOMENTUM, 5dveří, 6g, Diesel, Kombi, 1997 ccm, 100 kW
První přihlášení: 6/2006
Stav tachometru: km 83 327
Barva: Černá Metalíza
Zakoupeno jako nové vozidlo, Jeden vlastník
Údaje o najetých kilometrech
• Prodávající zaručuje pravdivost ujetých kilometrů
• Vedená servisní kniha k dispozici
SÉRIOVÁ VÝBAVA / ZVLÁŠTNÍ VÝBAVA
• ABS brzdy
• Alarm
• Regulace prokluzu (ASR)
• Immobilizér
• 3bodový samonavíjecí pás, zadní středové sedadlo
• 6 Airbagy
• 2 opěrky hlavy na zadních sedadlech
• Posilovač řízení
• Palubní počítač
• Automatická klimatizace
• Rádio s CD přehrávačem
• Mlhovky
PNEU
Namontované pneu: Letní pneu (celoroční pneu)
• 16" Lité ráfky
• Přední pneu, Vzorek přes 3 mm
• Zadní kola, Vzorek přes 3 mm
Další sada pneu: není
STAV
Stav/nedostatky interiéru:
• Profesionálně čištěná, čistá sedadla, ochranné rohože a kabina
Předchozí škody: • Ne
Mechanické nedostatky: • Bezvadný
Elektrická porucha: • Bezvadný
Lak: • Přelakování nebylo • Vysoký lesk
Světlomet: • Bezvadný
ÚDRŽBA
Servisní knížka: • Ano, servisní knížka je přiložena
Servis dodržen: • Všechny kontroly dodrženy, servis dle servisní knížky - v neznačkovém servisu
Ozubený řemen: • Ozubený řemen nevyměněn
Ošetření dutin: • Žádné ošetření dutin
Vyměněno za posledních 10 000 km: • -
VNĚJŠÍ STAV
Poznámky k vnějšímu stavu
AUTO LUCIDATA,PULIZIA PROFESSIONALE INTERNA ESEGUITA,GIA' PRONTA PER ESSERE CONSEGNATA
čo znamená približne - auto bolo profesionálne čistené, o čom existujú doklady--- tak nejako
Cena by bola do 13600-13900€ s dopravou do SR, bez prihlásenia.
Viem, že kožku nemusíš, ale možno aj aáno
Ak nemáš záujem, napíš, admin môže zmazať. Ak máš záujem, napíš cez SZ.
Je to v aukcii v serióznej spoločnosti, tak ako je popísané https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=21915
- Přílohy
-
- 11f.jpg (51.65 KiB) Zobrazeno 589 x
-
- 11e.jpg (38.21 KiB) Zobrazeno 589 x
-
- 11d.jpg (44.96 KiB) Zobrazeno 589 x
-
- 11c.jpg (48.38 KiB) Zobrazeno 589 x
-
- 11b.jpg (65.89 KiB) Zobrazeno 589 x
-
- 11a.jpg (89.53 KiB) Zobrazeno 589 x
-
- 11.jpg (77.36 KiB) Zobrazeno 589 x
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: ford focus, 1,6 16V
- Bydliště: Hlohovec
#311 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
Takže bol som sa na to auto pozrieť. Predajca povedal, že je to dovoz z Francúzka, keď som ho videl z blízka pochopil som tú nižšiu cenu. Na fotkách to nie je vidieť, ale zadný nárazník je dosť pooškieraný, tak isto aj lišta na šoférových dverách, sedačky tiež nie sú práve v najčistejšom stave, to všetko by sa dalo prežiť, ale vôbec sa mi nepáčil poodieraný hliník na rukadle šoférových dverí vo vnútry a poodieraná hliníková doska ovládania klimatizácie a rádia.
Ono asi sa oplatí trochu priplatiť, ale to je aj vec prijorít.
Tie kilometre asi sedia. Podľa VIN mi vo Volve povedali, že auto bolo v júni 2008 na zvolávacej akcii a vtedy malo 39.000 km. A dnes má 68.000 km.
Boss, ďakujem za ponuku, ale už som sa nakontaktoval na dovozcu, ktorý nedávno priviezol auto bratovi.
Ono asi sa oplatí trochu priplatiť, ale to je aj vec prijorít.
Tie kilometre asi sedia. Podľa VIN mi vo Volve povedali, že auto bolo v júni 2008 na zvolávacej akcii a vtedy malo 39.000 km. A dnes má 68.000 km.
Boss, ďakujem za ponuku, ale už som sa nakontaktoval na dovozcu, ktorý nedávno priviezol auto bratovi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#312 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
služobníčekPlaton píše:Boss, ďakujem za ponuku, ale už som sa nakontaktoval na dovozcu, ktorý nedávno priviezol auto bratovi.
.... držím palce, nech ti to dobre dopadne, aby si pribudol do Volvorodiny
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: ford focus, 1,6 16V
- Bydliště: Hlohovec
#313 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
Vďaka všetkým za rady a snahu!
Určite dám vedieť.
Musím povedať, že volvo je môj sen a zistil som, že nie nesplniteľný!
Určite dám vedieť.
Musím povedať, že volvo je môj sen a zistil som, že nie nesplniteľný!
#314 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
myslím, že čím více tím lépe. ale samozřejmě budeš s tím jezdit Ty, vyber podle svéhoPlaton píše:Čo sa týka tej výbavy neviem, čo tým myslíš.
Inak je pravda, že na dobré sa ľahko zvyká!
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: ford focus, 1,6 16V
- Bydliště: Hlohovec
#315 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
Mám ešte jednu otázku, na ktorú som zabudol. Ako je to s cenami bruto a netto, je to vidieť aj na tom odkaze hore na www. mobile.de. Ktorú cenu si treba všímať s daňou alebo bez dane?
Vďaka!
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=123448240&__lp=27&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=33&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=100000&customerIdsAsString=&lang=cz&pageNumber=1
Vďaka!
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=123448240&__lp=27&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=33&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=100000&customerIdsAsString=&lang=cz&pageNumber=1
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#316 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
s DPH. leda bys to kupoval na firmu jako plátce, lze uplatnovat odpočet.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#317 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
pokud kupuješ jako soukromá osoba (ne pro svoji firmu, abys uplatnil DPH) platíš brutto.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#318 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
Platon píše:Mám ešte jednu otázku, na ktorú som zabudol. Ako je to s cenami bruto a netto, je to vidieť aj na tom odkaze hore na www. mobile.de. Ktorú cenu si treba všímať s daňou alebo bez dane?
Vďaka!
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=123448240&__lp=27&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=33&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=100000&customerIdsAsString=&lang=cz&pageNumber=1
osobne bych se nebal vetsiho najezdu a radeji usetril i se 150tis km najdes auto jako nove (vzhledove i motorove)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: ford focus, 1,6 16V
- Bydliště: Hlohovec
#319 rozdiel v cenách na Slovensku v nemecku
Vďaka!
Uvidím, čo mi ponúknu, potom dám vedieť.
Uvidím, čo mi ponúknu, potom dám vedieť.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: Alfa Romeo 33, 1,7 16V, 97kw, r92
- Bydliště: Brno
#320 Koupě S40 2.0 Turbo
Dobrý den,
rád bych vas požadal o rady ohledne koupe tohoto auta. Vlastně mi jde o konkretni vuz a to tento: https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s40/7696254. Byl jsem se na nej podivat, ale uz tam nebyl majitel bazaru, ktery by mi umoznil se podivat podrobneji. Takze jsem ho jen omrknul zvenci a zdal se byt ok. Sice sedačky jiz malinko osumtele, ale nic zavazneho.
Moc se mi libi design auta a take me laka motor 2.0 s turbem o vykonu 147kW. Jezdim ted s Alfou 33 1.7 16V o vykonu 97kW, coz je na jeho velikost velice slusne a propujcuje mu velkou zabavnost. Stal jsem se alfistou a toto auto si me do jiste miry ziskalo. Ale do budoucna planuji auto, ktere by se dalo lepe vyuzit i na pohodlne cestovani, treba i s rodinou. A pro Volvo jsem mel take vzdycky slabost. Miluju hranate tvary...
Alfu si planuji s nejvetsi pravdepodobnosti nechat, ale toto volvo mi neda spat Proto vas zadam o rady, na co si dat pozor, az treba budu mit moznost si ho lepe prohlednout, popripade, jestli se uz nekdo na konkretne tento kousek nahodou nedival.
Predem diky za vase rady a komentare
rád bych vas požadal o rady ohledne koupe tohoto auta. Vlastně mi jde o konkretni vuz a to tento: https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s40/7696254. Byl jsem se na nej podivat, ale uz tam nebyl majitel bazaru, ktery by mi umoznil se podivat podrobneji. Takze jsem ho jen omrknul zvenci a zdal se byt ok. Sice sedačky jiz malinko osumtele, ale nic zavazneho.
Moc se mi libi design auta a take me laka motor 2.0 s turbem o vykonu 147kW. Jezdim ted s Alfou 33 1.7 16V o vykonu 97kW, coz je na jeho velikost velice slusne a propujcuje mu velkou zabavnost. Stal jsem se alfistou a toto auto si me do jiste miry ziskalo. Ale do budoucna planuji auto, ktere by se dalo lepe vyuzit i na pohodlne cestovani, treba i s rodinou. A pro Volvo jsem mel take vzdycky slabost. Miluju hranate tvary...
Alfu si planuji s nejvetsi pravdepodobnosti nechat, ale toto volvo mi neda spat Proto vas zadam o rady, na co si dat pozor, az treba budu mit moznost si ho lepe prohlednout, popripade, jestli se uz nekdo na konkretne tento kousek nahodou nedival.
Predem diky za vase rady a komentare
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#321 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj
za prvé: nejedná se o 2.0T, ale o 1.9T (T4)
(akorát si nejsem jistý tím krytem motoru - je naprosto stejný jako u Vóólvika a já mám nějak zafixováno, že na T4 se nedával...)
dovoz z Itálie a podezřelá absence servisky mi říká, že Km nebudou sedět, což není taková trága pokud se předchozí majitel o auto staral...
Nicméně to pro tebe bude představovat minimálně rozvody (pokud je necháš udělat poctivě, tak cca 11kkč) a otázka co turbo (ani to není likvidační položka, nové se nechá sehnat za +/- 12kkč)
Výbava je průměr (možná podprůměr - 1 airbag u T4 se mi nějak nezdá...)
Doporučoval by jsem ti při koupi vzít sebou někoho kdo tyhle auta zná a píchnout na diagnostiku - leccos prozradí, nebo se s bazarníkem domluvit na návštěvě Volvoservisu.
Jinak cena +/- odpovídá...(za předpokladu, že je vše OK a na základě toho mála co v tom inzerátu je...)
Anebo pokud striktně netrváš na sedanu, tak by jsem se podíval na tomhle
OT - AR 33 - 1.7 16V je opravdu ultimátní stroj - měl jsem jí a moc rád na ní vzpomínám - s žádným jiným autem jsem nezažil takovou jízdu
(doufám, že jí máš v černé metle )
za prvé: nejedná se o 2.0T, ale o 1.9T (T4)
(akorát si nejsem jistý tím krytem motoru - je naprosto stejný jako u Vóólvika a já mám nějak zafixováno, že na T4 se nedával...)
dovoz z Itálie a podezřelá absence servisky mi říká, že Km nebudou sedět, což není taková trága pokud se předchozí majitel o auto staral...
Nicméně to pro tebe bude představovat minimálně rozvody (pokud je necháš udělat poctivě, tak cca 11kkč) a otázka co turbo (ani to není likvidační položka, nové se nechá sehnat za +/- 12kkč)
Výbava je průměr (možná podprůměr - 1 airbag u T4 se mi nějak nezdá...)
Doporučoval by jsem ti při koupi vzít sebou někoho kdo tyhle auta zná a píchnout na diagnostiku - leccos prozradí, nebo se s bazarníkem domluvit na návštěvě Volvoservisu.
Jinak cena +/- odpovídá...(za předpokladu, že je vše OK a na základě toho mála co v tom inzerátu je...)
Anebo pokud striktně netrváš na sedanu, tak by jsem se podíval na tomhle
OT - AR 33 - 1.7 16V je opravdu ultimátní stroj - měl jsem jí a moc rád na ní vzpomínám - s žádným jiným autem jsem nezažil takovou jízdu
(doufám, že jí máš v černé metle )
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: Alfa Romeo 33, 1,7 16V, 97kw, r92
- Bydliště: Brno
#322 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No kdybych hledal nekoho, kdo se semnou pujde podivat na Alfu, nebyl by problem, ale lidi, co znaji Volvo, neznam... Snad jen muj sef ma XC90-ku, ale pochybuji ze rozumi Volvum a i kdyby, s nim bych kupovat auto nesel a autorizovany servis je celkem daleko. Na to bazarnika asi neukecam. No nejak se s tim budu muset poprat. Mam tri otazky:
1) podle ceho usuzujes, ze jde o 1.9T (T4), pripadne, podle ceho to lze 100% poznat?
2) diagnostika by se dala vzit i do toho bazaru? A maji ji jen autorizovane servisy?
3) podle fotek jsou kola chycena ctyrmi srouby. Nevite jaky je to rozmer? 4x98? A pokud ano, melo by mit toto auto 15-ky v technicaku?
Nejdriv jsem si myslel, ze na sedanu v podstate trvam, ale musim uznat, ze ten kombik z tveho odkazu je opravdovy krasavec. Jenze 80 000,- zatim nemam. Navic se mi blizi svatba a tak nejak si nejsem jisty, jestli si muzu dovolit tolik utratit... Musel bych asi rozprodat svou Alfu, a to by mi rvalo srdce. Chtel jsem si ji schovat do garaze, opecovavat ji a kdyz si budu chtit zablbnout a budu touzit po syrovem zvuku boxera, protahnu brka Alfe..... Mam na ni spoustu vzpominek - me prvni auto, muj prvni sex v aute.... Budu muset nad tim hodne premyslet ....
EDIT.: tak tu T4 jsi poznal asi podle objemu, ze (1.6 (1588 cc), 1.8 (1731 cc), 2.0T (1948 cc), 1.9 T4 (1855 cc), 2.0 (1948 cc))?
1) podle ceho usuzujes, ze jde o 1.9T (T4), pripadne, podle ceho to lze 100% poznat?
2) diagnostika by se dala vzit i do toho bazaru? A maji ji jen autorizovane servisy?
3) podle fotek jsou kola chycena ctyrmi srouby. Nevite jaky je to rozmer? 4x98? A pokud ano, melo by mit toto auto 15-ky v technicaku?
Nejdriv jsem si myslel, ze na sedanu v podstate trvam, ale musim uznat, ze ten kombik z tveho odkazu je opravdovy krasavec. Jenze 80 000,- zatim nemam. Navic se mi blizi svatba a tak nejak si nejsem jisty, jestli si muzu dovolit tolik utratit... Musel bych asi rozprodat svou Alfu, a to by mi rvalo srdce. Chtel jsem si ji schovat do garaze, opecovavat ji a kdyz si budu chtit zablbnout a budu touzit po syrovem zvuku boxera, protahnu brka Alfe..... Mam na ni spoustu vzpominek - me prvni auto, muj prvni sex v aute.... Budu muset nad tim hodne premyslet ....
EDIT.: tak tu T4 jsi poznal asi podle objemu, ze (1.6 (1588 cc), 1.8 (1731 cc), 2.0T (1948 cc), 1.9 T4 (1855 cc), 2.0 (1948 cc))?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#323 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Několik lidí z Brna a okolí, kteří volvům rozumí, tady je (Jarek křižan, Jean a pár dalších...) otázka je, zda je dokážeš ukecat...michaldawn píše:No kdybych hledal nekoho, kdo se semnou pujde podivat na Alfu, nebyl by problem, ale lidi, co znaji Volvo, neznam... Snad jen muj sef ma XC90-ku, ale pochybuji ze rozumi Volvum a i kdyby, s nim bych kupovat auto nesel a autorizovany servis je celkem daleko. Na to bazarnika asi neukecam. No nejak se s tim budu muset poprat...
1) objem, výkon a v neposlední řadě i s označení T4 na zadkumichaldawn píše:Mam tri otazky:
1) podle ceho usuzujes, ze jde o 1.9T (T4), pripadne, podle ceho to lze 100% poznat?
2) diagnostika by se dala vzit i do toho bazaru? A maji ji jen autorizovane servisy?
3) podle fotek jsou kola chycena ctyrmi srouby. Nevite jaky je to rozmer? 4x98? A pokud ano, melo by mit toto auto 15-ky v technicaku?
2) dala, mívají ji i někteří neautorizovaný servisy (pokud se specializují na Volvo) a někteří soukromníci
3) Jsem líný to hledat, ale někde v téhle sekci najdeš odpověď na tyhle dvě otázky 100% a na spoustu budoucích dalších velice pravděpodobně
takhle z hlavy mám pocit, že je to 4 x 114,3 a 15´´ disky budou určitě zapsané (z Alfy tam kola prostě nenacpeš )
Přemýšlej, přemýšlej - kombík je lepší - i na ten sexmichaldawn píše:Nejdriv jsem si myslel, ze na sedanu v podstate trvam, ale musim uznat, ze ten kombik z tveho odkazu je opravdovy krasavec. Jenze 80 000,- zatim nemam. Navic se mi blizi svatba a tak nejak si nejsem jisty, jestli si muzu dovolit tolik utratit... Musel bych asi rozprodat svou Alfu, a to by mi rvalo srdce. Chtel jsem si ji schovat do garaze, opecovavat ji a kdyz si budu chtit zablbnout a budu touzit po syrovem zvuku boxera, protahnu brka Alfe..... Mam na ni spoustu vzpominek - me prvni auto, muj prvni sex v aute.... Budu muset nad tim hodne premyslet ....
A nebo chvilku počkej, než bude v prasátku o kousek víc - nějaký pěkný kousek na prodej se vždycky najde
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: Alfa Romeo 33, 1,7 16V, 97kw, r92
- Bydliště: Brno
#324 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Asi máš pravdu. Nebudu to ted hrotit a nejakej cas pockam. Trosku nasporim a pak se mrknu. Budu Vás, Volváky, sledovatLachtan píše:A nebo chvilku počkej, než bude v prasátku o kousek víc - nějaký pěkný kousek na prodej se vždycky najde
OT: bych zapomel, jj, Alfonze mam v cerne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: velke zaluze pri nitre Slovensko
#325 Poradte z kupov V40
Tak asi klasicka otazka na co si dat pozor pri kupe V40
Som studesnt a s priatelkou chceme kupit auto rozhodnutie padlo na V40 dizlovu kedze ja mam volva rad
no ta pomozte mi ako sa orientovat v stave auta a co sa najcastejsie kazi a ktory motor je najlepsi.
cena okolo 3000€
zatial co som sa dozvedel tak asi podla mna najlepsi bude asi ten TDI 70 KW toho comon rail sa trochu bojim predca len je v tych rokoch dost velka pravdepodobnost ze oditu trisky a ked odidu trisky tak si to zvikne aj turbo odniest a to ho mozem potom rovno zosrotovat
rocnik okolo 2000
us som cital dake tie problemi co pisali majitelia ale chcel by som to zkompletizovat
-kde to hrdzavie
-co najcastie odchadza
.
.
.
Za ohcotu vopred dakujem
Som studesnt a s priatelkou chceme kupit auto rozhodnutie padlo na V40 dizlovu kedze ja mam volva rad
no ta pomozte mi ako sa orientovat v stave auta a co sa najcastejsie kazi a ktory motor je najlepsi.
cena okolo 3000€
zatial co som sa dozvedel tak asi podla mna najlepsi bude asi ten TDI 70 KW toho comon rail sa trochu bojim predca len je v tych rokoch dost velka pravdepodobnost ze oditu trisky a ked odidu trisky tak si to zvikne aj turbo odniest a to ho mozem potom rovno zosrotovat
rocnik okolo 2000
us som cital dake tie problemi co pisali majitelia ale chcel by som to zkompletizovat
-kde to hrdzavie
-co najcastie odchadza
.
.
.
Za ohcotu vopred dakujem
_________________
Moje - S60 2,4D Automat 2007
BOLO - V40 DI 2000
Otcove - V70 2,4 TDI 1998
bolo - 240 GLE 1988 us sme predali (skoda preskoda)
Moje - S60 2,4D Automat 2007
BOLO - V40 DI 2000
Otcove - V70 2,4 TDI 1998
bolo - 240 GLE 1988 us sme predali (skoda preskoda)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1242 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 784 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 670 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa