B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#26 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

sorel píše:Nechci strašit, ale začíná mě to připadat na problém s rychlostkou.
To si nemyslim...podle mne totiz rychlostka radi uplne spravne, protoze motoru hodne brzo dochazi dech. Proste je to liny, a to mnohem vic nez driv...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#27 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

Tak jsem dneska pri preventivni vymene regulatoru tlaku paliva zjistil par veci:

- z podtlakove vzduchove trubicky na regulatoru tece benzin - zrejme protrzena membrana :%)
- misto hadicky podtlaku je na regulator pripojena hadicka odvetravani nadrze :shock:
- hadicka podtlaku vubec neni :crazy:

Takze jsem dal novy regulator, prepojil hadicky a nove pridal :D a uvidi se...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#28 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

Hm, tak vyse uvedene upravy/opravy nepomohly...stale silna decelerace a velmi brzke podrazovani...
Je mozne, aby neco takovyho (v takovy mire) zpusobovala pripadna netesnost mezi blokem motoru a svodama (zblbla lambda) ?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#29 B280F - "brzdeni" motorem (automat)

Příspěvek od tomasss »

Tak dnes celkem nahodou zjisteno ze mi nefunguje benzinova pumpa v nadrzi. Na konektoru napeti je, ale netece zadny proud, hluk hlavni pumpy se s vyndanim pojistky te podavaci nemeni a z nadrze neni slyset zadny bzuceni. Vzhledem k tomu ze nad servisnim otvorem v kufru mi trucuje 50 litrova nadrz na LPG tak tohle bude zase operace...
Je dost pravdepodobny ze tahle zavada ma na svedomi i to litani tlaku paliva v liste co jsem tady uz postoval...

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=24864
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“