zdravim , mam dost velky problem . ako iste viete , dnes v noci nas zastihli velmi nizke teploty -17 v BA co si moje auto nepamata , a hned rano nastal problem . mal som nastavene nezavisle kurenie na 7:45 , no nic sa nestalo . vzdy ked vonku mrzne , pri teplomeri svieti taka oranzova ikonka vlocky , ktora dnes ale nesvietila z neznamych pricin . takze spominane kurenie ostalo vypnute a nedalo sa zapnut ani s nastartovanym motorom . takze si viete predstavit co za trable som dnes , pri -10 stupnoch prezival
neviete poradit kde moze byt problem ? naozaj si to nemohlo vybrat lepsi cas
polofunkcna klimatizacia
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#1 polofunkcna klimatizacia
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 239
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#2 polofunkcna klimatizacia
Nezávislé sa nespustí,ak nie je dostatočná kapacita batérie,alebo ak máš málo nafty.Ešte jedno ma napadá,ak je vonku viac ako 20 st.
Ale to včera zrejme nehrozilo...Takže tipujem,že Ti volvík nechal šťavu v baterke aspoň na to, aby si mohol naštartovať...Symbol mrazíka sa rozsvieti pri teplotách +2 až -5 st,pri nižšej teplote neviem,mal by poukazovať na nebezpečie klzkej vozovky (podla manuálu).A prečo nešlo spustiť NK pri naštartovanom motore,to netuším,ináč nechápem zmysel toho mať spustené NK a zároveň mi vrčí motor . Keď NK dokončuje svoju robotu a Ty ,dajme tomu,odchádzaš z parkoviska skôr, to sa dá ,ale najprv naštartovať a potom spúšťať NK, to by asi nešlo
Vlasto
Ale to včera zrejme nehrozilo...Takže tipujem,že Ti volvík nechal šťavu v baterke aspoň na to, aby si mohol naštartovať...Symbol mrazíka sa rozsvieti pri teplotách +2 až -5 st,pri nižšej teplote neviem,mal by poukazovať na nebezpečie klzkej vozovky (podla manuálu).A prečo nešlo spustiť NK pri naštartovanom motore,to netuším,ináč nechápem zmysel toho mať spustené NK a zároveň mi vrčí motor . Keď NK dokončuje svoju robotu a Ty ,dajme tomu,odchádzaš z parkoviska skôr, to sa dá ,ale najprv naštartovať a potom spúšťať NK, to by asi nešlo
Vlasto
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#3 polofunkcna klimatizacia
no je to cudne , ale nadrz mam praveze uplne plnu . asi bude baterka v cudu , je tam oem volvo bateria , je kvalitna ? kolko km treba aby sa spamatala ?
poznate aj nejake lepsie znacky ? teraz v zime to je maler asi koli tomu kureniu no
poznate aj nejake lepsie znacky ? teraz v zime to je maler asi koli tomu kureniu no
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 239
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#4 polofunkcna klimatizacia
no, aby sa spamätala jej treba tak asi 50 km súvislej jazdy...,ale kapacitu je najlepšie dať odmerať v servise alebo kto má na to špec.
mer. prístroj...
mer. prístroj...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#5 polofunkcna klimatizacia
já si nemyslím, že by to bylo baterii...protože podle manuálu, který jsem pravda četl někdy před půl rokem možná, to ale na nízkou kapacitu baterie nebo stav paliva upozorní...a upřímě řečeno taky jsem měnil na D5 baterii, ale až potom co mi palubní počítač napsal, že je malá kapacita baterie což ty o ničem takovém nepíšeš... takže já osobně bych hledal spíš problém v NT, což asi někdo slyšet nechtěl
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#6 polofunkcna klimatizacia
no prave , nepise ziadny error , len ked sa to snazim dat Turn On , tak sa to prepne po sekundicke na Off a hotovo je to smiesne ze prave Volvo znici zima ano , pretoze pocas -17 to fungovalo v pohode , no na druhy den uz nie myslel som ze auto nieco prezije no
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts