Prosím o radu - začátečník koupil V70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2.4 125kW automat
- Bydliště: Ml. Boleslav
#1 Prosím o radu - začátečník koupil V70
Ahoj všem,
chystám se co nejdřív pořídit V70. Původně jsem počítal s investicí 150-200 tKč, ale nakonec se musím vejít do výrazně nižší částky, tak hledám V70I. Rád bych se zeptal na pár věcí:
1) Dnes jsem vyzkoušel dvě benzínové V70-ky, jednu starší generaci 125kW a jednu novější 147kW, obě r.v. 2000 a automaty. U obou aut mě zarazilo, že při rozjezdu bylo cítit vibrace ve volantu, jako by motor jel nepravidelně, nebo nějak dřel... Jen v nízkých otáčkách, pak už to bylo OK. U obou aut úplně stejné vibrace, jen u staršího trochu víc. Slyšet není nic zvláštního. Vím, že se to blbě odhaduje jen z mého popisu, ale musím se zeptat - třeba je odpověď jasná a jde o nějaký běžný problém... Nevíte?
2) Našel jsem ještě jedno zajímavé auto v Brně, o 2 roky starší, ale s 2,5 TDI, což je určitě zajímavá motorizace. Hrozí u 2,5 TDI z roku 1998 potenciálně o moc víc problémů než u 2,4 125kW z roku 2000? Diesel by se mi líbil kvůli krouťáku a nakonec i spotřebě, ale trochu se ho bojím...
Je to tento vůz: http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/inzerce/osobni-auto/Volvo/V70-2.5-TD-aut.-Kombi-1258178777071524.html. Neznáte ho někdo, nebyl jste se na něj někdo mrknout? Nebo nebudete mít někdo cestu kolem? Mám to tam z Ml. Boleslavi trochu z ruky jet se tam jentak podívat...
3) Ještě auto nemám, ale už sháním blbosti - dá se sehnat spojler na konec střechy na kombíka? Taková ta stříška nad zadní okno... To pro mě prostě k Volvu nutně patří .
Díky za trpělivost, odpovědi či pomoc.
A ještě jeden dojem, o který se musím podělit - chtěl jsem původně novější generaci 70-ky, líbí se mi přístrojovka i zadní lampy... ale když jsem stál u první generace a i když jsem seděl uvnitř - to auto má takový charisma, že se mi snad nakonec líbí ta starší víc
chystám se co nejdřív pořídit V70. Původně jsem počítal s investicí 150-200 tKč, ale nakonec se musím vejít do výrazně nižší částky, tak hledám V70I. Rád bych se zeptal na pár věcí:
1) Dnes jsem vyzkoušel dvě benzínové V70-ky, jednu starší generaci 125kW a jednu novější 147kW, obě r.v. 2000 a automaty. U obou aut mě zarazilo, že při rozjezdu bylo cítit vibrace ve volantu, jako by motor jel nepravidelně, nebo nějak dřel... Jen v nízkých otáčkách, pak už to bylo OK. U obou aut úplně stejné vibrace, jen u staršího trochu víc. Slyšet není nic zvláštního. Vím, že se to blbě odhaduje jen z mého popisu, ale musím se zeptat - třeba je odpověď jasná a jde o nějaký běžný problém... Nevíte?
2) Našel jsem ještě jedno zajímavé auto v Brně, o 2 roky starší, ale s 2,5 TDI, což je určitě zajímavá motorizace. Hrozí u 2,5 TDI z roku 1998 potenciálně o moc víc problémů než u 2,4 125kW z roku 2000? Diesel by se mi líbil kvůli krouťáku a nakonec i spotřebě, ale trochu se ho bojím...
Je to tento vůz: http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/inzerce/osobni-auto/Volvo/V70-2.5-TD-aut.-Kombi-1258178777071524.html. Neznáte ho někdo, nebyl jste se na něj někdo mrknout? Nebo nebudete mít někdo cestu kolem? Mám to tam z Ml. Boleslavi trochu z ruky jet se tam jentak podívat...
3) Ještě auto nemám, ale už sháním blbosti - dá se sehnat spojler na konec střechy na kombíka? Taková ta stříška nad zadní okno... To pro mě prostě k Volvu nutně patří .
Díky za trpělivost, odpovědi či pomoc.
A ještě jeden dojem, o který se musím podělit - chtěl jsem původně novější generaci 70-ky, líbí se mi přístrojovka i zadní lampy... ale když jsem stál u první generace a i když jsem seděl uvnitř - to auto má takový charisma, že se mi snad nakonec líbí ta starší víc
Naposledy upravil(a) PepaMB dne 03 pro 2009 12:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
vítej. zkus trochu prohledat forum, o motorech je tady napsáno hodně v souvislosti s první generací resp. je napsáno hodně o 2,5TDI
s těma benzínama to zrovna taky řešim o pár témat jinde. rozhodně jde o spolehlivější motor (125kW) než ta nafta.
Zkus se tady trochu začíst..... o těch vibracích jsem tu myslím nic neslyšel...
s těma benzínama to zrovna taky řešim o pár témat jinde. rozhodně jde o spolehlivější motor (125kW) než ta nafta.
Zkus se tady trochu začíst..... o těch vibracích jsem tu myslím nic neslyšel...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2.4 125kW automat
- Bydliště: Ml. Boleslav
#3 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
Díky. Pročítám to tu už nějaký čas a informací jsem našel hodně - vesměs chválu od těch, kteří s tímto TDI jezdí, ale také spoustu tvrzení o vyšších nákladech na údržbu dieselů obecně. Ale nic konkrétního, maximálně častější výměny oleje a filtrů. Takže zatím nevím, co si z toho vybrat .
_________________
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2.4 125kW automat
- Bydliště: Ml. Boleslav
#4 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
Teď mě napadlo - je rozdíl v ceně při dělání rozvodů?
_________________
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2.4 125kW automat
- Bydliště: Ml. Boleslav
#5 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
Ještě k těm vibracím - dokážete si představit převod ze dvou ozubených koleček sestavený příliš na těsno? Bude se to točit, ale je cítit odpor a každý zub. Tak mi to přijde při rozjezdu těch aut, přitom bych čekal jemný chod.
_________________
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V60D3 aut
- Bydliště: Olomouc
#6 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
pepoMB mám třetí volvo, tudíž - nejsem úplnej znalec, ale něco jsem již vyzkoušel. osobně bych šel do TDI, možná je línější, ale přeci jenom je to těžký auto a spotřeba u nafty je lepší, nakonec ten motor, pokud již neobjel několikrát zeměkouli, je držák. Dal bych si určitě bacha na servisní historii a při koupi bych nechal doma emoce. Já jsem se zahleděl do nový V70 a teď kvůli DPF biju hlavou o zeď ...
_________________
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 238
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#7 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
To by ma zaujímalo,aký máš problém s DPF?
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#8 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
že by větší spotřeba, horší tah motoru, vyšší servisní náklady (neleje se tam ta tzv. močovina?) a nedá se s tím jezdit dlouhodobě po městě?
DPF = nesmysl
DPF = nesmysl
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#9 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
2) možná bych se zkusil zamyslet jakej máš roční nájezd - a zakomponoval to do rozhodování nafta x benzín. Já mám TDI a jsem spokojenej (i když s benzínem bych byl asi taky )
To auto v odkazu má podle popisu najeto 120.000 km. Nevěřím, že to auto najelo jenom 12.000 km ročně. Každopádně to chce na diagnostiku ať se podívají jestli někdo nehýbal s tachometrem. Nebo přes VIN si nechat ve Volvu vyjet historii.
Rozdíl v ceně rozvodů je. Nevím kolik stojí na benzín, ale na TDI je to kolem 12-15t v neautorizovaném, ke 20t v autorizovaném. Počítám že benzín se vleze do 10t (v neautorizovaném). U TDI se dělají každých 120.000 km, benzín nevím.
3) Křídlo se sehnat dá. Ať už origo (ve volvu, ale stojí majlant) nebo neorigo. Musíš se ho pak nechat stříknout.
To auto v odkazu má podle popisu najeto 120.000 km. Nevěřím, že to auto najelo jenom 12.000 km ročně. Každopádně to chce na diagnostiku ať se podívají jestli někdo nehýbal s tachometrem. Nebo přes VIN si nechat ve Volvu vyjet historii.
Rozdíl v ceně rozvodů je. Nevím kolik stojí na benzín, ale na TDI je to kolem 12-15t v neautorizovaném, ke 20t v autorizovaném. Počítám že benzín se vleze do 10t (v neautorizovaném). U TDI se dělají každých 120.000 km, benzín nevím.
3) Křídlo se sehnat dá. Ať už origo (ve volvu, ale stojí majlant) nebo neorigo. Musíš se ho pak nechat stříknout.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#10 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
křídlo origo 6134Kč - nejsem si jistej, jestli ho nedodávaj rovnou v barvě kastle.
případně origo křídlo s brzdovým světlem 6843Kč
případně origo křídlo s brzdovým světlem 6843Kč
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
já osobně mám u diesla hrůzu z toho, že mi odejdou vstřikovače, čerpadlo a turbo a jsem v tom za hodně. v tom myslím spočívá větší nákladnost u naftáků...mluvím ovšem o common railu v nové generaci, ale myslím, že i u těch starších se bavíme o podobných potenciálních problémech. Z hlediska servisu to není takový rozdíl, jen ty rozvody stojí víc, ale zase jak často se dělají? V tom bych asi takový problém neviděl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 238
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#12 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
DPF filter na novších volvách je bezúdržbový,žiadna močovina,ale strata výkonu vďaka DPF je ...
Lejte do toho poriadnu naftu,každých 15000 km vymeňte kvalitný olej,po bláznení vychlaďte turbo a starajte sa o svoj kchár
ako najlepšie viete a D Vám bude dlho poctivo a dobre slúžiť...
Vlasto.
Lejte do toho poriadnu naftu,každých 15000 km vymeňte kvalitný olej,po bláznení vychlaďte turbo a starajte sa o svoj kchár
ako najlepšie viete a D Vám bude dlho poctivo a dobre slúžiť...
Vlasto.
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#13 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
Benzíny jedou skvěle(krom 2.0),nafta dobře,ale zas zalevno,náklady se tu probírali mockrát a je to +- nastejno,když máš smůlu sežere tě to i to.Naftu seženeš jak klasiku tak comon,to záleží na tobě.Ideální stav je,když si auto můžeš jít prohlídnout 3x,ale kdy se to povede....V70 mívá nectnost vrzajícího interiéru,ale je "jaksi víc do ruky",V70II už je loď a při řizení toho parníku tě okolní svět nachává chladným.Tak šťastnou ruku.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2.4 125kW automat
- Bydliště: Ml. Boleslav
#14 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
No ve finále jsou 2 auta - benzín 2435ccm 125kW r.v. 2000 (http://auta.yauto.cz/volvo-v70-2-4i-automat-592722.html) a to výše zmiňované TDI 2,5 103kW r.v. 1998 (http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/inzerce/osobni-auto/Volvo/V70-2.5-TD-aut.-Kombi-1258178777071524.html). Bohužel to TDI je až u Ostravy.
Na zítřek mám domluvenou prohlídku toho benzínu, účast přislíbil Marra ze zdejšího fóra, takže na to naštěstí nebudu sám. Předtím mám ještě sraz se Zebem, abych se podíval ještě na jiné auto a nebyl v tom bazaru nekriticky nadšený.
Na zítřek mám domluvenou prohlídku toho benzínu, účast přislíbil Marra ze zdejšího fóra, takže na to naštěstí nebudu sám. Předtím mám ještě sraz se Zebem, abych se podíval ještě na jiné auto a nebyl v tom bazaru nekriticky nadšený.
_________________
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
jdeš na to pěkně od lesa
tak dej pak vědět
tak dej pak vědět
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#16 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
Z AutoLLCar jsem bral několik aut. Vše pěkné auta se serviskou, u kterých platilo vše, co bylo v inzerátu. Já bych jednoznačně preferoval benzína.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#17 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
Taky bych se přimlouval za benzína. Pokud nenajedeš ročně aspoň 30kKm, tak bych do diesla nešel. Osobně ani pak, to bych tam radši dal plyn. Ve výsledku to vyjde levněji a nemáš dehtující auto. Ale já jsem holt proti dieslům v osobácích dost negativně zaujatej (asi ne tolik jako Jarek, ale dost ). U dieslu máš dražší skoro všechno kromě paliva. Je tam navíc minimálně turbo, jehož výměna není zrovna nejlevnější záležitost. Tuším převodovky u 2.5TDI nevydrží tolik co u benzínů (ale to by Ti přesněji řekl Mára). A nemá chrochták i dvouhmotový setrvák? Ale mám podezření, že tuhle "vymoženost" má i V70II s 125kW benzíňákem.
Proč obě prvně zmiňovaná auta klepaly do volantu se nejsem schopen vyjádřit, ale rozhodně to není standardní vlastnost.
K tomu, že se Ti při obhlížení auta zalíbila V70 první generace – no to ono se ani není co divit Ale nediv se, až se Ti po pár letech ježdění a koukání po Volvech začne ještě víc líbit 850, takovou proměnou už tu prošlo lidí
Proč obě prvně zmiňovaná auta klepaly do volantu se nejsem schopen vyjádřit, ale rozhodně to není standardní vlastnost.
K tomu, že se Ti při obhlížení auta zalíbila V70 první generace – no to ono se ani není co divit Ale nediv se, až se Ti po pár letech ježdění a koukání po Volvech začne ještě víc líbit 850, takovou proměnou už tu prošlo lidí
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#18 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
Aha, tak Ty jdeš po automatu, tam nemusí platit to, co jsem psal o výdrži převodovky. Jinak u toho diesela moc nevěřím těm kilometrům... ale to by mělo jít zjistit v originálním servisu, aspoň u 850 to jde. Rozvody Tě každopádně budou čekat u obou...
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#19 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
klepanie by mohol sposobovat vymlety silentblok na motore (ten horny). u mna uz je nacaty a je to uz trochu citit.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2.4 125kW automat
- Bydliště: Ml. Boleslav
#20 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
To by mohlo byt ono. To auto, ktere bylo horsi, ho ma utrzenej.lucki píše:klepanie by mohol sposobovat vymlety silentblok na motore (ten horny). u mna uz je nacaty a je to uz trochu citit.
_________________
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#21 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
No pokud by to bylo jen tohle tak lze nad tím hořekovat a přitom novej stoji ani ne 300.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2.4 125kW automat
- Bydliště: Ml. Boleslav
#22 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
Tak jsem se nakonec rozhodl pro benzin. Dle Marry compjutru je auto OK včetne km. Marra sam nasel par nedostatku, ale nic kritickeho. Takže v pondělí si ho jedu vyzvednout
Diky Zebovi za ranni projizdku, jsem dluznik. Marrovi za ochotu a vsem za komentare.
Diky Zebovi za ranni projizdku, jsem dluznik. Marrovi za ochotu a vsem za komentare.
_________________
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#23 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
Gratulace k pěknému autí
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 2.4 125kW automat
- Bydliště: Ml. Boleslav
#24 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
Tak je konečně drobeček doma . Potřebuje teď ještě nějaké drobné opravy, úpravy a prvotní péči v novém domově, ale toho se mu brzo dostane.
A první dojmy? Jede to hezky, i když to není žádný závoďák. Takové příjemné autíčko do města (je u nás doma nejmenší, no). Spotřeba po Praze lehce přes deset, na dálnici domů to kleslo na 9,5, takže v těch 130-ti asi 9/100. Dle PC. Uvidím, až dotankuji.
Teď mě čekají oleje, horní silentblok motoru, svíčky, nějaké žárovičky, zimní pneu, handsfree, dálkové ovládání, tónování skel. To tak pro začátek ... pak se uvidí...
A první dojmy? Jede to hezky, i když to není žádný závoďák. Takové příjemné autíčko do města (je u nás doma nejmenší, no). Spotřeba po Praze lehce přes deset, na dálnici domů to kleslo na 9,5, takže v těch 130-ti asi 9/100. Dle PC. Uvidím, až dotankuji.
Teď mě čekají oleje, horní silentblok motoru, svíčky, nějaké žárovičky, zimní pneu, handsfree, dálkové ovládání, tónování skel. To tak pro začátek ... pak se uvidí...
_________________
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
Volvo V70 2.5 125kW automat '00
Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103kW DSG '12
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 Prosím o radu - začátečník kupuje V70
gratulace. at pěkně slouží. čekáme Tě v galerce.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek