MOTOR 2,5TDi - práce turba

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 21
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 II 2,5TDi r.v.2000 man. barva tm.šed
Bydliště: Ústí nad Labem/Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

#1 MOTOR 2,5TDi - práce turba

Příspěvek od Bzukul »

Ahoj všichni, může mi někdo napsat při jakých otáčkách zapíná turbo. Lze nějak zjistit správnou funkčnost tohoto turba?
Předem děkuji BZUKUL
_________________
V70 II 2,5TDI 103kW 2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#2 MOTOR 2,5TDi - práce turba

Příspěvek od Boss »

Bzukul píše:Ahoj všichni, může mi někdo napsat při jakých otáčkách zapíná turbo. Lze nějak zjistit správnou funkčnost tohoto turba?
Předem děkuji BZUKUL
Už si to presne nepamätám, ale cca 1700 -2000 už musí nabehnúť.
Ale ten motor má lineárny priebeh, tak neviem, či to nie je skôr, akurát to tak necítiť.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 96
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo V70 II 2.5TDI 2001
Bydliště: Praha-východ

#3 MOTOR 2,5TDi - práce turba

Příspěvek od AldaAlan »

Už si to presne nepamätám, ale cca 1700 -2000 už musí nabehnúť.
Ale ten motor má lineárny priebeh, tak neviem, či to nie je skôr, akurát to tak necítiť.[/quote]

Lineární průběh u 2.5TDI bych zrovna neřekl....mě zabírá celkem razantně podle otáčkoměru na 1800ot/min.
Chtělo by to pro info. nějaký graf...

Alda
_________________
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#4 MOTOR 2,5TDi - práce turba

Příspěvek od eLzyx »

Naposledy upravil(a) eLzyx dne 22 říj 2009 15:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#5 MOTOR 2,5TDi - práce turba

Příspěvek od hajnej »

ševče, drž se svého benzínového kopyta, on potřebuje 2,5TDI, ale mě se to hodí :wink:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#6 MOTOR 2,5TDi - práce turba

Příspěvek od eLzyx »

no jo no ... v dýzlech se nějak moc nevyznám, ale snaha poradit se cení, ne?
Tak to zkusím ještě jednou
D5252T.jpg
D5252T.jpg (66.37 KiB) Zobrazeno 1049 x
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#7 MOTOR 2,5TDi - práce turba

Příspěvek od hajnej »

:good:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 96
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo V70 II 2.5TDI 2001
Bydliště: Praha-východ

#8 MOTOR 2,5TDi - práce turba

Příspěvek od AldaAlan »

eLzyx píše:no jo no ... v dýzlech se nějak moc nevyznám, ale snaha poradit se cení, ne?
Tak to zkusím ještě jednou
D5252T.jpg

dobrá práce, taky dík...
ten graf hovoří za vše :)

Alda
_________________
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 96
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo V70 II 2.5TDI 2001
Bydliště: Praha-východ

#9 MOTOR 2,5TDi - práce turba

Příspěvek od AldaAlan »

ještě přikládám k tomuto tématu můj příspěvek z dneška.

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=21089

Alda
_________________
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#10 MOTOR 2,5TDi - práce turba

Příspěvek od dali »

Dodám, že aby to tahalo odspoda jak má, musí taky být správně seřízený předvstřik (pokud je rozhozenej, po seřízení rozdíl určitě poznáte). Trošku pohotovější reakce na sešlápnutí plynu se dá dosáhnout použitím KN filtru (stačí jen vložka do airboxu, i ta je trochu znát). Dost se toho dá dosáhnout, pokud si pohrajete s vejfukem (holá trubka odpředu dozadu by asi byla dost znát :twisted: )

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 21
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 II 2,5TDi r.v.2000 man. barva tm.šed
Bydliště: Ústí nad Labem/Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

#11 MOTOR 2,5TDi - práce turba

Příspěvek od Bzukul »

Díky docela dost dobré informace. Jsem úplný laik v dieslu. Zatím jsem měl vždy benzín, takže nějak plavu v zjištění, zda mi vůbec TURBO funguje.
_________________
V70 II 2,5TDI 103kW 2000

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#12 MOTOR 2,5TDi - práce turba

Příspěvek od dali »

Ještě bych dodal, že mě to zatahuje od cca 1750 s tím že předvstřik bych měl mít v normě, mám KN vložku v sání.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“