S60...předehřev?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#26 S60...předehřev?

Příspěvek od Gabe »

Já myslím, že je to potřeba nějak shrnout, protože pár lidí tady to nemůže asi úplně pochopit.

Takže všechny D5 (kromě opravdu několika smolařů s dovozem z itálie) mají nezávislé topení (dále jen NT). Ať to zde nazývá někdo jako nezávislé nebo přídavné nebo jakkoliv jinak. Vždy je to jedno a to samé zařízení, včetně oběhového čerpadla. A jeho spuštění má dva druhy.
1. levnější - při pořizování nového auta první majitel šetřil. Toto topení se !! po nastartování !! spustí samo, při teplotě nižší, než 5stupňů Celsia. V tomto případě NT pomáhá motoru rychleji ohřát vodu, takže vám rychleji auto topí, méně se opotřebovává, má nižší spotřebu, apod... Ale nemáte při příchodu do auta teplý motor a vyhřátý interiér. :cry:
2. dražší - při pořizování nového auta první majitel přemýšlel dopředu. Toto NT se dá programovat přes palubní počítač na levé páčce, takže si můžete nastavit libovolný čas (myslím, že dokonce dva časy) spuštění NT. Tzn. že když vyrážíte v 7h z domova, tak si prostě naladíte sepnutí topení třeba na 6,30h a v 7h usedáte do auta s ohřátým motorem na 60stupňů (nikoliv na provozní teplotu, ta je kolem 90) a do vyhřátého interiéru. To díky právě oběhovému čerpadlu a elektronice, která po ohřátí vody spustí i větrák.

A odpověď na otázku, zda jde přeprogramovat verzi 1. na verzi 2., je ANO]. Funguje to, ale skutečně to stojí cca 10-12tis. Není to žádná montáž něčeho dalšího do auta, je to jen sprostě drahá SW záležitost, otázka skutečně jen pár minut práce na diagnostice ve VOLVU.

Jediné, co teď nemohu (Márrovi) ani potvrdit a ani vyvrátit je to, zda se verze 2. nedokáže bez předchozího naprogramování sama, pod oněch 5stupňů Celsia, sepnout. Je mi divné, že by chytřejší verze nepočítala s tím, že třeba v pátek večer kdy je pěkně, by nemohlo v pondělí ráno být venku na nule. V pondělí ráno bych sedal do auta, kde se samo nesepne topení??? Ano, dá se sepnout manuálně, to je možná odpověď. Ale pro někoho, kdo na to zapomene a zaplatil 10-12tis za chytřejší SW. Prostě nevím, ale Márra by asi nepsal něco, co není pravda
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#27 S60...předehřev?

Příspěvek od Lukaso »

Gabe píše:Já myslím, že je to potřeba nějak shrnout, protože pár lidí tady to nemůže asi úplně pochopit.

Takže všechny D5 (kromě opravdu několika smolařů s dovozem z itálie) mají nezávislé topení (dále jen NT). Ať to zde nazývá někdo jako nezávislé nebo přídavné nebo jakkoliv jinak. Vždy je to jedno a to samé zařízení, včetně oběhového čerpadla. A jeho spuštění má dva druhy.
1. levnější - při pořizování nového auta první majitel šetřil. Toto topení se !! po nastartování !! spustí samo, při teplotě nižší, než 5stupňů Celsia. V tomto případě NT pomáhá motoru rychleji ohřát vodu, takže vám rychleji auto topí, méně se opotřebovává, má nižší spotřebu, apod... Ale nemáte při příchodu do auta teplý motor a vyhřátý interiér. :cry:
2. dražší - při pořizování nového auta první majitel přemýšlel dopředu. Toto NT se dá programovat přes palubní počítač na levé páčce, takže si můžete nastavit libovolný čas (myslím, že dokonce dva časy) spuštění NT. Tzn. že když vyrážíte v 7h z domova, tak si prostě naladíte sepnutí topení třeba na 6,30h a v 7h usedáte do auta s ohřátým motorem na 60stupňů (nikoliv na provozní teplotu, ta je kolem 90) a do vyhřátého interiéru. To díky právě oběhovému čerpadlu a elektronice, která po ohřátí vody spustí i větrák.

A odpověď na otázku, zda jde přeprogramovat verzi 1. na verzi 2., je ANO]. Funguje to, ale skutečně to stojí cca 10-12tis. Není to žádná montáž něčeho dalšího do auta, je to jen sprostě drahá SW záležitost, otázka skutečně jen pár minut práce na diagnostice ve VOLVU.

Jediné, co teď nemohu (Márrovi) ani potvrdit a ani vyvrátit je to, zda se verze 2. nedokáže bez předchozího naprogramování sama, pod oněch 5stupňů Celsia, sepnout. Je mi divné, že by chytřejší verze nepočítala s tím, že třeba v pátek večer kdy je pěkně, by nemohlo v pondělí ráno být venku na nule. V pondělí ráno bych sedal do auta, kde se samo nesepne topení??? Ano, dá se sepnout manuálně, to je možná odpověď. Ale pro někoho, kdo na to zapomene a zaplatil 10-12tis za chytřejší SW. Prostě nevím, ale Márra by asi nepsal něco, co není pravda


Je sice hezký že si to shrnul ale napsal si to samé co já o pár řádků výš...co se týká funkce automatického startu při okolní teplotě nižší než x stupňů ( 5 to není, protože sem si to taky myslel a ve Volvu mi řekli že to je víc, myslím 8 ) tak ta opravdu při druhé dražší možnosti není. Ale to jsem taky psal...pak tam máš dalších pár věcí ktertý jsou jinak ale nebudu tu přepisovat co už jsem psal...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#28 S60...předehřev?

Příspěvek od Lukaso »

Přečetl jsem si pozorněji co si psal. Oprava - je to jedna blbost vedle druhé. Ty to NT aktivované máš, že o tom tak sofistikovaně píšeš??? Např že musíš nastavovat čas půl hodiny dobředu je holý nesmysl, nastavuje čas kdy auto chceš mít vyhřáté, to jsem ale taky psal...opravdu nechápu smysl tvého příspěvku k věci o které evidentě nic nevíš, akorát tu mateš lidi...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#29 S60...předehřev?

Příspěvek od Lukaso »

hayney píše:aha. takže to žere i baterku. tzn. když bude venku fakt zima, tak mi to nebude topit celou noc na 18 st. ....zajímá mě, jestli jsi to ozkoušel někdy přes noc, když byla nějaká chladnější noc...přeci jen Pája nepije rum a na srazech ji je v noci zima :D
mimochodem, jsem z toho taky celej odvařenej :oops:
Hele abych byl upřímnej tak jsem to nikdy přes noc nezkoušel...ale když mi to aktivovali tak říkali že to vydrží cca 4 hodiny v provozu pak se to vypne kvůli baterce...ale ono to bohužel nerespektuje teplotu nastavenou na klimě ( ikdyž mi říkali že ano...) takže to funí fakt dost teplej vzduch, jednou jsem někde dýl stál tak jsem to zapnul a po cca 10 min. vypnul protože mi bylo vedro...( bylo to ale někdy v březnu takže už relativně teplo )
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#30 S60...předehřev?

Příspěvek od hajnej »

ok. takže dá se říct, že si nastavim potřebnou teplotu v kabině a dotápí to do tý chvíle, než baterka neřekne STOP!
a stálo to za aspon za to, zbavit se D5 a skočit do 2,5T???
....že bych se zejtra otočil na Chodově?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#31 S60...předehřev?

Příspěvek od Lukaso »

hayney píše:ok. takže dá se říct, že si nastavim potřebnou teplotu v kabině a dotápí to do tý chvíle, než baterka neřekne STOP!
a stálo to za aspon za to, zbavit se D5 a skočit do 2,5T???
....že bych se zejtra otočil na Chodově?
Právě že si nenastavíš teplotu, jen prostě řekneš palubáku zapni NT....mě říkali že to vytápí na teplotu nastavenou na klimě, ale ať jsem tam měl min nebo max vyždycky foukal dost teplej vzduch. Ano a NT jede dokud baterka nebo stav paliva neřekne stop...samozřejmě že prakticky vždy jde o baterku, spotřebu paliva NT jsem nikdy nezkoumal :-D

Hele zejtra se stav na chodově určitě ať hodíme řeč a možná bych ti trochu dokázal pomoc s tím NT :wink: jestli to stálo za to je strašně subjektivní záležitost...myslím že 2.5T je v každém ohledu lepší než D5 ale jde o to jestli je pro tebe lepší i s dvojnásobmou spotřebou nebo ne :-D V8 bude asi taky lepší než 2.5T :green: :green:
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#32 S60...předehřev?

Příspěvek od Gabe »

Lukaso píše:Přečetl jsem si pozorněji co si psal. Oprava - je to jedna blbost vedle druhé
Klaním se před tebou. Je vidět, že od loňského března, kdy si odborně mluvil o jakémsi cvakání s dotazy, zda je to v pořádku a s žádostí o rady, si NT řádně nastudoval a svou vyřídilkou to dáváš dost najevo. Jistě máš zmáklé do detailu i všechny jiné funkce aut, i těch které nemáš. :good: Autorská práva na tvůj příspěvek respektuji. Prosím vás, pochvalte ho někdo :Yahoo!:
Ano, skutečně teplota může být těch 8stupňů a dobas sepnutí proměnná, asi máš pravdu. Ale nevidím zde jednu blbost vedle druhé, kterou bych moc mátl lidi. Řekl bych, že funkci a rozdíl jsem napsal správně. Možná bych se pozastavil na tvou radou, hledat topení na pravé straně pod nárazníkem :oops:
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#33 S60...předehřev?

Příspěvek od Lukaso »

Gabe píše: Klaním se před tebou. Je vidět, že od loňského března, kdy si odborně mluvil o jakémsi cvakání s dotazy, zda je to v pořádku a s žádostí o rady, si NT řádně nastudoval a svou vyřídilkou to dáváš dost najevo.
Rozdíl mezi námi dvěma bude zřejmě v tom, že já se nejdříve ptám, zjišťuji a pak o něčem hovořím. Narozdíl od tebe, který si zřejně tuto funkci nikdy nepoužil, já ji měl v autě sic krátce ale používal jsem jí. Ano nastudoval jsem to, dokonce to vidím jako docela dobrý postup před tím než začnu někomu něco předkládat jako fakt. Pokud jde o to jestli pravá/levá beru spletl jsem se...

Jelikož je tohle příliš cenné téma a nebylo by přínosem aby skončilo někde v žumpě pokud se tě to dotklo tak se omlouvám, avšak mi minimálně nepřijde slušné o příspěvek níže popřít něco co napsal někdo kdo se snaží někomu pomoci a kdo s daným problémem má vlastní zkušenosti...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#34 S60...předehřev?

Příspěvek od Gabe »

Lukaso píše: Jelikož je tohle příliš cenné téma a nebylo by přínosem aby skončilo někde v žumpě pokud se tě to dotklo tak se omlouvám, avšak mi minimálně nepřijde slušné o příspěvek níže popřít něco co napsal někdo kdo se snaží někomu pomoci a kdo s daným problémem má vlastní zkušenosti...
Trochu dotklo a nějaké popření předešlého příspěvku vzniklo tím, že rozdíl mezi našimi příspěvky byl asi 10min. Což znamená, že jsme je začali psát asi zárověň, ale ty ten kratší rychleji. Takže zakopávám válečnou sekeru :)
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#35 S60...předehřev?

Příspěvek od Sibr »

Ještě dodám že DO k ní neni problém, ale je potřeba přikoupit i přijímač do auta. Je možno že ho váš vůz už obsahuje z důvodu některého jiného příslušenství které vaše auto má, bo přijímač funguje pro více příslušenství :wink:
Počítám že levná záležitost to nebude.
Třeba naše S60 ho podle VIDI má. Takže stačí nahrát soft a dokoupit ovladač :D a cca 16k bude v háji :fool:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#36 S60...předehřev?

Příspěvek od marra »

Gabe píše:
Jediné, co teď nemohu (Márrovi) ani potvrdit a ani vyvrátit je to, zda se verze 2. nedokáže bez předchozího naprogramování sama, pod oněch 5stupňů Celsia, sepnout. Je mi divné, že by chytřejší verze nepočítala s tím, že třeba v pátek večer kdy je pěkně, by nemohlo v pondělí ráno být venku na nule. V pondělí ráno bych sedal do auta, kde se samo nesepne topení??? Ano, dá se sepnout manuálně, to je možná odpověď. Ale pro někoho, kdo na to zapomene a zaplatil 10-12tis za chytřejší SW. Prostě nevím, ale Márra by asi nepsal něco, co není pravda
co jsem napsal??? :unknown:
NT programovatelne tzn. verze 2. když nastavim třeba na sedmou rano tak i kdyby bylo 15°C tak NT bude topit, ale musim ho nastavit, jinak nepojede ani kdyby bylo -30°C
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 239
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
Bydliště: Handlová, Slovensko

#37 S60...předehřev?

Příspěvek od Ortový »

Keď mám verziu "2",odpadá predohrev motora?-Blbosť,zaplatím za soft 12 kkč a v zime mi nepredhrieva motor po štarte?
Zapnúť a vypnúť "NT" bez kľúča v zapalovaní-Blbosť,bez kľúča v zapalovaní je Volvo bez šťavy
"NT" funguje podla manuálu max 1.hodinu,nie je možnosť kúriť auto celú noc na 18 stupňov.
Tá hodina platí,pokial je -10 a menej stupňov.Keď bude teoreticky -50 st.,po hodine kúrenia bude v aute "príjemných" -5 st. a "NT" sa vypne.Keď je viac ako 25 st.,"NT" sa nedá spustiť.
Priamy štart je výhodný v zime na dialnici v zápche.Kúriš pomocou "NT",nemusíš motorom.Len pozor na stav nabitia batérie.
Otázka:keď mám nadstavený TIMER 1 napr. na 7 hod ráno,bude cyklicky každý deň auto vykurované dajme tomu celý týždeň,pokial sa nevybije aku?(dúfam,že to pal.comp postráži aby som mohol aspoň naštartovať)

to lukaso:2,5 T nie je lepšia ako D5,sorry za OT ale nedalo mi...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#38 S60...předehřev?

Příspěvek od Lukaso »

Chci něco napsat a tentokrát se to netýká Gabe, s tím to máme vyjasněné.

Tzn. ortový, ano máš pravdu, NT běží v kuse opravdu max hodinu...poté je třeba ho zapnout znovu...proto říkám životnost 4 hodiny. NT OPRAVDU LZE ZAPNOUT ČI NASTAVIT BEZ KLÍČKŮ V ZAPALOVÁNÍ, KDYŽ JSEM TO TAK DĚLÁVAL MOC BLBOST MI TO NEPŘIŠLA. jestli odpadá předehřev či ne po upgradu to už jsme tu taky řešili. Nastavení Timeru je jednorázové.


Závěr z debaty: Nebudu tu pořád dokola opakovat ty samé věci a vyvracet někoho domněnky. Mým cílem bylo pomoci hayneymu, který o tomto problému nechce jen tlachat ale i realizovat.

Kdyby někdo něco chtěl rád se podělím o své zkušenosti, napište mi SZ, tady to balím.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 16
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: S60 D5 120kW MY2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#39 S60...předehřev?

Příspěvek od Dave75 »

Dekuji vsem za prinosne iformace :)

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#40 S60...předehřev?

Příspěvek od karelvolvo »

Ahoj všichni měl bych takový dotaz k těm NT. Mám jen předehřev tzn že po nastartování když je teplota zhruba pod 6 stupnů naskočí NT. Někdy bych potřeboval když třeba vím že jen vyjedu z garáže a popojedu kousek aby se NT nazaplo. Chtělo by to nějaký vypínač neřešil někdo něco podobnýho? Kdyby někdo věděl jak na to tak dík
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 178
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

#41 S60...předehřev?

Příspěvek od Corek »

Ahoj,

Nesetkaly jste se nekdo s tim, ze topeni zapnete a ono se v zapeti prepne na vypnuto....at uz casovacem nebo primo.

Baterku mam solidni a nafty plnou nadrz.....a udela to i s nastartovanym motorem.


Diky za pomoc
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#42 S60...předehřev?

Příspěvek od Lukaso »

zkus se juknout do manuálu, čekal bych tam něco jako popis této situace + závada na NT, navštivte servis...ale to už si moc nepamatuji, něco takového tam ale možná bude
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 178
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

#43 S60...předehřev?

Příspěvek od Corek »

Diky za tip, cekal bych, ze mi to napise rovnou palubni pocitac, kdyby tam neco odeslo, ale nic nehlasi.... a musi se to pos... zrovna v takove kose.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#44 S60...předehřev?

Příspěvek od Lukaso »

Corek píše:.... a musi se to pos... zrovna v takove kose.
:ROFL: a kdy jindy :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 178
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

#45 S60...předehřev?

Příspěvek od Corek »

Prece v lete :lol:
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#46 S60...předehřev?

Příspěvek od Drak3n »

super tema , ja mam iny dotaz , mne kurenie akosi nefunguje . aj ked ho zapnem , turn on , tak po par sekundach sa prepne spat na off a koniec .
neviete kde moze byt problem ? akurat teraz ked su taketo nizke teploty tak to nejde :(

inac ja som si nechal spravit SW upgrade , no mne ten system funguje aj bez toho aby som to sam zapinal . tz , prihrieva si to motor podla potreby . ten priamy start vyuzivam napr. ked niekde cakam a je zima , tak nemusim startovat motor , len to na chvilku zapnem a mam teplo , alebo ked niekam idem a mam este vela casu , tak to zapnem , necham vyhrievat a mozem zobrat aj kluce od auta a zamknut ho , bude bezat . no a potom su tam dva casy , kde sa uz auto vyhrieva samo podla zvolenych cisel .
Naposledy upravil(a) Drak3n dne 22 pro 2009 09:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 178
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

#47 S60...předehřev?

Příspěvek od Corek »

Rekl bych, ze mas uplne stejnej problem jako ja. Viz predchozi dotaz. Ale odpoved zatim bohuzel neznam...
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#48 S60...předehřev?

Příspěvek od jou81 »

Vím o třech problémech který tohle způsobují - neroztáčí se ventilátor - v tom případě jste v prrrr. a hodně štěstí při shánění novýho. Dál špatný žhavič, a nebo tzv. flame senzor. Samozřejmě může být čerpadlo v tahu a další spousta věcí s NT souvisejících. Hlavně už se na to neptejte, nejsme jasnovidci, jeďte na diagnostiku a budete chytřejší :wink:
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#49 S60...předehřev?

Příspěvek od hajnej »

chci se taky zeptat. předehřev se mi nespustí ihned po nastartování ale až tak po minutě, jestli je to normální a jakmile se rozjede tak asi 5 sekund docela silně hulí jako by mi hořel motor. To je taky normální? dík
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#50 S60...předehřev?

Příspěvek od Hájčus »

Corek píše:Ahoj,

Nesetkaly jste se nekdo s tim, ze topeni zapnete a ono se v zapeti prepne na vypnuto....at uz casovacem nebo primo.

Baterku mam solidni a nafty plnou nadrz.....a udela to i s nastartovanym motorem.


Diky za pomoc
Hoj!
Mate kliku (mame smulu), ze ja mam stejny problem!
Take resim to iste. Na casovac se mi to nezapne a na primy ohrev to po nastaveni na ON behem vteriny na palubnim PC preskoci hned na OFF a topeni se nerozebehne.
Jelikoz jsem se s tim uz zabyval trochu do hloubky, muzu konstatovat toto:
Jsou tri nejpravdepodobnejsi priciny:
1, jak by rekl Marra - upadla vrtulka primo v NT. Coz neni nic hrozneho. Osobne jsem NT vymontoval z auta a cele rozebral. Bohuzel vrtulka byla na spravnem miste. (coz muj problem nevyresilo)
2, jak by rekl Marra :) je v prdeli "flame senzor" coz je jakoby LEDka co hlida, zda v NT hori smes. Potreba sehnat novy a vymenit. Take zadna tragedie.
3, jak by rekl Marra... je ucpana tryska na rozprasovani benzinu.
(tento problem mam nejspis ja) Takze nez se sezene nova tryska, zkusim znovu vymontovat NT a trysku vycistit ultrazvukem.
ZAVER:
Tak jako tak (probl.1az3) je treba napojit auto na diagnostiku a vymazat zavadu na NT. To jsem udelal ja.
Topeni se pres diagnostiku v pohode rozbehlo. V aute pak jeste jedenkrat a predevcirem uz zase ne. :(
Na hovno je to, ze se NT po trech neuspesnych startech zablokuje a je treba ho pres diagnostiku zase odblokovat. Coz je neco, co doma proste nezvladneme.. :(
Takze @COREK chte nechte musis napojit na diagnostiku, abys zjistil, zda se ti aspon pres diagnostiku NT rozjede. Pak ses asi tak na stejno s problemem jako ja. Coz je o dost mene zly, nez kdyz ti diag.zahlasi, ze NT je kaput = nerozjede se pres ni.
Snad jsem aspon malicko pomohl. V pripade dotazu se nevahejte ozvat, rad pomohu.
Jan
P.S. U desne prijemyho Volvo Homolka v UL maj moooc plno a tak 10min.praci s diagnostikou muzou udelat az pristi rok.. Dekuju, nashle a uz nikdy vice..
Naposledy upravil(a) Hájčus dne 22 pro 2009 16:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“