A nemáš v pytli palivovou pumpu???hamar píše:Problémy pokračují.....![]()
Po výměně snímače otáček u Jarka cca 2 měsíce (6000km) auto jezdilo v pohodě, pak zase začlo zhasínat stále častěj.
Jelikož je Jarek trochu z ruky, tak jsem se svěřil do péče kamaráda - nastalo diodové období - výměna víčka od rozdělovače, palce, startovacích káblů, startovacího modulu (nebo tak nějak) - vždycky chvilku vše OK a pak nanovo.
Teď někdy ujedu 500km a nic, někdy během 5km 3x zhasne na 1-5 minut![]()
Navíc stejně nepravidelně začalo auto "cukat a nechce se mu" (500km nic a někdy jedu 5km přískokem vpřed)![]()
Jiskra by měla být OK.
startování a zhasínání za jízdy
- Autor
- Zpráva
startování a zhasínání za jízdy
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: volvo945 B200FT lpg
- Bydliště: Karviná
startování a zhasínání za jízdy
Ahoj, s tou palivovou pumpou by to mohlo být. Já mám ještě favorita na plyn a tam když mi odešla membrána v podávací pumpě tak mi taky motor chcípal.
_________________
Roman
Roman
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Radějov
- Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG
startování a zhasínání za jízdy

Našli jsme v relé ke vstřikům 3 studené spoje.

Zatím bez problémů. Uvidíme.

_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Radějov
- Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG
startování a zhasínání za jízdy
Auto nezhasíná
, ale občas po zahřátí "cuká" (na benzín i na plyn)
Jak zkontrolovat palivovou pumpu? Kde ji najdu?


_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
startování a zhasínání za jízdy
Je pod sedackou ridice, u palivovyho filtru v takovy kleci.hamar píše:Jak zkontrolovat palivovou pumpu? Kde ji najdu?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
startování a zhasínání za jízdy
Aby jste v tom nebyli tak sami, tak mne auto v patek taky malem vypeklo. Jel jsem po rovine, chystal se k predjeti a tak jsem manualne prepnul z plynu na benzin (jede to na nej o neco lip). V ten okamzik motor prestal okamzite tahnout a asi po vterine zhasnul. Zajel jsem ke krajnici, a zjistil ze nemuzu nastartovat. Starter tocil pekne, ale motor bez naznaku snahy o chytnuti. Palivova pumpa pri startovani bzucela, ale z vyfuku vubec nebyl ani po opakovanem startovani citit benzin (coz by asi mel). Tak jsem ho chvili nechal, po vychladnuti na cca 80°C znova startuju, motor chytnul, po vytoceni a ubrani opet chcipnul. A opet nesel nastartovat. Kdyz pak vychladl na cca 70°C, nastartoval jsem a pro jistotu hned prepl na plyn, od te doby vsechno ok. Vsechny relatka (vstriky, palivova pumpa) mam preletovany. Skrtici klapku i volnobezny ventil mam tak cisty ze by se z nich dalo jist... Ma nekdo nejakou genialni myslenku?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
startování a zhasínání za jízdy
Já bych měl, ale nebude se ti to líbit 

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
startování a zhasínání za jízdy
No tak takovyhle prispevky milujujarek.krizan píše:Já bych měl, ale nebude se ti to líbit


_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
startování a zhasínání za jízdy
no to bude od Jarka pěkná pí.ovina
vidím do něj jak do kozy,určitě ti navrhne nějaké řešení jako že to od tebe odkoupí za nějakou lidovku,nemám pravdu Jarku? a že už to jako spravit nepude ti bude vnucovat




_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
startování a zhasínání za jízdy
Jo, a udela z toho zavodaka, no to urciteneuman zdenek píše:...určitě ti navrhne nějaké řešení jako že to od tebe odkoupí za nějakou lidovku,nemám pravdu Jarku?![]()

Jinak uplne perfektne by na zavadu sedel nedostatek benzinu v nadrzi - pumpa vrci, benzin z vyfuku neni citit - problem je ze benzinu je tam dost.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Radějov
- Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG
startování a zhasínání za jízdy
čerpadlo jsme nenašli - u filtru nic nebylotomasss píše:Je pod sedackou ridice, u palivovyho filtru v takovy kleci.


_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
startování a zhasínání za jízdy
no, jedno podavaci cerpadlo je primo v nadrzi a pak druhy, ktery tlakuje okruh pro vstrikovani by melo fakt byt u palivovyho filtru pod autem. Jeste jsem ho videl v motorovym prostoru, ale to byly tusim jen starsi dvojky..hamar píše:čerpadlo jsme nenašli - u filtru nic nebylo, ale vyměnili jsme palivový filtr a zatím v pohodě
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
startování a zhasínání za jízdy
To asi ne-e; filtr tam sice je uz asi rok a pul, ale ja na benzin temer nejezdim - z tech 20tkm co mam za dobu vlastnictvi auta najeto, jsem na benzin mohl naject tak maximalne 1/20, spis ale jeste min.Drtic píše:Nejgenialnejsi... filtr
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
startování a zhasínání za jízdy
Tak chtěl jsem napsat něco jiného, na závoďáka by to bylo moc drahé.
Myslel jsem regulátor tlaku paliva a zanesené, nebo zarezlé vstřiky. A rada by zněla demontovat plyn, nebo jezdit víc na benzín, protože jinak to trpí.


Myslel jsem regulátor tlaku paliva a zanesené, nebo zarezlé vstřiky. A rada by zněla demontovat plyn, nebo jezdit víc na benzín, protože jinak to trpí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
startování a zhasínání za jízdy
Tak jsem dneska trochu zkoumal jak se to chova. Kdyz prudce seslapnu plynovej pedal, motoru prudce klesnou otacky a jakoby se dusi. Kdyz pridavam pozvolna, neni problem ho vytocit. Ale nekdy to dela, nekdy ne. Da se barometrem zjistit nacatej regulator tlaku, nebo muze bejt treba neco zanesenej?jarek.krizan píše:Myslel jsem regulátor tlaku paliva a zanesené, nebo zarezlé vstřiky.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
startování a zhasínání za jízdy
Jakou tam máš váhu vzduchu ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
startování a zhasínání za jízdy
0280213006. Ale nerekl bych ze vahou vzduchu to muze byt - kdyz se to projevilo naplno, tak skoro pul hodiny neslo nastartovat, a s odpojenou vahou vzduchu s klidem nastartuju...jarek.krizan píše:Jakou tam máš váhu vzduchu ?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
startování a zhasínání za jízdy
A zkusil si to s odpojenou váhou, když to nešlo nastartovat ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
startování a zhasínání za jízdy
jj, beze zmeny.jarek.krizan píše:A zkusil si to s odpojenou váhou, když to nešlo nastartovat ?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
startování a zhasínání za jízdy
Jo regulátor tlaku jde zjistit barometrem, ideální je s rozsahem do 5 - 10 atm
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé