
nevím, jak je to s dieslem, ale benzín bere v zimě míň - minimálně atmosférický.
Přes zimu jsem jezdil delší trasy i za 7,7l/100, většinou za 8,3
Teď jsem na 9,1 - 9,5 ( možná tam hrají roli i kola, mám zimní 16" 205, letní 17" 2005 )
Jirka
po ujetí 1000 km vesměs dálky. dálnice. okrsky. rychlost dle předpisů nebo limitu silnice. palubák stále 4,9, dotankování 6,5hayney píše:ted podle palubáku 4,9![]()
sem to ale Kaprfíld, uvidíme po dotankování.
nevíte, jak se dá palubáku domluvit, aby ukazoval normální hodnoty?
nastavit (přes diagnostiku) do řídící jednotky správný rozměr pneuhayney píše:...nevíte, jak se dá palubáku domluvit, aby ukazoval normální hodnoty?
este keby sme vedeli, aky motor.....::Philip::.. píše:dnes z prace za 4,2 (okreska, dalnice + mesto). jinak 5,1-5.5. (udaj z PC sedi s tankovanim)
tak to su super hodnoty. Som zvedavy, ci by to s manualom mohlo byt este menej.flaksy píše:Podle PP prumer 9.1 (coz je presne hodnota udavana volvem). Realne podle tankovani 8.5l/100km. A to auti nijak nesetrim, hodne jezdim v kopcovitem terenu (vzhledem k tomu, kde bydlim, tak to ani jinak nejde) a samozrejme jedu s klimou. Slozeni cest je asi 50% dalka (okresky, dalnice), 50% mesto + okoli do 15km. Dle meho nazoru je B5244S4 pro S40 uplne v pohode motor (rozumej neni duvod se ho bat) s dostatecnou vykonovou rezervou a relativne nizkou spotrebou. Ano diesel to neni, ale to se neda srovnavat
viz. auto v profilu.Begi píše:
este keby sme vedeli, aky motor...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé