Jak na STK s AWD

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Maki Hira
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 159
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo 940

#26 Jak na STK s AWD

Příspěvek od Maki Hira »

Dajdula píše:řeším teď aktuálně to samé, volal jsem na stk do Holešova a tam mi řekli,že to dělají tak že vypnou klíček a tím se to vyřeší protože je vypnutá elektronika a tudíž je awd rozpojeno. Tak jsem se zeptal jestli když vypnou klíček taky náhodou nepřestane fungovat posilovač brzd no a technik na to že je to natlakované a na 3-4 sešlápnutí to vydrží. Tak říkám a teď tu o červené karkulce.
A zas vím prd
No a když na závěr dodal že to tak funguje u 90ti% čtyřkolek tak jsem se už radši na nic neptal.
To mi řekli taky.........
_________________
Volvo v70 II
Aro M461

Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#27 Jak na STK s AWD

Příspěvek od st_Andy »

marra píše:pokud je to STK dobře vybavena tak maji středovy hever kde si při zkoušce zvednou napravu
na centralnom STK v Kosiciach vraj AWD a Haldexy riesia tym, ze na prednej naprave pustia na kazde koleso valecky protichodne proti sebe alebo len jeden a ze to len symbolicky lahko pribrzdia... - a maju pravdu, pretoze mi hned po dovoze bez problemov schvalili STK s brzdami uplne totalne na sr*cky jeste pred kompletni vymenou.. sak von Marra ví.. :crazy:
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 01 črc 2009 23:57, celkem upraveno 1 x.

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#28 Jak na STK s AWD

Příspěvek od petr´S »

Už se to tu řešilo, způsobů je několik, ale nejjednodušší je asi toto řešení které jsem psal jinde:
Aktuální test při výjezdu na Smědavu:
při sebemenším zatažení ruční brzdy se AWD vypíná , tudíž stačí dát ručku na první zoubek a je z toho nepoužitelný auto. :lol:
Na technickou s klidným srdcem, jen osobně na válcích nechám ručku zacvaklou na prvním zoubku, a je po problémech. Žádný zvedání atd podle mě není u Volva potřeba ;-)
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 27
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#29 Jak na STK s AWD

Příspěvek od vasako »

včera jsem technikovi na stk ukázal příslušnou stránku manuálu a on odpověděl, že o tom vědí a brzdy v těchto případech na válcích netestují. jenom zkusil dvakrat zabrzdit normálně a označil je za plně funkční.
_________________
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 148
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: S80 D5 MY2010
Bydliště: Praha

#30 Jak na STK s AWD

Příspěvek od Vulva »

Haldex je ve spoustě aut :) Nicméně nefunguje na "N" polohu řadící páky, v případě automatu, popřípadě při drobném zatažení ruční brzdy. Pak se dá v pohodě testovat na válcích.

Pokud se nepletu, až do roku 2000 nebo tak nějak neměla 850/V70 řada Haldex, ale primitivní (a v praxi zcela nefunkční) viskózní spojku bez jakékoliv elektroniky. S Haldexem (vlastně taky principem viskóza, ale s elektronikou) by na bubnech problém být neměl.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 27
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#31 Jak na STK s AWD

Příspěvek od vasako »

Vulva píše:(a v praxi zcela nefunkční) viskózní spojku bez jakékoliv elektroniky.


tak vidíš, já tam tu viskózní spojku mám a nemám pocit nefunkčnosti. kdepak ses to dočetl?
_________________
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 148
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: S80 D5 MY2010
Bydliště: Praha

#32 Jak na STK s AWD

Příspěvek od Vulva »

Měl jsem V70R AWD a že by tam fungovala "čtyřkolka", to jsem si fakt nevšimnul. Cokoliv je lepší než viskózní spojka bez elektroniky. Říkat opravdu pomalu reagující viskóze "čtyřkolka" je prostě výsměch.

Koukni se na toto:

Volvo mám rád pro hodně věcí, ale rozhodně ne pro implementaci AWD. Dříve to byla katastrofa (v praxi zcela nefunkční viskóza), dnes to trošku funguje (Haldex nové generace), ale stále to jen napravuje prokluz předních kol, a zdaleka to nemá plnohodnotný stálý 4x4 jako má Mercedes (4matic) či Audi (Quattro).

Mizerná implementace AWD je vlasttně jediná zásadní věc, co Volvu vyčítám (ano, i v roce 2009). :) Při jízdě na zasněžené dálnici ve 120km/h je ti Haldex k ničemu, zatímco 4Matic či Quattro skutečně aktivně zvyšuje bezpečí. V tomto Volvo zaspalo.

// edit: a na S80 T6 (testoval jsem jeden za prvních modelů) dokonce viskóza občas dělala to, že auto nejede nikdy rovně, protože je na přední nápravě (mezinápravová), a málokdy funguje dokonale přesně 50:50%. Pokud poté jedeš 180km/h po německé dálnici a ono to jede na 49:51%, furt musíš tlačit volant mírně doprava či doleva.

Viskóza je prostě zlo, Haldex je náplast na ránu, 4matic / Quattro je aktivní předejití úrazu :)

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#33 Jak na STK s AWD

Příspěvek od Lukaso »

No, i já si myslím že Volvo se svým AWD zaostává za quattro, x drive nebo snad 4 matic...ale to video je holej nesmysl, to snad každej pozná...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 148
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: S80 D5 MY2010
Bydliště: Praha

#34 Jak na STK s AWD

Příspěvek od Vulva »

Jenže on to nebude nesmysl. V roce 2000 (z tohoto roku je testované XC) používalo Volvo jen primitivní viskózu, nikoliv Haldex (s tím by to člověk vyjel). Já s viskózou jezdil a chovalo se to opravdu jako předokolka, v podstatě nulový přínos. Volvo mohlo koncem století marketingově blábolit o skvělých přínosech AWD, ale když jsem pak zjistil, že to není ani Haldex, dost jsem nadával (v brožurách se nic o tom jaké je to AWD raději nepsalo) ;)

Subaru je oproti tomu full-time AWD a tu XC z roku 2000 kdykoliv v terénu roznese.

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#35 Jak na STK s AWD

Příspěvek od st_Andy »

Vulva píše:Jenže on to nebude nesmysl. V roce 2000 (z tohoto roku je testované XC) používalo Volvo jen primitivní viskózu, nikoliv Haldex (s tím by to člověk vyjel). Já s viskózou jezdil a chovalo se to opravdu jako předokolka, v podstatě nulový přínos. Volvo mohlo koncem století marketingově blábolit o skvělých přínosech AWD, ale když jsem pak zjistil, že to není ani Haldex, dost jsem nadával (v brožurách se nic o tom jaké je to AWD raději nepsalo) ;)

Subaru je oproti tomu full-time AWD a tu XC z roku 2000 kdykoliv v terénu roznese.
no to full-time AWD by v MK I. veru nezaskodilo.. diferrak aj vsetko s viskoznou spojkou sa potom len zbytocne permanentne toci a opotrebovava.. Ono to ma svoje pozitiva pri rozjazdoch, pomalom stupani do vrchu po snehu alebo zlom povrchu
ale zase si neviem predstavit ako sa pri korigovani aquaplaningu za plneho lejaku zrazu zadna naprava rozhodne naplno zabrat a po dorovnani predku mi ustreli zadok..
Aj ked urcite je pravda ze s AWD a permanentnym pseudo-haldexom mam na suchu v serpentinach urcite podstatne vacsiu istotu ako s FWD. Pri plnom zabere je ten tlaceny zadok proste citit.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1281
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#36 Jak na STK s AWD

Příspěvek od Dural8 »

Mě v návaznosti na videa předtím tohle připadá jako hajzlovina největšího kalibru...no americká reklama na Subaru...



Neříkejte mi, že je na tom jakékoli jiné auto tak špatně ( neberu ten terén, ale ty vlastnosti za mokra a v zatáčkách ).
Beru, že Subaru je v tomhle king, ale myslím že tady v té "prezentaci" tomu také trochu pomáhali řidiči.
Co myslíte?
_________________
V60 D4

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#37 Jak na STK s AWD

Příspěvek od st_Andy »

Se mi libi 7:30 sekunda a komentar... "Oba sice dosahnou vrcholu stejne ale Volvo na tom urcite musi popracovat podstatne vic... " :roll:
"Nezavisly" test pod taktovkou Volva by zrejme vyzeral presne opacne s profikem placenym za to, ze bude jezdit se Subaru jako v autoskolce.. :fool: :D
IMHO Kazdopadne na tom AWD ale ti svedi mohli zamakat i coška vic, kdyz to ma to Volvo vydrzet For Life...

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#38 Jak na STK s AWD

Příspěvek od Roger »

Jezdim ted s Rkem bez kardanu a je to uplne jine auto...FWD pisti a prokluzuje, je to velky rozdil. Zatacky si tak neuziju pod plynem a musim opatrne, aby ten tezky zadek uplne neustrelil. Nedrzi to uz tak dobre na silnici a musim davat vic bacha na trakci. Na druhou stranu jde auto lip za plynem, zrychleni mi pripada sviznejsi, kdyz pominu proklouznuti predku na 1,2.
Napada me myslenka - experiment, teoreticky by slo zapojit zadek na fulltime 50:50 zatah, bez te viskozni spojky s upravou uhlove prevodovky, ale nevim jestli by to zvadl diferak, pripadne zda-li by nemusel byt jeste jeden mezinapravovy, aby se to v zatackach nekrizilo...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#39 Jak na STK s AWD

Příspěvek od hroch32 »

Jestlivá ono by nebylo nejlepší šoupnout tomu prostě náhona na zadek se samosvorným diferenciálem... že bych si koupil 740 :pardon:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#40 Jak na STK s AWD

Příspěvek od Petr Marek »

Protože mě za zhruba měsíc čeká stk, obnovuji toto vlákno. Dozvěděl jsem se, že některé stk k zákazu protáčení kol na válcích, který je v manuálu k autu přistupují v klidu a brzdy otestují zkusmo na dvoře (stk Horoměřice, stk Březová), ale samozřejmě záleží na koho tam narazíte. S tím jsem se nespokojil a zjistil, že stk na Vinohradech má dvoje válce pro bezproblémový test brzd u AWDéček. Tady je kontakt: http://www.stkpraha.cz/ Po stk dám samozřejmě vědět jak to probíhalo.
Přílohy
STK.jpg
STK.jpg (16.42 KiB) Zobrazeno 2093 x
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#41 Jak na STK s AWD

Příspěvek od hajnej »

no vidíš, na co všechno musíš myslet. ti to tam frajer vylágruje a budeš jen čumět :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#42 Jak na STK s AWD

Příspěvek od Petr Marek »

XCéčko jsem chtěl abych se dostal v zimě dál než s autem bez něj. I v Praze je spousta míst, kde Ti pomůže. Třeba zrovna u nás na samotě u lesa, kde je ochranné vodárenské pásmo, kde se nesolí. Místo sněhu nemáme černou srágoru, ale někdy dá víc práce dostat se domů. O výletech na hory nemluvě. Navíc mi vyhovuje, že je posazené výš a plasty chrání auto kolem dokola i při nakupování a parkování. I při nájezdu téměř 300000 km stále funguje, což jsem letos v zimě opět blahořečil. A chci aby fungovalo i dál, proto jsem tu stk zjišťoval, aby mě tu visco spojku nějakej dement nezničil.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

GDPR_user

#43 Jak na STK s AWD

Příspěvek od GDPR_user »

Pokud je AWD s Haldex,tak stačí vypnout klíček.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#44 Jak na STK s AWD

Příspěvek od Petr Marek »

martinopel píše:Pokud je AWD s Haldex,tak stačí vypnout klíček.
Mám modelový rok 2001, a tam je ještě visco spojka bez řídící elektroniky. Oproti Haldexu je její připnutí pomalejší, ale v praxi mi to opravdu nevadí. (Srovnání mám po jízdách s XC70 D5 modelový rok 2006)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#45 Jak na STK s AWD

Příspěvek od ok2ucx »

martinopel píše:Pokud je AWD s Haldex,tak stačí vypnout klíček.
Čtu to horem dolem, ale nenacházím: jaké je ještě doporučení pro kontrolu na STK pro systém s viskospojkou (t.j. bez elektroniky)?

Je to tohle? http://new.volvocars.com/ownersdocs/1998/1998_SV70/98sv70_120.htm

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#46 Jak na STK s AWD

Příspěvek od st_Andy »

ano da se to presne tak jak v tom linku + funguje taky moznost pustit valce na predni naprave na kazde kolo opacne (kdyz to na STK umej) :) kazdopadne kdyz si chces bejt uplne stopro jistej ze ti visku nedokurvi tak praktikovat moji oblibenou 15 min. operacni metodu = shodit kardan :twisted: :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#47 Jak na STK s AWD

Příspěvek od MarekV »

Ja som sa na STK pytal, ze ako sa to riesi ked sa jednoducho zadok vypat neda.
Povedal, ze s tym vyjdu na cestu a proste zabrzdia a ked je to OK tak je to OK aj na papeiry a vybavene.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#48 Jak na STK s AWD

Příspěvek od Petr Marek »

MarekV píše:Ja som sa na STK pytal, ze ako sa to riesi ked sa jednoducho zadok vypat neda.
Povedal, ze s tym vyjdu na cestu a proste zabrzdia a ked je to OK tak je to OK aj na papeiry a vybavene.
Ano, i tuto možnost jsem zmiňoval. Ale platí jen pokud je na stk rozumný personál. A to nemusí být vždy.

Tady je další možnost na bezpečné absolvování testu brzd na stk: http://www.stkzadina.cz/index.php?page=news_view&id_novinky=50
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#49 Jak na STK s AWD

Příspěvek od Petr Marek »

ok2ucx: Ano! :)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#50 Jak na STK s AWD

Příspěvek od ok2ucx »

Uh ah oh. Při dovozové STK mi to měřili "normálně", t.j. na válci pro jednu nápravu! Z ničeho se nekouřilo, všechno brzdilo. AWD ještě funguje, zkoušel jsem to několikrát na horách, rozjezdem do kopce s ledem - sněhem. Báječný zážitek.

Za 2 roky si tohle vytisknu pro STK a nenechám viskospojku více trápit :x
Docela mě mrzí, že na tohle nedbají. Byl jsem rád, že mi auto poctivě zkontrolovali (a já měl jistotu, že brzdí a řídí tam, kam má). S banalitami nedělali obstrukce. Ale úmyslné ničení auta není fér. Vědět by to mohli.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“