pojistka

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#1 pojistka

Příspěvek od Sarkasmic »

Kucí,nenapadá vás někoho logický vysvětlení,proč se pálí pojistka č1? (Engine control, fuel pump) Při vytažení relé čerpadel ne,ale jak ho tam vrátím,šlus-rozpojil sem všechno co šlo-váhu vzduchu,lambdu,relé vstrikovaču na expanzce,obě čerpadla a furt se to pálilo,pak jsem polorozebral palubku,přešel kabelový svazky,odpojil i řídící jednotku,vše zase spojil a ted to zase finguje... Jo-kdyz jsem hodne bacil do stredovyho tunelu tak se pojistka spalila. Ted to nedela-mam nekde hledat prošvihlý dráty nebo existuje i jiný vysvětlení? :cry:
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

GDPR_user

#2 pojistka

Příspěvek od GDPR_user »

Sarkasmic píše:Kucí,nenapadá vás někoho logický vysvětlení,proč se pálí pojistka č1? (Engine control, fuel pump) Při vytažení relé čerpadel ne,ale jak ho tam vrátím,šlus-rozpojil sem všechno co šlo-váhu vzduchu,lambdu,relé vstrikovaču na expanzce,obě čerpadla a furt se to pálilo,pak jsem polorozebral palubku,přešel kabelový svazky,odpojil i řídící jednotku,vše zase spojil a ted to zase finguje... Jo-kdyz jsem hodne bacil do stredovyho tunelu tak se pojistka spalila. Ted to nedela-mam nekde hledat prošvihlý dráty nebo existuje i jiný vysvětlení? :cry:
Pokud se pojistka spálila po bouchnutí do středového panelu ,tak na 99% tam máš někde zkrat.

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#3 pojistka

Příspěvek od Drtic »

Zkus vyndat a rozdelat rele palivovy pumpy, jsou v nem dve relatka, ktera se rada trhaji z te zakl. desky. Koukni, jestli letovane spoje jsou v poradku..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#4 pojistka

Příspěvek od Sarkasmic »

to martin: toto me taky napadlo,ale nikde sem nic nenašel a vzhledem k tomu že se to projevuje jen občasně tak na to nemůžu přijit
to drtic: tohle me napadlo taky-otevreno,bez vysledku-je to ok. Delalo to i s jinym rele....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#5 pojistka

Příspěvek od Drtic »

Pojistka prdla i kdyz jsi odpojil obe dve palivova cerpadla?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#6 pojistka

Příspěvek od Sarkasmic »

ano
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“