Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
Rozvody
Pokud bylo auto servisováno ve Volvu, tak ti řeknou servisní historii v kterémkoliv autorizovaném servise, takže zjistíš zda rozvody dělané byly nebo ne (respektive ověříš záznam v servisní knize). Pokud auto bylo servisováno jinde, vyměnil bych rozvody ihned po koupi, protože sichr je sichr . Vizuálně to asi poznat moc nepůjde, nebo spíš nikdo nedá ruku do ohně za to, že rozvody jsou vyměněné.
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
V40 1,8 1996
1. pravidla pane
2. ta cena je více než podezřelá. tam bude nějakej vetší háček než jen ty kilometry
2. ta cena je více než podezřelá. tam bude nějakej vetší háček než jen ty kilometry
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice n/L
V40 1,8 1996
Prostě, pokud nemáš vyplněnej podpis, bydliště apod. tak se tady nic nedozvíš a jen budeš dráždit :? máš to v pravidlech na používání tohoto fóra. nájezd jako takovej by nemusel být zas tak velkej problém, ale chce to o tom autě vědět víc, každopádně za tuhle cenu zní V40 hodně lákavě..
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"
-
Offline
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
V40 1,8 1996
312tkm má nalítáno každý auto, i třeba o hodně mladší. Průser je ftom, že bazozmrd :prace: napíše 124tkm. Rozhodně bych se nebál, pokud to není čorka, bo za 15t je to opravdu nějaký divný. To by muselo byt vybydlený, domlácený, utahaný...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To snad i čórky se prodávají za víc....
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
spíše to bude nějakej bastl - vrak . Ta cena mi přijde opravdu divná.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj, tak to vezmu také poměrně "zeširoka"
U ojetých aut velice záleží na konkrétním kusu - při takovéto pořizovací ceně ti bohatě může stačit 20Kkč na další nutnou investici potřebnou k bezproblémovému provozu, ale také se můžeš dostat do situace, že do auta nacpeš víc jak zmiňovanou pořizovací hodnotu... :?
Jsi z Prahy, takže se hromada věcí nechá řešit poměrně rozumně a promptně, ale i tak - pokud budeš vybírat v této cenové relaci z nabídek autobazarů, tak doporučuji velkou opatrnost a pokud možno fundovaného automechanika za zadkem. (o stylu fungování většiny bazarů asi nemá smysl diskutovat...)
Zase pokud se ti podaří najít dobrý kousek, a budeš se o autí dobře starat, tak se ti odvděčí příjemným prožitkem z jízdy - což mi zajisté dají za pravdu i ostatní majitelé těchto vozů.
(btw - klimu mají téměř všechny - spíše je výjimka když jí nemá)
Pokud nespěcháš (a případně zvýšíš svůj budget), tak zcela určitě najdeš to správné.
držím palce
U ojetých aut velice záleží na konkrétním kusu - při takovéto pořizovací ceně ti bohatě může stačit 20Kkč na další nutnou investici potřebnou k bezproblémovému provozu, ale také se můžeš dostat do situace, že do auta nacpeš víc jak zmiňovanou pořizovací hodnotu... :?
Jsi z Prahy, takže se hromada věcí nechá řešit poměrně rozumně a promptně, ale i tak - pokud budeš vybírat v této cenové relaci z nabídek autobazarů, tak doporučuji velkou opatrnost a pokud možno fundovaného automechanika za zadkem. (o stylu fungování většiny bazarů asi nemá smysl diskutovat...)
Zase pokud se ti podaří najít dobrý kousek, a budeš se o autí dobře starat, tak se ti odvděčí příjemným prožitkem z jízdy - což mi zajisté dají za pravdu i ostatní majitelé těchto vozů.
(btw - klimu mají téměř všechny - spíše je výjimka když jí nemá)
Pokud nespěcháš (a případně zvýšíš svůj budget), tak zcela určitě najdeš to správné.
držím palce
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
Kamarád shání V40
Můj kamarád chce koupit lepší auto a já ho lámu na Volvo.
Dal by si i říct – moooc pěkně zachovalou V40 v benzínu do 150.000 od r.v. 2000. :!:
Moje dotazy:
1) Jakej zlom je u V40 v roce 2000? On říkal, že prej slyšel, že ty od 2000 jsou lepší, ale já v tom směru nic nevím, tak prosím potvrdit nebo vyvrátit!
2) Najde se takovej kousek? Věřím, že ano, ale než mu to doporučím, musím mít potvrzeno, že to bude spolehlivej kus.
3) Jaké motorizace byste doporučili? Samozřejmě T4, ale kámošovi bude stačit i klidnější vozítko. Důležitá je kombinace: nižší spotřeba + dostatečný výkon.
Když mi pomůžete, bude o solidního volvistu víc. :pij:
Dal by si i říct – moooc pěkně zachovalou V40 v benzínu do 150.000 od r.v. 2000. :!:
Moje dotazy:
1) Jakej zlom je u V40 v roce 2000? On říkal, že prej slyšel, že ty od 2000 jsou lepší, ale já v tom směru nic nevím, tak prosím potvrdit nebo vyvrátit!
2) Najde se takovej kousek? Věřím, že ano, ale než mu to doporučím, musím mít potvrzeno, že to bude spolehlivej kus.
3) Jaké motorizace byste doporučili? Samozřejmě T4, ale kámošovi bude stačit i klidnější vozítko. Důležitá je kombinace: nižší spotřeba + dostatečný výkon.
Když mi pomůžete, bude o solidního volvistu víc. :pij:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Lachtane, díky za přemístění, tenhle topík jsem neznal.
Snad si to i tady někdo přečte.
Mám ještě doplňující dotaz:
V článku o S/V40 se píše: "Co se týká spolehlivosti a poruchovosti, zde se zdají být vozy z let 1996-98 poněkud pod průměrem. Pak se ale karta obrací a modely z let 2000-2002 jsou na tom dokonce lépe než větší řada S/V 70."
Co si mám myslet o ročnících 1998-2000? Tam už je ten obrat?
Zkrátka: Od kterého roku můžu V40 s klidným svědomím doporučit (samozřejmě s ohledem na konkrétní kus)?
Snad si to i tady někdo přečte.
Mám ještě doplňující dotaz:
V článku o S/V40 se píše: "Co se týká spolehlivosti a poruchovosti, zde se zdají být vozy z let 1996-98 poněkud pod průměrem. Pak se ale karta obrací a modely z let 2000-2002 jsou na tom dokonce lépe než větší řada S/V 70."
Co si mám myslet o ročnících 1998-2000? Tam už je ten obrat?
Zkrátka: Od kterého roku můžu V40 s klidným svědomím doporučit (samozřejmě s ohledem na konkrétní kus)?
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj, no diesly z let 96-00 nejsou prý nic moc. Myslím, že od r. 01 se montovaly diesly s common rail a ty jsou lepší. Spotřebou, hlučností i spolehlivostí.
Já mám 2.0 benzín, rok 98 a před tím jsem měl 1.8 rok 99. Obě dobré, ale 1.8 se mi zdá línější... Jinak v r. 99 začal facelift - čirá optika, od 2000 změny uvnitř auta... jiný vzhled palubní desky (jiné čudlíky atd...), dále trošku jiné nárazníky s většíma pozičkama, jiné blinkry... od od r.03 i jiná přední maska. Mi se více líbí vnitřní design do r. 99.
Můj názor je, že optimální motor pro V40 v benzínu je 2.0 nebo 2.0 turbo, T4 už je masakr a v dieslu je stejně jen 1.9 TD 75kW nebo 85kW (od toho roku 2001).
Já mám 2.0 benzín, rok 98 a před tím jsem měl 1.8 rok 99. Obě dobré, ale 1.8 se mi zdá línější... Jinak v r. 99 začal facelift - čirá optika, od 2000 změny uvnitř auta... jiný vzhled palubní desky (jiné čudlíky atd...), dále trošku jiné nárazníky s většíma pozičkama, jiné blinkry... od od r.03 i jiná přední maska. Mi se více líbí vnitřní design do r. 99.
Můj názor je, že optimální motor pro V40 v benzínu je 2.0 nebo 2.0 turbo, T4 už je masakr a v dieslu je stejně jen 1.9 TD 75kW nebo 85kW (od toho roku 2001).
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Radši bych se držel modelů po faceliftu (polovina roku 2000 a výše).Menhir píše:Zkrátka: Od kterého roku můžu V40 s klidným svědomím doporučit (samozřejmě s ohledem na konkrétní kus)?
Sám jsem si myslel, že r.v. 10/1999 s motorem B4204S2 je v pohodě, ale spojka mě vyvedla z omylu (v podstatě se musela složit z předfaceliftové a pofaceliftové verze). Ani autorizované servisy nebyly schopny dodat spojku dle VIN správně.
Motor volit samozřejmě B4184S2 nebo B4204S2.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsem volal do T6R a dozvěděl se, že cca od 2002 dostala V40 nový podvozek od Volva, zatímco předtím byl od Renaultu. A že tedy snad určitě bude lepší brát ten volví.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Menhir píše:Lachtane, díky za přemístění, tenhle topík jsem neznal.
Snad si to i tady někdo přečte.
Jako obvykle strašně záleží na konkrétním "kusu", ale všeobecně můžeš s klidem doporučit od 98 a novější Hledej něco s maximální výbavou, protože je větší pravděpodobnost, že když už první majitel nelitoval peněz do výbavy, tak nešetřil ani na údržbě a to se může zásadně projevit na celkovém stavu Pochopitelně také záleží na kamarádově rozpočtu...Menhir píše:Mám ještě doplňující dotaz:
V článku o S/V40 se píše: "Co se týká spolehlivosti a poruchovosti, zde se zdají být vozy z let 1996-98 poněkud pod průměrem. Pak se ale karta obrací a modely z let 2000-2002 jsou na tom dokonce lépe než větší řada S/V 70."
Co si mám myslet o ročnících 1998-2000? Tam už je ten obrat?
Zkrátka: Od kterého roku můžu V40 s klidným svědomím doporučit (samozřejmě s ohledem na konkrétní kus)?
(...a až budete mít něco konkrétního vyhlídnutého, tak se pokus ukecat Marru, aby ti to okouknul a okomentoval )
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: V50 1.6D 07`
- Bydliště: Presov (SR)
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nazdar
chystam sa kupit nejake ojazdene auto a z hladania a vyberania ma uz boli hlava. Nakoniec som dosiel az k Volvu a nasiel som nieco taketo
http://volvo-v50.autobazar.eu/16-d-mome ... 98890.html
Moj limit bol 13 200 € (400 tis.SK), trochu ho presahuje ale hadam predajca trochu polavi a bude to stat za to.
Chcem sa spytat, co nanho hovorite, ci cena je adekvatna, co viem laicky skontrolovat, na co si dat pozor, co sa spytat predajcu. Bol som sa nanho pozriet ale nemal som vela casu, tak som si len overil, ci splna moje poziadavky na priestor (predne sedadla, zadne sedadla, velkost kufra) a hlavne vidiet ho nazivo a z blizka . Vizualne je to auto ako nove, len to najdolezitejsie nieje vidiet (motor, podvozok...) a ani to neviem zhodnotit. Nemam ziadneho znameho, ktory by mi vedel odborne poradit. Idealne by ho bolo asi dat skontrolovat do servisu Volvo ale mat na to cas a priestor Mam trochu obavy, je to predsa len slusna investicia a predajcovia rozny. Na buduci tyzden si ho pojdem detailnejsie pozriet, s predajcom sme sa dohodli na skusobnej jazde.
Z bazaru kupujem po prvy krat a v autach sa prilis nevyznam. Zakladny prehlad mam a viem, co chcem. Volvo sa mi vzdy pacilo ale akosi som ho mal za nedostupnu znacku a V50 sa mi velmi paci. Stacilo mi sadnut za volant a uz len to sedadlo ma dostalo . 1.6D 80kW by mi vyhovoval, jazdim denne,hlavne mimo mesto a predpisovych 90, par krat do roka dlhsie trasy a samozrejme aj z pohladu poistky. Rocne najazdim tak 20tis. Chem auto, co by mi vydrzalo viac ako 5 rokov (najlepsie aspon 10 a hlavne spolahlive.Aku mozem cakat realnu spotrebu mimo mesto u tohto motora? Udaje vyrobcu su jedna vec, novinarske recenzie druh a realita... Trochu ma odstrasili reakcie z tohto fora na autorizovany servis. Kadejake skusenosti so servisom mam ale od Volvo servisu som cakal nieco viacej.
Dik za reakcie
edit- v cene su aj zimne pneumatiky na plech. diskoch
chystam sa kupit nejake ojazdene auto a z hladania a vyberania ma uz boli hlava. Nakoniec som dosiel az k Volvu a nasiel som nieco taketo
http://volvo-v50.autobazar.eu/16-d-mome ... 98890.html
Moj limit bol 13 200 € (400 tis.SK), trochu ho presahuje ale hadam predajca trochu polavi a bude to stat za to.
Chcem sa spytat, co nanho hovorite, ci cena je adekvatna, co viem laicky skontrolovat, na co si dat pozor, co sa spytat predajcu. Bol som sa nanho pozriet ale nemal som vela casu, tak som si len overil, ci splna moje poziadavky na priestor (predne sedadla, zadne sedadla, velkost kufra) a hlavne vidiet ho nazivo a z blizka . Vizualne je to auto ako nove, len to najdolezitejsie nieje vidiet (motor, podvozok...) a ani to neviem zhodnotit. Nemam ziadneho znameho, ktory by mi vedel odborne poradit. Idealne by ho bolo asi dat skontrolovat do servisu Volvo ale mat na to cas a priestor Mam trochu obavy, je to predsa len slusna investicia a predajcovia rozny. Na buduci tyzden si ho pojdem detailnejsie pozriet, s predajcom sme sa dohodli na skusobnej jazde.
Z bazaru kupujem po prvy krat a v autach sa prilis nevyznam. Zakladny prehlad mam a viem, co chcem. Volvo sa mi vzdy pacilo ale akosi som ho mal za nedostupnu znacku a V50 sa mi velmi paci. Stacilo mi sadnut za volant a uz len to sedadlo ma dostalo . 1.6D 80kW by mi vyhovoval, jazdim denne,hlavne mimo mesto a predpisovych 90, par krat do roka dlhsie trasy a samozrejme aj z pohladu poistky. Rocne najazdim tak 20tis. Chem auto, co by mi vydrzalo viac ako 5 rokov (najlepsie aspon 10 a hlavne spolahlive.Aku mozem cakat realnu spotrebu mimo mesto u tohto motora? Udaje vyrobcu su jedna vec, novinarske recenzie druh a realita... Trochu ma odstrasili reakcie z tohto fora na autorizovany servis. Kadejake skusenosti so servisom mam ale od Volvo servisu som cakal nieco viacej.
Dik za reakcie
edit- v cene su aj zimne pneumatiky na plech. diskoch
_________________
Volvo V50, 1.6D, 80kW, Momentum, r.v.2007
Volvo V50, 1.6D, 80kW, Momentum, r.v.2007
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Martin - SR
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Bohužial, situacia v dnešnej dobe je taka že predajcovia vedia tak dobre vyleštit ojazdene auta a skryt ich zavady že tažko niečo zistiš ihned pri kupe, takže nič ine ti neostava len trvat a trvat a trvat na tom, a mat to napisane jasne a stručne v zmluve že ako nahle sa objavi nejaka skryta zavada, auto okamžite vratiš predajcovi a predajca je povinny ti vratit celu sumu peniaze bez omeškania.
Dalšie finty čo rady použivaju:
- Veta: "Stav kilometrov na tachometri tolko a tolko" pravne neobstoji, nech je tam napisane "počet skutočnych ojazdenych kilometrov"!
- "Stav motora, prevodovky, spojky...atd.: zodpoveda veku "--> tiež zle, radšej "plno funkčne a bez zavad"
Všeobecne pri každom ojazdenom aute:
Na skušobnu jazdu nerozpravat sa ani nedovolit predajcovi hovorit ani puštat radio ani otvarat okna. nech je uplne ticho aby si počul motor, podvozok, prevodovku... rachot, buchot, hučanie, vrčanie, piskanie, klepanie....atd atd. riadenie rychlosti ma byt plynule, pozor vždy na II.stupen, spojka nesmie vysoko zaberat ani pošmykovat, skus rozbehnut na pätke z nizkej rychlosti že sa auto dusi=ok alebo či sa zvyšuju otačky RPM ale rychlost rovnaka= nie je to ok, najradšej najst kopec a vyskušat to iste tam takisto.
Potom pri zastavke vyskušat každy kombik, tlačidlo, svetla, stierače, klima, radio/CD, zrkadla --> neber ich na lahku vahu, oprava može stat vela.
Čo sa tyka Volvo konkretne: Zaručne opravy!!! = "Volvo recall" neviem ake boli pre 1.6D 07 ročnik ale určite nejake boli nahlasene, treba hladat na nete, a zistit či už boli spravene. ale toto viem: Teplomer! spravne ukazuje vonkajšiu teplotu? ak nie tak bola zanedbana jedna zaručna oprava, neber to lahostajne lebo najprv blbne teplomer, potom klima, zamky a okna, do auta sa dostaneš! konnector koroduje a kopec elektroniky v aute blbne.
Stav turba + EGR ventil: Čierne kryty pri hmlovkach dat dole a hmatat potrubie a klby iduce do a odchadzajuce z medzichladiča "intercooler", je na nich rozprašeny olej vo velmi malom množstve = nevadi, tečie a alebo kvapka z nich olej = ruky od auta preč! pravdepodobne ich bude mat umyte takže až o 1000km tvrdej jazdy zistiš pravdu ale oznamit mu to že to budeš sledovat... a pozor na biely dym z vyfuku pri volnobežnych otačkach.
2007 = euro 4 motor = filter pevnych častic = starost na vyšše, pri každych 60k km sa doplnuje pridavna nadrž aditivom a resetuje sa kontrolka len vo Volve! bolo to už spravene?
Maš tam Radio/CD, sa mi zda že 2007 maju už aj AUX konnektor, ak nie tak sa možeš rozlučit s formatom mp3, len aby si o tom vedel.
Diagnostika vo Volve stoji 33€ a vela prezradi, odporučam!
Volva su tažke auta, z 1.6D neočakavaj športovu jazdu, čo tak 2.0D?
Volva su užasne, pohodelne a bezpečne auta "pokial su bez zavad!" lebo je v nich kopec elektroniky a malo odbornikov sa v nich dobre vyzna takže radšej 3 krat "meraj" pred "strihom" :prace:
Tu cenu stiahni na 13200 - 13500€ max
Dalšie finty čo rady použivaju:
- Veta: "Stav kilometrov na tachometri tolko a tolko" pravne neobstoji, nech je tam napisane "počet skutočnych ojazdenych kilometrov"!
- "Stav motora, prevodovky, spojky...atd.: zodpoveda veku "--> tiež zle, radšej "plno funkčne a bez zavad"
Všeobecne pri každom ojazdenom aute:
Na skušobnu jazdu nerozpravat sa ani nedovolit predajcovi hovorit ani puštat radio ani otvarat okna. nech je uplne ticho aby si počul motor, podvozok, prevodovku... rachot, buchot, hučanie, vrčanie, piskanie, klepanie....atd atd. riadenie rychlosti ma byt plynule, pozor vždy na II.stupen, spojka nesmie vysoko zaberat ani pošmykovat, skus rozbehnut na pätke z nizkej rychlosti že sa auto dusi=ok alebo či sa zvyšuju otačky RPM ale rychlost rovnaka= nie je to ok, najradšej najst kopec a vyskušat to iste tam takisto.
Potom pri zastavke vyskušat každy kombik, tlačidlo, svetla, stierače, klima, radio/CD, zrkadla --> neber ich na lahku vahu, oprava može stat vela.
Čo sa tyka Volvo konkretne: Zaručne opravy!!! = "Volvo recall" neviem ake boli pre 1.6D 07 ročnik ale určite nejake boli nahlasene, treba hladat na nete, a zistit či už boli spravene. ale toto viem: Teplomer! spravne ukazuje vonkajšiu teplotu? ak nie tak bola zanedbana jedna zaručna oprava, neber to lahostajne lebo najprv blbne teplomer, potom klima, zamky a okna, do auta sa dostaneš! konnector koroduje a kopec elektroniky v aute blbne.
Stav turba + EGR ventil: Čierne kryty pri hmlovkach dat dole a hmatat potrubie a klby iduce do a odchadzajuce z medzichladiča "intercooler", je na nich rozprašeny olej vo velmi malom množstve = nevadi, tečie a alebo kvapka z nich olej = ruky od auta preč! pravdepodobne ich bude mat umyte takže až o 1000km tvrdej jazdy zistiš pravdu ale oznamit mu to že to budeš sledovat... a pozor na biely dym z vyfuku pri volnobežnych otačkach.
2007 = euro 4 motor = filter pevnych častic = starost na vyšše, pri každych 60k km sa doplnuje pridavna nadrž aditivom a resetuje sa kontrolka len vo Volve! bolo to už spravene?
Maš tam Radio/CD, sa mi zda že 2007 maju už aj AUX konnektor, ak nie tak sa možeš rozlučit s formatom mp3, len aby si o tom vedel.
Diagnostika vo Volve stoji 33€ a vela prezradi, odporučam!
Volva su tažke auta, z 1.6D neočakavaj športovu jazdu, čo tak 2.0D?
Volva su užasne, pohodelne a bezpečne auta "pokial su bez zavad!" lebo je v nich kopec elektroniky a malo odbornikov sa v nich dobre vyzna takže radšej 3 krat "meraj" pred "strihom" :prace:
Tu cenu stiahni na 13200 - 13500€ max
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: V50 1.6D 07`
- Bydliště: Presov (SR)
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to Guru: dik za odpoved. Dik za cenne rady a vycerpavajucu odpoved.
Od tej 1.6D neocakavam sportovu jazdu, chcem aby to malo aku-taku dynamiku. Chystam sa na vypadovku z KE do PO a tam je to dost do kopca, je tam aj max. povolena rychlost 130km/h, tak tam vyskusam tvoje rady a uvidim aj, co mozem od toho motora ocakavat.
Od tej 1.6D neocakavam sportovu jazdu, chcem aby to malo aku-taku dynamiku. Chystam sa na vypadovku z KE do PO a tam je to dost do kopca, je tam aj max. povolena rychlost 130km/h, tak tam vyskusam tvoje rady a uvidim aj, co mozem od toho motora ocakavat.
_________________
Volvo V50, 1.6D, 80kW, Momentum, r.v.2007
Volvo V50, 1.6D, 80kW, Momentum, r.v.2007
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Martin - SR
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak držim palce, nech je to podarena investicia dla tvojich predstav a daj nam vediet potom ako to dopadne.
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: M 323F 130ps
Volvisti Jihlava - okolí
Zdravím Vás,
vzhledem k tomu, že z důvodu brzkého příchodu rodiny hledám bezpečné, spolehlivé, vkusné a svižné auto, rozhodl jsem se pro tuto značku. Konkrétně pro 2,0T tuším 120kw (chci od roku 2000 ...). Doufám, že mě nikdo neukamenuje za to, že s takovým motorem se nejedná o rodinné auto, ale splním tím požadavek přítelkyně - bezpečnost, velkej kufr, větší auto. A požadavek můj - aspoň trochu výkon.
Proto se chci zeptat, zda je někdo z Jihlavy či okolí, může být i Žďár, N.M.N.M., Bystřice n. P., Velké Meziříčí, Velká Bíteš.... s tímto modelem, respektive motorem, který by mě svezl a ukázal konkrétně, co to vlastně je za auto. Zda to má význam kupovat, či je to jenom takový psycho turbo jako německý 1,8T v Passatech, oktávkách apod. prostě větších autech, kdy to žere jak tank a nemám problém je s menší spotřebou na akceleraci pokořit s mou současnou M 323F 96kw.
Díky moc za příspěvky
https://www.volvoklub.cz
http://www.to neznám
vzhledem k tomu, že z důvodu brzkého příchodu rodiny hledám bezpečné, spolehlivé, vkusné a svižné auto, rozhodl jsem se pro tuto značku. Konkrétně pro 2,0T tuším 120kw (chci od roku 2000 ...). Doufám, že mě nikdo neukamenuje za to, že s takovým motorem se nejedná o rodinné auto, ale splním tím požadavek přítelkyně - bezpečnost, velkej kufr, větší auto. A požadavek můj - aspoň trochu výkon.
Proto se chci zeptat, zda je někdo z Jihlavy či okolí, může být i Žďár, N.M.N.M., Bystřice n. P., Velké Meziříčí, Velká Bíteš.... s tímto modelem, respektive motorem, který by mě svezl a ukázal konkrétně, co to vlastně je za auto. Zda to má význam kupovat, či je to jenom takový psycho turbo jako německý 1,8T v Passatech, oktávkách apod. prostě větších autech, kdy to žere jak tank a nemám problém je s menší spotřebou na akceleraci pokořit s mou současnou M 323F 96kw.
Díky moc za příspěvky
https://www.volvoklub.cz
http://www.to neznám
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: M 323F 130ps
Volvisti Jihlava - okolí
aha, to nikdo nevlastní auto s tímhle motorem? Že by něco, co se jen tak nevyskytuje? Budou na to vůbec ND? Nebo teda nemusí být jenom z Vysočiny, po domluvě klidně přijedu, nebo se tohle opravdu nevyskytuje? Do atmosferických dvoulitrů se 100kw se mi opravdu nechce, to se mi vyplatí úplně jiné auto, protože diesely od Volva domů nepustím. Není nikdo?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Volvisti Jihlava - okolí
Ono není Volvo jako Volvo a ty jsi toho moc nenapsal. Model, výbava, ročník, chce to víc info.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: M 323F 130ps
aha aha, abych to upřesnil, tak mi jde o to svézt se v téhle motorizaci. Myslím si totiž, že výbava a ostatní si moc vybírat nebudu moci, protože se jich asi moc prodávat nebude jako např. oktávek. Akorát chci rok 2001, protože to už si myslím, že byl facelift. Model S40 (60 je asi už drahej, i když bych ho bral všemi deseti), ale jak říkám, hlavně se chci nechat svézt v té motorizaci s min. 120kw nebo jak to bylo, protože jsem viděl i výkonnější se 147kw, ale to bude asi chip ...
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Volvisti Jihlava - okolí
Žádný chip, akorát je rozdíl v turbu. Stačí se mrknout např. na přehled motorizací zde - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=5309
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo S40, r.v. 97, 1,8i 16V (B4184S)
- Bydliště: Dačice
Volvisti Jihlava - okolí
Těch 147kW má motor 1.9 T4 (1855 cc) - vysokotlaký turbo
2.0T (1948 cc) - nízkotlaký turbo - 118kW - r.v. 2001 - 2004 (do roku 2001 měly myslím tyhle motory oněch 120kW, které tu uvádíte).
Jinak poslední dobou se vyrojilo pár S60tek, s motorem T5, pokud tolik toužíte po rychlém autě a S60 se Vám líbí...v jakém jsou stavu nedokážu říct, ale jejich ceny jsou hodně zajímavé.
2.0T (1948 cc) - nízkotlaký turbo - 118kW - r.v. 2001 - 2004 (do roku 2001 měly myslím tyhle motory oněch 120kW, které tu uvádíte).
Jinak poslední dobou se vyrojilo pár S60tek, s motorem T5, pokud tolik toužíte po rychlém autě a S60 se Vám líbí...v jakém jsou stavu nedokážu říct, ale jejich ceny jsou hodně zajímavé.
_________________
Je:Volvo S40, r.v. 97, 1,8i 16V (B4184S - 1731cc), 85kW, 5-man, klima, kůže, dřevoplast, Sekačka Husqvarna R152 SV - moji švédi
Citrón Berlingo Multispace 1,6i 110k, r.v. 2009
Bylo: Daewoo Espero 2.0MPi - skvělý auto, vzpomínáme...
Je:Volvo S40, r.v. 97, 1,8i 16V (B4184S - 1731cc), 85kW, 5-man, klima, kůže, dřevoplast, Sekačka Husqvarna R152 SV - moji švédi
Citrón Berlingo Multispace 1,6i 110k, r.v. 2009
Bylo: Daewoo Espero 2.0MPi - skvělý auto, vzpomínáme...
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: M 323F 130ps
Volvisti Jihlava - okolí
no každopádně to vypadá, že ani jednu ani druhou motorizaci tady jen tak někdo asi nemá, co?
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Volvisti Jihlava - okolí
Určitě má, opět se stačí podívat do seznamu zde - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=2416, akorát asi nikdo není z okolí Jihlavy.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé