Na jednom (!) kolese som nasiel, podla pneuservisu, poistne matice (proti kradezi diskov). Nebolo by na tom nic cudne keby neboli dve na jednom kolese (ale na ostatnych ani jedna) a protikus samozrejme nemam. Matica sa tvari ako normalna poistna matica s plastovou vlozkou, ale vrchna valcova cast (kde normalne byva prave ta plastova vlozka) je vyssia a samotny sethran je uz velmi nizky.
Vie niekto poradit ako dostat tieto matice prec bez znicenia dsku a pokial mozno unasaca ?
Poistne matice
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 Poistne matice
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 Poistne matice
Taky jsem to resil - pokud to jde, nejjednodussi je namlatit na sroub bus klasickej orech, pripadne tisicihran spravne velikosti. Vyzkouseno na trech (vlastnich) autech :prace:Sergej píše:Na jednom (!) kolese som nasiel, podla pneuservisu, poistne matice (proti kradezi diskov). Nebolo by na tom nic cudne keby neboli dve na jednom kolese (ale na ostatnych ani jedna) a protikus samozrejme nemam. Matica sa tvari ako normalna poistna matica s plastovou vlozkou, ale vrchna valcova cast (kde normalne byva prave ta plastova vlozka) je vyssia a samotny sethran je uz velmi nizky.
Vie niekto poradit ako dostat tieto matice prec bez znicenia dsku a pokial mozno unasaca ?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 Poistne matice
hmmm, zaujimavy napad...Taka 17ka by tam mohla ist naklepat.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 56
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bučovice
- Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006
#4 Poistne matice
jj, přesně tento problém jsem měl taky, sice jsem měl protikus, ale v pneuservisu mi i přes upozornění, že se to nesmí dotahovat pistolí zarvali šroub tak, že se ten oříšek na tom protočil, i když jsem to zkoušel opatrně. Jenže to nešlo, tak jsem musel zabrat a tím jsem to i zkurvil (sorry, jinak to říct nejde). Blba v servisu zabít nemůžeš, tak jsem to řešil takto. Zkus to a myslím, že se to bude dát, já mám teď tento systém a tam nevím, jak bych to řešil http://www.pepboys.com/images/uploads/lug_nuts_lg.jpg. Tak hodně štěstí...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Poistne matice
Uspech vzdy zavisi pouze na velikosti pouziteho kladivaLumpy píše:...já mám teď tento systém a tam nevím, jak bych to řešil...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Poistne matice
Najprv to skusim upravenym orechom - kupil som 19 ku a zbrusim jej stenu tak aby sla normalne napchat na maticu. ked nepojde skusim naklepavanie, ale 17 je malo (dnes som skusal) a 18 ku nemaju. Kupoval som taky tisichranovy univerzalny orech. Vraj je na sesthrany, stvorhrany, torxy atd...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 Poistne matice
Konecne riesenie, tu: http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=15&t=86
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 667 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vrabi
-
- 4 Odpovědi
- 737 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 4am
-
- 14 Odpovědi
- 807 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1