850 - původní ceník

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#26 850 - původní ceník

Příspěvek od wickey »

o te klimakterizaci za priplatek..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#27 850 - původní ceník

Příspěvek od hroch32 »

Ještě bych tak viděl za příplatek automatiku... a možná první roky výroby, že by se i ta mohla připlácet. Ale koncem výroby? Mno, možné je všechno. I tak musím říct, že mě ty ceny trochu překvapily, čekal jsem o něco míň. A asi i ne takové rozdíly mezi motorizacemi. 100kKč za 20V.... to je skoro dvounásobek dnešní ceny auta! A 300 za T5.... proč to ty lidi kupovali, vždyť jenom za tohle mohli mít skvělou Oktávii :mrgreen:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1583
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#28 850 - původní ceník

Příspěvek od Kein »

Nevíte někdo jak je to s ovládáním polohy světel z místa řidiče?? já je nemám a brácha jo, a jak jsem koukal po bazarech tak je nemá snad žádný auto z italie...né že by mě to vadilo vživotě jsem to nepoužil ale zajímá mě to a hlavně jak se na to bude tvářit STK
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#29 850 - původní ceník

Příspěvek od yoby »

Kein: nivomaty?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1583
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#30 850 - původní ceník

Příspěvek od Kein »

to už tady někdo taky říkal, ale na sedanu ?? Jinak pod světlama mám packy jako škodovka, kterýma se to šteluje...
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#31 850 - původní ceník

Příspěvek od Sibr »

Kein píše:to už tady někdo taky říkal, ale na sedanu ??
Jj proč ne ;-) i na Cčko jdou :) Je fakt že když jsem minule naložil 4 lidi tak mi auto vzádu na FSDčkách pěkně kleslo :shock:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1583
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#32 850 - původní ceník

Příspěvek od Kein »

no oukej, jen ještě, že mám auto vpředu o něco nižší a vzadu vyšší a co jsem slyšel, tak u nivomatů prý auto sedí na prdeli.

jinak jestli mám nivomaty tak jsem na jedné straně rád, ale na druhé je stejně vyměním za obyč, protože nebudu mít na nové až se poserou :D
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#33 850 - původní ceník

Příspěvek od drewid »

Já žádný nivomaty nemám. A nevím jaký točítko máš na mysli. Jediné co jsem zatím objevil je volant, šaltpáka a blinkry. Jinak šahám výhradně na rádio. 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#34 850 - původní ceník

Příspěvek od Sibr »

Kein píše: a co jsem slyšel, tak u nivomatů prý auto sedí na prdeli.
Jj když jsou v prd_li ;-) Jinak se na ně můžeš kouknout, jsou tlustší než normální tlumič viz. foto
Moje 850 byla taky italská T5 a též s Nivo.
Přílohy
Nivo.JPG
Nivo.JPG (16.76 KiB) Zobrazeno 445 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1583
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#35 850 - původní ceník

Příspěvek od Kein »

drewid píše:Já žádný nivomaty nemám. A nevím jaký točítko máš na mysli. Jediné co jsem zatím objevil je volant, šaltpáka a blinkry. Jinak šahám výhradně na rádio. 8)
Ty nevíš, ale já vím, to je hlavní 8)

Jedná se o toto tlačítko:
[img]http://img13.imageshack.us/img13/5032/46343f7270173zw3.th.jpg[/img]
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 36
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: Volvo S80 D5 2004
Bydliště: Stará Huť, Střední Čechy

#36 850 - původní ceník

Příspěvek od Vena »

Já mám jak nivomaty, tak kolečko nastavení sklonu světel :) . Jestli to nebylo odlišné dle země určení...
_________________
Volvo S80 D5, D5244T, 120kW r.v. 2004 ... Černoch
Ford Fiesta RS1800, 96kW, manuál, r.v. 1994
Bylo: 855 2.5T AWD, B5254T, 142kW, manuál, r.v.1996

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#37 850 - původní ceník

Příspěvek od hroch32 »

Vena píše:Já mám jak nivomaty, tak kolečko nastavení sklonu světel :) . Jestli to nebylo odlišné dle země určení...
To je tím, že máš plnou palbu, ne? Taky mam obojí 8) A nivomaty v řiti :(
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1583
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#38 850 - původní ceník

Příspěvek od Kein »

já mám nivomaty oukej vyměním za sadu normálních tlumičů :D
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#39 850 - původní ceník

Příspěvek od Sibr »

Kein píše:já mám nivomaty oukej vyměním za sadu normálních tlumičů :D
A pružin ;-)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#40 850 - původní ceník

Příspěvek od dali »

Kein píše:Jinak pod světlama mám packy jako škodovka, kterýma se to šteluje...
To jsou dorazy na stěrače ;-) :mrgreen:

Třeba tvoje auto mělo v roce 96 origo fialky a proto nemá štelování z cockpitu :D Každopádně tam můžeš narvat 8000k výbojky a vyrazit do rakous. To sem zvědavej jak se s tím tamní orgáni popasujou, když nenajdou štelování sklonu :lol:

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1583
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#41 850 - původní ceník

Příspěvek od Kein »

Popravdě milerád bych se těch xenonů co tam mám vzdal, pokuď mi někdo namontuje zpět klasické žárovky a dodělá štelování z auta, prostě je daruju grátis pokud mi to dá někdo do původního stavu, možná, že mě sice nebolí večer oči, když jedu a je to světlo příjemný a kůůl, JENŽE za ty nervy u STK a při policejních kontrolách mi to nestojí. Navíc celkově v noci moc nejezdím a ve dne mi je jedno co mi tam svítí...
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#42 850 - původní ceník

Příspěvek od dali »

Kein píše:Popravdě milerád bych se těch xenonů co tam mám vzdal, pokuď mi někdo namontuje zpět klasické žárovky a dodělá štelování z auta, prostě je daruju grátis pokud mi to dá někdo do původního stavu, možná, že mě sice nebolí večer oči, když jedu a je to světlo příjemný a kůůl, JENŽE za ty nervy u STK a při policejních kontrolách mi to nestojí. Navíc celkově v noci moc nejezdím a ve dne mi je jedno co mi tam svítí...
A nevyndal to štelování někdo schválně, když tam montoval fialky, aby to švestky při kontrole neměly zas tak jednoduchý?
Já jsem taky proti xenonům tam, kde nejsou z výroby...

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1583
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#43 850 - původní ceník

Příspěvek od Kein »

To nevím, ale co jsem koukal po bazarech, tak většinou to štelování italské verze nemají, navíc pochybuju, že by tam předchozí majital pak dal origo záslepku...takový prostě nebyl :D
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#44 850 - původní ceník

Příspěvek od hroch32 »

Kein píše:já mám nivomaty oukej vyměním za sadu normálních tlumičů :D
Děláš si doufám srandu! Pokud bys měl ty nivomaty skutečně v pořádku, tak bych o tom i uvažoval. Ale dovolím si tvrdit, že z originálních nivomatů z 850 budou skutečně v pořádku jen málokteré.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1583
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#45 850 - původní ceník

Příspěvek od Kein »

Jestli jsou v pořádku to já "nijak" nepoznám, vím jen to, že auto není sedlé na prdel, ale spíš naopak, jinak pořád nemám nikde opravdový důkaz, jestli to nivomaty skutečně jsou (podle foto bych řek, že jo), ale radši to nechám na někom povolanějším, třeba až zase pojedu za martinem tak mu řeknu ať na to koukne :)
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#46 850 - původní ceník

Příspěvek od dali »

Kein píše:auto není sedlé na prdel
Máš na autě dosti bizarní anténu! :mrgreen: Nezvyšuje to spotřebu? :lol:

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1583
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#47 850 - původní ceník

Příspěvek od Kein »

dali píše: Máš na autě dosti bizarní anténu! :mrgreen: Nezvyšuje to spotřebu? :lol:
:mrgreen: trošku, ale pro víru všechno :D
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#48 850 - původní ceník

Příspěvek od dali »

Kein píše: :mrgreen: trošku, ale pro víru všechno :D
Dobře činíš, určitě se ti to jednou vrátí :mrgreen:

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#49 850 - původní ceník

Příspěvek od hroch32 »

To vlastně pořádně nepozná nikdo, jestli jsou tlumiče v pořádku. Respektive, kolik života jim ještě zbývá. U mých tlumičů to pozná kdekdo... Ale autí vypadá skutečně v OK poloze, takže ještě slouží. A proč je tam vlastně nechceš?
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1583
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#50 850 - původní ceník

Příspěvek od Kein »

hroch32 píše:To vlastně pořádně nepozná nikdo, jestli jsou tlumiče v pořádku. Respektive, kolik života jim ještě zbývá. U mých tlumičů to pozná kdekdo... Ale autí vypadá skutečně v OK poloze, takže ještě slouží. A proč je tam vlastně nechceš?
Vždyť je to pro mě výhodné:
V Kufru vozím jen rezervu jinak nic, takže je mi jedno jestli mám u kola nivomaty za 15000kč nebo obyč tlumiče, a sada nových tlumičů mi udělá větší službu, nehledě na to, že bych časem chtěl koupit nižší pružiny H&R a na nich mít nivomaty nemůžu, takže pokud bys měl zájem není problém, až bude lepší počasí můžem se někdy domluvit, nebo jestli budeš na nějakém sraze, třeba teď je 14.3 v Opavě tak se na ně můžeš kouknout. V jákém jsou stavu nepoznám, pro mě je důležité, že v autě nikde nic nebouchá.

Jinak pořád existuje možnost, že mám zadek tak vysoký proto, protože bývalý majitel vyměnil nivomaty za obyč tlumiče, ale nechal pružiny, nejdřív zjistím pořádně co tam mám a pak se stebou klidně domluvím :)
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“