Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
johnyS60
Offline
Příspěvky: 52
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od johnyS60 »

A ta 125kW byla S60? To už bych to možná začínal chápat, to je totiž jinak nastavený motor než 125kW u 850 - má max krouťák až v 4500ot/m oproti 3300 u 850. A ty velký kola mimochodem taky dělaj dost![/quote]
ano s60. a mam ju rad. oktavie neznasam, dobrovolne do toho vraku so sedackami v handre nesadnem a ked sa da, tak s nimi dam race a vacsinou aj za cenu vyznamne vacsej spotreby vitazim.ale je to stylom do 160 za 3 a potom do 200 za 4. dlhe kvalty to ma...
PS: nestazujem sa, len si myslim ze je to mytus ze volvo mat bude v ramci pruzneho zrychlenia vzdy navrch (z 80 km/m na 5 urco ne)
_________________
S 60,2002,social 125kw motour,antracit metla a bezovy vnitrek

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od Roger »

Co to tady zas je za nesmysly?... :roll: namerene fakta jsou fakta, to ano...ale Volvo manualni prevodovky maji jine pomery nez ty srovnavane auta...jsou tam dlouhe kvalty, tak se musi tocit nizsi stupne a ne radit vys v 3500rpm...myslel jsem, ze uz jste neco s volvama najezdili a zkusili si to rozdavat s koncernakama v tdicku atd....
A nebo me rozesmalo, jak tu chce nekdo geartronika srovnavat s manualem :twisted:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 767
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od hroch32 »

Ono je holt rozdíl, když auto má 2.5l a maximálku omezenou řídící jednotkou na 210 km/h, nebo 1.6 a možná dělá i 200, s větrem v zádech, z kopečka a po hoooooodně dlouhém rozjezdu. Kdybych měl ve Filace kvalty krátké jak ta Oktávie, tak by mi jich nestačilo ani šest (a to nemluvim o tom, kdyby byly jako u Micry, to bych potřeboval šaltpáku minimálně ve dvou úrovních :mrgreen: ). Prostě je potřeba trochu víc točit. U čtyřventilové techniky tím spíš (ono teda rodiče mají čtyřventila, který se moc točit nemusí (a ani nesmí...), ale to je holt High Torque Power :lol: ).
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

S80
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Jirkov

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od S80 »

Roger píše:Co to tady zas je za nesmysly?... :roll: namerene fakta jsou fakta, to ano...ale Volvo manualni prevodovky maji jine pomery nez ty srovnavane auta...jsou tam dlouhe kvalty, tak se musi tocit nizsi stupne a ne radit vys v 3500rpm...myslel jsem, ze uz jste neco s volvama najezdili a zkusili si to rozdavat s koncernakama v tdicku atd....
A nebo me rozesmalo, jak tu chce nekdo geartronika srovnavat s manualem :twisted:
Nahoře jsem psal že se s T5 musí jezdit jak s japoncem :)

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 767
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od hroch32 »

johnyS60 píše:ano s60. a mam ju rad. oktavie neznasam, dobrovolne do toho vraku so sedackami v handre nesadnem a ked sa da, tak s nimi dam race a vacsinou aj za cenu vyznamne vacsej spotreby vitazim.ale je to stylom do 160 za 3 a potom do 200 za 4. dlhe kvalty to ma...
PS: nestazujem sa, len si myslim ze je to mytus ze volvo mat bude v ramci pruzneho zrychlenia vzdy navrch (z 80 km/m na 5 urco ne)
Jj, tak ten pocit přesně mám. Je zajímavé, že většina lidí v práci dává přednost služební Fábii před Ochtávkou (oboje 1. generace). Ale v té F je taky 16V 55kW, který tomu autu dává poměrně slušnou dynamiku (mimochodem, je to vlastně proslulý HTP - jen se všemi válci). Zato O je se starou 74kW líná mrcha, která když se na ní trochu šlape, tak žere a stejně moc nejede. A to nemluvím o tom, že zařadit tam jedničku je nadlidský úkol, na dvojku stačí být Kaprfíld.... prý je to u téhle převodovky normální a časem se to ochodí, řekli nám v servise. Chlapci by se měli jít podívat na starou Micru v SocialEdition, jak vypadá skutečně kvalitní dílenské zpracování, a ne to, co za něj vydávají čeští pisálkové.

Každopádně s tou Ochtou bych si to někdy rád rozdal :twisted: Jo, a brali jste tu rychlost podle tachometru nebo jste jeli vedle sebe? Podle tacha to totiž absolutně nemá význam!

PS: Bacha na ty citace, moc se to nedá takhle číst ;)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

láďa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 464
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od láďa »

Roger píše:Co to tady zas je za nesmysly?... :roll: namerene fakta jsou fakta, to ano...ale Volvo manualni prevodovky maji jine pomery nez ty srovnavane auta...jsou tam dlouhe kvalty, tak se musi tocit nizsi stupne a ne radit vys v 3500rpm...myslel jsem, ze uz jste neco s volvama najezdili a zkusili si to rozdavat s koncernakama v tdicku atd....
A nebo me rozesmalo, jak tu chce nekdo geartronika srovnavat s manualem :twisted:
rogere to bys taky mohl vědět,že automat je na řazení rychlejší....teda aspoň u rozjezdu tím myslím 1,2,3....
máš pravdu nemůžeš geartronika srovnávat s manuálem. :lol:
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

S80
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Jirkov

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od S80 »

Hrochu, jsem v klidu, neznám ochcávku co mi ujede :)

Mirus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Valtice

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od Mirus »

Octa není problém, považuji je za zákusek. 850 má dlouho převodovku jak bylo napsáno, tudíž pružnost jehorší, ale pokud člověk umí jezdit tak Octa prohraje. Pořád mi to nedalo jak až moc je převodovka dlouhá, nikdy jsem to podrobně nezkoumal až dnes po cestě z práce. Pokud řadím ze 4 na 5 kousem před červeným polem otáčkoměru, tak už má tacho 200 km/h a v případě závodu s Octou v této rychlosti za Vama nestíhá dýchat a umírá :mrgreen:
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022

láďa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 464
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od láďa »

Mně před červeným polem ze 4 na 5 řadí ve 230 :mrgreen: Takže na mně může blikat třeba octavi RS :mrgreen:
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od st_Andy »

láďa píše:Mně před červeným polem ze 4 na 5 řadí ve 230 :mrgreen: Takže na mně může blikat třeba octavi RS :mrgreen:
:palec: :mrgreen: ;-)
toz 5-tka od 225 :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=4rGD_4ZxUMI&feature=related
100 - 200 Km/h V70R a lá T5 :https://www.youtube.com/watch?v=ln0NJqTqtnA&feature=related
Statistika v praxi :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=cH2OHgejmCs

element5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 340
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: 100hp

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od element5 »

koch píše:porovnavate tu s koncernem... ten si ja vychutnavam a davam jim to vzdy hezky sezrat... posledne zkusenost s nabusenym novym prasatem f chrochtu na hlinach... jako jo tahne jim ten vocpodbrutalnipyčokroutak asi takym zpusobem ze cumak na cumaku pri nizsich otackach a rychlostech, ale v momente kdyz jim s tim jejich chrochtem dojde dech tak prichazi ta sranda a ja jedu vesele porad razantneji dal... pri 160-180kmh jsou ti borci ztraceni a nez se vysplhaji na 200 jsem tri exity daleko...
Ale, ale, to tady nedávno někdo nadával elzyxovi za rychlou jízdu. ;-)

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1706
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od koch »

element5 píše:
Ale, ale, to tady nedávno někdo nadával elzyxovi za rychlou jízdu. ;-)
dobra, sypu si popel na hlavu ale podotykam ze si to vychutnavam a ze to neni muj chleb kazdodenni

BaDDog
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 359
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od BaDDog »

láďa píše:rogere to bys taky mohl vědět,že automat je na řazení rychlejší....teda aspoň u rozjezdu tím myslím 1,2,3....
máš pravdu nemůžeš geartronika srovnávat s manuálem. :lol:
Proč?... co je GeraTronic nejaky moc pomaly či v čom spočíva ten nemilí úškleb... ??
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od dali »

Roger píše:Co to tady zas je za nesmysly?... :roll: namerene fakta jsou fakta, to ano...ale Volvo manualni prevodovky maji jine pomery nez ty srovnavane auta...jsou tam dlouhe kvalty, tak se musi tocit nizsi stupne a ne radit vys v 3500rpm...myslel jsem, ze uz jste neco s volvama najezdili a zkusili si to rozdavat s koncernakama v tdicku atd....
A nebo me rozesmalo, jak tu chce nekdo geartronika srovnavat s manualem :twisted:
V mým postu srovnávám Volva s Volvama, navíc všechny s turbem a evidentně mají podobně dlouhý kvalty, minimálně ta T5 která jich má taky 6. U testu na trojku nebo čtyřku se vymlouvat na dlouhý kvalty u šestirychlostního auta? Vymlouvat by se mohla ta 2,4T, která má kvaltů jenom 5. Proto mě zaráží že R vychází tak špatně. Právě že trojka v osmdesáti by měla v podání eRka deklasovat všechno okolo, koncernový TDI tam při tý rychlosti bude mít pětku a jít pro trojku nemá cenu, protože by se dostal do oblasti, kde už nemá krouťák. Dlouhý kvalty benzínových Volv? Pochybuju, diesely maj převody mnohem delší, spíš bych to v tomhle případě viděl na širokej rozsah použitelných otáček. ;-) Kolik vám to točí na pětku ve 150ti? Mě u ropáka asi 2900, a co vím tak právě chrochtácká převodovka je ze starých 70 nejdelší... Koncernový TDI 6tikvalty jedou na 3000 otáček 170-180.
Když vezmu rychlosti v těch testech tak při 80 na trojku můžu mít (přesný údaje doplním zejtra) tak kolem 3000 otáček, kolik tam asi má 2,5 R? 3500? dyť v těch otáčkách už to sakra musí jet, když to má psaný maximum krouťáku v rozmezí (1950-5250) :roll: Na čtyřku v 80 mám cca 2000 otáček, vy 2500? a ve stovce mám já 2500 a vy 3000, to už by to taky mělo jet, ne? Schválně se mi někdo podívejte, kolik točíte v rychlostech odpovdídajících těm měřením.
Zajímavej detail je taky jak vidí graf zejména krouťáku Heico, který drží s Volvem basu:
Obrázek

vs BSR, který to auto evidentně na brzdě postavený mělo:
Obrázek
Zjevně se tam žádná lavice trvající víc jak 3000 otáček nekoná....
S podivem je taky, že údaje o pružným zrychlení V70R Heico ve svým product infu taktně vynechalo, ikdyž je u T5 i D5 udává....

Pravda je že benzín bez turba srovnávat s chrochtem na stejný kvalty nemá význam...neni podstatný jak toho dosáhne... ale jestli tomu chrochtu dokáže ujet... Pokud třeba ve stovce pomůže trojka abyste ho předletěli, tak hurá pro ní, protože chrochták si může dovolit podřadit maximálně na čtyřku, bo na trojku už mu to moc táhnout nebude.
O to mi taky celou dobu jde...prostě mi přišlo, že trojka v 80 je dostatečně nízkej kvalt na to aby eRko vystřelilo jaxviňa! :evil: Nebo byste v 80 šli pro dvojku a přineslo to něco? A hlavně mě zaráží, že obyč T5 eRko takovým způsobem zadupe do země :roll:

BaDDog
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 359
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od BaDDog »

S60 T5 a V70 II T5 su 6 kvalty??? sem myslel že jedine eRko je 6 kvalt (automat.. ?)
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od dali »

BaDDog píše:S60 T5 a V70 II T5 su 6 kvalty??? sem myslel že jedine eRko je 6 kvalt (automat.. ?)
Já celou dobu řeším auta s manuálem. U automatu asi pružný zrychlení nemá moc cenu měřit.
Jinak automat 6kvalt má jenom R. 6kvalt manuál mají všechny R (S60/V70II) a faceliftová 2,4 T5 260PS + D5/2,4D.

BaDDog
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 359
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od BaDDog »

dali píše:Já celou dobu řeším auta s manuálem. U automatu asi pružný zrychlení nemá moc cenu měřit.
Jinak automat 6kvalt má jenom R. 6kvalt manuál mají všechny R (S60/V70II) a faceliftová 2,4 T5 260PS + D5/2,4D.
Ja viem... len som myslel že eRko (S60/V70II) robili len s automatom...
A tie prve S60 T5 a V70 T5 od r.v. 2000 sa robili len s 5stupnovím manualem.. :neutral:
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od dali »

BaDDog píše:Ja viem... len som myslel že eRko (S60/V70II) robili len s automatom...
A tie prve S60 T5 a V70 T5 od r.v. 2000 sa robili len s 5stupnovím manualem.. :neutral:
To si nejspíš pleteš s V70R I 2,4 AWD 99/2000 265PS - ty se vyráběly jen v automatu. 2. generace R (S60/V70II) nastoupila až v roce 2003 a to 6kvalt jak manuál, tak automat. Jinak ten šestikvalt automat v R asi taky žádná Formule 1 nebude, když Volvo v ceníku přizná že 0-100 sebere celou 1 vteřinu oproti manuálu. Kdežto 5kvalt automat ve 2,4T5 ubere proti 6kvaltu manuálu 0-100 pouze 0,4s!
Ano, bohužel 2,3T5 250k 2000- 2004 maj v manuálu jen 5 rychlostí :cry:

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 767
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od hroch32 »

S80 píše:Hrochu, jsem v klidu, neznám ochcávku co mi ujede :)
Njn, holt přes třista koní se někde poznat musí :palec:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

S80
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Jirkov

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od S80 »

Třistapedást koní, Ecu Heico :tlesk: , jinak ptal jsi se kolik nám to točí na Erku př 3500 otáčkách na 6ku, tak u mě asi tak 220/ 230km/hod ,stejně jako u S80 T6 Geartonic , ty motory jsou si hrozně podobné, jen T5 je víc točivá :D

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od st_Andy »

Tak som sa prave vratil z projizdky aj s Marosom127, pomohol mi nieco zbastlit za co mu patri moja vrela vdaka ;-)
Kazdopadne, cestou dom ako som sa tak predieral vsetkymi tymi čmudiacimi Passatmi :ryby: som sa opat len utvrdil v tom, ze tych 249 konikov s vacsim turbom a s AWD na chrbte v praxi berie tieto statistiky mimoriadne sportovo! :mrgreen: :mrgreen: tolko postreh :mrgreen:

element5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 340
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: 100hp

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od element5 »

st_Andy píše:Kazdopadne, cestou dom ako som sa tak predieral vsetkymi tymi čmudiacimi Passatmi :ryby: som sa opat len utvrdil v tom, ze tych 249 konikov s vacsim turbom a s AWD na chrbte v praxi berie tieto statistiky mimoriadne sportovo! :mrgreen: :mrgreen: tolko postreh :mrgreen:
Také mi to v praxi nepřijde vůbec zlé, ale ta statistika v prvním příspěvku působí strašně.

element5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 340
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: 100hp

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od element5 »

koch píše:dobra, sypu si popel na hlavu ale podotykam ze si to vychutnavam a ze to neni muj chleb kazdodenni
Ale no jo, já to nemyslel zle, také se občas rád prrrojedu. :D

Dural8
Offline
Příspěvky: 1340
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od Dural8 »

Mě točí 2.4T při 110km/h tacho též 2500ot./min ( 5° )
Při 80km/h točí 2000ot./min ( 4° ).
Dneska jsem to extra sledoval :mrgreen:
_________________
V60 D4

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Jak to doopravdy je s dynamikou V70R II?

Příspěvek od dali »

Taky doplňuju otáčky u ropáka:
3.° v 80 točí 2900
4.° v 80 --> 2100
4.° ve 100 --> 2600
Jak na tom asi bude benzín manuál 6Q?
S80 píše:Třistapedást koní, Ecu Heico :tlesk: , jinak ptal jsi se kolik nám to točí na Erku př 3500 otáčkách na 6ku, tak u mě asi tak 220/ 230km/hod ,stejně jako u S80 T6 Geartonic , ty motory jsou si hrozně podobné, jen T5 je víc točivá :D
Ta S60R je taky Geartro, ne?
Ten chip si pořizoval ty? Bylo to znát?

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé