

Pružné zrychlení: trojka 80-120km/h/ čtyřka 80-140km/h/ čtyřka 100-150 km/h
V70R 2,5 300PS 4,7s / 11,9s / 9,8s
S60 2,4T 200PS 5,1s / 11,5s / 10,9s
V70 T5 260PS 4,2s / 8,9s / 8,0s
V70 D5 185PS 3,9s*/10,5s/ 10,3s
*u D5 první měření 80-110 km/h - asi moc krátká trojka?
Zdroj BSR AB Sweden.
Moh by mi to někdo vysvětlit, kde se stala chyba? To opravdu tolik dynamiky ubere to AWD? :idea: Když se vyhodí kardan, jelo by to aspoň jako ta T5? K čemu je vůbec takový eRko dobrý, když s ním řekněme do 160ti udrží krok diesel? Eště bych pochopil, kdyby D5 byla pružnější na pětku nebo šestku


Docela jsem si maloval, že bych si časem na chvíli, pro radost V70R II koupil, a nechal si starýho chrochta na běžný ježdění (prostě se mi ho nechce dávat pryč) ale z tohoto jsem dost rozčarovanej. Daleko líp vychází na použivání v běžným provozu ta obyč T5, jenže eRko je tak krásný, že bych tu T5 zase musel aspoň zvenku na optiku V70R předělat, a to jsem tam kde jsem byl (slušná V70 T5 facelift + kola, nárazníky, světla z R = cena za kterou by s přehledem bylo pravý eRko, taky facelift
