SIPS od kdy do 850??

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1583
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#26 SIPS od kdy do 850??

Příspěvek od Kein »

to nevím ale plánuju že bych v létě zajel někam na brzdu, abych zjistil, jak na tom jsou čísla u mí 850 (B5204T)
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#27 SIPS od kdy do 850??

Příspěvek od kV8ba »

hroch32 píše:Když už jsme u tý 850, nemáte někdo grafy průběhu točivýho momentu a výkonu? Zvláště by mě samozřejmě zajímal pro B5254 :razz:
Zdary, tady jsem našel grafy na spoustu modelů, 850 tam sice neni ale ten motor jo, pokud se nepletu. Jsou to výsledky přímo z brzdy.
http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=U-Z
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#28 SIPS od kdy do 850??

Příspěvek od hroch32 »

kV8ba píše:
hroch32 píše:Když už jsme u tý 850, nemáte někdo grafy průběhu točivýho momentu a výkonu? Zvláště by mě samozřejmě zajímal pro B5254 :razz:
Zdary, tady jsem našel grafy na spoustu modelů, 850 tam sice neni ale ten motor jo, pokud se nepletu. Jsou to výsledky přímo z brzdy.
http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=U-Z
Jo, díky moc. Naneštěstí tam je jen 2.4i, což je sice "stejný" motor, ale je evidentně jinak naladěný. B5254 má max krouťák při 3300ot., B5244 při 4500.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#29 SIPS od kdy do 850??

Příspěvek od Jean »

hroch32 píše:První 850 fakt spolehlivostí moc netrpěly. Osobně bych výrazně preferoval pofaceliftovou verzi.
No zajímavá myšlenka. Co se na nich tedy lámalo a co je výrazně jiné?

Je to myšleno trochu ironicky. Já to samozřejmě vím, ale ten závěr mě překvapil a očekával bych argumenty.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#30 SIPS od kdy do 850??

Příspěvek od Marten »

Jean píše:
hroch32 píše:První 850 fakt spolehlivostí moc netrpěly. Osobně bych výrazně preferoval pofaceliftovou verzi.
No zajímavá myšlenka. Co se na nich tedy lámalo a co je výrazně jiné?

Je to myšleno trochu ironicky. Já to samozřejmě vím, ale ten závěr mě překvapil a očekával bych argumenty.
Já na ně čekám už od začátku. :)

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#31 SIPS od kdy do 850??

Příspěvek od Sibr »

Kein píše:to si nech radši V70 je to naprsoto to samí akorát víc hranatý,
:D Ale ale zdaní klame ;-)
Je tam více změn než by člověk čekal...
Ale jsem línej se rozepisovat, zkuste googlit.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#32 SIPS od kdy do 850??

Příspěvek od Marten »

Sibr píše:
Kein píše:to si nech radši V70 je to naprsoto to samí akorát víc hranatý,
:D Ale ale zdaní klame ;-)
Je tam více změn než by člověk čekal...
Ale jsem línej se rozepisovat, zkuste googlit.
Ne ne ne, my nechcem googlit, chceme slyšet argumenty proč se víc kazily první 850!!! :evil:

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#33 SIPS od kdy do 850??

Příspěvek od wickey »

vim, ze vic odchazely automaty. tot vse.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#34 SIPS od kdy do 850??

Příspěvek od Sibr »

Marten píše: Ne ne ne, my nechcem googlit, chceme slyšet argumenty proč se víc kazily první 850!!! :evil:
Jestli jsou první(hranatější, 4díry na kole, stará palubka) více poruchové, tak to bude asi tím že byli první ;-)
Prostě každé auto má po zajetí výroby nějaké chyby které se vyladí časem ;-)
Když se koukneš na starý model vidíš v něm větší příbuznost s 7xx.
Mě se teda osobně moc nezamlouvá, nehledě na to že se na něj bude časem shánět hůř plechařina atp.
Nejlepší je 850 z let 95-96 ;-)
Dál už to rozebírat nechci, hlavně to tu už někde určitě bude ;-) Je tady mraky informací jen hledat!
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 80
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Považská Bystrica
Vůz: 765.854.V70IID5
Bydliště: Považská Bystrica

#35 SIPS od kdy do 850??

Příspěvek od volvo740 »

Marten píše:Od kdy se montoval tento system do 850?
Díky

mam 850 , rok 92, cize zaciatok vyroby a ma SIPS, ale nema SIPS bagy, vtej dobe ich tusim nedavali alebo boli za nejaky priplatok. :palec:
_________________
VOLVO 765 GLE, D24TIC
VOLVO 854 GLE, B5252S

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#36 SIPS od kdy do 850??

Příspěvek od Marten »

OK. to jsem potřeboval vědět. ;-)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“