SIPS od kdy do 850??
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#26 SIPS od kdy do 850??
to nevím ale plánuju že bych v létě zajel někam na brzdu, abych zjistil, jak na tom jsou čísla u mí 850 (B5204T)
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#27 SIPS od kdy do 850??
Zdary, tady jsem našel grafy na spoustu modelů, 850 tam sice neni ale ten motor jo, pokud se nepletu. Jsou to výsledky přímo z brzdy.hroch32 píše:Když už jsme u tý 850, nemáte někdo grafy průběhu točivýho momentu a výkonu? Zvláště by mě samozřejmě zajímal pro B5254
http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=U-Z
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#28 SIPS od kdy do 850??
Jo, díky moc. Naneštěstí tam je jen 2.4i, což je sice "stejný" motor, ale je evidentně jinak naladěný. B5254 má max krouťák při 3300ot., B5244 při 4500.kV8ba píše:Zdary, tady jsem našel grafy na spoustu modelů, 850 tam sice neni ale ten motor jo, pokud se nepletu. Jsou to výsledky přímo z brzdy.hroch32 píše:Když už jsme u tý 850, nemáte někdo grafy průběhu točivýho momentu a výkonu? Zvláště by mě samozřejmě zajímal pro B5254
http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=U-Z
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#29 SIPS od kdy do 850??
No zajímavá myšlenka. Co se na nich tedy lámalo a co je výrazně jiné?hroch32 píše:První 850 fakt spolehlivostí moc netrpěly. Osobně bych výrazně preferoval pofaceliftovou verzi.
Je to myšleno trochu ironicky. Já to samozřejmě vím, ale ten závěr mě překvapil a očekával bych argumenty.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#30 SIPS od kdy do 850??
Já na ně čekám už od začátku.Jean píše:No zajímavá myšlenka. Co se na nich tedy lámalo a co je výrazně jiné?hroch32 píše:První 850 fakt spolehlivostí moc netrpěly. Osobně bych výrazně preferoval pofaceliftovou verzi.
Je to myšleno trochu ironicky. Já to samozřejmě vím, ale ten závěr mě překvapil a očekával bych argumenty.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#31 SIPS od kdy do 850??
Ale ale zdaní klameKein píše:to si nech radši V70 je to naprsoto to samí akorát víc hranatý,
Je tam více změn než by člověk čekal...
Ale jsem línej se rozepisovat, zkuste googlit.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#32 SIPS od kdy do 850??
Ne ne ne, my nechcem googlit, chceme slyšet argumenty proč se víc kazily první 850!!!Sibr píše:Ale ale zdaní klameKein píše:to si nech radši V70 je to naprsoto to samí akorát víc hranatý,
Je tam více změn než by člověk čekal...
Ale jsem línej se rozepisovat, zkuste googlit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#33 SIPS od kdy do 850??
vim, ze vic odchazely automaty. tot vse.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#34 SIPS od kdy do 850??
Jestli jsou první(hranatější, 4díry na kole, stará palubka) více poruchové, tak to bude asi tím že byli prvníMarten píše: Ne ne ne, my nechcem googlit, chceme slyšet argumenty proč se víc kazily první 850!!!
Prostě každé auto má po zajetí výroby nějaké chyby které se vyladí časem
Když se koukneš na starý model vidíš v něm větší příbuznost s 7xx.
Mě se teda osobně moc nezamlouvá, nehledě na to že se na něj bude časem shánět hůř plechařina atp.
Nejlepší je 850 z let 95-96
Dál už to rozebírat nechci, hlavně to tu už někde určitě bude Je tady mraky informací jen hledat!
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Považská Bystrica
- Vůz: 765.854.V70IID5
- Bydliště: Považská Bystrica
#35 SIPS od kdy do 850??
Marten píše:Od kdy se montoval tento system do 850?
Díky
mam 850 , rok 92, cize zaciatok vyroby a ma SIPS, ale nema SIPS bagy, vtej dobe ich tusim nedavali alebo boli za nejaky priplatok.
_________________
VOLVO 765 GLE, D24TIC
VOLVO 854 GLE, B5252S
VOLVO 765 GLE, D24TIC
VOLVO 854 GLE, B5252S
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#36 SIPS od kdy do 850??
OK. to jsem potřeboval vědět.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek