Mám na mysli normálneho predošlého majiteľa, čo auto poctivo servisoval a staral sa o neho.
Je to veľa km alebo vpohode ? Na commona.
Potreboval by som to relatívne dosť súrne
 . Má niekto také km ?
 . Má niekto také km ? 
  . Má niekto také km ?
 . Má niekto také km ? 
  
  
  
 http://www.uvasbychsiautonikdynekoupilhajzlovejedni.czjou81 píše:Já mám lehce přes 300tis, což jsem zjistil až v autorizovaném servisu, kde byl pravidelně servisován. Koupil jsem ho na http://www.kupauto.unas.cz což je nejspíš profistáčeč, během pár měsíců stočil i moje předchozí auto Nissan Primera a zahodil pečlivě vedenou servisku. Interier mám ale opravdu jako nový /a to je světlý/, volant vůbec neosahaný, prostě super stav, dokonalý lak, prostě bezva.
Po motorové stránce, od března 08 co ho vlastním jsem neměl žádné zvláštní výdaje, žádné poruchy /krom drobotin o kterých jsem věděl - utěsnění zpátečky turba/ Od koupi taky pořád odkládám výměnu dvouhmotového setrvačníku, jaxi pořád není čas :-/

 
 
 
  
  Já mám 145k...
 Já mám 145k... 
  
 
 
 si pišjou81 píše:Se servisní knížkou?


Vena píše:No pokud se majitel staral, tak bych se toho zas tak nebál...V Peugeotu mám jednoho z prvních comonrailů (r 2000) nyní s 330tis km a posledních 185tis km prokazatelně bez jediného problému ( ťuk ťuk ) pravidelný servis je základ, pak pokud neni řidič hovado, tak by neměl býti problém...Jinak tátovo D5(120kW) má lehce přes 200tis... sice ho má krátce, ale bez známek čehosi mimo normál
 Sice jsem to kupoval od "známýho" ale stejně to může být tak 2x 180 tisíc...nicméně, myslím že 300tkm je uplně v pohodě, ale připravil bych se na takový ty provozní záležitosti no...spojka, jak už se tu psalo setrvák, semtam nějaký ty vstřiky, silentbloky...nejde o to jestli ten motor je dobrej nebo špatnej ale odcházejí tam spotřební věci a když se to sečte je to ranec :-/
 Sice jsem to kupoval od "známýho" ale stejně to může být tak 2x 180 tisíc...nicméně, myslím že 300tkm je uplně v pohodě, ale připravil bych se na takový ty provozní záležitosti no...spojka, jak už se tu psalo setrvák, semtam nějaký ty vstřiky, silentbloky...nejde o to jestli ten motor je dobrej nebo špatnej ale odcházejí tam spotřební věci a když se to sečte je to ranec :-/ 
  
 
 
  
  
  
  .
 . .
 . a teraz sa počas jazdy priblblo usmievam
 a teraz sa počas jazdy priblblo usmievam  .
 . 
  
  
 No, ťažko radiť. Ja som k tomu prišiel možno ako slepé kura k zrnu. Vozím už cca 4 roky na zákazky, popri tom aj sebe a teraz ( ako na potvoru ) to vyzeralo na cestu naprázdno, lebo to, po ktoré som išiel malo síce super cenu a údajne TOP GEPFLEGHT , že vraj super stav, no to znamenalo asi super starostlivosť v úvodzovkách. A pre ostatné autá boli vysoké ceny. Bola to anabáza ako z amerického filmu, ale mal som v zálohe viac V70-tiek a nakoniec sa oplatilo.hayney píše:tak super. kde se na takové auta dá narazit?
 
  . Skrátim to - o nejakú hodinu sme sa v origo Boschi dozvedeli, že to môže byť regler, ale že po istých km sa toho kazí viac a doporučená výmena alternátora za cca 500 Eur. Regler cca 100 Eur. Samozrejme na objednávku za 24 hod. Ten Bosch-ák sa so mnou debatoval ako s blbým laikom, že treba určite vymeniť alternátor ( jasné, starý si zoberú, zrepasujú a fajnovo predajú za polovicu až dve tretiny ceny nového ). Tak som predajcu dotlačil k zníženiu sumy a dúfal, že to bude regler. Dal nám dve baterky a jedna sa vždy dobíjala cez káble na aute, na ktorom sme prišli, akurát bola prvá slabá, takže som išiel iba na jednej. 95Ah mi vycucalo za cca 600km. No, nakoniec som došiel, 3 dni čakal na regler, dobíjal večer ako blbý ( stihlo max tretinu kapacity ) a potom som skoro dostal orgazmus, keď som vymenil regler a všetko O.K.
 . Skrátim to - o nejakú hodinu sme sa v origo Boschi dozvedeli, že to môže byť regler, ale že po istých km sa toho kazí viac a doporučená výmena alternátora za cca 500 Eur. Regler cca 100 Eur. Samozrejme na objednávku za 24 hod. Ten Bosch-ák sa so mnou debatoval ako s blbým laikom, že treba určite vymeniť alternátor ( jasné, starý si zoberú, zrepasujú a fajnovo predajú za polovicu až dve tretiny ceny nového ). Tak som predajcu dotlačil k zníženiu sumy a dúfal, že to bude regler. Dal nám dve baterky a jedna sa vždy dobíjala cez káble na aute, na ktorom sme prišli, akurát bola prvá slabá, takže som išiel iba na jednej. 95Ah mi vycucalo za cca 600km. No, nakoniec som došiel, 3 dni čakal na regler, dobíjal večer ako blbý ( stihlo max tretinu kapacity ) a potom som skoro dostal orgazmus, keď som vymenil regler a všetko O.K.  Tož tak.
 Tož tak. 
 
 
  
  . Vždy je to lotéria. Vytipuj si najnižšiu a najvyššiu cenu, urob si približný stred a si na cene, ktorá je reálna za dobré auto. Je to ale stále o šťastí. Akurát mám možno troška výhodu oproti novicom, že sa roky venujem hlavne dieselom a už podľa zvuku motora viem, či pozerám ďalej alebo sa obrátim a idem preč. Vždy mám v zálohe aspoň 2-3 ďalšie autá a nezdržujem sa argumentami pre, ak sa mi auto nepáči. Ale je pravda, že sa môžem previezť aj naprázdno. Kto sa bojí, nech nechodí do lesa
 . Vždy je to lotéria. Vytipuj si najnižšiu a najvyššiu cenu, urob si približný stred a si na cene, ktorá je reálna za dobré auto. Je to ale stále o šťastí. Akurát mám možno troška výhodu oproti novicom, že sa roky venujem hlavne dieselom a už podľa zvuku motora viem, či pozerám ďalej alebo sa obrátim a idem preč. Vždy mám v zálohe aspoň 2-3 ďalšie autá a nezdržujem sa argumentami pre, ak sa mi auto nepáči. Ale je pravda, že sa môžem previezť aj naprázdno. Kto sa bojí, nech nechodí do lesa  
  Nebol som naň spoľahnutý, ale máličko som dúfal, že by to nemuselo byť tak zlé
 Nebol som naň spoľahnutý, ale máličko som dúfal, že by to nemuselo byť tak zlé  No, bolo. Išiel som pôvodne po iné, toto som iba skúsil cestou, našťastie som mal v zálohe ešte dve s pre mňa pijeteľnou cenou. Môj problém je, že už nechcem klesať s výbavou nižšie ako som doteraz mal
 No, bolo. Išiel som pôvodne po iné, toto som iba skúsil cestou, našťastie som mal v zálohe ešte dve s pre mňa pijeteľnou cenou. Môj problém je, že už nechcem klesať s výbavou nižšie ako som doteraz mal  Tak hľadám dlhšie. Mám známych, ale teraz nemali nič a mne sa už nechcelo čakať. Ide sezóna a ceny dobrých áut od jari dolu nepôjdu, dopyt je stále a rumunov, bulharov sú plné cesty.
 Tak hľadám dlhšie. Mám známych, ale teraz nemali nič a mne sa už nechcelo čakať. Ide sezóna a ceny dobrých áut od jari dolu nepôjdu, dopyt je stále a rumunov, bulharov sú plné cesty. 
  
  136kW alebo XC90 ma neodolateľne láka.
 136kW alebo XC90 ma neodolateľne láka. 
 
  
 O.K.hayney píše:k tomu odkazu....jestliže je auto za tak malé peníze, tak něco smrdí, v tom už rovnou vidim nějakou levotu. myslím, že kolem 7000 eur se dá pořídit solidní vozidlo. Nebudu to mít na handl, ale pro sebe. S výbavou jsem docela skromnej. ale minimum, co bych chtěl je 6 airbagů a potom biege leder když bude tak se nebudu zlobit. pak ještě tempomat by mě docela potešil ale také to neni podmínkou. Prostě jdu po D5, která mi bude dobře sloužit.
Kdy se hodláš toho svého zbavovat? Já plánuju koupi někdy na jaro, ceny budou asi trochu jinde, ale pořád si myslím, že se dá narazit na solidní kousek. Moje němčina je bohužel o ničom a anglicky asi mluví málokdo. Ale je ještě brzo řešit detaily. Zatim sleduju nabídku na trhu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé