S80 T6 - je opravdu tak problémový?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#26 S80 T6 - je opravdu tak problémový?
jj,pekne rozpisane...a coze je pan mechanik?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
#27 S80 T6 - je opravdu tak problémový?
BaDDog: diky moc, v avatare mam fotku terajsej S80tky (2,4i), bohuzial T6ka je minulost, ale ak nepride velmi racionalne rozhodnutie v podobe faceliftovanej D5ky, tak sa k T6ke velmi rad vratim... Btw: pametam si tvoje auto z autobazareu, mal si ju tam na predaj..
dod: nieee, kdeze, ja som iba teoretik ale velmi rad taham informacie z mechanikov a ludi ktori okolo volv behaju... a za tie roky sa toho trosku nazbieralo... a k tomu 3x S80tka, od ktorych ma mnozstvo ludi odhovaralo, lebo sa ich proste boja... ale ja som sa nedal... a bojujem
dod: nieee, kdeze, ja som iba teoretik ale velmi rad taham informacie z mechanikov a ludi ktori okolo volv behaju... a za tie roky sa toho trosku nazbieralo... a k tomu 3x S80tka, od ktorych ma mnozstvo ludi odhovaralo, lebo sa ich proste boja... ale ja som sa nedal... a bojujem
_________________
Teraz: Volvo S80 2.4i 125kW '99 tmavomodrá met., Volvo S40 1.8i 90kW '00 modrá met.
Bolo: Volvo S80 T6 '99 béžová met., Volvo S80 2.4i 125kW '02 striebor. met.
Teraz: Volvo S80 2.4i 125kW '99 tmavomodrá met., Volvo S40 1.8i 90kW '00 modrá met.
Bolo: Volvo S80 T6 '99 béžová met., Volvo S80 2.4i 125kW '02 striebor. met.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 294
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
#28 S80 T6 - je opravdu tak problémový?
hele nemáš někde inzerat nebo fotky odlišností faceliftovane T6. ja vim že to maj inej kufr nake lišty po oknech a jinej narazník přední . ja ten facelift kufr viděl a je to nadheramarkoo11 píše:BaDDog: diky moc, v avatare mam fotku terajsej S80tky (2,4i), bohuzial T6ka je minulost, ale ak nepride velmi racionalne rozhodnutie v podobe faceliftovanej D5ky, tak sa k T6ke velmi rad vratim... Btw: pametam si tvoje auto z autobazareu, mal si ju tam na predaj..
dod: nieee, kdeze, ja som iba teoretik ale velmi rad taham informacie z mechanikov a ludi ktori okolo volv behaju... a za tie roky sa toho trosku nazbieralo... a k tomu 3x S80tka, od ktorych ma mnozstvo ludi odhovaralo, lebo sa ich proste boja... ale ja som sa nedal... a bojujem
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
#29 S80 T6 - je opravdu tak problémový?
hele napr. tuna http://volvo-s80.autobazar.eu/29-t6-exe ... 31753.html keby som mal money tak uz sa v nej asi vozimTOMÁŠ S80 píše:hele nemáš někde inzerat nebo fotky odlišností faceliftovane T6. ja vim že to maj inej kufr nake lišty po oknech a jinej narazník přední . ja ten facelift kufr viděl a je to nadheramarkoo11 píše:BaDDog: diky moc, v avatare mam fotku terajsej S80tky (2,4i), bohuzial T6ka je minulost, ale ak nepride velmi racionalne rozhodnutie v podobe faceliftovanej D5ky, tak sa k T6ke velmi rad vratim... Btw: pametam si tvoje auto z autobazareu, mal si ju tam na predaj..
dod: nieee, kdeze, ja som iba teoretik ale velmi rad taham informacie z mechanikov a ludi ktori okolo volv behaju... a za tie roky sa toho trosku nazbieralo... a k tomu 3x S80tka, od ktorych ma mnozstvo ludi odhovaralo, lebo sa ich proste boja... ale ja som sa nedal... a bojujem
_________________
Teraz: Volvo S80 2.4i 125kW '99 tmavomodrá met., Volvo S40 1.8i 90kW '00 modrá met.
Bolo: Volvo S80 T6 '99 béžová met., Volvo S80 2.4i 125kW '02 striebor. met.
Teraz: Volvo S80 2.4i 125kW '99 tmavomodrá met., Volvo S40 1.8i 90kW '00 modrá met.
Bolo: Volvo S80 T6 '99 béžová met., Volvo S80 2.4i 125kW '02 striebor. met.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 294
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
#30 S80 T6 - je opravdu tak problémový?
no pěkný . ja sem koukal jak to ma ten facelift kufr tak to ladí i se zadníma světlama že nejsou rovne jako u origa . jinak pěkna par odlišností tam je no a ta přístrojova deska s budíkama no nadhera
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#31 S80 T6 - je opravdu tak problémový?
markoo11 píše:BaDDog: diky moc, v avatare mam fotku terajsej S80tky (2,4i), bohuzial T6ka je minulost, ale ak nepride velmi racionalne rozhodnutie v podobe faceliftovanej D5ky, tak sa k T6ke velmi rad vratim... Btw: pametam si tvoje auto z autobazareu, mal si ju tam na predaj..
dod: nieee, kdeze, ja som iba teoretik ale velmi rad taham informacie z mechanikov a ludi ktori okolo volv behaju... a za tie roky sa toho trosku nazbieralo... a k tomu 3x S80tka, od ktorych ma mnozstvo ludi odhovaralo, lebo sa ich proste boja... ale ja som sa nedal... a bojujem
No ano chcel som ju predať... lebo mal som punuku na jedno XC-čko (70 II Cross Country) ...
ALe ak si mám teraz kupit auto tak zasa S80 ... mohol by som si kupit napr: Audi TT ktore sa mi hodne lubi.. či akekolvek ine auto... (bmw, mercedes , audi, a pod.) ale S80 je S80... ak niečo ine tak S80 II
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
#32 S80 T6 - je opravdu tak problémový?
S80T6 najeto 280tis. km. motor naprosto v pohodě, výměny oleje po 10 tis. Převodovku už mám za ty kilometry třetí ale je to tím že jsou pouze repasovanéa kvalita není valná. Dvakrát odešel planetovej převod, takže si nemylím že by to mělo být špatnou výměnou oleje. Jinak S80 všeobecně trpí na elektroniku, neustále svítí kontrolka emisního systému, tu prostě neřeším. Jinak naprosto pohodové auto. Mám ještě S60R ale to je jiná kapitola
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 384
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#33 S80 T6 - je opravdu tak problémový?
A nebude to tým že máš 321ps.. namiesto 272ps??? ... a s tou S60R to máš pravdu to je ina kapitola..S80 píše:S80T6 najeto 280tis. km. motor naprosto v pohodě, výměny oleje po 10 tis. Převodovku už mám za ty kilometry třetí ale je to tím že jsou pouze repasovanéa kvalita není valná. Dvakrát odešel planetovej převod, takže si nemylím že by to mělo být špatnou výměnou oleje. Jinak S80 všeobecně trpí na elektroniku, neustále svítí kontrolka emisního systému, tu prostě neřeším. Jinak naprosto pohodové auto. Mám ještě S60R ale to je jiná kapitola
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
#34 S80 T6 - je opravdu tak problémový?
BaDDog píše:A nebude to tým že máš 321ps.. namiesto 272ps??? ... a s tou S60R to máš pravdu to je ina kapitola..S80 píše:S80T6 najeto 280tis. km. motor naprosto v pohodě, výměny oleje po 10 tis. Převodovku už mám za ty kilometry třetí ale je to tím že jsou pouze repasovanéa kvalita není valná. Dvakrát odešel planetovej převod, takže si nemylím že by to mělo být špatnou výměnou oleje. Jinak S80 všeobecně trpí na elektroniku, neustále svítí kontrolka emisního systému, tu prostě neřeším. Jinak naprosto pohodové auto. Mám ještě S60R ale to je jiná kapitola
To asi ne, čip je original Heico a je na něj záruka se vším všudy, problém je v té převodovce, jedna vydržela jen 60 tis i ve Volvu to nechápali. Je to prostě stará herka, myslím ta převodovka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#35 S80 T6 - je opravdu tak problémový?
chcem sa opytat ci ten narast na 320PS citit? kedy hlavne, rozjazd,akceleracia,atd...? stoji to za to? rozmyslal som nad tym tiez...i ked tych 272 je tiez dost...diik za odpovedeS80 píše:S80T6 najeto 280tis. km. motor naprosto v pohodě, výměny oleje po 10 tis. Převodovku už mám za ty kilometry třetí ale je to tím že jsou pouze repasovanéa kvalita není valná. Dvakrát odešel planetovej převod, takže si nemylím že by to mělo být špatnou výměnou oleje. Jinak S80 všeobecně trpí na elektroniku, neustále svítí kontrolka emisního systému, tu prostě neřeším. Jinak naprosto pohodové auto. Mám ještě S60R ale to je jiná kapitola
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 294
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
#36 S80 T6 - je opravdu tak problémový?
jo a ty převodovky máš to v manualu nebo v automatu ??? ale koukám že na T6 bych potřeboval 20 převodovek do zasoby vono je asi jedno jestli je to manula či automat co ? ten planetovej převod vodchazí tak jako tak že ??? při te sýle a namaze třecích součastí . a dvouspojkova aut převodovka je dražší než jednospojkova aut převodovka že ? jakej je mezi nima prosimtě cenovej rozdíl ????S80 píše:S80T6 najeto 280tis. km. motor naprosto v pohodě, výměny oleje po 10 tis. Převodovku už mám za ty kilometry třetí ale je to tím že jsou pouze repasovanéa kvalita není valná. Dvakrát odešel planetovej převod, takže si nemylím že by to mělo být špatnou výměnou oleje. Jinak S80 všeobecně trpí na elektroniku, neustále svítí kontrolka emisního systému, tu prostě neřeším. Jinak naprosto pohodové auto. Mám ještě S60R ale to je jiná kapitola
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
#37 S80 T6 - je opravdu tak problémový?
Ahoj, po pravdě ani nestojí. Elektronika si to stejně uřídí jak potřebuje, spotřeba neklesla, jen to stálo hodně korun. Je to na tobě, jak se rozhodnešdod píše:chcem sa opytat ci ten narast na 320PS citit? kedy hlavne, rozjazd,akceleracia,atd...? stoji to za to? rozmyslal som nad tym tiez...i ked tych 272 je tiez dost...diik za odpovedeS80 píše:S80T6 najeto 280tis. km. motor naprosto v pohodě, výměny oleje po 10 tis. Převodovku už mám za ty kilometry třetí ale je to tím že jsou pouze repasovanéa kvalita není valná. Dvakrát odešel planetovej převod, takže si nemylím že by to mělo být špatnou výměnou oleje. Jinak S80 všeobecně trpí na elektroniku, neustále svítí kontrolka emisního systému, tu prostě neřeším. Jinak naprosto pohodové auto. Mám ještě S60R ale to je jiná kapitola
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek