S80 T6 - je opravdu tak problémový?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
Kdo tady máte T6 a alespoň pár desítek tisíc km? Můžete zde napsat pár postřehů a zkušeností? Včera mě v servisu strašili že je to dost sypák, ale stále se mi tomu nechce věřit páč mám to auto rád... Koupil jsem si ho jako srdcovku, ale pořád jen strkat do toho peníze by se nechtělo asi nikomu.
Předem dík za odpovědi
Předem dík za odpovědi
_________________
S80 T6, r.v.99
S80 T6, r.v.99
-
Offline
- Příspěvky: 4360
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
ja se ridim tim, co mi rekl muj mechanik - prvni T6ky (99-01) jsou poruchove - odchazeji geartronicy a turba. To, ze se najde i jedno, ktere je OK, jeste neznamena, ze to tak neni.. jelikoz ted jsou opravdu za hubicku (jedna se tady prodava za 4000,- EUR, je to lakave, ale risk. Naproti tomu novejsi (02+) jsou pry jiz v pohode.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 395
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
ahoj, ja mam T6 asi rok a pol a cca 60 tisic km, v geartronicu som olej este nemenil a funguje na 100%..mozno raz pride jeho chvila ale uz som objednany na vymenu toho oleja takze je to tak akurat pretoze bol meneny presne pred 60 tisicmi a aj takto sa odporuca ho menit...turba mi olej trochu papaju ale nic strasne odkedy som pretesnil prepady...bol som s tym autom v chorvatsku a nechystam sa ho najblizsi rok vymenit, proste mi sedi...vykon je nadpriemerny, spotreba vynikajuca na dany objem a vykon(bezne pod 10l/100km..), komfort perfektny...niet co dodat,kazdy tie sedaky chvali..ako v gauci. Vypisuje mi to chybu emisii ale to bude asi poskodenymi katalyzatormi pretoze mi cestou do madarska odisla jedna cievka zapalovania a siel som tak asi 600km bez odpojeneho vstrekovaca...no ten benzin ho asi upalil zaziva
...takze musim zohnat nejake nahradne katy...inak nic vazne, predne kotuce som mal od kupy trosku zvlnene a tot asi vsjo co som sa musel postarat...inak moj stav tacho je cca 250 tis. km a to auto parkujem vzdy vonku... :!: myslim ze s tou mojou karou mam uz dost skusenosti takze sa pytaj...

Naposledy upravil(a) dod dne 06 dub 2011 12:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
dod: Diky za odpoved!
Ja menil olej v prevodovce ted v pondeli. Padnul na to 20l sud oleje
Pry se to neda jednoduse vypustit a nalit cistej, musi se to nejak vyplachovat... Nicmene mam to auto necely mesic a zatim spapkalo 23 tisic za nutny servis. Odesel termostat, lambda a nejake drobne tesneni u olej. cerpadla - svitila kontrolka mazani na volnobeh a kvuli tomu se musela udelat rozborka spodku motoru. Pry se to stava kdyz se prejizdi olej a ucpe se filtr. Tak bacha na to...
...a to me jeste dnes ourednici dorazili pri prihlasovani. Chteli za to 3.000,- navic pac to ma jen EURO2


...a to me jeste dnes ourednici dorazili pri prihlasovani. Chteli za to 3.000,- navic pac to ma jen EURO2
_________________
S80 T6, r.v.99
S80 T6, r.v.99
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
Myslím že pokial je auto v dobrom stave tak je v pohode...
Ak sa niekto o neho staral tak sa dá...
Od roku 2002 bol zrejme FL... a myslím že sa menil aj obsah... z 2,8 na 3,0???či tak nejako... vo wikipedii som sa nedopatral..
Inak aj vo volve hovorili že je to taky nevydarejnejší model... ale treba to skusiť..
Ked odíde automat alebo automat... tak za 1000-1500euro sa da doviesť burne.. alebo angličák..
Takže treba to len skusit...
A ohladom servisu je to sidkutabilne.. ak sa jedna o autorizovaný servis volvo je to trochu drahší..
Ak sa niekto o neho staral tak sa dá...
Od roku 2002 bol zrejme FL... a myslím že sa menil aj obsah... z 2,8 na 3,0???či tak nejako... vo wikipedii som sa nedopatral..
Inak aj vo volve hovorili že je to taky nevydarejnejší model... ale treba to skusiť..
Ked odíde automat alebo automat... tak za 1000-1500euro sa da doviesť burne.. alebo angličák..
Takže treba to len skusit...
A ohladom servisu je to sidkutabilne.. ak sa jedna o autorizovaný servis volvo je to trochu drahší..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
no mě čeka taky výmena oleje v převodovce . prej tam mam 11litru hydraulickeho oleje. a prej litr snad 600kč tak ja nevim . kolik kč by mě stala výmena u obič automatu .2,4litr .125kw??
převodovka se ma vyplachovat 5 litrama čisteho benzínu .a když se lije novej olej . tak prořazovat automat na každym stupni cca 2 sekundy . a takle se to opakuje dokavat neni olej v automatu FUEL. takle mi to řikal jeden specializovanej mechoš . tak nevím
ale něco natom bude. taky sem slyšel total kravinu . ject s autem a dolejvat olej do převodovky. neexistuje !!!!
jinak sem slyšel že ty 2.8litru t6 . maj jinak loženou převodovku než třeba ja u 2.4litru bez truba . T6 má převodovku vlastně za rohem , kvůli místu, ten převod je hrozně namáhanej a nejčastěji odchází
PLANETOVEJ PŘEVOD a odchazí pravě tohle no
převodovka se ma vyplachovat 5 litrama čisteho benzínu .a když se lije novej olej . tak prořazovat automat na každym stupni cca 2 sekundy . a takle se to opakuje dokavat neni olej v automatu FUEL. takle mi to řikal jeden specializovanej mechoš . tak nevím

jinak sem slyšel že ty 2.8litru t6 . maj jinak loženou převodovku než třeba ja u 2.4litru bez truba . T6 má převodovku vlastně za rohem , kvůli místu, ten převod je hrozně namáhanej a nejčastěji odchází
PLANETOVEJ PŘEVOD a odchazí pravě tohle no
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
DoD: čo vyšlo to pretesnenie Turba? tie nove prepady.. prípadne s robotou?
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
s tim vyplachovanim prevodovky benzinem to bude taky nejakej kec, ne? hlavni problem je pry ten, ze se ta napln neda zcela vypustit. Proto se to redi tak dlouho az je to jakz takz cisty. Kdyz bys tam nalil benzin nebo cokoli jinyho, tak by ti tam cast toho navzdy zustala a to by nejspis nebylo moc dobry...TOMÁŠ S80 píše:převodovka se ma vyplachovat 5 litrama čisteho benzínu .a když se lije novej olej . tak prořazovat automat na každym stupni cca 2 sekundy . a takle se to opakuje dokavat neni olej v automatu FUEL. takle mi to řikal jeden specializovanej mechoš . tak nevímale něco natom bude. taky sem slyšel total kravinu . ject s autem a dolejvat olej do převodovky. neexistuje !!!!
_________________
S80 T6, r.v.99
S80 T6, r.v.99
-
Offline
- Příspěvky: 2350
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
TOMÁŠ S80 píše:převodovka se ma vyplachovat 5 litrama čisteho benzínu .a když se lije novej olej . tak prořazovat automat na každym stupni cca 2 sekundy . a takle se to opakuje dokavat neni olej v automatu FUEL.

Jinak jestli Tomasova prevodovka umi menit olej na fuel, docela bych se stavil s par tunama vyjetyho

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 395
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
sada tesneni na prepad jedneho turba ma stala myslim vo volve nieco cez 100,-...myslim cca 140,-..takze smiesna cena a menil mi to kamos v servise...celkom sa zapotil, lebo k jednemu turbu sa dostanes ako tak v pohode ale k druhemu je to ako menit ventile cez vyfuk...proste sa zapoti. tu je nejaky popis servisu ale myslim ze na tejto stranke bol aj popis vymeny oleja komplet aj s foto len to teraz nemozem najst... http://volvospeed.com/Repair/s80_transmission.html
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
jo tak to je mazec. takže natu převodovku se da takle dostat jo vyzz to foto? a tam takle ve spodu se měnenj ty olej filtry nebo jak je to tam ??dod píše:sada tesneni na prepad jedneho turba ma stala myslim vo volve nieco cez 100,-...myslim cca 140,-..takze smiesna cena a menil mi to kamos v servise...celkom sa zapotil, lebo k jednemu turbu sa dostanes ako tak v pohode ale k druhemu je to ako menit ventile cez vyfuk...proste sa zapoti. tu je nejaky popis servisu ale myslim ze na tejto stranke bol aj popis vymeny oleja komplet aj s foto len to teraz nemozem najst... http://volvospeed.com/Repair/s80_transmission.html

_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
Me spis prekvapilo ze timhle postupem se ten olej proste vyleje a pak se normalne naleje cistej. V servisu na to vyplacali tolik oleje zbytecne???TOMÁŠ S80 píše:jo tak to je mazec. takže natu převodovku se da takle dostat jo vyzz to foto? a tam takle ve spodu se měnenj ty olej filtry nebo jak je to tam ??dod píše:sada tesneni na prepad jedneho turba ma stala myslim vo volve nieco cez 100,-...myslim cca 140,-..takze smiesna cena a menil mi to kamos v servise...celkom sa zapotil, lebo k jednemu turbu sa dostanes ako tak v pohode ale k druhemu je to ako menit ventile cez vyfuk...proste sa zapoti. tu je nejaky popis servisu ale myslim ze na tejto stranke bol aj popis vymeny oleja komplet aj s foto len to teraz nemozem najst... http://volvospeed.com/Repair/s80_transmission.html
_________________
S80 T6, r.v.99
S80 T6, r.v.99
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
Kdybys ho chtel levneji, tak se ozviTOMÁŠ S80 píše:no mě čeka taky výmena oleje v převodovce . prej tam mam 11litru hydraulickeho oleje. a prej litr snad 600kč tak ja nevim

_________________
S80 T6, r.v.99
S80 T6, r.v.99
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
no to bych chtěl , a za kolik kč litr oleje ? ale ja tetka musím přihlašovat na servis moc peněz nemám .ale uvidim eště jestli něco z me kouzelne skříne něco vyhrabudavidliska píše:Kdybys ho chtel levneji, tak se ozviTOMÁŠ S80 píše:no mě čeka taky výmena oleje v převodovce . prej tam mam 11litru hydraulickeho oleje. a prej litr snad 600kč tak ja nevim

_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 395
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
no hej ten filter je to co je tam odfotene samostatne takeho divneho tvaru... i ja budem ten olej menit tymto sposobom...nie tymi flushovymi metodami na ktore i tak su rozdielne nazory...zaklad je vymenit filter a gro oleja,ked tam ostane liter stareho to ma netrapi kedze ho niekto nemeni nikdy... PS: akurat dnes som bol v PL a nasiel jednu garaz kde servisuju prevodovky, pytal som sa na geartronic tak povedal ze nieje problem...a ze vseobecne automatiky od volva niesu tie najlepsie...tak netusim ci ma nejaku pravdu...tazko povedat...ale akurat tam mal rozobrate a vycistene asi 3 prevodovky...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
tak sem někdo hodte foto jak ten olej filtr v te převodovce automaticke vypada a kde je ? na tech fotkách poznam kulový když to neznám 

_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
Co třebas 160Kč?TOMÁŠ S80 píše:no to bych chtěl , a za kolik kč litr oleje ? ale ja tetka musím přihlašovat na servis moc peněz nemám .ale uvidim eště jestli něco z me kouzelne skříne něco vyhrabudavidliska píše:
Kdybys ho chtel levneji, tak se ozvi
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
Co třebas 160Kč?[/quote]martinopel píše:no to bych chtěl , a za kolik kč litr oleje ? ale ja tetka musím přihlašovat na servis moc peněz nemám .ale uvidim eště jestli něco z me kouzelne skříne něco vyhrabudavidliska píše:
Kdybys ho chtel levneji, tak se ozvi
proč zrovna 160kč ?
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 2098
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 395
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
na tejto site http://volvospeed.com/Repair/s80_transmission.html 4 fotka zhora...uz vies??? mas tiez T6?TOMÁŠ S80 píše:tak sem někdo hodte foto jak ten olej filtr v te převodovce automaticke vypada a kde je ? na tech fotkách poznam kulový když to neznám
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
To je vono ten filtr ?dod píše:na tejto site http://volvospeed.com/Repair/s80_transmission.html 4 fotka zhora...uz vies??? mas tiez T6?TOMÁŠ S80 píše:tak sem někdo hodte foto jak ten olej filtr v te převodovce automaticke vypada a kde je ? na tech fotkách poznam kulový když to neznám

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 395
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
no tak to budes mat i iny filter




_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
a aky iny filter budem mítdod píše:no tak to budes mat i iny filter![]()
![]()

_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žilina, SK
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
no, trosku sa to zameralo na tu prevodovku, ale to bola naozaj taka bolest tych T6tiek, jednak to ze sa tam casto nemenil olej, pretoze vymena bola odporucana, nie prikazana, myslim ze volvo sa ich namenilo aj v zaruke dost... Druha vec ze ta prevodovka bola extremne kratka aby sa vmestila ku napriec ulozenemu motoru a ktomu dostavala zabrat od takeho vykonu a krutaku, ktorym T6ka disponovala... K mojej skusenosti s T6, kupil som ju od prveho majitela (kupene SR ako nove), mala nabehanych 310 tisic km s pravidelnym servisom, pri 300 tis. km menene rozvody, celkovo bola vo vynikajucom stave. Zo zaznamov snad spomeniem menenu prevodovku za novu pri cca 160 tis km, este sa tam menila skrtiaca klapka (neskor), ale ta klapka odchadzala vseobecne na benzinovych volvach. Auto bolo jazdene na dlhe trate, vzorne starane a to bolo na nom aj sakra vidiet. Jazdilo sa mi na nej vynikajuco, interier (svetly) bol velmi zachovaly, nemal som s nou v podstate ziadny problem ak neratam zlomene brzdove oblozenie bubnovej brzdy, ktora sluzi pre rucnu. Ono tych poznatkov je vela, recenzia az neskor
ale par detailov co ma napadne: brala trochu olej, v chladnejsich mesiacoch sem tam slabo nepravidelny beh za studena (asi konciaca cievka alebo zanesena klapka).
Moj nazor na T6: idealne auto pre mna
je to paradny korab na dlhe trate, vykonovo tiez super... ale myslim, ze bola poruchova aj preto, ze s nou mnohi proste nevedeli jazdit! Proste to v zakrutach nebol bavorak, predna naprava zbytocne dostavala na frak pretoze ten vykon nedokazala preniest na vozovku (fakt skoda ze T6 nebola 4x4 to by bola skoro neprekonatelna) takisto ten motor sa nemal tlacit studeny do otacok, hned skusat kickdowny atd... nehovoriac o vychladeni turbin, prevodovky na volnobeh po jazde... a o zvlnenych kotucoch, lebo zrychlenie je fantasticke, ale potom ubrzdit... Proste ti ludia to nerobili a T6 nebola stavana na brutalnu jazdu dala to potom pocitit... ja by som sa nebal ist znova do T6 ale musel by to byt znova velmi zachovaly kus, lebo zodratych S80tok je straaaasne vela a T6tiek ani nehovorim... fuu ale som sa na prvy raz rozpisal... 
Doplnene:
No ale treba este konstatovat ze S80tka je velmi robustne auto, celkovo vydrzi minimalne tych 500 tis. km pokial je mu dopriata pravidelna a poriadna udrzba. Podvozok je ocel, ziadny hlinik, vynikajuca ochrana proti korozii. Materialy aj interier tiez kvalitne. Snad este k tym porucham, najcastejsie:
-- automaticka prevodovka (4-kvalty hlavne kvoli nepravidelnej alebo ziadnej vymene oleja, mojim rekorderom je kamarat na S60tke 2,4turbo 4x4, ktoremu automat na tovarnu napln fungoval 260 tisic km, novsie 5-kvalty tiez odchadzaju, ale nie az v takom pocte.. (oprava repas cca.1500-2000 euro, nova myslim 4-4,5 tisic euro). Vyrobca Aysin Japonsko (aspon standardneho 4kvaltu)
-- skrtiaca klapka (na vsetkych benzinoch, vydrz prvej vecsinou okolo 200 tisic km, hadajte preco- volvo ich kupovalo z IT, vyrobca Magneti Marelli, druhovyroba neexistuje, len origo- 700-800 eur, precistenie pomaha iba docasne
-- cievky zapalovania- klasika, vyrobca Bosch, pouzivane casto aj vo VW group, tam tiez casto odchadzaju
-- turba- samo o sebe nie poruchove, len odzrkadlujuce chovanie majitela k autu, nezabudat ze v T6 su dve
-- subjektivny dodatok: niekedy mam pocit, ze na volvach odchadzaju veci, ktore si volvo nevyraba pod sebou
Drobnosti:
- nefungujuca rucna brzda- zlomene oblozenie v bubnovej brzde vzadu (samostatny bubon pre rucnu, inac je tam kotuc)
- Ak svieti ABS, STC, DSTC, neznackova diagnostika ukazuje snimac ABS, ale vecsinou to je v naboji kolesa ten treba menit
- tycky stabillizatora a zvlnene predne kotuce, tiez casto menene, nie su dimenzovane na sportove zaobchadzanie
No ale uz ma fakt momentalne nic nenapada

Moj nazor na T6: idealne auto pre mna


Doplnene:
No ale treba este konstatovat ze S80tka je velmi robustne auto, celkovo vydrzi minimalne tych 500 tis. km pokial je mu dopriata pravidelna a poriadna udrzba. Podvozok je ocel, ziadny hlinik, vynikajuca ochrana proti korozii. Materialy aj interier tiez kvalitne. Snad este k tym porucham, najcastejsie:
-- automaticka prevodovka (4-kvalty hlavne kvoli nepravidelnej alebo ziadnej vymene oleja, mojim rekorderom je kamarat na S60tke 2,4turbo 4x4, ktoremu automat na tovarnu napln fungoval 260 tisic km, novsie 5-kvalty tiez odchadzaju, ale nie az v takom pocte.. (oprava repas cca.1500-2000 euro, nova myslim 4-4,5 tisic euro). Vyrobca Aysin Japonsko (aspon standardneho 4kvaltu)
-- skrtiaca klapka (na vsetkych benzinoch, vydrz prvej vecsinou okolo 200 tisic km, hadajte preco- volvo ich kupovalo z IT, vyrobca Magneti Marelli, druhovyroba neexistuje, len origo- 700-800 eur, precistenie pomaha iba docasne
-- cievky zapalovania- klasika, vyrobca Bosch, pouzivane casto aj vo VW group, tam tiez casto odchadzaju
-- turba- samo o sebe nie poruchove, len odzrkadlujuce chovanie majitela k autu, nezabudat ze v T6 su dve
-- subjektivny dodatok: niekedy mam pocit, ze na volvach odchadzaju veci, ktore si volvo nevyraba pod sebou

Drobnosti:
- nefungujuca rucna brzda- zlomene oblozenie v bubnovej brzde vzadu (samostatny bubon pre rucnu, inac je tam kotuc)
- Ak svieti ABS, STC, DSTC, neznackova diagnostika ukazuje snimac ABS, ale vecsinou to je v naboji kolesa ten treba menit
- tycky stabillizatora a zvlnene predne kotuce, tiez casto menene, nie su dimenzovane na sportove zaobchadzanie
No ale uz ma fakt momentalne nic nenapada

Naposledy upravil(a) markoo11 dne 24 led 2009 11:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
Teraz: Volvo S80 2.4i 125kW '99 tmavomodrá met., Volvo S40 1.8i 90kW '00 modrá met.
Bolo: Volvo S80 T6 '99 béžová met., Volvo S80 2.4i 125kW '02 striebor. met.
Teraz: Volvo S80 2.4i 125kW '99 tmavomodrá met., Volvo S40 1.8i 90kW '00 modrá met.
Bolo: Volvo S80 T6 '99 béžová met., Volvo S80 2.4i 125kW '02 striebor. met.
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
S80 T6 - je opravdu tak problémový?
Uff... pekne si sa tu rozpísal...
Len dodat že peken napísane..
A aby som nezabudol... z tvojho avataru (obrazku) len možem posudit že fakt pekna T6...
Len dodat že peken napísane..
A aby som nezabudol... z tvojho avataru (obrazku) len možem posudit že fakt pekna T6...

_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé