Jakou chladici kapalinu

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Anonymous

#1 Jakou chladici kapalinu

Příspěvek od Anonymous »

Po vymene expanzni nadobky chladiciho obvodu a tesneni vodniho cerpadla (to predesle mi dok....l jisty pan mechanik pri vymene rozvodu ) to vypada, ze voda nikde neutika. Takze bych tam rad nalil nejakou nemrznouci kapalinu. Je nejake doporuceni v teto oblasti, ci staci bezny fridex pro hlinikove hlavy? Jo, jedna se o motor 2,5 TDI od VW. Predem diky za radu.

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#2 Jakou chladici kapalinu

Příspěvek od travex »

elde píše:Po vymene expanzni nadobky chladiciho obvodu a tesneni vodniho cerpadla (to predesle mi dok....l jisty pan mechanik pri vymene rozvodu ) to vypada, ze voda nikde neutika. Takze bych tam rad nalil nejakou nemrznouci kapalinu. Je nejake doporuceni v teto oblasti, ci staci bezny fridex pro hlinikove hlavy? Jo, jedna se o motor 2,5 TDI od VW. Predem diky za radu.
nalej tam tu ruzovou po dukaldnem vyplachnuti.... vymenna lhuta 5 let a cenove neni az o tolik drazsi.... seznes ji jako FRIDEX G PLUS vice na http://www.velvana.cz

Bez problemu muzes take pouzit modrozelenou FRIDEX G48 s vymennou lhutou dva roky...

Pripadne jakykoliv ekvivalent od jinych vyrobcu (Castrol Antifreeze, Agip Antifreeze.....) ale velvana vychazi pomerne levne....

Stejne kapaliny jako od Velvany koupis pod jinymi obchonimi nazvvy take pod znackou HEKRA
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#3

Příspěvek od Jarda S40 »

Blížící se zima a odlétající vlaštovky dělají své :lol: Zrovna dnes ráno jsem myslel na totéž a proto se ptám, Travexi, platí to i pro motor B230F?

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#4

Příspěvek od travex »

Jarda S40 píše:Blížící se zima a odlétající vlaštovky dělají své :lol: Zrovna dnes ráno jsem myslel na totéž a proto se ptám, Travexi, platí to i pro motor B230F?
nemas tim co zkazit, úpokud je to ruzovy blato dle VW TL774.0 vhodne pro motory s hlinikovou hlavou a litinovym blokem tak proc ne? Neni duvod se ruzove kapaliny bat.... upozornuji ale na nutnost velmi dukladneho proplachnuti motoru pokud predtim byla pouzita kapalina zelene nebo modrozelene barvy.... opravdu dukladne!!!!!
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#5

Příspěvek od LUBOŠ »

travex píše:
Jarda S40 píše:Blížící se zima a odlétající vlaštovky dělají své :lol: Zrovna dnes ráno jsem myslel na totéž a proto se ptám, Travexi, platí to i pro motor B230F?
nemas tim co zkazit, úpokud je to ruzovy blato dle VW TL774.0 vhodne pro motory s hlinikovou hlavou a litinovym blokem tak proc ne? Neni duvod se ruzove kapaliny bat.... upozornuji ale na nutnost velmi dukladneho proplachnuti motoru pokud predtim byla pouzita kapalina zelene nebo modrozelene barvy.... opravdu dukladne!!!!!
Proč až tak moc důkladně, hrozí nějaký zásadní problém??
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#6

Příspěvek od travex »

LUBOŠ píše:
Proč až tak moc důkladně, hrozí nějaký zásadní problém??
Jasne ze hrozi, sam jsem si to vyzkousel.... pokud ti zustane zbytek zelenomodre kapaliny (v mem pripade to byla G48) nekde v chladicim okruhu a zalijes to ruzovou (v mem pripade G PLUS) tak se vytvori takove pekne hlenovite usady a muze to dojit tak daleko, ze chladic se tim proste ucpe.... (presne to se mi stalo...).... u volva to takovej problem neni, ale ja kvuli tomu musel rozbrat skoro celej chladici okruh na svoji erese (kilometry trubek a hadic) vsechno vycistit a opetovne poskladat... cisteni chladice zevnitr byla doslova lahudka....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“