Tak už jí mám taky!!!!

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#51 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od Drtic »

lada: Byla pekelne shnila, vcetne nosniku. pamatuju si ale, ze vnitrek byl nedotcenej..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#52 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od dali »

jojo píše:2Deanoli: s tím, že elita u Volva začíná dvojkou, můžeš nesouhlasit, můžeš o tom diskutovat, ale to je tak asi všechno, co s tím můžeš dělat. 8)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Byl bych ochoten přenechat tuto kategorii skupině vozů jejichž označení začíná jedničkou (případně pokračuje osmičkou), ale jaksi tu žádná taková žel není. Takže my dvojkaří, jsme elitou tak nějak z donucení... :ryma:
To by mě docela vážně zajímalo, jak si dvojky stojí v hierarchii v zemích, kde jsou běžným jevem třeba 164, Amazony, nebo P 1800? Pro mě je teda opravdovej šlechtic mezi Volvy 164, možná je to tím, že má rysy předků jinýho prémiovýho Forda. Zepředu prostě vypadá hrozně anglicky. Zezadu zase trochu italsky.
Blesklo mi hlavou aby třeba český dvojkový pacienti nebyly ve švédsku za stejný magory, jako anglický fanatický vyznavači schade 120 (estelle) pro čechy.

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#53 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od koch »

dali píše:
jojo píše:2Deanoli: s tím, že elita u Volva začíná dvojkou, můžeš nesouhlasit, můžeš o tom diskutovat, ale to je tak asi všechno, co s tím můžeš dělat. 8)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Byl bych ochoten přenechat tuto kategorii skupině vozů jejichž označení začíná jedničkou (případně pokračuje osmičkou), ale jaksi tu žádná taková žel není. Takže my dvojkaří, jsme elitou tak nějak z donucení... :ryma:
To by mě docela vážně zajímalo, jak si dvojky stojí v hierarchii v zemích, kde jsou běžným jevem třeba 164, Amazony, nebo P 1800? Pro mě je teda opravdovej šlechtic mezi Volvy 164, možná je to tím, že má rysy předků jinýho prémiovýho Forda. Zepředu prostě vypadá hrozně anglicky. Zezadu zase trochu italsky.
Blesklo mi hlavou aby třeba český dvojkový pacienti nebyly ve švédsku za stejný magory, jako anglický fanatický vyznavači schade 120 (estelle) pro čechy.
plne se s tebou stotoznuju co se tyce 164... je to kusanec...

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#54 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od jojo »

2Dali: Mám takový dojem, že dvojky jinde v zahraničí nemají takový esprit jako tady, ale o to větší mají renomé v oblasti užitkovosti a pasivní bezpečnosti. Pořád jsou ještě vidět jako pracovní auta a druhý rodinný vůz (pro manželku).
U nás je to dáno tím, že se jich tu prodalo relativně málo a všechny přes Tuzex a tím získaly pověst exkluzivního vozu, který si ne každý může dovolit. Toto se pak přeneslo i na dovezené dvojky z venku i když tam už je znát, že je kladen důraz i na tu užitkovost a bezpečnost. Navíc tu takřka úplně chybí právě starší typy jako P1800 nebo 164 a tak není s čím srovnávat. Těch pár kusů to nemůže prozatím změnit.
Nicméně během poslední doby je i na západě vidět výrazný růst cen dvojek z prvních let výroby (cca do r.1980), který jasně ukazuje na stoupající zájem o zachovalé kusy, které si pořizují ti co s nimi dříve jezdili. Počítám, že je to podobné jako u nás, kde začíná být zájem o různé Volhy, Moskviče, Škody 100 a 1000, Wartburgy a Tráboše. Částečně je to dáno nostalgií po mládí a částečně taky tím, že dřívější jednoduché a spolehlivé vozy dost výrazně kontrastují s dnešním "spotřebním zbožím", jehož životnost je velmi omezená a cena ne vždy odpovídá skutečné hodnotě. Proto například já mám jednu dvojku z r.92 na běžný provoz (bezpečnost, užitkovost), druhou z r.80 pro radost (nostaligie, jednoduchost) a TEčko z r.79 jako výhodně investované peníze a na hraní. Tož tak! 8)
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#55 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od lookens »

Cecedóó, nebuť labuť, aspoň kousek foky, aspoň kousíčeék
prosím prosím ...
za dvojkaře ...
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#56 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od pekelnik »

děkuji velmi za zajímavé originální materiály.

Tak si někdo tu 164 kupte, ať mám(e) co obdivovat. nejsou zas tak drahý. problém budou u nás asi díly, protože se žádná rozborka jiného kusu dělat nebude. :mrgreen:
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 99
Registrován: 16 roků
Vůz: Volvo 760GL, TD
Bydliště: Praha

#57 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od Esis »

Aby bylo vidět o čem je řeč, tak tady je jedna rychlá fotka 164 z aktuálního čísla LIV volvo magazínu.. Toho chlapa si nevšímejte, asi majitel.. ;-)
Přílohy
06122008672.jpg
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past

Fantomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 84
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: Volvo V70 l. 2,5 Tdi, automat
Bydliště: Praha 4

#58 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od Fantomas »

:tlesk: sláva huráááááá vítej mezi pacienty :tlesk: congratulation by fantomas
_________________
Volvo V70 l. 2,5 TDI - automat - 1997 fanTomas mobile (samořadí,samochodí, samolítá)
...akorát já do toho musim lejt naftu jako blbej!
Volvo 244 GL - B21A - 1981 "commissaire JUVE" (čti komisař Živ)

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#59 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od lookens »

láďa píše: :mrgreen: :mrgreen: ,ale tý práce co s ní bude ,ale je krásná....ikdyž trochu kvete :mrgreen:
A prosím tě, co s ní dělal, že je vnitřek tak pěkně zachovalej a není ježděná?
... to postávalo někde po stodolách, nebo jak ???
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#60 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od eLzyx »

to láďa:
... re=related
pro inspiraci :mrgreen:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#61 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od dali »

eLzyx píše:to láďa:
... re=related
pro inspiraci :mrgreen:
S tím by musela bejt echt bžunda v provozu :mrgreen:

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 471
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

#62 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od láďa »

eLzyx píše:to láďa:
... re=related
pro inspiraci :mrgreen:
Otom už jsme přemýšleli s pačínem ,ale to by mně tady kucí asi roztrhali na kusy.... :mrgreen:
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#63 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od eLzyx »

...proč? Jen by chvíli trvalo všechny přesvědčit, že tam ten motor už byl :mrgreen:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 471
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

#64 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od láďa »

eLzyx píše:...proč? Jen by chvíli trvalo všechny přesvědčit, že tam ten motor už byl :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: Ale vážně uvažuji o dvojitých Wébrech,vypadá to krásně a zvýší se výkon :palec:
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#65 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od dali »

Mít tak čas a místo :roll: Při dnešních cenách čehokoli by taková showkára zas na tolik peněz nepřišla.... Tohle konkrétní má údajně okolo 500 koní, na kopec srandy by bohatě stačilo tu T5 jenom lehce poladit tak na 300. Jo a eště víc zla by to nadělalo v kombíku :mrgreen:

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 471
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

#66 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od láďa »

dali píše:Mít tak čas a místo :roll: Při dnešních cenách čehokoli by taková showkára zas na tolik peněz nepřišla.... Tohle konkrétní má údajně okolo 500 koní, na kopec srandy by bohatě stačilo tu T5 jenom lehce poladit tak na 300. Jo a eště víc zla by to nadělalo v kombíku :mrgreen:
A o jednom T5kovém motoru vím a nejradši bych ho tam dal,ale asi bych už nedostal testaci na veterána :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ale ten rudoblok z dvojky už mám zrepasovaný a po generálce...foto dodám :tlesk:
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

GDPR_user

#67 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od GDPR_user »

láďa píše:
dali píše:Mít tak čas a místo :roll: Při dnešních cenách čehokoli by taková showkára zas na tolik peněz nepřišla.... Tohle konkrétní má údajně okolo 500 koní, na kopec srandy by bohatě stačilo tu T5 jenom lehce poladit tak na 300. Jo a eště víc zla by to nadělalo v kombíku :mrgreen:
A o jednom T5kovém motoru vím a nejradši bych ho tam dal,ale asi bych už nedostal testaci na veterána :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ale ten rudoblok z dvojky už mám zrepasovaný a po generálce...foto dodám :tlesk:
Myslím,že mám stejné auto na dvoře.Takže kdybys něco potřeboval.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 120
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

#68 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od al-pacino »

láďa píše:
dali píše:Mít tak čas a místo :roll: Při dnešních cenách čehokoli by taková showkára zas na tolik peněz nepřišla.... Tohle konkrétní má údajně okolo 500 koní, na kopec srandy by bohatě stačilo tu T5 jenom lehce poladit tak na 300. Jo a eště víc zla by to nadělalo v kombíku :mrgreen:
A o jednom T5kovém motoru vím a nejradši bych ho tam dal,ale asi bych už nedostal testaci na veterána :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ale ten rudoblok z dvojky už mám zrepasovaný a po generálce...foto dodám :tlesk:
Foto budeš muset dodat vážně ty,mě nejdou upravit na patřičnou velikost.
A nekecej že jsme uvažovaly o nějakym máloválcy/5/ do dvojky,.....ti řikam furt,že buďto 6cilinder 8) ,bo 4cilinder+16ventilová hlava a webry :lol: jinak do toho nejdu ;-)
_________________
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 120
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

#69 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od al-pacino »

Tak tedy nějaké to foto
_________________
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 120
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

#70 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od al-pacino »

a jedeme dále
_________________
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 120
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

#71 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od al-pacino »

Plány na dalších 56 dní-
zkompletovat přední nápravu
to samý zadek
dovýzt "skelet" ke klempířovy+lakýrovy
osadit motorem a převodovkou
začít tahat elektroniku
poskládat vnitřnosti palubky
natahat koberce
přerazit další bankomat
sesadit komplet okna
dodělat palubku
osadit komplet interier
naložita dovízt do autoskla na nalepení předního a zadního okna
+spoustu dodělávek a ladění drobností
seznam pro mnohé šílenej,pro monentálně nevytížený ruce/někdy i nohy,tyč,palicy.../ celkem příjemě strávenej čas...
_________________
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#72 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od standa »

Razborka vám jde dobře... :D

Ty kožené sedačky patří do novější verze modelu 200 - máte k nim i zadní lavici a opěradlo pro sedan?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

láďa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 471
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

#73 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od láďa »

standa píše:Razborka vám jde dobře... :D

Ty kožené sedačky patří do novější verze modelu 200 - máte k nim i zadní lavici a opěradlo pro sedan?
ANO :tlesk: :mrgreen: ale zadní sedačka se musí nechat očalounit.....
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 120
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

#74 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od al-pacino »

láďa píše:
standa píše:Razborka vám jde dobře... :D

Ty kožené sedačky patří do novější verze modelu 200 - máte k nim i zadní lavici a opěradlo pro sedan?
ANO :tlesk: :mrgreen: ale zadní sedačka se musí nechat očalounit.....
možná bude stačit nechat opravit jenom část lavice,je tam poškozenej jeden pruh o šířce cca 10cm...někomu na to spadlo žváro bo co
_________________
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#75 Tak už jí mám taky!!!!

Příspěvek od neuman zdenek »

al-pacino píše:Plány na dalších 56 dní-
zkompletovat přední nápravu
to samý zadek
dovýzt "skelet" ke klempířovy+lakýrovy
osadit motorem a převodovkou
začít tahat elektroniku
poskládat vnitřnosti palubky
natahat koberce
přerazit další bankomat
sesadit komplet okna
dodělat palubku
osadit komplet interier
naložita dovízt do autoskla na nalepení předního a zadního okna
+spoustu dodělávek a ladění drobností
seznam pro mnohé šílenej,pro monentálně nevytížený ruce/někdy i nohy,tyč,palicy.../ celkem příjemě strávenej čas...
tak vás tady tak pěkně čtu a mám pocit že se mě šťouráte v Matyldě :lol: až půjdete na nějaký ten bankomat, jdu s váma :mrgreen:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“