Blow off ventil
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#101 Blow off ventil
ja mam od JB RACING pistkovej už nějakou dobu a zatim jakoukoli změnu k horšimu jsem nezaznamenal, ani neni vidět žeby se přidíral, chodi zatim jak ma. Navic v každym turbomotoru je v tlakovym okruhu trocha oleje a tudiž se pistek promazava. kdo vi třeba za rok tomu bude jinak a začne se přidírat, třeba to auto už ani mit nebudu :pij: :pij:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#102 Blow off ventil
Kuwa co furt máte s tím zvukem,tak si kupte píšťalku.jogin3 píše:Co to zase je, ted kdyz je neco domluveny, tak zase tady pisete, ze to stoji za hov.o , takze neim no, nechci davat money za neco co , co bude furt rozbity nebo se stim musi stelovat, tak porovnejte ten co nabizi marek, podle me je dobrej, pokud to ma na aute jak rikal, tak to snad na standartni tlak fajci jak ma a neni problem ne?
Nebo jakou dalsi vyhodu ma membranovej? Co se tyce zvuku je lepsi?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#103 Blow off ventil
jasne, z toho je videt, ze jde predevsim asi o kvalitu zpracovani, kvalitni pistkovej muze vydrzet X let a nekvalitni membranovej samozrejme muze jit do koupru brzo (i membrana ma svou zivostnost a pruzinka se taky muze zlomit, takze tak.marra píše:ja mam od JB RACING pistkovej už nějakou dobu a zatim jakoukoli změnu k horšimu jsem nezaznamenal, ani neni vidět žeby se přidíral, chodi zatim jak ma. Navic v každym turbomotoru je v tlakovym okruhu trocha oleje a tudiž se pistek promazava. kdo vi třeba za rok tomu bude jinak a začne se přidírat, třeba to auto už ani mit nebudu :pij: :pij:
Navic doba pokrocila, materialy a technologie jsou zase nekde jinde, nez v roce 2005, ruzne typy pretlakovych ventilu vyrabi dnes skoro kazdej vyrobce autodoplnku, a tim padem neni nikde napsany a dokazany, ze Greedy vydrzi dele, nez tenhle novej pistkovej.
Nehlede na to, ze kdo vi, co bude za dva, tri roky a ikdyz mam sveho Volvone rad, do duchodu mi asi nevydrzi bude se resit zase neco jinyho :pij:
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#104 Blow off ventil
mám případně kontakt na dovozce velice kvalitních kopií SSQV od HKS v ceně 3tis...... z USA se to doveze vpohodě za 1500-2000 stačí jen podívat na ebay
_________________
Cadillac Seville STS 98´
Cadillac Seville STS 00´
Volvo 480 1,7 Turbo
R5GTE
Cadillac Seville STS 98´
Cadillac Seville STS 00´
Volvo 480 1,7 Turbo
R5GTE
#105 Blow off ventil
A dovedeš to zařídit???nismo.power píše:mám případně kontakt na dovozce velice kvalitních kopií SSQV od HKS v ceně 3tis...... z USA se to doveze vpohodě za 1500-2000 stačí jen podívat na ebay
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 117
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#106 Blow off ventil
Pánové,jak to tak tady čtu - objednávka dočasně pozastavena...
Až se někdo "na tvrdku" rozhodnete,že ventil opravdu,ale opravdu chcete,tak se ozvete nejlepe pres SZ a podle toho se zařídíme.
Pokud je tady možnost si za srovnatelne,ci lehce drazsi penize membránovej a nekdo po nem touzi,mate nyni na vyber...
Až se někdo "na tvrdku" rozhodnete,že ventil opravdu,ale opravdu chcete,tak se ozvete nejlepe pres SZ a podle toho se zařídíme.
Pokud je tady možnost si za srovnatelne,ci lehce drazsi penize membránovej a nekdo po nem touzi,mate nyni na vyber...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 146
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
#107 Blow off ventil
nevim co furt všichni máte jestli takovej či makovej, já tam mám nějakej tchaiwan od Doktora, ale jede furt jak drak a to si piště že s 480T dělám pppsssstttt každou chvilku... navíc nevim proč vymýšlíte jakej blow je lepší, stejnak na to nemáte turba ani jeden aby jste nějakýmu za 3 litry ublížily... Marek se vám tu nabídne a vy se pak nedokážete ani na takovýhle kravině domluvit...
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
#108 Blow off ventil
No hlavně že ty máš pravé VolvoCouDy píše: nevim co furt všichni máte jestli takovej či makovej, já tam mám nějakej tchaiwan od Doktora, ale jede furt jak drak a to si piště že s 480T dělám pppsssstttt každou chvilku... navíc nevim proč vymýšlíte jakej blow je lepší, stejnak na to nemáte turba ani jeden aby jste nějakýmu za 3 litry ublížily... Marek se vám tu nabídne a vy se pak nedokážete ani na takovýhle kravině domluvit...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 146
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
#109 Blow off ventil
Tady člověk nemůže nic říct aby se zas neozvala známá firma...martinopel píše:No hlavně že ty máš pravé VolvoCouDy píše: nevim co furt všichni máte jestli takovej či makovej, já tam mám nějakej tchaiwan od Doktora, ale jede furt jak drak a to si piště že s 480T dělám pppsssstttt každou chvilku... navíc nevim proč vymýšlíte jakej blow je lepší, stejnak na to nemáte turba ani jeden aby jste nějakýmu za 3 litry ublížily... Marek se vám tu nabídne a vy se pak nedokážete ani na takovýhle kravině domluvit...
no hlavně že ty musíš mít vždycky poslední slovo a tohle je teda argument jak noha, to už jsi něco lepšího vymyslet nemohl?? Bestak máš doma tričko ADIDAS se čtyrma proužkama a mě tady budeš popotahovat za takovýhle nesmysly...
Naposledy upravil(a) CouDy dne 20 bře 2008 22:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
#110 Blow off ventil
Když tak nesmysly.Krom toho stěmi kecy že tady stejně na to nemá nikdo turbo jsi začal ty! Takže nejdříve si kup pořádné Volvo a pak něco mudruj.CouDy píše:Tady člověk nemůže nic říct aby se zas neozvala známá firma...martinopel píše: No hlavně že ty máš pravé Volvo
no hlavně že ty musíš mít vždycky poslední slovo a tohle je teda argument jak noha, to už jsi něco lepšího vymyslet nemohl?? Bestak máš doma tričko ADIDAS se čtyrma proužkama a mě tady budeš popotahovat za takovýhle nesmysli...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#111 Blow off ventil
Nechapu tvuj prispevek, zaCouDy píše:....
a) jsou tu lidi, kteri to jako zvukovou kulisu zrovna nepotrebuji (treba ja ) a pokud bych po ni moc touzil, pak si radsi koupim nejaky extra "ladak" aby bylo auto radne slyset. Nicmene o to mne tedy fakt nejde
b) osobne to beru nejvic jako ochranu pred zbytecnym namahanim turba, zvlast, pokud jsou tu lidi, co maji auto trebas chiple na vyssi vykon, tedy vetsinou take lehce vyssi tlak turba
c) pokud se tady vyhodnocujou dva principy stejne veci, ale rozdilnych cen a rozdilne spolehlivosti, pak samozrejme logicky bude nasledovat uvaha - dam o neco vice penez za relativne spolehlivejsi system, nebo dam mene penez i s vedomim pripadnych moznych problemku ci ladeni (ze diskuze lidi, kteri znaji a pouzivali oba systemy vetsinou konci ve prospech membrany je pomerne jednoznacne)
d) alespon za sebe (a myslim, ze jeste i dalsi lide) jsme psali, ze pokud je objednavka jiz ve fazi nevratne, pak samozrejme akceptujem podminky a cenu a blov od Marka vemem. Pokud neni problem ji pro nektere lidi zrusit a nebude s tim skutecne zadna prace navic ci naklady, pak bychom zvolili radsi mebranu. A jak opakuju, je to o tom, ze si vazim toho, ze Marek nabidl tuto moznost koupit slusne blov a moznost to zaridit a pokud by s rusenim objednavky mel problem, pak jsem osobne samozrejme ochoten bud bov od nej koupit, ci se revansovat nejakym pausalem vynalozenych nakladu.
Moje (nase) chyba byla, ze jsem si prostudovali teorii a praxi principu blov pozde, az po tom, co se tvorila "objednavka".
Tedy za sebe - pokud by Markovi vznikly problemy s objednavkou, pak blov beru. Pokud to neni velky problem, pak dekuji moc za nabidku, zvolim jiny typ, - dle toho, co jsem precetl lehce spolehlivejsi. A samozrejme jsem ochoten se Markovi nejakym zpusobem "odmenit" za jeho nabidku a praci s ni, tak, jak si naklady vycisli.
A tu poznamku o "ublizeni turbu ??? za 3 kkc blovem - to jsem fakt nepobral, ani jak to bylo mysleno, takze se radsi ani nebudu vyjadrovat Osobne myslim, ze turbu se da blbym pouzitim ublizit dost rychle a dost nevratne a ikdyz se da delat relativne levna repase, nevim, proc bych si jej mel systematicky nicit
Ale to uz je fakt OT, hlavni je, aby se vyjadril Marek, zda tedy neni problem se zrusenim objednavky a zda pripadne s tim nemel nejake naklady, na ktere bychom se pripadne mohli slozit (ti, co se rozmysleli jinak)
Nic vic, nic min...
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#112 Blow off ventil
takrka uplne souhlasim s tiktakem - ted je otazka na Marekovi - jak to vypada???
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#113 Blow off ventil
Marek psal že objednávka pozastavená,takže asi nebyl problém,pokud by bylo nutno objednání dodržet,tak pochopitelně BOV od Marka beru.Každopádně tak i tak Markovi díky za ochotu.wickey píše:takrka uplne souhlasim s tiktakem - ted je otazka na Marekovi - jak to vypada???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#114 Blow off ventil
martinopel píše:A dovedeš to zařídit???nismo.power píše:mám případně kontakt na dovozce velice kvalitních kopií SSQV od HKS v ceně 3tis...... z USA se to doveze vpohodě za 1500-2000 stačí jen podívat na ebay
pište mi jinak než sem na forum sem moc nechodim, 480 mám jen tak z prdele na vyblbnutí nejsem nějak moc volvo maniak ale volva mi nevaděj, krom těch co sou vyrobený tam co to moje to je fakt sráč )
_________________
Cadillac Seville STS 98´
Cadillac Seville STS 00´
Volvo 480 1,7 Turbo
R5GTE
Cadillac Seville STS 98´
Cadillac Seville STS 00´
Volvo 480 1,7 Turbo
R5GTE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 461
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#115 Blow off ventil
zdarec chlapí ,nevítr nekdo kam mam spíš na co zadela u 2,5 Tdi Blow ventil ? ... dík :poc:
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
#116 Blow off ventil
Ty už ji máš, viď? :pij:trapiz píše:zdarec chlapí ,nevítr nekdo kam mam spíš na co zadela u 2,5 Tdi Blow ventil ? ... dík :poc:
Jinak dávat do TDi BOV je pěkná blbost.
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
#117 Blow off ventil
Muhehe na TDI Blow ventil. Nechceš raději píšťalku??trapiz píše:zdarec chlapí ,nevítr nekdo kam mam spíš na co zadela u 2,5 Tdi Blow ventil ? ... dík :poc:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 461
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#118 Blow off ventil
nevim proč by to bila blbost na TDi davat ventil normalně sem to viděl ,jen sem se zeptal jestli to někdo z vas nevi jsou tu borci co to maj celi prolezli a vjedí co kam dat a co jek zapojit :prace: . jinak nevim jako píštalku ,jestli mě to třeba nekdo visvětli proč to je blbost budu jen rad ...
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
#119 Blow off ventil
TDI nemají škrtící klapku, takže nevzniká důvod proč BOV montovat - tlak se nemá před čím hromadit a za klapkou nevzniká podtlak, který je důležitý pro ovládání otevření BOV.trapiz píše:nevim proč by to bila blbost na TDi davat ventil normalně sem to viděl ,jen sem se zeptal jestli to někdo z vas nevi jsou tu borci co to maj celi prolezli a vjedí co kam dat a co jek zapojit :prace: . jinak nevim jako píštalku ,jestli mě to třeba nekdo visvětli proč to je blbost budu jen rad ...
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
#120 Blow off ventil
Neděláš tuzing???trapiz píše:nevim proč by to bila blbost na TDi davat ventil normalně sem to viděl ,jen sem se zeptal jestli to někdo z vas nevi jsou tu borci co to maj celi prolezli a vjedí co kam dat a co jek zapojit :prace: . jinak nevim jako píštalku ,jestli mě to třeba nekdo visvětli proč to je blbost budu jen rad ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 461
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#121 Blow off ventil
jestli to bylo na mě ,tak mam V70 TDi je to nadupanej stroj akorat mě štve že turbo zabíra až tka od tech 1800 ale pak to teda jede...
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
#122 Blow off ventil
A to si myslíš,že by ti blow ventil způsobil,že ti turbo bere od 500 otáček???trapiz píše:jestli to bylo na mě ,tak mam V70 TDi je to nadupanej stroj akorat mě štve že turbo zabíra až tka od tech 1800 ale pak to teda jede...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 461
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#123 Blow off ventil
výte někdo jak to zapojit?...
- Přílohy
-
- 22541-836213.jpg (69.13 KiB) Zobrazeno 3087 x
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#124 Blow off ventil
A co to je ? BOV na klimu ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#125 Blow off ventil
martinopel píše:A to si myslíš,že by ti blow ventil způsobil,že ti turbo bere od 500 otáček???trapiz píše:jestli to bylo na mě ,tak mam V70 TDi je to nadupanej stroj akorat mě štve že turbo zabíra až tka od tech 1800 ale pak to teda jede...
Musí to přece mít tah "vocpoda", ne??
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek