Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HELP!

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#26 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od filippek »

Volvo neodsuzuj. Mohlo za to jen odrovnane turbo a pokud ho budes mit ok a budes se o nej starat, tak se nemusis uz bat. To spis bys musel odsoudit vsechny turbodiesely, kde se to muze stat, na znacce auta nezalezi (viz to video X5ky).
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#27 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Deshi »

A ted by mě docela zajímalo, jak tomuhle rozumě předcházet???
:shock:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#28 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Lachtan »

Deshi píše:A ted by mě docela zajímalo, jak tomuhle rozumě předcházet???
:shock:
Noo, moc šancí nemáš. Jeden indikátor dosluhujícího turba je zvýšená spotřeba oleje, spojená s vyšší kouřivostí z výfuku a případně prapodivné zvuky linoucí se z turba...
Petr_v40D_2001 píše: Turbo celkem piskalo, ale v servisu mi rikali ze je to ok... s pritelkyni jsme mu proto rikali pistalka... asi jsem to mel dat jeste jinam, protoze to bylo asi prvni varovani toho co prichazi.
4 - Petr_v40D_2001: byl by jsi tak laskav a podělil se s náma o název a lokalitu tohoto úžasného servisu ???
Aby i ostatní věděli kam v žádném případě nemají jezdit :roll:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#29 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od tnemec »

Petr_v40D_2001 píše: Jinak s volvem jsem byl spokojenej, ale ted si moc nedovedu predstavit po oprave do nej sednout a jet do zahranici...
Naprosto Tě chápu, pro mě byl tohle poslední impulz k tomu, že jsem prodal 740. Dojel jsem domů a ráno už jsem auto nenavrčel. Vyměnil jsem motor za dvojkový a nazdar bazar, koupil jsem si 850.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#30 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od tnemec »

filippek píše:Pro priklad BMW X5 se stejnym problemem:
To by se Bursík pos... neudržel stolici, kdyby tohle viděl.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#31 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od selap »

Jediné co jde udělat je otevřít haubnu a ucpat něčím sání aby se to zadusilo,ale počítám,že 99% případů na to nebude čas,nebo majitel není tak odvážný a by to otevřel.
Pro případnou polemiku,některé motory jsou od výrobce pro případ nouzového stopu vybaveny klapkou v sání.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Petr_v40D_2001

#32 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Petr_v40D_2001 »

Ten servis... je to typek co je specializovanej na Opel. Kdyz jsem jeste mel omegu, tak opravil vsechno a byl super. Vzdycky jsem dal k nemu auto na opravu napr. poloos a pak jsem tyden zjistoval co tam vsechno jeste udelal... napr. opraveny podsviceni tlacitka v interieru, vymenena klicka ve dverich ktera byla hnusna, novej popelnik atd... Tentokrat to neodhadl...

Jinak ja tu odvahu otevrit haubnu mel, ale jelikoz jsem nevedel co se deje, tak jsem po par pokusech vytahat pojistky u motoru a zjisteni ze baterku bez klicu neodpojim radsi odesel mlhou za svodidla a s klickama v ruce jsem to divadlo sledoval. Rikal jsem si ze by mi to mohlo vybouchnout do "xichtu" a ze to za to nestoji.

jinak jsem mluvil s T6R a uz jsem domluvenej /pan uz cetl moje prispevky, tak jsem jen nahlasil ze jsem to ja a nemusel moc vysvetlovat co se stalo :lol: / Sranda je, ze mi asi pred 14ti dny dali za sterac reklamni letak kdyz jsem parkoval pred praci, asi videli volvo, tak zastavili. Svet je malej :)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#33 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Lachtan »

Petr_v40D_2001 píše:Jinak ja tu odvahu otevrit haubnu mel, ale jelikoz jsem nevedel co se deje, tak jsem po par pokusech vytahat pojistky u motoru a zjisteni ze baterku bez klicu neodpojim...
I kdyby se ti jí podařilo odpojit, tak by jsi tím nic nezmohl - motor by běžel dál... :?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Petr_v40D_2001

#34 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Petr_v40D_2001 »

To uz ted vim taky, ale predtim jsem si rikal, ze se mozna podelala elektrika nebo neco...

Kazdopadne me to taky privedlo k myslence, ze neni od veci vozit hasicak. Kdyby tam neco blaflo... tak jsem mel v kufru jen lahev vodky a tequilly /jel jsem na oslavu/... :)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#35 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Lachtan »

Už to pust z hlavy. 8)
Sežeň "nový" motor, nainstaluj a spokojeně jezdi dál se svým Volvem. Spíš vyhraješ ve sportce, než by jsi zažil znova to samé... :roll:

držím palce a věřím, že se vše v dobré obrátí ;-)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#36 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od tnemec »

Petr_v40D_2001 píše:To uz ted vim taky, ale predtim jsem si rikal, ze se mozna podelala elektrika nebo neco...

Kazdopadne me to taky privedlo k myslence, ze neni od veci vozit hasicak. Kdyby tam neco blaflo... tak jsem mel v kufru jen lahev vodky a tequilly /jel jsem na oslavu/... :)
To mi připomíná klasickou židovskou anekdotu: Karpeles se baví s Roubíčkem v kvelbu a vtom si Karpeles všimne, že má Roubíček na stěně hasičák. Ptá se ho, proč... Roubíček říká, že se připojistil proti požáru, ale že teď musí mít tenhle werk pověšenej v kvelbu... Karpeles se ptá: "A co v tý pixle je?"... Roubíček: "Co v tom bylo předtím nevím, ale teď je v tom benzin"....
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Petr_v40D_2001

#37 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Petr_v40D_2001 »

Ja uz to neresim, stalo se, stalo... hlavne ze nedoslo k ujme na zdravi :)

Rozhodl jsem se teda jeste si volvika nechat, navic necham udelat rovnou i stabilizatory aby to nemlatilo, asi i spojku... no cely to dat do kupy, melo to par much. Kdyz bude auto v pohode, tak ho dak "k doktorovi" i na opravu kastle... ma par skrabancu a jeden sram na boku pod zadnim oknem...

Zz
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 27
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#38 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Zz »

Nevím jak máš auto dlouho,ale nafta z roku 2001 bez servizky ne po prvním majiteli bude mít asi víc než 170tkm.Já Když kupoval svoji V40,tak jí bylo 2,5 roku,servizka a na tachometru 135tkm.A vedle mýho modrýho stálo stříbrný a to mělo 185000.(stejný rok)
To co se ti stalo,není rozhodně chyba Volva ani dci motoru,ale problém všech vylítanejch turbodieslů.Když se sundá hadice od turba,tak se dá zavyklat s hřídelkou a když je tam velkej vakl,tak honem repas.Turbo nesmí výrazně pískat,za autem nesmí být cítit spálený olej.
Ve Volvodílech ve Cvikově mají(nebo alesopň minulý týden ještě měli) na skladě dva dci motory po bouračce.Telefon je 777331720.Nejdřív bych ale zkusil ten T6R jestli nebude stačit jen to turbo!
Přeji hodně zdaru!
Naposledy upravil(a) Zz dne 09 črc 2008 20:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#39 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Deshi »

Zz píše:Nevím jak máš auto dlouho,ale nafta z roku 2001 bez servizky ne po prvním majiteli bude mít asi víc než 170tkm.Já Když kupoval svoji V40,tak jí bylo 2,5 roku,servizka a na tachometru 135tkm.A vedle mýho modrýho stálo stříbrný a to mělo 185000.(stejný rok)
To co se ti stalo,není rozhodně chyba Volva ani dci motoru,ale problém všech vylítanejch turbodieslů.Když se sundá hadice od turba,tak se dá zavyklat s hřídelkou a když je tam velkej vakl,tak honem repas.Turbo nesmí výrazně pískat,za autem nesmí být cítit spálený olej.
Ve Volvodílech ve Cvikově mají(nebo alesopň minulí týden ještě měli) na skladě dva dci motory po bouračce.Telefon je 777331720.Nejdřív bych ale zkusil ten T6R jestli nebude stačit jen to turbo!
Přeji hodně zdaru!
V jakým stavu jsou ty motory?? na rozebírku?? :razz:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Zz
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 27
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#40 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Zz »

joo,tak to nemůžu sloužit.Scháněl jsem tam dvouhmoťák a ve skládečku měl na zemi dvě kompletní dci
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

derek

#41 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od derek »

jak to vypadá ?

já taky řešil turbo a málem 2x !! víc snad budu vědět zítra po předání...chjo, já se už tak těšíííím

držím palce, ať to není likvidační oprava a ať to netrvá dlouho

Petr_v40D_2001

#42 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Petr_v40D_2001 »

Tak si dneska jedu pro opraveny auto, nakonec to bylo jen turbo... tak uvidim:)

Jinak cena opravy - novy turbo + tesneni + nejaka hadice, vymena pravyho predniho svetla a vymena oleje ... 41000,- kc...

GDPR_user

#43 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od GDPR_user »

Petr_v40D_2001 píše:Tak si dneska jedu pro opraveny auto, nakonec to bylo jen turbo... tak uvidim:)

Jinak cena opravy - novy turbo + tesneni + nejaka hadice, vymena pravyho predniho svetla a vymena oleje ... 41000,- kc...
Bože lidi vy jste tak blbí: :roll: :roll: :roll:

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#44 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od jou81 »

Já to nechtěl komentovat, ale asi nejsem sám komu se zdá ta cena naprosto šílená :-/
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#45 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Peťo-goalie »

jou81 píše:Já to nechtěl komentovat, ale asi nejsem sám komu se zdá ta cena naprosto šílená :-/
:mrgreen: ja neviem ale nechcel som byt za somara, tak som sa radsej nepytal .. kolko stoji nove turbo inak?

GDPR_user

#46 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od GDPR_user »

goalie píše:
jou81 píše:Já to nechtěl komentovat, ale asi nejsem sám komu se zdá ta cena naprosto šílená :-/
:mrgreen: ja neviem ale nechcel som byt za somara, tak som sa radsej nepytal .. kolko stoji nove turbo inak?
Nové turbo stojí cca 25000Kč,ale dá se sehnat i levněji.

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#47 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Peťo-goalie »

martinopel píše:
goalie píše: :mrgreen: ja neviem ale nechcel som byt za somara, tak som sa radsej nepytal .. kolko stoji nove turbo inak?
Nové turbo stojí cca 25000Kč,ale dá se sehnat i levněji.
no tak jedna rodina ma plnu chladnicku cece aspon na 3mesiace :tlesk: :palec:

GDPR_user

#48 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od GDPR_user »

goalie píše: no tak jedna rodina ma plnu chladnicku cece aspon na 3mesiace :tlesk: :palec:
Jen nechápu,proč tito lidé nejezdí na servis ke mě. :roll:

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#49 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Peťo-goalie »

martinopel píše:
goalie píše: no tak jedna rodina ma plnu chladnicku cece aspon na 3mesiace :tlesk: :palec:
Jen nechápu,proč tito lidé nejezdí na servis ke mě. :roll:
No to vis mas blby marketing, treba zacat so super grafikou s logom VOLVO+ uplne zblbnut zakaznika hodne pojmami, ked sa nechyta tak mat ceckate svedky v okoli co pribehnu s kavou :lol:
No a cece potom vyplut fa so slovami to bola ale drina a robili sme to 5dni v kuse.. :mrgreen: strasne

GDPR_user

#50 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od GDPR_user »

goalie píše:
martinopel píše:Jen nechápu,proč tito lidé nejezdí na servis ke mě. :roll:
No to vis mas blby marketing, treba zacat so super grafikou s logom VOLVO+ uplne zblbnut zakaznika hodne pojmami, ked sa nechyta tak mat ceckate svedky v okoli co pribehnu s kavou :lol:
No a cece potom vyplut fa so slovami to bola ale drina a robili sme to 5dni v kuse.. :mrgreen: strasne
:palec: :palec: :palec:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“