MOTOR: kolisani otacek

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#1 MOTOR: kolisani otacek

Příspěvek od filippek »

Zeptam se na mozne priciny, jako laik.. Motor mi slape vetsinou uplne krasne, otacky nekolisaj, tahne krasne, chyta na prvni otoceni... Ale posledni dobou uz se mi parkrat stalo: teply motor nechtel chytit. Tocil normalne, ale jakoby nemelo co chytit a chytnul az po pridani plynu (coz se samozrejme nema). Dneska se mi stalo, ze po jizde kdyz jsem zastavil, zacly houpat otacky na volnobehu (od temer chcipnuti az po normalni otacky volnobehu). Po chcipnuti motoru a naslednem startu uz vse ok. Tipoval bych ze to bude mit spolu nejakou spojitost. Spojoval bych to i s ohratym motorem. Studeny motor mi vzdy chyta ihned, tohle se mi stane tak jednou z dvaceti startu a u tepleho motoru. A to kolisani se mi stalo teprve podruhe. Urcite je moznych vic pricin, ale doufam ze diky vasim radam a tipum to zuzime na nejakych par moznosti. Jeste dodam, ze svicky, filtry i palivovy by mely byt ok. Pisu BY mely..protoze pri koupi bylo auto po servisu a tohle melo byt udajne delane. A nemam duvod neverit, protoze toho bylo servisovano vic a to co jsem kouknul tak opravdu bylo (brzdy, olej, vzduch filtr..) Takze spis jestli by to mohlo byt nejake cidlo..vaha..civky..vstriky..?
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#2 kolisani otacek

Příspěvek od filippek »

A jeste dodam ze tankuju jen Shell..Nekdy klasiku, nekdy V power. Takze spatnej benzin, treba s vodou bych take vyloucil.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#3 kolisani otacek

Příspěvek od Peťo-goalie »

filippek píše:A jeste dodam ze tankuju jen Shell..Nekdy klasiku, nekdy V power. Takze spatnej benzin, treba s vodou bych take vyloucil.
Tak toto sa stalo aj mne v nedelu poobede ked som mal auto odstavene cely den na slnku tak mi to nastartovalo az na treti krat. A neviem v com bol problem.. Ani v zime sa mi to este nestalo, zatial to neriesim myslim ze ked to na treti krat chyti bez problemov a objavi za to raz za uhorsky rok tak je to v norme. Ale aj tak ma zaujima co to mohlo sposobit. :tlesk:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 257
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09

#4 kolisani otacek

Příspěvek od ruprecht »

filippek píše:A jeste dodam ze tankuju jen Shell..Nekdy klasiku, nekdy V power. Takze spatnej benzin, treba s vodou bych take vyloucil.
Tak to je dobrej fór :D :D . Předloni prodala jedna nejmenovaná Shellka benzín s naftou a odneslo to asi 15 aut (naštěstí se na to hned přišlo). A další Shellka na hlavním tahu má po každé větší bouřce v čerpací nádrži vodu....a tento problém tam má už víc jak rok. To je jak s pivem v hospodě. Kvalitu piva nedělá pivovar, ale hostinský tím jak ho natočí. Takže pokud si majitel čepačky nepohlídá kvalitu, nebo nakoupí občas slitky z cisteren, aby si namastil kapsu, tak to podle toho vypadá....
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW Obrázek
BMW Z4 E85, 2.5I

ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#5 kolisani otacek

Příspěvek od filippek »

Stejne si myslim, ze timhle to nebude. Stalo so mi to at jsem mel tankovany na ruznych shellkach.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#6 kolisani otacek

Příspěvek od jogin3 »

Me to auto, jak mile je teplej motor anecham ho asi 30min stat, startuje uz furt spatne, pokud je venku a stoji prez den a je tak 20stupnu venku, tak startuje taky spatne, otacky nekolisaji, uz sme 2 co stim mame problem, a pokud je zima auto startuje normalne, pokud vypnu motor (teplej) a zase nastartuju task zase normalne, takze nevim co stim je, nejspise asi vstriky si myslim ja, uvidim co me odhali komprese ve valcich a kontrola.

Kdyby nekdo mel tip, tak diky :roll:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 101
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

#7 kolisani otacek

Příspěvek od Kopeček »

Proč ti kolísají otáčky, to nevím. Ale spíš mě zaráží tvoje jistota, že pokud tankuješ na Shellce, tak to není palivem. Vzhledem k tomu, že vím, jak se pumpy zavážejí, tak tankování na jedné z nejdražších pump je zbytečnej luxus.Věř nebo ne, ale někdy zavezou Shellku ze Schwechatu z OMV, pumpu OMV zavezou ze Slovnaftu z Bratislavy a Slovnaft třeba Čeprem resp. Benzinou ze Šlapanova a Agipku třeba ze Střelic. No a z Litvínova se vozí třeba do Berlína a z Ingolstadtu zase třeba do Ostravy. A teď si vyber, co jsi vlastně natankoval. Klidně se ti může stát, že na OMV tankuješ českej benzín a na Benzině, EurOilu apod. zas třeba rakouskej nebo maďarskej...
:) :D :)
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#8 kolisani otacek

Příspěvek od Peťo-goalie »

Kopeček píše:Proč ti kolísají otáčky, to nevím. Ale spíš mě zaráží tvoje jistota, že pokud tankuješ na Shellce, tak to není palivem. Vzhledem k tomu, že vím, jak se pumpy zavážejí, tak tankování na jedné z nejdražších pump je zbytečnej luxus.Věř nebo ne, ale někdy zavezou Shellku ze Schwechatu z OMV, pumpu OMV zavezou ze Slovnaftu z Bratislavy a Slovnaft třeba Čeprem resp. Benzinou ze Šlapanova a Agipku třeba ze Střelic. No a z Litvínova se vozí třeba do Berlína a z Ingolstadtu zase třeba do Ostravy. A teď si vyber, co jsi vlastně natankoval. Klidně se ti může stát, že na OMV tankuješ českej benzín a na Benzině, EurOilu apod. zas třeba rakouskej nebo maďarskej...
:) :D :)
Tak mne povedal prevadzkar v jednej Shellke co vlastni ze vs kupuje primarne od Slovnaftu a Shell V power mu vozia z Viedne od OMV- specialne robene pre Shell. Inak je to podla mna jedno ale ten Shell V Poer je naozaj o poznanie lepsi.
Akurat by som uz asi nenatankoval na No name pumpe ala Jurki, Batax a pod. U Jurki nema benzin moc velku kvalitu aj ked je lacnejsi.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#9 kolisani otacek

Příspěvek od filippek »

Tak benzin bych tu resit nechtel.. Spis jestli nekdo nevi co jineho by to mohlo zpusobovat. Jestli se s tim nekdo nesetkal, nebo urcite tu je nejakej automechanik, nebo nekdo kdo tomu rozumi..
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#10 kolisani otacek

Příspěvek od old.fashioned »

myslím, že se tu psalo o volnoběžným ventilu (zkuste dát do "hledat"), ale ať se vysloví nějaký znalec odtud...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#11 kolisani otacek

Příspěvek od filippek »

Tak doplnim.. Dneska se mi to stalo a opet po ostre jizde, takze to stim spojuju. Tenkrat to zaclo taky kdyz jsem tomu trochu nalozil. Ted po jizde kdyz jsem dochlazoval turbo, litaly otacky cca 500-900. Tak co by to mohlo delat?
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#12 kolisani otacek

Příspěvek od Lachtan »

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#13 kolisani otacek

Příspěvek od filippek »

Diky.. Kdybych vedel co hledat, tak hledam, ale fakt netusim co to muze zpusobovat, natoz ze tam nakej volnobeznej ventil je :oops: :D
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#14 kolisani otacek

Příspěvek od Lachtan »

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=5892&hilit=ventil#wrapheader ;-)

zkus se podívat na volnoběžný ventil - pár lidem to pomohlo 8)





P.S. - Takže pokus číslo #2 Je to takhle lepší ??? :D :D :D
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#15 kolisani otacek

Příspěvek od filippek »

Lachtan píše:https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=5892&hilit=ventil#wrapheader ;-)

zkus se podívat na volnoběžný ventil - pár lidem to pomohlo 8)





P.S. - Takže pokus číslo #2 Je to takhle lepší ??? :D :D :D
Pochopil jsem ten odkaz napoprve, neboj, zas tak blbej nejsem.. Jen jsem psal reakci na to tvy.. :roll: ..a to ze bych hledal sam, kdybych vedel co hledat :lol:
Ale dikes, precteno a zitra na to hned kouknu, jestli to zmaknu vycistit sam...na opravy na aute jsem nesikovnej protoze tomu holt nerozumim.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#16 kolisani otacek

Příspěvek od Lachtan »

Také pokus#2 byla reakce na reakci na :roll: .....


:D :D :D
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#17 kolisani otacek

Příspěvek od filippek »

Lachtan píše:Také pokus#2 byla reakce na reakci na :roll: .....


:D :D :D
O.K. hups, uz chapu.. Asi uz bych mel jit spat :lol: Tak promin a diky. Zitra snad zkusim a snad to bude ono, skoro to tak vypada co tam popisujou.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#18 kolisani otacek

Příspěvek od filippek »

Tak jsem dneska vycistil..projel a zatim o.k., ukaze cas jestli to bylo ono. Akorat priste je asi urcite potreba po sundani vymenit to papirove tesneni, ne? A mozna by ten znacek co jsem na tom ventilu objevil mohl zpusobovat veskere problemy... ;-) Jinak je to Hitachi.
Přílohy
DSC04234.JPG
DSC04234.JPG (36.69 KiB) Zobrazeno 1981 x
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#19 kolisani otacek

Příspěvek od Peťo-goalie »

filippek píše:Tak jsem dneska vycistil..projel a zatim o.k., ukaze cas jestli to bylo ono. Akorat priste je asi urcite potreba po sundani vymenit to papirove tesneni, ne? A mozna by ten znacek co jsem na tom ventilu objevil mohl zpusobovat veskere problemy... ;-) Jinak je to Hitachi.
Ventil som vycistil uz davno ale papierove tesnenie by som potreboval vymenit aj ja. Lachtan co Ty nevyrobil si si nejake nove? Vedel by som si spravit nejake z gumy ale neviem ci by to bolo vhodne.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#20 kolisani otacek

Příspěvek od filippek »

Tusim ze to prodavaj..list toho papiru a vyrezava se to z toho. Akorat jsem netusil ze tam neco takoveho je, tak jsem na to nebyl pripravenej a dal tam zpatky to puvodni i kdyz myslim ze by se to nemelo, je uz vymackane.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#21 kolisani otacek

Příspěvek od Peťo-goalie »

filippek píše:Tusim ze to prodavaj..list toho papiru a vyrezava se to z toho. Akorat jsem netusil ze tam neco takoveho je, tak jsem na to nebyl pripravenej a dal tam zpatky to puvodni i kdyz myslim ze by se to nemelo, je uz vymackane.
a maju to aj v Elite alebo auto kelly?

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#22 kolisani otacek

Příspěvek od Lachtan »

filippek píše:Tusim ze to prodavaj..list toho papiru a vyrezava se to z toho. Akorat jsem netusil ze tam neco takoveho je, tak jsem na to nebyl pripravenej a dal tam zpatky to puvodni i kdyz myslim ze by se to nemelo, je uz vymackane.
Klingerit nebo- http://www.rempocb.cz/index.php?akcia=detaily&tovar_id=999428&oddeleni_id=113&page=&vyraz=&vyrobce_id=&cena=&ie= ;-)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#23 kolisani otacek

Příspěvek od Peťo-goalie »

Lachtan píše:
filippek píše:Tusim ze to prodavaj..list toho papiru a vyrezava se to z toho. Akorat jsem netusil ze tam neco takoveho je, tak jsem na to nebyl pripravenej a dal tam zpatky to puvodni i kdyz myslim ze by se to nemelo, je uz vymackane.
Klingerit nebo- http://www.rempocb.cz/index.php?akcia=detaily&tovar_id=999428&oddeleni_id=113&page=&vyraz=&vyrobce_id=&cena=&ie= ;-)
Si si to kupil?

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#24 kolisani otacek

Příspěvek od Lachtan »

Ne, ještě stále mám v depozitáři nějaké zbytečky 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“