Přesně - prodali jsme Feldu a dokoupili k Vóólvikovi Modrého, aby měla přítelkyně s Lachtánětem čím jezdit - bezpečněMirus píše:Tak přesně z tohoto důvodu jsem mojí ženě prodal její felicii a koupil o tři roky starší volvo
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 172
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#226 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#227 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pred tremi lety?speedhigh píše:Doteď se divím, že mi nebylo vůbec nic. Jediný co bylo hodně zajímavý, že jsem našel na zadním sedadle peněženku, kterou jsem měl před bouračkou v kapse, a ještě jsem plival střepy
v 17-ti?
160/h rikas?
... no comment
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#228 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak to jsem třetí s tímto postupem :pij:Lachtan píše:Přesně - prodali jsme Feldu a dokoupili k Vóólvikovi Modrého, aby měla přítelkyně s Lachtánětem čím jezdit - bezpečněMirus píše:Tak přesně z tohoto důvodu jsem mojí ženě prodal její felicii a koupil o tři roky starší volvo
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#229 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Přítelkyně už taky přišla na to, že i Volvo může být hezké a ne nutně hranatá krabice, jaké vídá u mě a kamarádů. Takže její příští auto snad taky bude Volvo. Trochu průser je, že se jí líbí jen C30yoby píše:Tak to jsem třetí s tímto postupem :pij:Lachtan píše:Přesně - prodali jsme Feldu a dokoupili k Vóólvikovi Modrého, aby měla přítelkyně s Lachtánětem čím jezdit - bezpečně
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#230 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Neví co je estetikahroch32 píše:Přítelkyně už taky přišla na to, že i Volvo může být hezké a ne nutně hranatá krabice, jaké vídá u mě a kamarádů. Takže její příští auto snad taky bude Volvo. Trochu průser je, že se jí líbí jen C30
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 172
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#231 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Z toho vyrostehroch32 píše:Trochu průser je, že se jí líbí jen C30
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#232 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
hroch32: to neni nejhorší, moje kouká po XC70 nebo XC90. samo že poslední model
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 132
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#233 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Mé mladé se C 30 líbí taky a chtěla by ho, ale holt na něj není a tak by nebyla proti mít třeba nějakou pěknou 850-tku a to už jsem si říkal, že alespon slušnej motůrek - T5hroch32 píše:Přítelkyně už taky přišla na to, že i Volvo může být hezké .
Trochu průser je, že se jí líbí jen C30
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#234 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Doporučuji koupit 480, sehnat šikovného klempíře a C 30 za pár korun je na světě.hroch32 píše:
Přítelkyně už taky přišla na to, že i Volvo může být hezké a ne nutně hranatá krabice, jaké vídá u mě a kamarádů. Takže její příští auto snad taky bude Volvo. Trochu průser je, že se jí líbí jen C30
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 1.9Di
- Bydliště: Brno
#235 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Před třemi lety, tzn. v 18ti, pokud umíš dobře číst a počítat.lookens píše:Pred tremi lety?speedhigh píše:Doteď se divím, že mi nebylo vůbec nic. Jediný co bylo hodně zajímavý, že jsem našel na zadním sedadle peněženku, kterou jsem měl před bouračkou v kapse, a ještě jsem plival střepy
v 17-ti?
160/h rikas?
... no comment
160km/h ? No a co ?
_________________
Přepisy aut v Brně + STK na cokoliv. 723 333 222
Přepisy aut v Brně + STK na cokoliv. 723 333 222
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 760GL, TD
- Bydliště: Praha
#236 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Přispívám svým zážitkem s Volvo nehodou.. K čertvému řidičáku jsem si vybral 340 1,6D, v rodině jsme Volvisté, takže mi bylo ustoupeno a volvo jsem si směl koupit. ? Líbila se mi konstrukce s převodovkou za zadní nápravou, říkal jsem si že to bude jako BMW 1 která má rozloženou váhu vozidla 1:1 a já to budu mít ve volvu z roku 89. Samotnej kup byla jedna velká past. Koupeno za 12t. plus další investice a byl jsem v tom dohromady cca za 20t. Jediný co na tom bylo v pořádku byl motor, který byl ve výborném stavu. Takže jsem asi 3 měsíce dával auto dohromady, aby se dalo vůbec požívat. Ale byl jsem šťastnej, měl jsem volvo a výkon motoru takovej abych se v první zatáčce nezabyl. Do začátku dobrý, lepší než fáčko.
I vyrazil jsem na dýzu, a v autě nás bylo 5!! Jel jsem jako kráva po okreskách, štěrk neštěrk, tma jako kráva. Bylo to v lese a serpentýnách (okr. rakovník). V jedný zatáčce mi to trochu ujelo, ale vybral jsem to, ne abych se poučil, ale utvrdilo se mi sebevědomí. A 10s později jedu asi 70-80km/h. Najednou se předemnou objevila prudká levotočivá zatáčka. Jenom sem to zadup a udělal ve štěrku asi 20m dlouhou čáru a poslal to čelně do klád. Ne z boku, ale do těch řezů, takže skoro jako do zdi. Byl to fofr. Všichni byli připoutaní a nikomu se nic nestalo ani tomu co byl vzadu uprostřed připoutanej jen dvoubodovým pásem. Kmeny se zastavili ještě před čerpadlem a alternátorem, jediný co to z motoru odneslo byl chladič. Světla pryč, blatník zmačkanej a nosník v deformačních zónách zamačknutej a kratší asi o 5cm. Takže závěrem i když to podle některých je jenom polovolvo pořád je to volvo. A já mu děkuju za život můj i mejch čtyře kamarádů.
Poznámky typu že jsem debil si prosím odpuste, slyšel jsem jich dost, a sem si toho vědom. Papíry jsem měl 3 měsíce. Poučení jsem si z toho vzal. V práci jsem za poslední 2 roky najezdil víc než 120 tisíc km někdy jsem najel i víc než 600km za den po Praze i celých čechách a za celou dobu jsem ani jednou neboural (vlastní vinou).
Fotky bohužel nemám..
I vyrazil jsem na dýzu, a v autě nás bylo 5!! Jel jsem jako kráva po okreskách, štěrk neštěrk, tma jako kráva. Bylo to v lese a serpentýnách (okr. rakovník). V jedný zatáčce mi to trochu ujelo, ale vybral jsem to, ne abych se poučil, ale utvrdilo se mi sebevědomí. A 10s později jedu asi 70-80km/h. Najednou se předemnou objevila prudká levotočivá zatáčka. Jenom sem to zadup a udělal ve štěrku asi 20m dlouhou čáru a poslal to čelně do klád. Ne z boku, ale do těch řezů, takže skoro jako do zdi. Byl to fofr. Všichni byli připoutaní a nikomu se nic nestalo ani tomu co byl vzadu uprostřed připoutanej jen dvoubodovým pásem. Kmeny se zastavili ještě před čerpadlem a alternátorem, jediný co to z motoru odneslo byl chladič. Světla pryč, blatník zmačkanej a nosník v deformačních zónách zamačknutej a kratší asi o 5cm. Takže závěrem i když to podle některých je jenom polovolvo pořád je to volvo. A já mu děkuju za život můj i mejch čtyře kamarádů.
Poznámky typu že jsem debil si prosím odpuste, slyšel jsem jich dost, a sem si toho vědom. Papíry jsem měl 3 měsíce. Poučení jsem si z toho vzal. V práci jsem za poslední 2 roky najezdil víc než 120 tisíc km někdy jsem najel i víc než 600km za den po Praze i celých čechách a za celou dobu jsem ani jednou neboural (vlastní vinou).
Fotky bohužel nemám..
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#237 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Každý mladý divočák, by měl zažít ten pocit, jak se řítí proti překážce a nejde nic dělat a uvědomit si, že to není žádná sranda ani film, ale tvrdá realita a že jde o život. A pokud bude mít jen trochu zdravého rozumu, začne se na silnici chovat slušně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#238 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No právě, ona taky kouká jen po posledním modelu.... Ale i kdybych je nakrásně měl, přece nedam tolik peněz za auto, který pak zaparkuju do kufruyoby píše:hroch32: to neni nejhorší, moje kouká po XC70 nebo XC90. samo že poslední model
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#239 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nápad to nejni špatněj Ale jí se právě nelíbí starý Volva, že jsou hranatý. Holt proti gustu.... zase je tak uznalá, že mi je schvaluje. A po poslední havárce může bejt těm lednicim na kolech i trochu vděčná... Až budou děti, tak třeba pochopí, že potřebuje velký a bezpečný auto a veme si 850. A já si budu moct koupit něco na hraní, třeba C30 bez střechyjarek.krizan píše:Doporučuji koupit 480, sehnat šikovného klempíře a C 30 za pár korun je na světě.hroch32 píše:
Přítelkyně už taky přišla na to, že i Volvo může být hezké a ne nutně hranatá krabice, jaké vídá u mě a kamarádů. Takže její příští auto snad taky bude Volvo. Trochu průser je, že se jí líbí jen C30
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 135
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#240 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Včera jsem četl v jedné knížce zajímavej názor. Nehodovost a její těžké následky se zvedly se začátkem výroby tzv. bezpečných aut. Lidi si myslí že maji pásy a pytliky a že se jim nic nestane. Podle toho člověky by se snížila nehodovost až o šedesát procent kdyby se místo pytlů montovali třiceticentymetrové hřeby. Něco na tom asi bude.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#241 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Něco podobného jsem četl i o ABS. Přitom kdyby lidi věděli, že ABS je mnohdy spíš na ho*no..... Bych bral, kdyby se to dalo vypnout podle podmínek (brzdit na mokrém bahníčku u výjezdu ze stavby s ABS... to je lepší zatahnout ručku :? ).Honza píše:Včera jsem četl v jedné knížce zajímavej názor. Nehodovost a její těžké následky se zvedly se začátkem výroby tzv. bezpečných aut. Lidi si myslí že maji pásy a pytliky a že se jim nic nestane. Podle toho člověky by se snížila nehodovost až o šedesát procent kdyby se místo pytlů montovali třiceticentymetrové hřeby. Něco na tom asi bude.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 308
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
#242 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hmm u některých lidí by to možná bylo asi dobré řešení,některým bych to montoval bez jejich vědomíHonza píše:Včera jsem četl v jedné knížce zajímavej názor. Nehodovost a její těžké následky se zvedly se začátkem výroby tzv. bezpečných aut. Lidi si myslí že maji pásy a pytliky a že se jim nic nestane. Podle toho člověky by se snížila nehodovost až o šedesát procent kdyby se místo pytlů montovali třiceticentymetrové hřeby. Něco na tom asi bude.
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
#243 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
A nezvedla se v tý době taky hustota provozu apod? A nejsou ty auta od tý doby taky v průmeru záleudnější v tom, že v přímce v nich tolik nevnímáš rychlost? Že by sezení v bezpečným autě tohle nějak výrazně ovlivňovalo si nemyslím - mám pocit, že zrovna Volvisti nejsou proslulí prasením (byť se určitě výjimky taky najdou), takže proč na ně ta bezpečnost jejich aut takhle nefunguje? A proč některý lidi prasej ve 120tkách, Favoritech, Kadetech, starej civikách atd, když to všechno má dneska bezpečnost plastový krabičky na svačinu? Podle týhleteorie by se měli pomalu plížit škarpou, aby se jim nic nestalo...Honza píše:Včera jsem četl v jedné knížce zajímavej názor. Nehodovost a její těžké následky se zvedly se začátkem výroby tzv. bezpečných aut. Lidi si myslí že maji pásy a pytliky a že se jim nic nestane. Podle toho člověky by se snížila nehodovost až o šedesát procent kdyby se místo pytlů montovali třiceticentymetrové hřeby. Něco na tom asi bude.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#244 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No a nic, ... šťastnou cestuspeedhigh píše:Před třemi lety, tzn. v 18ti, pokud umíš dobře číst a počítat.
160km/h ? No a co ?
Je tu ale ještě pozitivní šance, že to bylo pro tebe ponaučení a dostals rozum.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
#245 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pokud sis z toho vzal poučení, tak určitě nejseš debil. Druhá věc je, že jsi jím v tý chvíli byl. Ale každej někdy uděláme šílenou blbost, někteří holt nebezpečnou a rozhodně je dobře, že se při tý tvý nikomu nic nestalo a že ses poučil.Esis píše:Poznámky typu že jsem debil si prosím odpuste, slyšel jsem jich dost, a sem si toho vědom. Papíry jsem měl 3 měsíce. Poučení jsem si z toho vzal. V práci jsem za poslední 2 roky najezdil víc než 120 tisíc km někdy jsem najel i víc než 600km za den po Praze i celých čechách a za celou dobu jsem ani jednou neboural (vlastní vinou).
Fotky bohužel nemám..
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 760GL, TD
- Bydliště: Praha
#246 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Díky za rozumné připomínky, každopádně jsem chtěl především ukázat že i když je 340 jenom "polovolvo", je i tak bezpečné..
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 1.9Di
- Bydliště: Brno
#247 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jo poučil jsem se a nejezdím na hranici možností. Rychle jezdím pořád, ale ne nebezpečně a riskantně.lookens píše:No a nic, ... šťastnou cestuspeedhigh píše:Před třemi lety, tzn. v 18ti, pokud umíš dobře číst a počítat.
160km/h ? No a co ?
Je tu ale ještě pozitivní šance, že to bylo pro tebe ponaučení a dostals rozum.
_________________
Přepisy aut v Brně + STK na cokoliv. 723 333 222
Přepisy aut v Brně + STK na cokoliv. 723 333 222
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#248 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Bavil jsem se s jedním človíčkem z odělení neživotního pojištění Wustenrot o jejich povinném ručení.
No a tak on ho vychvaloval ale na to jsem mu řekl že mě to vyšlo u nich na nějakych 18 podle propočtu.
On na to to je proto že nemáte bonusy, protože jste mladý. Já řikám: To je sice moc hezký ale u Koop taky skoro žádné nemám a platim pod 9k.
Tak jsme to spolu propčítali no a pánovi vyšlo cca 20k a ještě mi k tomu dodal, že by mě stejnak jako klienta nepřijali.
Proč? protože jsem mladej a mám moc výkoný auto... takže kucí jako já, Dejfe a Wickey atp. mají u Wustenrot smolika
Prostě jsme v té nejrizikovější skupině.
OT: čim mě ale nas_al bylo že majitelé Škodovek mají slevu na povinné asi 15% No ale takovým těm mladym frajerům v RSech je to stejnak k ho_nu
Ale jo pokud má člověk všechny bonusy a Škodovku a ještě k tomu je to nejlépe žena, tak asi neni lepší povinné než u Wustenrot
No a tak on ho vychvaloval ale na to jsem mu řekl že mě to vyšlo u nich na nějakych 18 podle propočtu.
On na to to je proto že nemáte bonusy, protože jste mladý. Já řikám: To je sice moc hezký ale u Koop taky skoro žádné nemám a platim pod 9k.
Tak jsme to spolu propčítali no a pánovi vyšlo cca 20k a ještě mi k tomu dodal, že by mě stejnak jako klienta nepřijali.
Proč? protože jsem mladej a mám moc výkoný auto... takže kucí jako já, Dejfe a Wickey atp. mají u Wustenrot smolika
Prostě jsme v té nejrizikovější skupině.
OT: čim mě ale nas_al bylo že majitelé Škodovek mají slevu na povinné asi 15% No ale takovým těm mladym frajerům v RSech je to stejnak k ho_nu
Ale jo pokud má člověk všechny bonusy a Škodovku a ještě k tomu je to nejlépe žena, tak asi neni lepší povinné než u Wustenrot
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 112
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#249 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
já platím za T5tku 5500Kč/rok u jedný poměrně dost solidní pojišťovny. To je divný, že ti to vychází tak draho
(za 1.6 Opel jsem platil okolo 4200Kč/rok)
+ za 600Kč mám připojištěný všechny skla - sice jen do 5000Kč (na boční akorát), ale vztahuje se to i na vandalismus a živly
každopádně bouračku bych už zažít nechtěl
(za 1.6 Opel jsem platil okolo 4200Kč/rok)
+ za 600Kč mám připojištěný všechny skla - sice jen do 5000Kč (na boční akorát), ale vztahuje se to i na vandalismus a živly
každopádně bouračku bych už zažít nechtěl
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 132
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#250 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
poděl se o jméno pojištovnyeLzyx píše:já platím za T5tku 5500Kč/rok u jedný poměrně dost solidní pojišťovny. To je divný, že ti to vychází tak draho
(za 1.6 Opel jsem platil okolo 4200Kč/rok)
+ za 600Kč mám připojištěný všechny skla - sice jen do 5000Kč (na boční akorát), ale vztahuje se to i na vandalismus a živly
každopádně bouračku bych už zažít nechtěl
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2242 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 1517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 1 Odpovědi
- 498 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bakly
-
- 12 Odpovědi
- 980 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MikeEM