Hlučný motor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 D5 Premium
- Bydliště: Prague
Hlučný motor
Zdravim,
před půl rokem jsem si pořídil 760 TIC z Německa s půlkou nádrže Německé nafty, motor měl krásný zvuk dieselového šestiválce. Postupem času začal být hlučnější a hlučnější. Nedávno jsem musel odjet pracovně do Brna, což byla zatím nejdelší cesta od koupi vozu. Cestou zpátky začali nechutně cvakat vstřiky. Koupil jsem tedy nové, seřídil a dnes je namontoval. Cestou z chaty se mi zdálo, že stále cvakaj. Sice ne tolik, ale cvakaj a motor je stále hlučný.
Může to být čerpadlem? Nebo snad nekvalitní Českou naftou?
Díky za radu, Honza
před půl rokem jsem si pořídil 760 TIC z Německa s půlkou nádrže Německé nafty, motor měl krásný zvuk dieselového šestiválce. Postupem času začal být hlučnější a hlučnější. Nedávno jsem musel odjet pracovně do Brna, což byla zatím nejdelší cesta od koupi vozu. Cestou zpátky začali nechutně cvakat vstřiky. Koupil jsem tedy nové, seřídil a dnes je namontoval. Cestou z chaty se mi zdálo, že stále cvakaj. Sice ne tolik, ale cvakaj a motor je stále hlučný.
Může to být čerpadlem? Nebo snad nekvalitní Českou naftou?
Díky za radu, Honza
_________________
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Hlučný motor
Podla mojich skusenosti ma nafta vplyv na dymivost a zivost motora, na hlucnost minimalny. Ale su to len moje skusenosti. Skor si myslim ze sa rozhadzalo nadstavenie cerpadla, taktiez by to mohly byt vôle ventilov.Jemuel píše:Zdravim,
před půl rokem jsem si pořídil 760 TIC z Německa s půlkou nádrže Německé nafty, motor měl krásný zvuk dieselového šestiválce. Postupem času začal být hlučnější a hlučnější. Nedávno jsem musel odjet pracovně do Brna, což byla zatím nejdelší cesta od koupi vozu. Cestou zpátky začali nechutně cvakat vstřiky. Koupil jsem tedy nové, seřídil a dnes je namontoval. Cestou z chaty se mi zdálo, že stále cvakaj. Sice ne tolik, ale cvakaj a motor je stále hlučný.
Může to být čerpadlem? Nebo snad nekvalitní Českou naftou?
Díky za radu, Honza
Mal som podobne skusenosti so skodovkou - po odjazde od mechanika, ktori ju nadstavil, spravne namontoval vyfuk, atd... som na volnobehu skoro nepocul motor. Po 100 km sa hlucnost a dymivost vratila do "normalu"
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Hlučný motor
Pokud si schopný u dieselu slyšet vstřiky, tak máš asi velmi dobrý sluch. Ono půjde asi o jiný zvuk ( jiného původu ), to ho ale musíš líp popsat.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Hlučný motor
vývěva :idea:jarek.krizan píše:Pokud si schopný u dieselu slyšet vstřiky, tak máš asi velmi dobrý sluch. Ono půjde asi o jiný zvuk ( jiného původu ), to ho ale musíš líp popsat.



_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Hlučný motor
Souhlas nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak zjistit co a odkud.VanThomas píše:vývěva :idea:jarek.krizan píše:Pokud si schopný u dieselu slyšet vstřiky, tak máš asi velmi dobrý sluch. Ono půjde asi o jiný zvuk ( jiného původu ), to ho ale musíš líp popsat.taky jsem chvilku tápal, takovej kus železný tyče, přiloženej k uchu, dotýkající se druhym koncem různých částí motoru (nastartovanýho :!:
) to je skoro lepší než diagnostika, hlavně u D24x

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 D5 Premium
- Bydliště: Prague
Hlučný motor
No, jak to popsat? Je to takový pravidelný plechový zvuk. Prostě za studena je to celkem vklidu, ale jakmile se motor zahřeje, mám pocit, že mám pod kapotou šicí stroj. Hlavně při vysokých otáčkách. Ještě zkusim pootočit čerpadlem.
Já si teda osobně myslím, že je to neseřízenym čerpadlem.
Já si teda osobně myslím, že je to neseřízenym čerpadlem.
_________________
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Hlučný motor
A co vakuovka a ventilové vůle ?Jemuel píše:No, jak to popsat? Je to takový pravidelný plechový zvuk. Prostě za studena je to celkem vklidu, ale jakmile se motor zahřeje, mám pocit, že mám pod kapotou šicí stroj. Hlavně při vysokých otáčkách. Ještě zkusim pootočit čerpadlem.
Já si teda osobně myslím, že je to neseřízenym čerpadlem.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 D5 Premium
- Bydliště: Prague
Hlučný motor
Vakuovka zní jinak. Ventilové vůle, to nevím. Ze by všechny na ráz? To se mi nezdá.
_________________
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Hlučný motor
Proc vsechny, na klepani staci jeden ne?
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Hlučný motor
pro plechove klepani staci bohate volna spodni polovina plechoveho deklu predniho rozvodoveho remenu..... ale to se tady muzeme dohadovat, chce to nastartovat otevrit motor a jit poslouchat pres stangli (teda pokud neni stetoskop, ten je jeste lepsi na podobne pruzkumy...)Drtic píše:Proc vsechny, na klepani staci jeden ne?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Hlučný motor
Omlouvám se za OT, ale tu nálepku co máš v avatvaru mám na vlajkonoši taky s nápisem diplomat a mám k tomu i průkaz - takovou kartičku jak řidičák 

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Hlučný motor
Ja mam na Bushovce s napisem "SPECIAL DELIVERY for touristic and diplomat sales" Ale karticku teda nemamjarek.krizan píše:Omlouvám se za OT, ale tu nálepku co máš v avatvaru mám na vlajkonoši taky s nápisem diplomat a mám k tomu i průkaz - takovou kartičku jak řidičák


-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Hlučný motor
Nálepky jsou stejné, kartičku nafotím, jen co najdu, kam jsečm ji dal , abych ji nestratilDrtic píše:Ja mam na Bushovce s napisem "SPECIAL DELIVERY for touristic and diplomat sales" Ale karticku teda nemamjarek.krizan píše:Omlouvám se za OT, ale tu nálepku co máš v avatvaru mám na vlajkonoši taky s nápisem diplomat a mám k tomu i průkaz - takovou kartičku jak řidičákPosli nejake foto jak vypada, ze bych si spachal duplikat na machrovani

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 D5 Premium
- Bydliště: Prague
Hlučný motor
Už jsem na to přišel, nezbývá mi nic jiného, než překontrolovat vůle ventilů. Radil jsem se s odborníkem na čerpadla, který mi vyvrátil dojem, že jsou to vstřiky. Uvidíme. Nevíte teda někdo, kolik má ta vůle být?
Dik
Dik
_________________
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Hlučný motor
Sem-tam nezaskodi prelistovat aj starsie prispevky: viewtopic.php?f=52&t=9692Jemuel píše:Už jsem na to přišel, nezbývá mi nic jiného, než překontrolovat vůle ventilů. Radil jsem se s odborníkem na čerpadla, který mi vyvrátil dojem, že jsou to vstřiky. Uvidíme. Nevíte teda někdo, kolik má ta vůle být?
Dik
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 D5 Premium
- Bydliště: Prague
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Hlučný motor
Já zapoměl a ty ses nepřipoměl, tak snad zítra.Drtic píše:Ja mam na Bushovce s napisem "SPECIAL DELIVERY for touristic and diplomat sales" Ale karticku teda nemamjarek.krizan píše:Omlouvám se za OT, ale tu nálepku co máš v avatvaru mám na vlajkonoši taky s nápisem diplomat a mám k tomu i průkaz - takovou kartičku jak řidičákPosli nejake foto jak vypada, ze bych si spachal duplikat na machrovani
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Hlučný motor
Rado sa stalo, daj vedet ako si dopadol a ako ich pripadne dosteloval, lebo nateraz mi nie je jasne ci treba pri nadstavovani vôle davat dolu rozvody atd...Jemuel píše:Díky moc.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Hlučný motor
další literatura ke studiu tady http://www.k-jet.org/docs_green.html hned ze začátku jsou greenbooky pro d20/24, přijde mi to přehlednější...
2 sergej: rozvody rozhodně sundavat nemusíš
2 sergej: rozvody rozhodně sundavat nemusíš
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Hlučný motor
Super, a ja som si ich uz chcel kupit na E-bay (Haynesa som tam uz kupil, ale za 4 USD to nelutujem...)VanThomas píše:další literatura ke studiu tady http://www.k-jet.org/docs_green.html hned ze začátku jsou greenbooky pro d20/24, přijde mi to přehlednější...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 D5 Premium
- Bydliště: Prague
Hlučný motor
Tak jsem podle manuálu přeměřil všechny ventily a všude to bylo v pořádku. Pro jistotu jsem ještě zahřál motor, měřil znovu. Dva z nich byly na hranici, tak jsem vyměnil podložky. Bohužel motor cvaká dál.
Teď už mě napadá jenom seřídit tlaky na čerpadle. Nebo, je možný, že by to nedej bóže špatně mazalo?
H.
Teď už mě napadá jenom seřídit tlaky na čerpadle. Nebo, je možný, že by to nedej bóže špatně mazalo?

H.
_________________
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
V 70 D5 Premium, 760 2.4 TD Interc. [D 24 TIC]
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé