... Dobrý den přeji,...
rád bych se zeptal na vaše zkušenosti (pokud možno dlouhodobější) s používáním lpg v 850.
A to proto, protože se chystám koupit si toto vozidlo,... nejvíce se mi líbí motorizace 2,3l trubo, avšak jsem celkem zrazován (některými mechaniky... neboť říkají že plyn u tohoto motoru dělá celkem bordel...?
takže má li to někdo dýl jak dva, tři roky, tak mě prosím uchlácholte že je to ok:)
no a pokaď to není ok, tak se budu ptát na ostatní motory...?
plyn chci samozřejmě proto, protože je každá koruna dobrá:) (nájezd cca 30 000)
no a volvo chci z důvodu touhy po pohodlném, bezpečném a svižném vozidle... za peníze které jsem snad schopen nastřádat:))
takže za postřehy děkuji,
a na blízké setkání (v téměř novém volvu s úplně novým plynem na cestách se těším,
Jirka N.
k jakému motoru LPG (850kombi)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bystřice nad Olší
#1 k jakému motoru LPG (850kombi)
_________________
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
#2 k jakému motoru LPG (850kombi)
To by mne fakt zajímalo co za bordel to dělá???presne-ten píše:... Dobrý den přeji,...
rád bych se zeptal na vaše zkušenosti (pokud možno dlouhodobější) s používáním lpg v 850.
A to proto, protože se chystám koupit si toto vozidlo,... nejvíce se mi líbí motorizace 2,3l trubo, avšak jsem celkem zrazován (některými mechaniky... neboť říkají že plyn u tohoto motoru dělá celkem bordel...?
takže má li to někdo dýl jak dva, tři roky, tak mě prosím uchlácholte že je to ok:)
no a pokaď to není ok, tak se budu ptát na ostatní motory...?
plyn chci samozřejmě proto, protože je každá koruna dobrá:) (nájezd cca 30 000)
no a volvo chci z důvodu touhy po pohodlném, bezpečném a svižném vozidle... za peníze které jsem snad schopen nastřádat:))
takže za postřehy děkuji,
a na blízké setkání (v téměř novém volvu s úplně novým plynem na cestách se těším,
Jirka N.
Pokud je mechanik kokot tak to bude dělat bordel i na benzín.Je jedno jestli je to 850 940 760 240 Volvo,BMW,Bentley,nebo Škodovka. Vždy záleží jak je udělána montáž a jaké zařízení se montuje.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bystřice nad Olší
#3 k jakému motoru LPG (850kombi)
konečně nějaká chlácholivá info:))))
a komu v našem (FM) kraji bych měl toto auto k této úpravě svěřit?:)
a komu v našem (FM) kraji bych měl toto auto k této úpravě svěřit?:)
_________________
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
#4 k jakému motoru LPG (850kombi)
Pokud ti nebude vadit nový jičín tak jednoho mechanika mámpresne-ten píše: konečně nějaká chlácholivá info:))))
a komu v našem (FM) kraji bych měl toto auto k této úpravě svěřit?:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#5 k jakému motoru LPG (850kombi)
Zastávám stejný názor jak Martinopel. Pokud tam chceš nainstalovat plyn, je to o tom jaký systém, jestli je to odladěný, a taky za včas a dobře servisovaný. Tak například Volvo 2,3 je podle mne výborný motor a tak jako všechny motory od Volva, je dostatečně dimenzovaný na to aby vydržel skoro všechno. No nemám sice tenhle motor, ale ti co ho mají mi dají za pravdu, nebo se mýlím
Co ale mohu doporučit je nešetřit na systému LPG. Sekvenční vstřikování je určitě lepší. Myslým že výkonější i úspornější. Jen to chce nějakou tu korunku navíc, ovšem v budoucnu se ti stejně vrátí. Takže raději investovat teď než naříkat potom.
Jo a co se týká toho že zrovna Volvo tak to schvaluji ještě víc
Dobře pořiď.
Co ale mohu doporučit je nešetřit na systému LPG. Sekvenční vstřikování je určitě lepší. Myslým že výkonější i úspornější. Jen to chce nějakou tu korunku navíc, ovšem v budoucnu se ti stejně vrátí. Takže raději investovat teď než naříkat potom.
Jo a co se týká toho že zrovna Volvo tak to schvaluji ještě víc
Dobře pořiď.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
#6 k jakému motoru LPG (850kombi)
Predelaval jsem uz toto auto se shodnym motorem na LPG se systemem Prins VSI a fungovalo perfektne,mam docela zkusenosti s vykonnymi motory vetsina problemu spojena s instalaci LPG spociva vetsinou s neznalosti a neschopnosti mechanika dany system nastavit nebo pouzitim levneho ale nekvalitniho systemu vstrikovani, doporucil bych Prins VSI a BRC sequent 56, oba jsem schopen namontovat za prijatelnou cenu.
S pozdravem Michal http://www.greenfuel.cz
S pozdravem Michal http://www.greenfuel.cz
#7 k jakému motoru LPG (850kombi)
cus, hele mam, sice chvilku 850 na lpg, ale od roku 1995 je tam od volva naistalovan lpg, dovoz z italie, a je na nem uz najeto 234tis...ja sam zatim jen 10tis, ale nemel jsem s plynem zadny problemy, h
_________________
Volvo 850 T5 Estate, 1995, 2.0/155 kw, LPG
VW BUS T2a/b, 1972
R.I.P. Volvo 850 Estate, 1995/93 kw, LPG
Volvo 850 T5 Estate, 1995, 2.0/155 kw, LPG
VW BUS T2a/b, 1972
R.I.P. Volvo 850 Estate, 1995/93 kw, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 39 Odpovědi
- 2170 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dusan vincur
-
- 5 Odpovědi
- 303 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krasty
-
- 56 Odpovědi
- 8708 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Siggi
-
- 7 Odpovědi
- 1877 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od BaDDog
-
- 18 Odpovědi
- 6606 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od brano14