Vybíjení baterky

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#1 Vybíjení baterky

Příspěvek od Jirrka »

Tak se mi stalo, že se mi z ničeho nic vybila baterka. Nemáte někdo tip co by to mohlo dělat u 850tky modelový ročník 1996? Baterka je stara 2,5 roku Bosch. 66 Ah, 510 A. Je trosku slaba na tu elektroniku co tam je, ale do ted problémy nebyly.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#2 Vybíjení baterky

Příspěvek od Honza »

Jirrka píše:Tak se mi stalo, že se mi z ničeho nic vybila baterka. Nemáte někdo tip co by to mohlo dělat u 850tky modelový ročník 1996? Baterka je stara 2,5 roku Bosch. 66 Ah, 510 A. Je trosku slaba na tu elektroniku co tam je, ale do ted problémy nebyly.
Zkus ji nabít a pokud opět spadne tak je v háji.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#3 Vybíjení baterky

Příspěvek od tiktak »

Taky jsem se samovolnym vybijenim dost kdysi bojoval, nakonec jsem se nastval, pripojil baterku pres ampremetr a vypojoval jednu pojistku za druhou, abych zjistil, odkud mi pri zhasnutym a zavrenym aute tece cca. 0.2 ampery. Tak jsem zjistil, ze jediny, co to muze delat, je zarovicka v kastliku!!! , kde spatne dolehal koncacek, kterej ji vypina pri zavreni kastliku. Tak jsem v kastliku nalepisl asi 3mm desticku na misto doteku se spinacem a od te doby pohoda, auto vydrzi bez problemu mesic zavrene na alarmu. Bohuzel i nekolikawatova mala zarovicka je schopna pri napeti cca. 12V vybit behem tydne baterku tak, ze uz nenastartujes.
Jinak zavrene a povypinane auto mi i tak "zere" cca. 0.02-0.03A, nicmene to uz je hodnota, kdy spravne nabita baterie skutecne vydrzi x tydnu.
Doporucuju vzit digitalni ampermetr a udelat to samy, co ja, je to prace na hodku, ale zjistis, odkud ti "utika" elektrika :)

Samozrejme pokud vyloucis prvni moznost, ze odchazi baterka, respektive treba odesel jeden clanek a tim padem baterie neudrzi kapacitu, typicky je to o tom, ze nastartujes (treba pres kabely), baterii relativne dobijes dlouhou jizdou, nebo na nabijecce, dojedes, vypnes a po par hodinach uz zase nenastartujes.
A ze odejde baterka po trech letech, to je klidne mozne, zvlast, kdyz jezdis treba kratky cesty, casto startujes, pouzivas hodne elektrickou vybavu auta, audio nahlas atd. A ted, kdyz se celorocne sviti, to taky baterce neprida. Mel jsem rovnez Bosch Silver myslim v podobnem vykonu jako ty a taky sla do haje po cca. trech letech. A co jsem slysel, tak prej nic moc povedena modelova rada baterek, ikdyz jinak mi Bosch prijde jako solidni firma...
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Strakonice

#4 Vybíjení baterky

Příspěvek od Bobika »

Jo, jo. Bosch Silverv jsem měl taky. Po 3 letech kaput. Za ty prachy děsnej šmejd. Akuýmulátor od Bosche mi už nesmí do domu. Teďka tam mám přes rok nějakou PROFORCE se 4-letou zárukou, která se dává do Hyundai a zatím pohoda. Ovšem koupil jsem si nabíječku na AKU zn. CTEK, která má zimní režim, jednou za měsích ji na noc připojím a baterka je pořád 100% nabitá. Hodně často startuju po městě a tak AKU dostává nafrak.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#5 Vybíjení baterky

Příspěvek od Jirrka »

Baterka je kaput. Me se vybila pres noc a ne po tydnu. Ted jsem ji dobil, zmeril a pak znova po 3 hodinach. Spadlo to o 1 V. Takze konci. Vím, že Bosch baterky jsou smejd, ale ja ji koupil s tim autem :D Jen se mi zrovna ted nehodi vyplaznout 3,500 tisice. Mozna mene, ale chci tam silnejsi.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#6 Vybíjení baterky

Příspěvek od Jirrka »

co je lepsí - Akuma nebo Varta?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#7 Vybíjení baterky

Příspěvek od tiktak »

Jirrka píše:co je lepsí - Akuma nebo Varta?
To nejde takhle rict, kazda firma ma vetsinou nekolik kvalitativnich rad, zacinajici na obycejnych "dolejvacich", pak bezudrzbove rady a pak rady se zvasenou kapacitou, na extremni zatez atd.
Varta ve vyssich radach je urcite dobra, ja jsem zakoupil nejakou TAB + 30% vykonu startovaciho proudu, bezudrzbovou, ma "cocku" na stav nabiti a cenove jsem se vesel asi do 3000,-. K tomu rizenou nabijecku Waeco MBC 16 IU asi za 2kkc (ale uz je to asi 2 roky) a jsem spokojenej.
A to mam v aute hodne zravej zesilovac a audio.
Jinak extremni baterie tzv gelovy dela treba Exide, ale jejich top modely v tve pozadovane kapacite jsou cenove nekde nad 12kkc
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#8 Vybíjení baterky

Příspěvek od selap »

Já byl velmi spokojen s Baner baterii.9 let výdrž a to byla obyč. řada.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#9 Vybíjení baterky

Příspěvek od VanThomas »

Jirrka píše:Baterka je kaput. Me se vybila pres noc a ne po tydnu. Ted jsem ji dobil, zmeril a pak znova po 3 hodinach. Spadlo to o 1 V. Takze konci. Vím, že Bosch baterky jsou smejd, ale ja ji koupil s tim autem :D Jen se mi zrovna ted nehodi vyplaznout 3,500 tisice. Mozna mene, ale chci tam silnejsi.
to zase nemusí být znak, že je špatná, tedy pokud to po těch třech hodinách kleslo někam na cca 12,6V
Napětí naprázdno ale moc neřekne, chce to měřit pod zátěží
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#10 Vybíjení baterky

Příspěvek od tiktak »

Presne tak, nerikam, ze baterie nemuze byt kaput, ale pokud ti nabijecka nabiji treba 14.4V, pak pokles napeti po par hodinach byt i naprazdno na hodnotu kolem 12.6V nemusi byt problem, spis (pokud to nemuzes v domacich podminkach zmerit pod zatezi) doporucuju takto nabit na nabijecce, nechat treba v chladne chodbe alepson 24h stat a pak hodit do auta. Pokud parkrat za sebou nenastartujes, ci s problemy (baterka bude mit jasny ubytek kapacity, strater se nebude chtit protocit) pak je skutecne v haji a nakupu nove se nevyhnes.
Nicmene chce to alespon takhle "podomacky" vyzkouset, nez zainvestujes do nove baterie za cca. 3-4 kkc. Pripadne kazdej slusnej servis ti bud zdarma nebo za par desetikorun zmeri baterku pri zatezi a budes mit jasno, nez treba vyhodit par tisic zbytecne.
Naposledy upravil(a) tiktak dne 11 srp 2011 21:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

herma9979

#11 Vybíjení baterky

Příspěvek od herma9979 »

skvělý... dnes přijdu zkontrolovat auto a vono ani nebliká..... podle mě to dělá to debilní světýlko v kastlíku... hmm.. tak a ted hledat kde dobít :-(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: V70 XC
Bydliště: Zlín

#12 Vybíjení baterky

Příspěvek od Dajdula »

koupil jsem loni v dubnu Vartu, byla to nějaká akční nabídka no a už je na reklamaci. Maník chodil kolem auta, měřil, vymíšlel všechno možné jak to hodit na auto, ale nakonec vzal baterku na přístroj co simuluje start auta a zárověň měří a bylo jasno, jeden článek v háji. Bez řečí vzal baterku na reklamačku, dal mi náhradní a čekám jak to dopadne. Teď když jsem si vzpoměl , že to byla nějaká akce tak mě napadlo že vyrobili nějaké šméčka a potřebovali se jich zbavit tak doufám že až mi dají novou tak vydrží aspoň ten rok jak ta stará, za ty prachy.
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#13 Vybíjení baterky

Příspěvek od berzerker »

svetlo v kastliku, to je prevít :evil: (dufam ze sa to tak ozaj pise )
tiez mi uz vybilo baterku
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#14 Vybíjení baterky

Příspěvek od Jirrka »

VanThomas píše:
Jirrka píše:Baterka je kaput. Me se vybila pres noc a ne po tydnu. Ted jsem ji dobil, zmeril a pak znova po 3 hodinach. Spadlo to o 1 V. Takze konci. Vím, že Bosch baterky jsou smejd, ale ja ji koupil s tim autem :D Jen se mi zrovna ted nehodi vyplaznout 3,500 tisice. Mozna mene, ale chci tam silnejsi.
to zase nemusí být znak, že je špatná, tedy pokud to po těch třech hodinách kleslo někam na cca 12,6V
Napětí naprázdno ale moc neřekne, chce to měřit pod zátěží

kleslo to na 11.2 ;-)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#15 Vybíjení baterky

Příspěvek od maxwell »

Baterie za 3500,- ?

Já vím že ty levný 66Ah 500A ??? za 1200-1300 kč vydrží 3 až 5 let. Jak dlouho teda vydrží ty drahý? 12-15 let?
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 117
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Velké Přílepy
Kontaktovat uživatele:

#16 Vybíjení baterky

Příspěvek od Exot »

maxwell píše:Baterie za 3500,- ?

Já vím že ty levný 66Ah 500A ??? za 1200-1300 kč vydrží 3 až 5 let. Jak dlouho teda vydrží ty drahý? 12-15 let?
leda ho..., řekl bych do 3 let a mrtvola..
já sem měl problém s baterkou, když sem málo dovřel dveře a stále svítilo osvětlení dveří......
_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 17
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Rýmařov

#17 Vybíjení baterky

Příspěvek od hoby »

to Jirrka, Zkoušele jsi to vytahování pojistek jak je výše napsáno? Já měl podobný problém a po radě jsem to provedl a už vím odkud vítr vane. Pojistku jsem vyhodíl a je po problému. Zatím nemám čas zjistit který okruh to vlastně dělá, ale i na to dojde. Akorát mi nesvítí vnitřek auta a dveře Podle manuálu to může dělat i dálkáč. No uvidím.
_________________
Volvo 850 2.0 T5 kombi, 1996, modrá

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#18 Vybíjení baterky

Příspěvek od Jirrka »

No kdyz se mi ta baterka vybila na 11 V po 2-3 hodinach, kdy nebyla v aute, ale na zemi vedle auta, tak to s pojistkama nic spolecnyho nema. Myslim.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#19 Vybíjení baterky

Příspěvek od Honza »

Jirrka píše:No kdyz se mi ta baterka vybila na 11 V po 2-3 hodinach, kdy nebyla v aute, ale na zemi vedle auta, tak to s pojistkama nic spolecnyho nema. Myslim.
Už jsem ti to psal nahoře, hoď ji do kontejneru (obrazně) a kup novou.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#20 Vybíjení baterky

Příspěvek od Jirrka »

Já už novou mám měsíc. Hned jsem koupil. 8)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

djjojdo

#21 Vybíjení baterky

Příspěvek od djjojdo »

Ak je vo vozidle montovany alarm, moze byt v cudu zalozna bateria v hukacke, ktora sa automaticky dobija co ma za nasledok vybijanie autobaterie.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“