Vymena lambdy V40

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#1 Vymena lambdy V40

Příspěvek od jogin3 »

Cau kuci, chci se zeptat, jak moc je slozite vymenit lambdu na mem aute. Vim, ze nad prevodovkou je to na patici a v potrubi by to melo byt na zavit?

Chtel by sem si ji koupit a vymenit sam a zajet jen na diagnostiku.

Nevite nekdo, zda pride lambda i s kabelama, nebo se to jen odmotuje z dosavadniho vedeni a da se tam nova?

Diky za rady.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#2 Vymena lambdy V40

Příspěvek od Peťo-goalie »

jogin3 píše:Cau kuci, chci se zeptat, jak moc je slozite vymenit lambdu na mem aute. Vim, ze nad prevodovkou je to na patici a v potrubi by to melo byt na zavit?

Chtel by sem si ji koupit a vymenit sam a zajet jen na diagnostiku.

Nevite nekdo, zda pride lambda i s kabelama, nebo se to jen odmotuje z dosavadniho vedeni a da se tam nova?

Diky za rady.
Podla Hayness manualu je to dost zlozite a kedze Ty nemas ani ten cize nevies ako postupovat tak by som to na Tvojom mieste radsej dal nejakemu mechanikovi. Lebo to neni lego a treba mat trochu grif co predpokladam nemas.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#3 Vymena lambdy V40

Příspěvek od jogin3 »

Ok diky, prosim moderatora o smazani at to tady zbytecne neni.

Diky
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 308
Registrován: 17 roků
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

#4 Vymena lambdy V40

Příspěvek od hoffi »

No není to zas tak složité,ale pokud tomu moc nehovíš,dej to radši nějakému odborníkovy.Bacha na tip lambdy,může tam býr rozdíl v kabelech ;-)
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#5 Vymena lambdy V40

Příspěvek od Honza »

jogin3 píše:Ok diky, prosim moderatora o smazani at to tady zbytecne neni.

Diky
Zas tak zbytečný to nejni.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 907
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Vymena lambdy V40

Příspěvek od marra »

jogin3 píše:Cau kuci, chci se zeptat, jak moc je slozite vymenit lambdu na mem aute. Vim, ze nad prevodovkou je to na patici a v potrubi by to melo byt na zavit?

Chtel by sem si ji koupit a vymenit sam a zajet jen na diagnostiku.

Nevite nekdo, zda pride lambda i s kabelama, nebo se to jen odmotuje z dosavadniho vedeni a da se tam nova?

Diky za rady.
a kterou sondu měniš??? předni nebo zadní??? proč to měniš ??? protože pojedeš na diagnostiku až potom nebo ti sviti kontrolka do vočí???
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#7 Vymena lambdy V40

Příspěvek od jogin3 »

Menim predni regulacni sondu, ta zadni je diagnosticka, no kontrolka sviti, ale jelikoz je zamerne zaslepena(odmontovana zarovka) pak nesviti :D , ale na diagnostice ukazalo missing siginal lambda sonda. Takze tapredni je v haji urcite.

Dale chyby byli na obou, po vymazani chyb a znovunastartovani zadni lambda ok, predni KO, takze predni menim na 100% zadni nejspis ne(teda doufam) pac ta mohla rozsvitit chybu na zaklade spatne predni.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#8 Vymena lambdy V40

Příspěvek od jogin3 »

Tak vim jak cenznout lambdu na V40 :mrgreen: , ale je to bez zaruky :mrgreen: . Odmontuje se nejdriv lambda z vyfukoveho potrubi(je to na sroub) , dale se oddela pri vstupu do stredoveho mustku, je to tam uchyceny gumovym tesnenim.

Dale se oddela na stredovem mustku ze strany spolujezdce(v prostoru, na stredovym mustku vedle nohou) tapecir. Pote se dostanete na kabely , ktere vedou stredovym mustkem, muze jich tam byt vice, jako u me, zalezi co mate za vybavu, lae jsou tam 2 tlustejsi zaizolovany kabely, zatahnete za ten, ktery chcete vymenit, zalezi jestli menite predni nebo zadni lambdu, tam prave poznate jakej to kabel ste si oddelali, pac pujde vytahnout trochu nahoru, podle toho si odcvaknete kabel od patice. (patice se nachazi: trochu vise smerem nahoru k radiu, je zacvakla za plech stredoveho mustku. Rozpojite , spustite kabel a vytahnete ho zespodu auta. Tim samym spusobem navliknete novej s novou lambdou.

Snad to nekomu pomuze. :palec:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#9 Vymena lambdy V40

Příspěvek od Jarda S40 »

Hmm, rychlejší je kabely střihnout, napojit nové přes lisovací spojky a zaizolovat smršťovací bužírkou s lepidlem.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#10 Vymena lambdy V40

Příspěvek od jogin3 »

Taky reseni :palec:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#11 Vymena lambdy V40

Příspěvek od Jarda S40 »

Tak to tvoje je samozřejmě profesně čistější ;-)

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#12 Vymena lambdy V40

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud není nezbytně nutné, tak nestříhat dráty od lambdy. Může tam vzniknout v budoucnosti studeňák a na problém je zaděláno. A letovat se to nedá.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#13 Vymena lambdy V40

Příspěvek od Jarda S40 »

jarek.krizan píše:Pokud není nezbytně nutné, tak nestříhat dráty od lambdy. Může tam vzniknout v budoucnosti studeňák a na problém je zaděláno. A letovat se to nedá.
V lisovaném spoji studenej spoj nevznikne, to je specialita pájených spojů. Teda špatně pájených. :roll:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“