První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílé Karpaty

#1 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od Staňa H. »

Včera si tak jezdím po městě, zastavím, vypnu motor. Pak se vrátím s přáním odjezdu a po otočení zapalování nic. Mrtvo. Pojistky jsem všechny vytáhnul a znovu zasunul, pořád nic, tak jsem otevřel kapotu a ouha, levý kabel od baterky byl nějaký podezřelé volný, tak jsem s tím trochu štrajchnul, zabouchnul k baterce rukou a autí zase jezdí. Pro mě, jako pro amatéra přes techniku, je tento úspěch opravy navýsost uspokujující :lol:
Ještě to asi budu muset utáhnout klíčem, myslím, že je tam taková možnost, není-liž pravda :lol:
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#2 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od wickey »

kterej dobrak tohle dal do zumpy??? :?: :?: :?: :!:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#3 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od Jarda S40 »

Milý Stáňo, utáhni, ale spíše rozeber, vyčisti a pak utáhni. Zkontroluj aby vše pevně sedělo a mělo pevnej dotek, popřípadě mázni trochu vazelínkou. Tekou tam velké proudy a mohl by z toho bejt popřípadě i požár.
P.S. Nechápu proč jsi to dal do žumpy??? :roll:

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#4 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od yoby »

Možná proto že to bylo myšleno jako žertovný příspěvek :palec:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#5 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od Jarda S40 »

yoby píše:Možná proto že to bylo myšleno jako žertovný příspěvek :palec:
To by bylo v Lampárně, ne? Sem patří cituji "Hádky a jiné nesmysly" :roll: Jako hádka mi to nepřijde, jako nesmysl taky ne. Ale třeba nám to vysvětlí.

GDPR_user

#6 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:
yoby píše:Možná proto že to bylo myšleno jako žertovný příspěvek :palec:
To by bylo v Lampárně, ne? Sem patří cituji "Hádky a jiné nesmysly" :roll: Jako hádka mi to nepřijde, jako nesmysl taky ne. Ale třeba nám to vysvětlí.
Třebas počítá s tím,že se to zvrhne. :lol:

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#7 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od Jarda S40 »

:oops: mě nedošlo, něco jako prevence??? :palec:

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#8 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od jojo »

Císařpán je vůůůl...!
...už se to zvrhává... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ne, vážně. Včera jsem taky koukal jako blázen, že je to v žumpě. Díval jsem se do moderátorskýho panelu a tam jsem žádnej záznam o přesunu neobjevil. Třeba si to Lookens rovnou napsal do žumpy. :shock:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílé Karpaty

#9 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od Staňa H. »

wickey píše:kterej dobrak tohle dal do zumpy??? :?: :?: :?: :!:
Jsem to dal do žumpy preventivně. :lol: A není to žádná závažná oprava, tak proto ;-)
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#10 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od jojo »

I když se jedná o drobnost, neboj se to dát do dvojkový sekce, nikdo ti hlavu neutrhne. :prace:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílé Karpaty

#11 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od Staňa H. »

Jarda S40 píše:Milý Stáňo, utáhni, ale spíše rozeber, vyčisti a pak utáhni. Zkontroluj aby vše pevně sedělo a mělo pevnej dotek, popřípadě mázni trochu vazelínkou. Tekou tam velké proudy a mohl by z toho bejt popřípadě i požár.
P.S. Nechápu proč jsi to dal do žumpy??? :roll:
A když se v tom budu rýpat, radši v rukavicích? Kopne mě to, nekopne?
A čím to čistit?
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#12 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od Jarda S40 »

nekopne, je to jen 12V a čistit smirkem, dráťákem či oškrábar nožem. Prostě očistit na čistej kov, otřít do sucha hadrem, lehce potřít vazelínou a dotáhnout.

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#13 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od Lachtan »

Jarda S40 píše:nekopne, je to jen 12V a...
...a ještě k tomu =
8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#14 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od LukášM »

Lachtan píše:
Jarda S40 píše:nekopne, je to jen 12V a...
...a ještě k tomu =
8)
Jo nekopne, ale jestli miluješ Stáňo netradiční praktiky, tak doporučuji na prsty u nohou a rukou nasadit fajfky od svíček a ať ti někdo zastartuje :shock: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#15 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od Jarda S40 »

LukášM píše:Jo nekopne, ale jestli miluješ Stáňo netradiční praktiky, tak doporučuji na prsty u nohou a rukou nasadit fajfky od svíček a ať ti někdo zastartuje :shock: :mrgreen: :mrgreen:
Nepleteš si to? My jsme se na vojně učili, že se to má při výslechu připínat na jiné orgány než končetiny. Ale to byla Varšavská smlouva, možná že NATO má jiné předpisy.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#16 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od LukášM »

Jarda S40 píše:
LukášM píše:Jo nekopne, ale jestli miluješ Stáňo netradiční praktiky, tak doporučuji na prsty u nohou a rukou nasadit fajfky od svíček a ať ti někdo zastartuje :shock: :mrgreen: :mrgreen:
Nepleteš si to? My jsme se na vojně učili, že se to má při výslechu připínat na jiné orgány než končetiny. Ale to byla Varšavská smlouva, možná že NATO má jiné předpisy.
Doby se mění Jardo a tebou popsanou praktiku jsem zkusil jen jednou :palec: Jen mě tak napadá, že kolikrát je lepší vyměnit svorky na beterce za nové, některé se již špatně stahují a propilovávat je nemá smysl. Někdy je dobré pro jisstotu vyměnit i zemnící kabel.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílé Karpaty

#17 První problém po 3 měsíčním používání Volva 240 GL

Příspěvek od Staňa H. »

No tak jsem to odrhnul malým kartáčkem co mám na vrtačku, decentně potřel vazelínou a jezdím dál 8)
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200 - opravy“