Správný název součásti

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#1 Správný název součásti

Příspěvek od maxwell »

Ahoj všichni,
potřebuji radu a to jak se říká správně tady těm:
viz foto
nevím pod čím to hledat v ND.
Přílohy
redukce.JPG
redukce.JPG (24.08 KiB) Zobrazeno 3639 x
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#2 Správný název součásti

Příspěvek od selap »

Ne že bych ti nechtěl pomoct,ale apoň odkud to je a co do toho vede-voda,výf .plyny...?A z jakýho auta,rok atd.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#3 Správný název součásti

Příspěvek od maxwell »

No vede to z 2 a 4 válce, z výfuku, přes tydle dvě věci a pak se to slučuje do hadice a jde to před váhu do sacího potrubí a taky dolů do motoru, pod sání do motoru abych byl přesný. viz foto, nebo tedy do něčeho na motoru, takový váleček.

motor B200E (asi) 2,0i

Když do nezapojím nejede to dobře, i když ucpu to z výfuku.
Přílohy
DSCF2658.JPG
DSCF2658.JPG (62.27 KiB) Zobrazeno 3606 x
DSCF2657.JPG
DSCF2657.JPG (97.66 KiB) Zobrazeno 3609 x
DSCF2656.JPG
DSCF2656.JPG (93.48 KiB) Zobrazeno 3602 x
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

GDPR_user

#4 Správný název součásti

Příspěvek od GDPR_user »

Je to nějaký ***** pro zpětné spalování výfukových plynů.Něco kvůli emisím,ale jak se to jmenuje opravdu netuším.

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#5 Správný název součásti

Příspěvek od selap »

Jestli to nebude - ventil obtoku škrtící klapky ,ale jistota to není a není to zrovna za hubičku.
Bosch č. je 0 280 140 112,ale obrázek jsem nikde nenašel.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#6 Správný název součásti

Příspěvek od maxwell »

No to jsem našel taky, tušín na eCatu ne? Ale nezdá se mi že by to bylo ono protože tři litry za tohle jedno je nějak moc. Nedá se to rozebrat ale řekl bych že tam je nějaká membrána co reguluje ty výfuckový plyny, asi aby tam toho nešlo moc.
A nebo to je nějaký lapač jisker aby nelítaly dál do toho sání. Vyklepal jsem z toho nějakej karbon tak nevím. Na jednom je dírka, trojhran, a ten druhej je asi moc díravej pač to fouká tou dírou celkem fest. Jestli to nepude sehnat tak to zaletuju a hotovo. Doma trochu technickýho stříbra mám.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#7 Správný název součásti

Příspěvek od Drtic »

Tohle urcite neni B200E...mechanicke vstrikovani vypada jinak.
A to, co ukazujes bych tipoval na EGR ventily
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#8 Správný název součásti

Příspěvek od Sarkasmic »

Motor je na 100% B200F,ale co to je to nevim-na mym to neni!
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#9 Správný název součásti

Příspěvek od maxwell »

2.0 08/84 - 07/87 77/105 1986 B 200 K
2.0 08/88 - 07/89 80/109 1986 B 200 F
2.0 08/87 - 07/88 81/110 1986 B 200 F
2.0 08/86 - 07/88 82/112 1986 B 200 E, B 200 F
2.0 08/82 - 07/84 83/113 1986 B 19 E
2.0 08/82 - 07/84 85/115 1986 B 19 E
2.0 08/84 - 07/86 87/118 1986 B 200 E

Ten problém je že ty motory jsou stejné jen mají různé úpravy a tím taky sílu.
Já si osobně myslím že to co mám je ten poslední, nejsilnější ale jist si nejsem.
Oproti 360GL, což je karbec to má větší sílu. Ale ten je asi to B 200 K (asi karburburátor to K, co je F a E to nevím.)
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#10 Správný název součásti

Příspěvek od Sarkasmic »

F a E znamená mechanickej a elektronickej vstřik (spíš způsob čerpání paliva)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

GDPR_user

#11 Správný název součásti

Příspěvek od GDPR_user »

Sarkasmic píše:F a E znamená mechanickej a elektronickej vstřik (spíš způsob čerpání paliva)
F je el stříkačka LH-Jetronic
E je mechanická K-Jetronic

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#12 Správný název součásti

Příspěvek od maxwell »

Tak to asi znamená že ten šlauch jde pod sání na čerpadlo,nebo ne?
To by vysvětlovalo lecos protože mi to teď hůř jde přepnout z plynu na benzín.
Než se vyjede plyn tak to vždycky brble ale šlo to, teť mi vždycky chcípne motor.
Asi nedostatek paliva. Takže zítra se bude letovat. :twisted:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#13 Správný název součásti

Příspěvek od Drtic »

Tak jsem otevrel Haynesa a zacal studovat...mam u tebe pivo :D
Je to tzv. "Pulsair system", ktery se zacal montovat v pozdnich B230K (a asi i jinde - tvoje F)
To, co ukazujes jsou dva zpetne (jednocestne - non return valves) ventily. Tenhle system ma (podle meho prekladu :) ) Nasavat pulsy vzduchu ze sani za filtrem, za pomoci fluktuaci tlaku ve vyfukovem potrubi. Dodava tak kyslik k nespalenym karbonum coz ma udajne za ucinek nizsi emise. Je tam potom jeste jeden ventil vypinaci, ktery se ve vterine zavre pri deceleraci.
Ten vypinaci ventil je na obrazku nakreslen prisoubovan u vzduchoveho filtru..jenze ty mas podle fotky vzduch. filtr trosku jiny...ale muze tam byt taky, nekde jeste pred vahou vzduchu.
Takze, pokud ty zpetne ventily nefungujou, asi ti jdou do sani (primo nad vzd. filtr => bude zasranej) vyfukove zplodiny, potom to muze jet hur.. Kdyz to odpojis a nakopnes, taky to pojede hur, pac tam nebudou asi ty spravny tlaky, ktery to ma mit..
Takze kontrola tech dvou ventilu se provadi tak, ze je prisroubujes zpet na to vyfukove potrubi, odpojis od nich hadici od sani a nastartujes. Mely by oba dva sem tam nasat vzduch a nesmi propoustet ven vyfukove plyny. Jestli je to jinak, jsou v prdeli.
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#14 Správný název součásti

Příspěvek od Drtic »

Jo http://saabtuning.cz/volvo/dily19.htm#19_egr tady jsou..myslim ze ten na obrazku pod tim EGR ventilem je ten, co hledas. Kucera je tam ma jako puls-air ventily a jeden stoji cca 300 8)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#15 Správný název součásti

Příspěvek od maxwell »

Njn, Ten jeden je díravej takže z něj uniká tlak, ten druhej má dírku ale ta by tam asi měla být. Jinak funkční jsou. Zítra to zkusím opravit.

Jo a kam mám poslat toho lahváče :?: ;-) :pij:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#16 Správný název součásti

Příspěvek od Drtic »

Takze pis si... :lol:
Nikam samozrejme, nic nechci popijem nekdy treba na sraze ;-)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#17 Správný název součásti

Příspěvek od maxwell »

Volvo Automobile VIN Equipment Codes – 1981-1986
Last updated January 16th, 2003
4th digit - model
A 240
B 260
F 740
G 760
H 780
J 940
K 960
5th digit - restraint system
A airbag
S 4-door with airbag
T 4-door with mechanical belt
W wagon with airbag
X mechanical belt
6th & 7th digits - engine
11 B17A
21 B19A
24 B19E
26 B19E
37 D20
41 B21A
44 B21E
45 B21F
46 B21ET
47 B21FT
48 B21LH Jet
49 B21F MPG (1981)
B21F K jet (1982)
61 B27A
62 B28A
64 B27E
65 B27F
68 B28E
69 B28F
74 D24 TIC with EGR
75 D24 TIC without EGR
76 D24T
77 D24 (1981-1984)
80 B230G
81 B23A
82 B230GT & B230FD
84 B23E
85 B230FB
86 B230FT
87 B230FT
88 B23F (1983-1984)
B230F (1985-1986)
89 B234F
92 B6244F
93 B6254F
95 B6304F with air pump
96 B6204F without air pump
98 N6304G
99 B6254G


8th digit - body type
2 2-door coupe
4 4-door sedan
5 5-door station wagon
11th digit - assembly plant
A Uddevalla, Sweden
D Italy
1 Torslanda, Sweden
2 Belgium
3 Canada
4 Thailand
5 Malaysia
6 Indonesia
7 Uddevalla, Sweden
0 Kalmar, Sweden

Našel jsem tohle ale nějak to nesedí, 6 a 7 číslo mám 42, takže nevím co to je za motor.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#18 Správný název součásti

Příspěvek od Drtic »

no a jakej je to rok vyroby?(podle stitku, ne technicaku)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#19 Správný název součásti

Příspěvek od Sarkasmic »

Jestli chces vedet co mas za motor tak na bloku je vyrazenej typ (nebo je tam nalitek-ted nevim...) Vyfot ten motor celej a ja ti reknu co to je! A jinak ten vin dekoder neni pro 3xx! Podívej se nahoru-tam je jasne napsany pro jaky modely to je (2xx,7xx,9xx)! A navic tam neni ani jeden motor co se do 3xx dával! (Teda mysím-mozná sem se překouk...)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#20 Správný název součásti

Příspěvek od maxwell »

Tady jsou fotky, omlouvám se fotil jsem to teď za tmy.

Číslo motoru, ale to ti asi nic neřekne co?
Pak tam jsou vidět ty dva bazmeky směšovač a ruzný, ale nevím zda li to poznáš.
Když tak napiš co mám nafotit abys to poznal a já udělám detailní fotku.
Přílohy
DSCF2660.JPG
DSCF2660.JPG (63.62 KiB) Zobrazeno 3403 x
DSCF2668.JPG
DSCF2668.JPG (96.85 KiB) Zobrazeno 3402 x
DSCF2661.JPG
DSCF2661.JPG (87.98 KiB) Zobrazeno 3400 x
DSCF2659.JPG
DSCF2659.JPG (92.27 KiB) Zobrazeno 3401 x
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#21 Správný název součásti

Příspěvek od Sarkasmic »

Ten motor je az na ty EGR ventily stejnej s tim co mam na dvorku-tj B200F,to číslo na tom hlinikovym stitku je v technicaku? Pokud sa nemylim,tak by cislo melo bejt na bloku.... Ten stitek je ocividne prenejtovavanej,origo nejtky vypadaj jako colounicky hrebiky,todle jsou ty nejty s trnem a ty tam ve fabrice urco nedaly-jinak typ by mel bejt nad tim cislem-jestli je ten stitek origo.... Ale motor je urcite B200F...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#22 Správný název součásti

Příspěvek od maxwell »

B200E 1289126 05753 Tedy doufám ale B200E je to určitě - kontroloval jsem ještě jednou a opravdu ty čísla sedí, dá se podle nich zjistit něco víc o tom motoru?


Zde foto jako důkaz:
Přílohy
B200E.JPG
B200E.JPG (60.35 KiB) Zobrazeno 3314 x
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

GDPR_user

#23 Správný název součásti

Příspěvek od GDPR_user »

maxwell píše:B200E 1289126 05753 Tedy doufám ale B200E je to určitě - kontroloval jsem ještě jednou a opravdu ty čísla sedí, dá se podle nich zjistit něco víc o tom motoru?


Zde foto jako důkaz:
Pokud jsou na motoru elektrické vstřikovače,jde o motor s písmenem F
motory E jsou mechanické stříkačky,jedinou vyjímku tvoří motor B230ET s Motronic turbo

Když mi dáš VIN řeknu ti co máš mít za motor

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#24 Správný název součásti

Příspěvek od Sarkasmic »

Covece me se zda ze ten motor jsou nejaky puzzle-Blok je diky tomuto B 200E,ale hlava a vstriky se sáním jsou B200F (Blok je pro vsechny varianty B200 stejnej,lisi se jen ty okolostojicnosti-hlava,sani,vyfuk,vstriky,vaha......) Proste vsechno.......
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#25 Správný název součásti

Příspěvek od Drtic »

Hele, takhle se k nicemu nedostanem..Tohle neni mechanicka strikacka, tudiz pismeno E je vylouceno.. Ja i mopel ti tu nabizime at posles VIN a zjistime ti co chces, vcetne typu motoru...Kdybys ho poslal misto laborovani uz by bylo vse jasny ;-)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“