Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6002
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Teď sem vyměnil zrcátko na Boxeru a mám dotaz...
Jeden kabel klasicky zapojenej, předpokládám ovládání a vyhřívání a druhej kabel je teploměr?
Na přístrojovce teplotu nemám, ani na PP když přepínám, tak tam teplota neni a na původním zrcátku zapojenej taky nebyl.
Je možný, že tam neni konektor? Nerozebíral sem celý dveře, jen ovládání oken a reprák, pak bylo možný se dostat ke konektorům. Žádnej jinej sem tam nenahmatal...
Jeden kabel klasicky zapojenej, předpokládám ovládání a vyhřívání a druhej kabel je teploměr?
Na přístrojovce teplotu nemám, ani na PP když přepínám, tak tam teplota neni a na původním zrcátku zapojenej taky nebyl.
Je možný, že tam neni konektor? Nerozebíral sem celý dveře, jen ovládání oken a reprák, pak bylo možný se dostat ke konektorům. Žádnej jinej sem tam nenahmatal...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 2317
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Když jsem koupil volvo tak bylo po velkém servisu v autorizáku a i v papírech napsáno unik oleje z úhlovky a pod autem vše zamaštěno a žlutý olej co máš ty - když jsem chtěl dolít olej abych vydržel než půjde na repas tak olej nechyběl a naopak vytekl. Po mé výměně už nic nekapalo tj to bylo z autorizáku pořádně přelito.Majkl1 píše: 02 pro 2025 15:22Nedalo mi to a stejně jsem teď vlezl pod auto. Oleje už tam bylo nesrovnatelně méně, ale pár kapek tam rozprskaných bylo. I úhlovka zespodu, kterou jsem předevčírem otřel, byla trochu od oleje. Na zátku není vidět ani se zrcátkem. Je asi někde hned pod malým turbem.
Nicméně mokrý je i simering, kterým do úhlovky vchází pravá poloosa. Poloosa i ten simering ale byly od směsi rzi a oleje, kdežto olej dole na úhlovce je průzračně čistý. Uvidím, co na to řekne mechanik, co to montoval.
Pokud jsi olej vyměnil a dolil normálně po zátku a nenatlačil víc/ostříkl převodovku čističem brzd tak by už nic nemělo téct že bys viděl kapky. Pokud ano tak bych řešil reklamaci.
-
Offline
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zkusím do pléna ne-Volvo dotaz:
chtěl bych na tom držáku olemovat otvor - dát nějakou lemovací bužírku. Je to 4-ka plech. Vůbec nevím, kde zapátrat. Ideál něco měkkého, PVC. Dělají se ochrany hran na plechy v rozváděčích, ale má to ocelovou vložku, je to tvrdé a není to na 4-ku plech. Prostě něco měkkého decentního, ideál v černé barvě
Nenapadá někoho něco?
chtěl bych na tom držáku olemovat otvor - dát nějakou lemovací bužírku. Je to 4-ka plech. Vůbec nevím, kde zapátrat. Ideál něco měkkého, PVC. Dělají se ochrany hran na plechy v rozváděčích, ale má to ocelovou vložku, je to tvrdé a není to na 4-ku plech. Prostě něco měkkého decentního, ideál v černé barvě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 906
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pryzovy profil U (samosvor) - je toho plny internet.
Pouzivam na vystupy pro kabely aby se neprodrela izolace.
Pouzivam na vystupy pro kabely aby se neprodrela izolace.
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Budu měnit vakuovku. Začala krom propouštění oleje i hnusně skřípat na volnoběh. Krom koupě té správné (koukal jsem, že jsou dva typy) je u výměny nějaký špek? Nebo stačí baterii a filtrbox ven, dvě hadičky dolů, cca tři šrouby a je venku? Vakuovku jsem u D5 ještě nedělal. 
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13320
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tomas78: používáme občas obyč hadičku, kterou jen rozřízneme a nasadíme. Ale záleží jak moc kluzká je na tom povrchovka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2113
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
@Vizable, Urvanej: pánové moc děkuji za inspiraci, určitě mrknu na oboje 
Přidáno za 7 minut :
Akorát uvidíš v jaké stavu jsou šrouby v boxu baterie. Já je měl totálně uhnilé a odvrtával jsem. Pak jsme tam udělali odvodňovací dírky. Lepší byl ten šroub u držáku pod tím, ten stál za to, ale ten není myslím nutné demontovat, pokud si poradíš s těmi uhnilými šrouby od Battery Boxu.
EDIT: určitě jsme dělali ty odvodňovací dírky u toho držáku, nejsem si jist jestli u toho boxu baterie, už je to nějakou dobu
Battery Box Držák
Přidáno za 7 minut :
Mně ji Kuba S. přetěsňoval při výměně termostatu, co si pamatuju, tak nějak to bylo, ale nechci mluvit za nějMajkl1 píše: 07 pro 2025 12:38 Budu měnit vakuovku. Začala krom propouštění oleje i hnusně skřípat na volnoběh. Krom koupě té správné (koukal jsem, že jsou dva typy) je u výměny nějaký špek? Nebo stačí baterii a filtrbox ven, dvě hadičky dolů, cca tři šrouby a je venku? Vakuovku jsem u D5 ještě nedělal.![]()
EDIT: určitě jsme dělali ty odvodňovací dírky u toho držáku, nejsem si jist jestli u toho boxu baterie, už je to nějakou dobu
Battery Box Držák
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mezitím jsem si řekl, že bych jí taky zkusil nejdříve přetěsnit, ale nemohu najít nikde těsnění pod víko. Jen to menší mezi blok a vakuovku. Mám tu i ten ventilek, tak vyměním i ten. Malé těsnění má své oem číslo, to velké ne. Našel jsem pouze na alíku jako set. Nechce se mi ale dávat litr za jedno těsnění v hodnotě max. dvou stovek.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 6075
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jine, než mezi blok koupit nejde, v origu je jen sada pro T6. Ale vetsinou tece stejne mezi blokem.
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
OK, zatím nevím odkud přesně to teče. Vyměním to těsnění mezi blokem a ventilek. To je otázka dvou stovek.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 6075
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kde maj ventilek za pár stovek?
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já ho už mám několik let od minulé XC70, ale na alíkku jich je plný pytel i za pár desetikorun. Prodávají i samotné membrány.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 6075
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ty pravě nefungujou.
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ajta krajta. Já dal na Volvoswedena z youtube. V jednom dával tu levnou membránu do původního ventilku a fungovalo to.
Tak za zkoušku nic nedám. Přijdu max. o 45 minut času.
Tak za zkoušku nic nedám. Přijdu max. o 45 minut času.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 6075
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já vyzkoušel 3 typy z Aliku a nic
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zasvítilo sluníčko, nedalo mi to a šel jsem vyměnit ten čínský ventilek. Práce je to na 25 minut. pokud se nic nevykadí. Nejvíc jsem bojoval s vrácením plastu pod baterku. Nějak mimo auto nabobtnal nebo co 
Bylo "velkým" překvapením, že ventilek nepasuje. Přesněji nepasuje vývod, který byl na menší průměr hadičky. Tak jsem přehodil jen samotnou membránu. Původní byla úplně utržená. Krom občasného zaplesknutí a jakoby skřípnutí na volnoběh jsem nezaznamenal jiný nešvar. Brzdy brzdily, turbo turbovalo a stěrače stíraly. "Pyskovou" zkouškou samozřejmě byl ventilek volně průchozí oběma směry. Samotná čínská membrána na omak má stejnou ohebnost, plicní zkouškou pouští jen jedním směrem, druhým drží.
Přitom jsem zjistil, že mechanik úplně zapomněl zapáskovat sání k filtrboxu a motor si tak dva týdny vesele přisával vzduch až za váhou. Dneska aby si člověk buď vše dělal sám nebo kontroloval úplně vše.
Po nastartování s novou membránou ticho jak psí pšouk. I po sundání víka na olej je 90% klapotu fuč. Nevím, jak na to může mít ta membrána vliv, když je mimo motor. Při samotné jízdě zmizelo "klepání vstřiku". Ještě že jsem se do toho pustil. Po vánocích jsem chtěl koupit sadu nových vstřiků za 35 litrů.
Takže za mě - čínská membrána funguje. Aspoň zatím.
Bylo "velkým" překvapením, že ventilek nepasuje. Přesněji nepasuje vývod, který byl na menší průměr hadičky. Tak jsem přehodil jen samotnou membránu. Původní byla úplně utržená. Krom občasného zaplesknutí a jakoby skřípnutí na volnoběh jsem nezaznamenal jiný nešvar. Brzdy brzdily, turbo turbovalo a stěrače stíraly. "Pyskovou" zkouškou samozřejmě byl ventilek volně průchozí oběma směry. Samotná čínská membrána na omak má stejnou ohebnost, plicní zkouškou pouští jen jedním směrem, druhým drží.
Přitom jsem zjistil, že mechanik úplně zapomněl zapáskovat sání k filtrboxu a motor si tak dva týdny vesele přisával vzduch až za váhou. Dneska aby si člověk buď vše dělal sám nebo kontroloval úplně vše.
Po nastartování s novou membránou ticho jak psí pšouk. I po sundání víka na olej je 90% klapotu fuč. Nevím, jak na to může mít ta membrána vliv, když je mimo motor. Při samotné jízdě zmizelo "klepání vstřiku". Ještě že jsem se do toho pustil. Po vánocích jsem chtěl koupit sadu nových vstřiků za 35 litrů.
Takže za mě - čínská membrána funguje. Aspoň zatím.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 6002
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já ji teda měnil celou, ale co ti to dělalo za zvuky?
Má někdo tip na pracovní boty co vydržej? Roky sem kupoval stejný, vydržely + - dva roky. Teď už nejdou sehnat, tak vybírám jiný...
Potřebuju vyztuženou špičku i podrážku, kotníkový, ideálně nehořlavý. Nebo někde píšou, odolnost do 300°C...
Má někdo tip na pracovní boty co vydržej? Roky sem kupoval stejný, vydržely + - dva roky. Teď už nejdou sehnat, tak vybírám jiný...
Potřebuju vyztuženou špičku i podrážku, kotníkový, ideálně nehořlavý. Nebo někde píšou, odolnost do 300°C...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
Na https://www.prabos.cz/pracovni-boty nic nevybereš??
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 6002
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Určitě vvyberu, ale potřeboval bych zkušenost od někoho, kdy ty boty dostávaj zabrat. Hlavně švy, úchyty tkaniček atd...
Musim mít to označení S3...
Musim mít to označení S3...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Od minulého týdne to na volnoběh začalo jakoby pleskat a skřípat. Ale po výměně stichl motor celkově. Při akceleraci (i mírné) klapal jako vstřik nebo ventil a měl celkově hrubší zvuk, než bych od CR čekal. Fakt jsem sázel na vstřiky, protože při jízdě bez plynu to bylo tiché. Při oddělaném víčku oleje klasické hlasité klepání až mlácení. Už jsem to s takovým zvukem koupil. Teď je tichý jako byla bývalá 136kw. Oprava defakto za 20 korun a efekt obrovský. Dneska cesta 300km a úplně jsem si lebedil blahem. "Přitom taková blbost"
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 1745
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ještě k tomu HVO
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
zrovna jsem to dokoukal. zajimavý.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dával jsem si teď originální rozprašovací trysky ostřikovačů a docela mě překvapilo, že moje XC70, která byla určená pro švédský trh, nemá vyhřívání trysek. Čekal bych, že to bude základní výbava. Zatím mi teda nezamrzly, ale taky na druhou stranu ještě nebyly žádné větší mrazy. Jde výhřev nějak jednoduše dodělat?
Ani ty nové originální "rozprašovací" trysky (s jednou hranatou dírou) nerozprašují, ale dělají zase 2 proudy, jen o chlup širší, než původní trysky s dvěma dírkami. Celkem zklamání. Aspoň, že to stálo jen dvě stovky.
Ani ty nové originální "rozprašovací" trysky (s jednou hranatou dírou) nerozprašují, ale dělají zase 2 proudy, jen o chlup širší, než původní trysky s dvěma dírkami. Celkem zklamání. Aspoň, že to stálo jen dvě stovky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ze zvědavosti jsem byl obhlédnout Jaecoo, a mladík, který se mi věnoval, mi říkal, že auto má dvojitá skla tzv. laminována, kvůli hluku, také na sklech to mělo certifikát, dotaz: kromě luxusních má to v evropě nějaké auto?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 3682
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
Když si ta skla nakonfiguruješ při koupi, tak skoro každá automobilka.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Laurel
