XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Už jste si někdo dělal přetěsnění víka ventilů u V8? Případně nechal dělat. Na kolik ta legrace zhruba přijde?
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Chystám se na to, materíál zhruba tak https://www.fcpeuro.com/products/volvo-valve-cover-gasket-kit-reinz-kit a je to poměrně časově náročný.
https://forums.swedespeed.com/showthread.php?286873-V8-Valve-Cover-Gasket-Replacement
https://forums.swedespeed.com/showthread.php?286873-V8-Valve-Cover-Gasket-Replacement
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Já si právě naklikal podle toho seznamu co je v tom článku a bylo to všechno originál a cena byla cca 21 tisíc
. Tak jsem přemístil co jsem našel na skandixu tam a hned jsem byl na 15. Vynechal jsem jeste PCV protože to jsem měnil minulej rok.
V tom co si poslal je sice na obrazku 30741326, ale reálně to tam podle seznamu není.
No a k tomu času je to právě hloupé v tom, že nemám garáž
. Takže to asi stejně někde nechám udělat - ale nevím kde, protože jisté vyhlášení servisní místa mají problém s plynem, protože prej smrdí.
V tom co si poslal je sice na obrazku 30741326, ale reálně to tam podle seznamu není.
No a k tomu času je to právě hloupé v tom, že nemám garáž
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Ono si cenou na dílech moc nepomůžeš, ale třeba bosch čidlo tlaku paliva v originále stojí ukrutnej nesmysl, ale bosch bez volva cca 1200. Což by mohlo bejt tech 6tKč rozdílu 
Nebylo by rozumný s tim sfouknout i vůle ventilů?
Skoro přemejšlim ten příspěvek ze swedespeed sem zkopčit, kdyby to zaniklo, jak jiné weby.
Nebylo by rozumný s tim sfouknout i vůle ventilů?
Skoro přemejšlim ten příspěvek ze swedespeed sem zkopčit, kdyby to zaniklo, jak jiné weby.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Ono je to spousta věci a jsou malinko levnější a dohromady to dává ten rozdíl. A čidlo tlaku jsem nakonec vyhodil úplně, protože se dá vyměnit i bez demontáže celého sání.
Ještě jsem našel další sadu pro výměnu těsnění okolo krytu rozvodového řetězu. https://www.fcpeuro.com/products/volvo-timing-cover-seal-kit
To už je zase o něco náročnější a někdo u toho radí vyndat motor, protože se to pak děla lépe a tomu celkem věřím.
Jo a proč to všechno vlastně tady vytahuju? Tak nějak mi z toho celkem dost teče olej.
Ještě jsem našel další sadu pro výměnu těsnění okolo krytu rozvodového řetězu. https://www.fcpeuro.com/products/volvo-timing-cover-seal-kit
To už je zase o něco náročnější a někdo u toho radí vyndat motor, protože se to pak děla lépe a tomu celkem věřím.
Jo a proč to všechno vlastně tady vytahuju? Tak nějak mi z toho celkem dost teče olej.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2244
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Kdyz vydrzis tak cca 14dnu(mysleno do), tak rozchodim KB, kam to bude idealni cpat...Urvanej píše: 29 kvě 2020 11:19 Skoro přemejšlim ten příspěvek ze swedespeed sem zkopčit, kdyby to zaniklo, jak jiné weby.![]()
Ale kdyz je venku pekne tak prioritne dodelavam 2ku + zahrada.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Tak jsem si to dal po pár letech znovu a lépe, tentokrát včetně krytu rozvodů kvůli kterému jsem to musel dělat znovu. Každému bych doporučil taky to vždy udělat najednou. Když už jsou víka dole, tak ten kryt není zas "o tolik" větší práce, ale pokud tečou víka a kryt ne, je pravděpodobné, že bude brzy následovat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Dobra práce
. Potřeboval jsi nějakou speciálku na víko rozvodu?
-
Offline
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
V podstatě nic, pouze uni přípravek na stažení řemenice z kliky a delší šroub m12x1.5 10.9 na zpětné nalisování.
-
Online
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Dík za info 
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: zvady

