info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3790
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od dumi.cz »

Otszka je kolik A da nabijecka. Jedna moje da 4 a to je malo.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14692
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od raolsa »

Je to obyčejná lidlovka, takže asi ty 4A, možná.

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3790
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od dumi.cz »

pokud ta baterka neni v kondici tak je to malo, bezici bufik mi sosa vcetne ventilatoru tusim pres 10A, muzu to priste overit presne (pri uspanem aute), takze naky 4A to nespravi :)}

protoi sem si doinstaloval pomocnou LiFePo4 baterku, mohle hlavni baterka je uz skoro kaput, necham auto stat 14 dni a uz je videt ze blbe startuje po mesici uz to vetsinou ani nenatocim. bufk ani npusti ventilator. s pomocnou LiFePo4 to slape jak fik :)

Tod2
Offline
Příspěvky: 3613
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

tak ale pokud to píchnu na nabíječku, je to hlavně o napětí a proud prostě půjde z nabíječky do baterky, nebo tam po startu bufíka ani nepůjde a sežere ho rovnou bufík + si vezme zbytek z baterky...
tam přece není nějaké odpojení baterky v tu chvíli

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 847
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Vizibable »

Dnešní test s posunutým časovačem - nastaveno na 6:45, příchod do auta 6:22 (3°C), bufík jel hezky, v kabině foukal ventilátor s už vlažným vzduchem (napětí bez motoru 11,95V), počkal jsem do 6:27 pořád běžel, tak jsem nastartoval a jel, pak se sám vypnul 6:31 (bez hlášky). Takže se vypnul už i s motorem.

Tak nevím co ho sere, zkusím VDASH co tam bude uloženo.

Je to jen post do tmy pro věštecké koule. Chápu že to může být cokoliv....

Tod2
Offline
Příspěvky: 3613
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

když se vypne kvůli nějakému problému, tak hlášku nepíše, ale chyba bude zapsaná, mrkni pak
hlášky píše jen při nedostatku paliva a nízkém napětí (což s nastartovaným motorem nenastane)

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3790
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od dumi.cz »

Tod2 píše: 06 lis 2025 07:13 tak ale pokud to píchnu na nabíječku, je to hlavně o napětí a proud prostě půjde z nabíječky do baterky, nebo tam po startu bufíka ani nepůjde a sežere ho rovnou bufík + si vezme zbytek z baterky...
tam přece není nějaké odpojení baterky v tu chvíli
Ano cast jde z nabijecky, ale ta cast co jde z baterky muze byt pro baterku moc aproto se nezapne kabinovy ventilator. pokud je slaba baterie, tak musis mit silnou nabijecku. Presne tohle se mi delo, kdyz jsem ten bufik testoval (nabijecka nestihala dobijet) a ventilator nezapinal.

Staci bud vymenit baterku, ale to znamena ze ta nova tim bufikem proste dostava zabrat, protoze na tenhle typo provozu neni uplne delana a nebo pridat posilujici :) kdyz tak vam to pak nafotim, jeslti to nekoho zajima, jestli nekdo chcete neco zmerit nebo tak dejte vedet, mam z auta takovou mensi laborku :) bavi me to pozorovat :)

Tod2
Offline
Příspěvky: 3613
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

pokud by ta část proudu z baterky byla pro ni moc, tak to nemůže ani nastartovat...

ok, hoď sem nějaké ty fotky, než to vzplane jasným plamenem (joke) :)
já teda mám 100Ah a vydrží tak 4-5 let (pak měním preventivně) při každodenním bufíkování do práce + něco o víkendech, v podstatě skoro nedobíjím, ale jezdím 65km

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3790
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od dumi.cz »

Tod2 píše: 06 lis 2025 09:17 pokud by ta část proudu z baterky byla pro ni moc, tak to nemůže ani nastartovat...
to tak uplne neni pravda, jde o to, ze ventilator se vypina nekde kolem 11,5V, pokud z ty baterky bude proste odebirat a to napeti vlivem jejiho stari klesne. tak se proste vypne a kolem 11V se vypne i bufik s hlaskou slaby akumulator, ale to neznamena ze nenastartujes. ta hranice vypnuti, je prave dost vysoko na to, abys pak jeste nastartoval, proto se k ni u slabsiho Aku dostanes celkem snadno a rychle.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14692
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od raolsa »

Dneska ráno teploučko i bez nabíječky. Takže taky nevím co tomu ventilátoru vadí. To bych asi musel mít nějaké zařízení, které by zaznamenávalo napětí u baterie nonstop do nějakého grafu a pak se podívat jestli to kleslo pod tu hranici 11,5V kdy se ventilátor vypíná (nezapne).
Baterie je 3 roky stará, ale holt dostala na prdel tím krátkým vybitím na pár voltů. Ale jinak startuje parádně, zátěžák si na ni taky nestěžoval, když ji hodím na nabíječku po příjezdu z práce, tak po cca 15 minutách už svítí, že je nabito, takže ji rozhodně měnit zatím nehodlám.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3613
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

dumi.cz píše: 06 lis 2025 09:34
Tod2 píše: 06 lis 2025 09:17 pokud by ta část proudu z baterky byla pro ni moc, tak to nemůže ani nastartovat...
to tak uplne neni pravda, jde o to, ze ventilator se vypina nekde kolem 11,5V, pokud z ty baterky bude proste odebirat a to napeti vlivem jejiho stari klesne. tak se proste vypne a kolem 11V se vypne i bufik s hlaskou slaby akumulator, ale to neznamena ze nenastartujes. ta hranice vypnuti, je prave dost vysoko na to, abys pak jeste nastartoval, proto se k ni u slabsiho Aku dostanes celkem snadno a rychle.
ale mluvíme o připojené nabíječce, kdy je napětí úplně jinde, takže se ventilátor nemůže (neměl by) vypnout, tak pokud dává nabíječka 4A a baterka není schopná dodat chybějící A, tak jak může zvládnou dodat A startéru kde je to řádově výš?

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3790
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od dumi.cz »

Ale baterka je zvlada davat v pohode, doplnuje zbyvajici proud, ale to neznamena ze budes mit napeti 13V. to napeti proste bude klesat i s pripojenou nabijeckou.

Udelej si malej pkud. mer naqpeti baterie, pripoj nabijecku, (zamcene auto), auto odemkni a otoc klicek do polohy 2, a podivej se na napeti, rozhodna tam nebude tech 13V co tam bude pri zamcenem aute.... ale padne to nekam niz. Protoze pokud auto bere 20A tak ty 4A ty nabijecky to fakt nezachrani.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3613
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

ok, to máš asi pravdu
nicméně já to bral ve stavu, kdy se ventilátor nezapne (teoreticky) kvůli nízkému napětí ve chvíli, kdy tam žádný velký odběr (zátěž) není (nevím teda, kdy přesně se to vyhodnocuje a kdy se ventilátor spouští)
pokud by to auto vyhodnotilo až ve chvíli, kdy jede bufík, tak ten přece nemá takový odběr (už nastartovaný), to budou nízké jednotky A, myslím to někdo měřil, že 2A
tak si nemyslím, že s připojenou nabíječkou, která dává řekněme 4A, klesne napětí někam, kdy už to vyhodnotí jako nízké pro spuštění ventilátoru

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3790
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od dumi.cz »

me bral bufik do 10A mzuu zmerit presne. videl jsem i stav, kdy zse ventilator na zacatku normlane zapnul a vypnul se treba az po 10ti minutach, kdy naopeti kleslo, protoze ten ventilator, zere jak prokoplej :)

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 847
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Vizibable »

Tak je tam ulozen snimac plamene CEM-5F39 a mnoho pokusu CEM-5F4F.

Zahledal jsem tam pro me novou kolonku cteni dat ale nenasel jsem tam ovladani bufiku jak ve VIDE (ta mi zas nejede). Tak jsem jen pro srandu dal vycist teplotu chladici a tam je -58°C - blbost ne 🤣
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3613
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

Takže tam nejde palivo, otázka proč. Buď prostě tryska, nebo nedostatek paliva?
Ta teplota je studený motor?

Přidáno za 28 sekund:
Mysleno nedostatek od čerpadla.

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 847
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Vizibable »

Teplota je skoro studeny motor, ale venku 10°C. Ale k -58°C daleko 🤣

No bud palivo a nebo cidlo plamene muze pokulhavat (spinavy/vadny?)

Tod2
Offline
Příspěvky: 3613
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

Může být špinavé, ale to by se tam muselo dit něco moc nehezkeho. I když jsem měl špatnou trysku a hořelo to špatně, čidlo nikdy špinavé nebylo

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 847
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Vizibable »

Jasne chapu, ja to proste vytahnu rozeberu na cimprcampr a pak budem chytrejsi !

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3790
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od dumi.cz »

Ja mel zatuhlou pumpu, skysis jak cvaka?

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 847
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Vizibable »

Pumpa nova, cvaka, dodava

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]