info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
U mne asi ne, klidně s tím jedu i 20min po nastaveném čase a voda už je na 90. Vypínám podle teploty z donglu ručně na te 90, ale můžu to zkusit nechat, co to bude dělat a změřím těch 10min a teplotu, kdy byla dosažena.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14667
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já mám vyzkoušeno, že když mám nastaveno třeba na 5:10 a odjedu v 5:15, tak mi do 5:20 svítí žlutý trojúhelník a na PC je hláška že bufík běží (teď nevím přesné znění
), ale v 5:20 trojúhelník zmizí a bufík se vypne.
Ale funguje to jenom při časovači. Když bych zapnul bufík na přímý start, tak to poběží tu hodinu. Respektive bude bufík zapnutý, ale po dosažení teploty se samozřejmě vypne a bude aktivní pouze vodní čerpadlo.
Ale funguje to jenom při časovači. Když bych zapnul bufík na přímý start, tak to poběží tu hodinu. Respektive bude bufík zapnutý, ale po dosažení teploty se samozřejmě vypne a bude aktivní pouze vodní čerpadlo.
-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mám to stejně jako Radek, taky se mi vždy 10min po časovači vypne. Když zapnu přímý start, tak se vypne po dosažení teploty.
Jinak po výměně celého hořáku za nový celkem nuda, jedu 3. sezónu bez šáhnutí. Jen už to neni zcela bez kouře jako prvni sezónu, občas si pri startu odfoukne.
Jinak po výměně celého hořáku za nový celkem nuda, jedu 3. sezónu bez šáhnutí. Jen už to neni zcela bez kouře jako prvni sezónu, občas si pri startu odfoukne.
-
Offline
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
včera jsem nikde nebyl, nastavil jsem si bufíka přes D5T5 apku, ale omylem na čas o hodinu později, takže jsem zapínal přímým startem, nicméně ani po 15ti minutách po dosažení 90° se sám nevypnul, takže jsem vypínal ručně
a pak se teda zapnul za jízdy znova přes apku, takže ještě jedno vypnutí
a pak se teda zapnul za jízdy znova přes apku, takže ještě jedno vypnutí
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14667
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
On se při přímém startu nevypne, ale po dosažení teploty začne cyklovat. Tzn. zhasne hořák, ale vše ostatní běží dál a při poklesu teploty pod danou hodnotu zase hořák nastartuje.
-
Offline
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
to mi přijde trochu kontraproduktivní, pokud běží ventilátor bez hoření, tak se voda spíš ochlazuje prouděním studeného vzduchu ne?
ale ok a s časovačem by se měl teda vypnout 10min po nastaveném čase i za jízdy?
ale ok a s časovačem by se měl teda vypnout 10min po nastaveném čase i za jízdy?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3799
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
zustane bezet jen vodni pumpa. ventilator se vypne
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14667
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ano, vypne se 10 minut po nastaveném časovači i za jízdy. Tohle mám vyzkoušené.
Co jsem psal o cyklování platí na přímý start a tudíž je myšleno, že se to používá jako vytápění interiéru. Takže to ohřívá vodu, která se následně použije jako topení v interiéru, tam se zase ochladí, atd.... Tohle mám taky vyzkoušené, ale pouze na stříbrném a pak u jedné naftové V70II s D5 2004. U červené to vyzkoušené nemám, ale tam mi prostě při přímém startu z nějakého důvodu nejede vnitřní větrák, takže to jako nezávislé vytápění interiéru nelze používat.
Co jsem psal o cyklování platí na přímý start a tudíž je myšleno, že se to používá jako vytápění interiéru. Takže to ohřívá vodu, která se následně použije jako topení v interiéru, tam se zase ochladí, atd.... Tohle mám taky vyzkoušené, ale pouze na stříbrném a pak u jedné naftové V70II s D5 2004. U červené to vyzkoušené nemám, ale tam mi prostě při přímém startu z nějakého důvodu nejede vnitřní větrák, takže to jako nezávislé vytápění interiéru nelze používat.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3799
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
funguj eto jak pises i u me S80. Vnitrni vetrak mi nesel kvuli baterii, netusim presne kde je hranice napeti n abaterce, ale mam pocit ze uz pri 12V se vypnul a bezel jen bufik, ktery se vypne v 11V
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14667
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Marně se pokouším jaít nějak informace o těch hodnotách ve Vidě. Pro MY2007 tam pro jistotu není vůbec nic a pro MY2001 něco je, ale pouze hodnota 11,3V jako nejnižší pro běh bufíku.

Akorát, že mě se na displeji nic nezobrazí ani když mi větrák už nefunguje.Pokud jsou splněny podmínky, žhavicí svíčka topení se aktivuje na 1 minutu. Pokud napětí klesne pod 11,5 V, modul klimatizace se vypne. Topení a modul klimatizace se vypnou, pokud napětí klesne pod 11,3 V. Na sdružené přístrojové desce (informační modul řidiče) se zobrazí zpráva o nízkém napětí baterie. Tyto hodnoty napětí platí i v případě, že topení pracuje normálně.
-
Offline
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
aha, cyklování myšleno jako bez motoru, to pak jo...
já mám ještě funkci topení zbytkovým teplem, to jsem zkusil zatím jen jednou, když jsem dojel a čekal na ženu
jinak po výměně baterky mi to zatím chodí stabilně i s vnitřním ventilátorem, který do teď občas zazlobil
Přidáno za 1 minuta 2 sekundy:
s nefunkčním ventilátorem mi to taky nic nepsalo, až s nefunkčním celým bufem
já mám ještě funkci topení zbytkovým teplem, to jsem zkusil zatím jen jednou, když jsem dojel a čekal na ženu
jinak po výměně baterky mi to zatím chodí stabilně i s vnitřním ventilátorem, který do teď občas zazlobil
Přidáno za 1 minuta 2 sekundy:
s nefunkčním ventilátorem mi to taky nic nepsalo, až s nefunkčním celým bufem
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14667
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Na baterii mám u sebe taky podezření. SIce je jenom 3 roky stará, ale bohužel se jednou vybila na pár voltů a tak asi bude poškozená. Ale jinak funguje bez problémů, takže holt když chci mít ráno teplo, tak dám večer auto na nabíječku a funguje to v pohodě. 
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3799
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
jj me taky ne. Pri nizkem napeti, treba 12V, se ten vetrak na acatku zapnul na 2s a pak uz nic. kdyz jsem nechal auto na silne nabijecce, ze utahla si ten bufik tan ventilator normalne bezi.
Jestli Ti to pomuze, muzu zkusit vyzkoumat pri jaky hodnote se ten ventilator vypne. Ono je to, zda se, jeste tak, ze kdyz je baterka nabita, tak ventilator bezi a kdyz klesne napeti tak se vypne a uz se nezapne. Je to logicky, protoze ten ventilator zere jak prokoplej. Takze ho vypnou na ukor toho, aby se ohral aspon motor a ti padem po nastartovani ti to rychle zatopi. Za me chytrejsi, nez ho nechat ventilator bezet az do tech 11,3V a pak vypnout i bufik a mit studeny vsechno.
Ten bufik jako takovej zere prd oproti tomu ventilatoru
Jestli Ti to pomuze, muzu zkusit vyzkoumat pri jaky hodnote se ten ventilator vypne. Ono je to, zda se, jeste tak, ze kdyz je baterka nabita, tak ventilator bezi a kdyz klesne napeti tak se vypne a uz se nezapne. Je to logicky, protoze ten ventilator zere jak prokoplej. Takze ho vypnou na ukor toho, aby se ohral aspon motor a ti padem po nastartovani ti to rychle zatopi. Za me chytrejsi, nez ho nechat ventilator bezet az do tech 11,3V a pak vypnout i bufik a mit studeny vsechno.
Ten bufik jako takovej zere prd oproti tomu ventilatoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14667
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jj, vnitřní větrák žere dost, ale to on i buf. Vem si že je tam vodní pumpa, palivová pumpa, větrák a ještě jednotka. Možná by stálo za to někdy zkusit změřit celkový odběr za běhu bufa se zamknutým autem.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3799
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
ma stitek a na nem bylo 30W 
ta pumpu bude zrat prdd, ventilator taky, trkac mozna pulzne, osobne to tipuju na tech 30W vs 100W a vic pro kabinovej ventilator.
A jak znamo s rostoucim proudem vyrazne roste zatizeni akumulatoru
ta pumpu bude zrat prdd, ventilator taky, trkac mozna pulzne, osobne to tipuju na tech 30W vs 100W a vic pro kabinovej ventilator.
A jak znamo s rostoucim proudem vyrazne roste zatizeni akumulatoru
-
Offline
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
jj, myslím to někdo tady měřil a byly to nějaké 2A nebo lehce přes
-
Offline
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
dnes jsem jel na oběd autem, tak jsem si zapl bufíka cca 15min před odjezdem, a hádejte co, nešel mi vnitřní ventilátor... 
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14667
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Otázka zní jestli u těhle novějších MY nespíná vnitřní ventilátor až po dosažení určité teploty vody, aby to zbytečně nefoukalo dovnitř studený vzduch.
-
Offline
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
voda byla tak na 60°, to už jindy normálně funí
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14667
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Njn, tak dobít baterii, no. 
-
Offline
- Příspěvky: 6002
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jak to tak čtu, tak na Ardica musíš mít pomalu Vysoku školu.... 
-
Offline
- Příspěvky: 3459
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Kubo já o bufiku od koupě xc90 nevím. Původní majitel ho nepoužíval ja jsem začal a od tedoby jede 8 zimu a ventilátor se mi spíná až po náběhu teploty.
-
Offline
- Příspěvky: 199
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Stačí si koupit titul z PlzněJakub Svoboda píše: 27 říj 2025 16:47 Jak to tak čtu, tak na Ardica musíš mít pomalu Vysoku školu....![]()
-
Offline
- Příspěvky: 6002
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já dnes oživil asi 30tého bufa Webasto po dostavbě do P3 a popravdě kromě PythonP, kde se montovalo použité oběhové čerpadlo ( to samozřejmě za rok lehlo) se nikdo za 7let ještě neozval, že by měl problém. Takže toto téma fakt čtu rád pro pobavení oč přicházím.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 821
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Topit s webastem umi kazdy ale topit s ardicem umi jen legendy - cti jako vtip... 
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé