Volvo Bifuel

koupě vozidel
  • Autor
  • Zpráva
Fatal
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 7 dnů
Bydliště: Č. Kamenice
Vůz: S80 II

Volvo Bifuel

Příspěvek od Fatal »

Ahoj klubáci a příznivci :jaj: ,

silně přemýšlím o koupi Volva, které je rok výroby 2015 a má motor 2,0 l (157 KW) - 5 válec, ale je to biFuel (benzín + CNG). Nemám s tím vůbec žádné zkušenosti. Můžete mi prosím napsat neduhy? Případně zda se do tohoto motoru vůbec pustit? Nebo si mám radši nechat svoje 2.5 T (147 KW). Jde mi o spolehlivost, ceny náhradních dílů atd. Nabízené auto už má 220 tis. naběháno.

Mockrát díky všem :)

Giew
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 717
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW

Volvo Bifuel

Příspěvek od Giew »

Nevím, jestli tady někdo zmíněný motor vůbec vlastní. Konstrukčně by měl je podobný Tvé T5, viz B5204T9.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007

f.e.e.t
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1611
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

Volvo Bifuel

Příspěvek od f.e.e.t »

O jaké auto se jedná, respektive model?
_________________
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13213
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo Bifuel

Příspěvek od Urvanej »

Cng nádrže mají 20let životnost. Výměna nerentabilní a po konci životnosti je hodnota auta 0.

Kyjaq
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S80 B5244S 01

Volvo Bifuel

Příspěvek od Kyjaq »

Vím, že se tu nerentabilnost výměny nádrží řeší pravidelně, ale proč to tak je? Atyp rozměr? Atyp systém? Debilní legislativa?

Nádrže na cng jdou normálně koupit a dodatečné přestavby na cng se normálně dělají, tak mi logicky vychází (já vím naivní), že by nádrž měla jít vyměnit i jinde než ve Volvu...

Druhá otázka je "kvalita" provedení a servisovatelnost zbytku systému. Na bifuel tu někdo dost prskal (ale možná to byla lpg varianta).
_________________
S80 - B5244S - 01
850 - B5234FT - 95

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13213
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo Bifuel

Příspěvek od Urvanej »

Rozumím tomu tak, že například, volvo má nádrže takového tvaru, že se někam přesně vejdou. Přestavby mají jiný tvar/velikost a nevejdou se. Nebo nějak jo, ale pak máš směšný objem.

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 481
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Volvo Bifuel

Příspěvek od quaero »

Urvanej píše: včera, 09:30 Cng nádrže mají 20let životnost. Výměna nerentabilní a po konci životnosti je hodnota auta 0.
Není pravda, dají se tlakovou zkouškou prodloužit, případně zaslepit a dál jezdit jen na benzín.

hombredavid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 227
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

Volvo Bifuel

Příspěvek od hombredavid »

Nevim, ale cng tak do mestskeho autobusu. Auto s nadrzemi je tezke skoro jako elektroauto, ma nizky dojezd. Cerpacky nejsou na kazdem rohu a cely system je pomerne slozity. Muj nazor je pokud setrit tak LPG, stoji to mene penez, dostupnost tankovani vetsi, jednodussi system a pokud ho namontuje nekdo kdo to umi tak bezudrzbovy. Nadrz je ne 10 let a potom dat novou nestoji majlant... Nebo elektro, jedndussi system, vaha a dojezd stejny jako cng, nebo i vetsi... Dobijeni jednodussi.... Muj pohled na vec...
_________________
VOLVO 850 T5

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 481
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Volvo Bifuel

Příspěvek od quaero »

Shrnul jsi to dobře. Ještě bych dodal lepší servisovatelnost. CNG sice pár lidí umí, ale s LPG se to nedá srovnat a je to drahé.

Allbertus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 236
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 4 - Braník
Vůz: V70 2.4 D5 120kW fac. automat 2004/11
Bydliště: Praha 4 - Semily chalupa

Volvo Bifuel

Příspěvek od Allbertus »

Pozdravení dobrým lidem Všem ... :angel:

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80850

letos na jaře jsem chtěl koupit krásné červené Volvo V70 se šíbrem a vestavěným origo továrna vestveným CNG ... ale narazil jsem na obrovké problémy s případnou výměnou nádrže nebo prodloužení platnosti v roce 2025

V Česku mne ve Volvu odmítli s tím, že se ofiko nedováželo tak se tím nemůžou zabívat, nemají diagnostiku ani postupy, díly, atd.

Mám se optat v zahraničí, tak jsem jich několik oslovil a cena opravdu vysoká, přidávám jednu ze šesti z Drážďan ...

Albertus




------------------------------------------------------------------
Dobrý den …

Obracím se na Vás s prosbou o pomoc, jak vyřešit Volvo V70 2.5 Bi-Fuel, 103kW rok 2005 … platnost nádrže do 2025

VIN: YV1JV324252498791

Snažil jsem se zjistit, jak pokračovat po ukončení platnosti plynové nádrže na CNG, která končí v roce 2025.
V servisech Volvo mne nepomohli, protože výměnu nádrže nedělají, firmy které montují plynové systémy na CNG také nevědí jak vyměnit tlakovou nádrž na CNG s originál tovární vestavbou z Volva a dokonce ve dvou mne řekli, že by toto jako zakázku ani nepřijali, protože nemají žádnou dokumentaci ani zkušenosti s originální vestavbou CNG do Volva V70.


Dotazy:

1. Je možné vyřadit systém CNG oficiálně z činnosti a provozovat vozidlo čistě na benzín
2. Je možné případně nahradit origo nádrže na plyn za vestavbu tlakové nádrže třeba do kufru a napojit na stávající systém
3. Kde je možné případně objednat výměnu plynové tlakové origo nádrže a jaká je přibližně cena
4. Je případně možné použít tuto karoserii na přestavbu za Volvo V70 2002 se stejným motorem atm 2.4
5. Jak případně postupovat, abych nemusel Volvo v roce 2025 trvale odstavit

Děkuji za případní informace, řešení, pomoc.

Děkuji a pěkný s úsměvem přeji den.

Allbertus



Dobrý den,

děkujeme za Vaše dotazy.

Verze na alternativní paliva LPG a CNG se do ČR nikdy oficiálně nedovážely a žádný z našich autorizovaných servisů není vybaven pracovištěm pro vozidla CNG a LPG a není na to ani proškolen.

K Vašim dotazů

• je možné vyřadit systém CNG oficiálně z činnosti a provozovat vozidlo čistě na benzín - ne, to není možné
• Je možné případně nahradit origo nádrže na plyn za vestavbu tlakové nádrže třeba do kufru a napojit na stávající systém -k takovéto změně nemůžeme vydat souhlasné stanovisko
• Kde je možné případně objednat výměnu plynové tlakové origo nádrže a jaká je přibližně cena - pouze případně v autorizovaném servisu Volvo v zahraničí
• Je případně možné použít tuto karoserii na přestavbu za Volvo V70 2002 se stejným motorem atm 2.4 - ne, to není možné
• Jak případně postupovat, abych nemusel Volvo v roce 2025 trvale odstavit - tuto variantu není vzhledem k výše uvedenému z naší strany možné zaručit resp. vyloučit.

V případě dalších dotazů jsme Vám k dispozici.

S přáním hezkého dne / Med vänliga hälsningar / Best regards

Miroslava Holatová
Consumer Experience


Guter tag …

Ich wende mich an Sie um Hilfe, wie ich mit meinem Volvo V70 2.5 Bi-Fuel, 103kW Baujahr 2005 ... Tankgültigkeit bis 2025 fortfahren soll

Fahrgestellnummer: YV1JV324252498791
Bitte lassen Sie mich wissen, ob es möglich ist, diesen CNG-Tank bei Ihnen zu ersetzen, und wie viel es in Euro kosten würde...

Danke und einen schönen Tag noch.

Johann Zilke

Guten Tag,

prinzipiell ist der Tank noch erhältlich. Die Kosten würden sich auf rund 4000 € belaufen.
Da wir aber leider keine Arbeiten am Gassystem durchführen können und dürfen, mangels Equipment und entsprechender Schulungen können wir Ihnen in diesem Fall nicht weiterhelfen.

Vielen Dank.



Mit freundlichen Grüßen

Stefan A. Lehmann

Kraftfahrzeugtechnikermeister
Geprüfter Automobil-Serviceberater

Emil Frey Schwabengarage
0711 2803 2973
Cannstatter Straße 46
70190 Stuttgart

stefan.lehmann@schwabengarage.de
_________________
V70 D5 120kW automat 2004 fac. Malina ...V70 2.4i 103KW man. 2002 Volfi ... Kia Sorento 2006 Kajka ...

Bylo: Suzuki Grynd Vitara 2.5 V 6 1999 Vilík, Volvo S60 2.4 D5 2002 man. Volfinka ... Volvo V40 1.9D 2002 - 85kW ...Volvo V70 ll 2.0T Volfi ll 2004, ... Volvo V850 2.5 TDi 1996 "Volfi", Škoda Superb 2.0 lll TDi 2016 ,MB A 140 1.4i 1998 pan "A", Citroen C15 1.9D 2005 pan "C"Mitsubishi Space Star 1.6 16V 2003 ... Iveco Daily 35s11, 2.8TD 2002 Jitka Ford Mondeo 1.8 2005, MB 124 300D 1989, MB 123 300D 1981, Yamaha XJ 900 2001 "Ludvík", Honda VFR 800 F1 2002 "Ludvík II"

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 481
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Volvo Bifuel

Příspěvek od quaero »

Hele je to jednoduchý:

1. Volvo ČR od toho dává ruce pryč, protože se sem oficiálně nikdy nedovážela.

2. Měnit nádrž za jakoukoliv jinou než tu co tam je, nedává smysl.

3. Nádrž se dá za pár tisíc prodloužit, tuším o 5 let.

4. Celý systém se dá zaslepit případně demontovat se zapsáním do TP, takže se dá auto dál používat na benzín.

Já už bych do toho nešel, byť je mi CNG sympatičtější než nafta.

Fatal
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 7 dnů
Bydliště: Č. Kamenice
Vůz: S80 II

Volvo Bifuel

Příspěvek od Fatal »

Chtěl bych poděkovat každému, kdo si našel čas a napsal mi odpověď – opravdu si vážím všech názorů, zkušeností i konkrétních poznatků, které jste sdíleli. Váš feedback mi hodně pomohl si udělat lepší představu o tom, co vlastně od takového auta můžu čekat, a hlavně na co si dát pozor. Utvrdilo mě to v tom, že se té koupě vyhnu.

Díky všem 8)

Zpět na „Koupě - Auta“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé