1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 996
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
Asi pred měsícem jsem vyměnil obe cerpadla, jak v nádrži, tak pod řidičem. Nastartoval jsem v pohode. Po měsíci dojdu a nic. Zkoušel jsem pres baterku na primo a nehuci ani jedno. Nechapu to, prece nemohly se tak rychle pokazit a navíc motor bezel asi jen pet minut tehdy. Vím jen, ze to tam bylo nějak na přímo zapojené, ze čerpadlo jelo pořád při zapnutém klíčku. Ale tak to bylo celé roky a žádný problém. A ted to navíc stalo měsíc a byla odpojena baterka.
Napadá někoho, v čem by mohl byt problém? V posledni dobe vyhazuju peníze jen za čerpadla. Uz jsem je měnil na čtyřech Volvech. Na jednom dvakrát a tady asi urcite taky budu muset podruhé měnit.
Napadá někoho, v čem by mohl byt problém? V posledni dobe vyhazuju peníze jen za čerpadla. Uz jsem je měnil na čtyřech Volvech. Na jednom dvakrát a tady asi urcite taky budu muset podruhé měnit.
-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
Mozna vycistit nadrz, a taky jaky benzin do toho tankujes, ba95 ma dnes minimalne 10 procent ethanolu a to degraduje benzin natolik ze uz ho vubec do niceho nedavam. Zalepil mi karbce na motorce a delal neplechu i v sekacce a pile. Takze podle me obe cerpadla zalepene.... Rozebrat , vycistit , dat novy palivovy filtr. Vycerpat pritom to co mas v nadrzi a tankovat pouze premiovy benzin. Tam je ETBE . Nebo pokud jsi nekde pobliz euro oilu a jsi kolem moravy tak obcas prodavaji 95 bez ethanolu. A kdyz jezdis malo , lej tam jeste vif.....
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Příspěvky: 996
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
Ale ze by to úplně nove čerpadlo zalepilo po tak krátké době, kdyz to ani nejelo?
Přidáno za 5 minut 50 sekund:
Ty cerpadla bohužel nejdou rozebrat. To tak akorát vyhodit a opět koupit nové. Spis mam obavy,jestli nejaky zkrat to nemohl udělat..? Nevím. Přiznám se,ze uz me dochází trpělivost. Ale toto auto chtel syn, bude si delat řidičák, tak ho nemůžu poslat do šrotu.
Přidáno za 51 minut 2 sekundy:
Zlaté karburátory! Tady ty moderní systémy, to je katastrofa! Uz me opravdu nebaví se v tom neustále dokola hrabat a zase lézt do te zkurvene nádrže!
Přidáno za 5 minut 50 sekund:
Ty cerpadla bohužel nejdou rozebrat. To tak akorát vyhodit a opět koupit nové. Spis mam obavy,jestli nejaky zkrat to nemohl udělat..? Nevím. Přiznám se,ze uz me dochází trpělivost. Ale toto auto chtel syn, bude si delat řidičák, tak ho nemůžu poslat do šrotu.
Přidáno za 51 minut 2 sekundy:
Zlaté karburátory! Tady ty moderní systémy, to je katastrofa! Uz me opravdu nebaví se v tom neustále dokola hrabat a zase lézt do te zkurvene nádrže!
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
kdyz to ani nejelo
Ale jelo, viz
S karburátorem by sis nepomohl, moderní srajdy v benzinu ho zalepí úplně stejně, koneckonců řeší se to tu každou chvíli v hobby tématech.
Ale jelo, viz
Čerpadlu je jedno zda se auto pohne či ne, prostě benzin přes něj jde nebo nejde. A tady šel, protože jsi „na pět minut nastartoval", navíc jak sám píšeš, čerpadla jedou už po sepnutí klíčku, takže je jim dokonce i jedno zda běží motor, či nikoliv.e.w.i.n.g.1 píše: dnes, 12:39 jsem vyměnil obe cerpadla, jak v nádrži, tak pod řidičem. Nastartoval jsem v pohodě
S karburátorem by sis nepomohl, moderní srajdy v benzinu ho zalepí úplně stejně, koneckonců řeší se to tu každou chvíli v hobby tématech.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 996
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
Toz ale proč přestaly fungovat? Asi mam smůlu na to. Řešit to každý měsíc..
Přidáno za 18 minut 57 sekund:
Jak se dostanu k tomu,abych zkontroloval, proč a jak je zapojené čerpadlo na přímo, aby jelo furt po otočení klíčku? Chci,aby to fungovalo jak má. Ale nevim,jak se toto da vydělat, abych se dostal pod to a taky co mam zkontrolovat? Dají se vůbec nějak oddelat ty boční panely, ale tak, anych neco neulomil, což se mi stává téměř vždy,kdyz neco dělám?
Přidáno za 18 minut 57 sekund:
Jak se dostanu k tomu,abych zkontroloval, proč a jak je zapojené čerpadlo na přímo, aby jelo furt po otočení klíčku? Chci,aby to fungovalo jak má. Ale nevim,jak se toto da vydělat, abych se dostal pod to a taky co mam zkontrolovat? Dají se vůbec nějak oddelat ty boční panely, ale tak, anych neco neulomil, což se mi stává téměř vždy,kdyz neco dělám?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 817
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
Zdar, hlavně ti tam taky chybí relé palivovýho čerpadla. Normálně je přímo vedle-nalevo od toho modrýho vysokýho relé s nápisem volvo, co je na tvojí fotce. Jestli to máš zapojený celkově bez relé, ničíš všechny kontakty při cestě. Asi nejvíc spínačku, která by dostávala štosy-jiskry? Nevim. Musíš jít cestou po kabelu odzadu od čerpadla a kontrolovat.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 996
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
To tam bylo,jen jsem ho oddělal ted, nez jsem to vyfotil. Ale jestli to nesouvisí tady s tímto, jak jsem kdysi řešil. Ale to jsem vyřešil zakoupením druhé ridici jednotky a bylo vyřešeno. Každopádně mi vadí, ze to je jaksi předělané a nevím jak. A nejsem elektrikář, takže asi auto bude dalších x let ležet ladem, protože opravdu na toto nema normalni člověk uz nervy. Nechce se mi totiž věřit, ze by cerpadla odešly samy od sebe, spíš jestli nějak to ta elektrika nedojebala. Tady jsem tehdy dal druhé relé bez nějakých připojených kabelů a po druhou ridici jednotku a jelo to. I kdyz jsem s autem ani nejezdil, bylo furt ve dvoře, jen sem tam popojelo. No a pak odešlo čerpadlo, aj druhé v nádrži.. vyměnil jsem obe, jelo to... po měsíci přijdu a nic... nejedou... ani pres baterku napřímo. Tak kdo mi toto vysvětlí?
Toto jsem řešil nedávno :
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=77969
K cemu mi je takove auto, kdyz je furt v zahradě boha?
Jak jsem chvalil Volva,ze jsou spolehlivé, tak uz začínám pochybovat a zbavíme se jich. Celé roky v pohodě a ted ani nejezdi a serou se furt. Vyřeší to Tlumačov, kdyz se naseru a v posledni době su nasraný pořád!
Toto jsem řešil nedávno :
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=77969
K cemu mi je takove auto, kdyz je furt v zahradě boha?
Jak jsem chvalil Volva,ze jsou spolehlivé, tak uz začínám pochybovat a zbavíme se jich. Celé roky v pohodě a ted ani nejezdi a serou se furt. Vyřeší to Tlumačov, kdyz se naseru a v posledni době su nasraný pořád!
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Pohjola
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
Honzo, tohle není elektrikou, ale prostě kvalitou náhradních dílů. Tohle já řeším pořád.
VIF jsem Ti dával, ten tomu pomáhá předcházet.
VIF jsem Ti dával, ten tomu pomáhá předcházet.
-
Offline
- Příspěvky: 996
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
VIF jsem si koupil 5 litrový kanystr a dávám ho do benzínu. A ted uz tankuju jenom 98 nebo 100 oktanovy benzin nebi na Eurooilu podle programu, kdyz ukáže ze to je bez těch Babišových biopaliv. Ale tady je asi jeste starší benzin v nádrži, i kdyz jsem tam aj doleval aj nejaky nový. Každopádně bych byl rád, aby to čerpadlo nejelo stále. V případě nehody by to nebylo asi bezpečné, kdyz to chci dat synovi. Ale volat si domů elektrikáře, tak me to může stát deset tisíc než na neco přijde a udělá to tak jak to ma byt. Ted mi ve Volvu měnili na xc70 celni sklo a nechám tam udělat I rozvody a vse co je potřeba. At mam zaruku. Je to zánovní auto, tak at mam klid. Tam uz je to tak složité a malo místa, ze do toho se pouštět nebudu. Stejně tak i olej v haldexu u s filtrem tam nechám vyměnit. Možná raději i predni brzdove destičky nechám udělat je. Já se těch moderních aut bojím. Každopádně ted uz me štvou i ty staré, protože pořád neco řeším a furt dokola.
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Pohjola
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
Souhlasím, že moderní jsou moc složité a staré už jsou moc staré.
-
Offline
- Příspěvky: 996
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
A palivove čerpadlo Bosch jsem si schválně nechal poslat az z USA, abych mel kvalitní. No a měsíc po výměně je mrtvé. A zajímavé je na tom to,ze na cerpadle byl napis Made in Czech Republic!
Čerpadlo v nádrži jsem dával nějaké profesional parts sweden a dával jsem samozřejmě aj nove sítko. A take mrtvé po měsíci. A to jsem nastartoval na pet minut, vypnul, odpojil baterku a ted po měsíci ani jedno nejede. Co se tam mohlo pokazit? To mi nejde do hlavy. Proto chci dat dohromady aj tu elektriku. Ale zatim to budu muset odložit asi do jara.. az budu mit zase naladu to resit.
Čerpadlo v nádrži jsem dával nějaké profesional parts sweden a dával jsem samozřejmě aj nove sítko. A take mrtvé po měsíci. A to jsem nastartoval na pet minut, vypnul, odpojil baterku a ted po měsíci ani jedno nejede. Co se tam mohlo pokazit? To mi nejde do hlavy. Proto chci dat dohromady aj tu elektriku. Ale zatim to budu muset odložit asi do jara.. az budu mit zase naladu to resit.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14592
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
Hele, to je divný. Prvně bych zkusil napojit čerpadlo přímo na 12v, jestli se rozběhne.
Pokud ne, tak je zalepené, nebo vadné a pak by následovala reklamace.
Já nastartoval V70II po x měsících stání úplně bez problémů a to ten benzín tam byl minimálně rok starý.
Pokud ne, tak je zalepené, nebo vadné a pak by následovala reklamace.
Já nastartoval V70II po x měsících stání úplně bez problémů a to ten benzín tam byl minimálně rok starý.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 996
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
Šak to jsem zkoušel hned z malé 12V baterky pres kablíky a nic. Bohužel jsem ho kupoval v USA, takže jen vyhodit a peníze taky v čudu.
-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
Vyndat, zkusit wd40 , naftu, proste ho odlepit.. poklepat.... nehazej flintu do zita.....
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Příspěvky: 996
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
Takze zase do nádrže, to taky nehučí.. to pod autem je v pohodě, tam je dobrý přístup, ale do nádrže lozit, to jsou z toho vždy pořezane ruky a smrdí pak benzínem týden, to mi říkala baba doma.
-
Offline
- Příspěvky: 2208
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
1991 Volvo 940 B230FB - palivová cerpadla
Tak Profesional Parts Sweden je šrot na úrovni Starlinu, ale že odešlo i to druhé je divný.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé