V režimu Pure to umí velice slušně plachtit. Takže se někdy těším na nějakou delší jízdu bez dálnic. Každopádně jízda nebo rozjezdy na ele jsou fakt návykový a člověk se přirozeně a dobrovolně krotí ve šlapání na plyn.
Naopak jsem to v Německu zkusil v Power režimu na dálnici a to auto i kolem rychlosti přes 200kmh mělo velkou snahu pořád zrychlovat a reagovat na plyn.
Na co si ale nějak zatím nemůžu zvyknout, to jsou sedačky. Zvyklej z těch křesel v P3 a tohle je prostě takový tvrdý. Sedl jsem si i do větrané kůže a nebylo to moc lepší.
Přidáno za 19 minut 27 sekund:
Objednal jsem nabíjecí kabely.
7.2kW 10m bude nastálo zapojený ve Wallboxu a natažený k místu, kde stojí auta. Tam pro koncovku a kus kabelu udělám nějaký fešácký stojánek se stříškou.
22kW 5m bude v autě čekat na příležitostné nabíjení např. při nákupech.
Jinak k autu byl kabel do klasické 230V zásuvky s proudem max 16A což je 3,6kW.
Auto umí nabíjet jen výkonem 3,6kW takže ty kabely jsou naddimenzované, ale zase se můžou hodit k nějakému budoucímu využití. Každopádně oba nové kabely včetně dodání 4400,- Kč z Allegro.
hajnej V60 T8 Twin Engine R-Design Black Edtition
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9991
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
hajnej V60 T8 Twin Engine R-Design Black Edtition
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1721
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
hajnej V60 T8 Twin Engine R-Design Black Edtition
Na co tedy 22kW kabel?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9991
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
hajnej V60 T8 Twin Engine R-Design Black Edtition
Že prej nejde nabíjet na nějaké ČEZ stanici tím slabším kabelem. Ale stál opravdu jen o pár stovek víc než slabší a do budoucna se může hodit. Ale asi to bylo nejspíš zbytečný 
p.s. prodám 22kW kabel zn. levně


p.s. prodám 22kW kabel zn. levně


_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé