Volvo XC90 - núdzový režim

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Tomanuelis
Offline
Příspěvky: 1
Registrován: 1 den
Bydliště: Košice
Vůz: XC90 2.4 D5 2008

Volvo XC90 - núdzový režim

Příspěvek od Tomanuelis »

Ahoj, pri jazde s našim Volvo XC90 po dialnici (120km/h) sa nám niečo pokazilo. Z ničoho nič auto stratilo "silu" - to znamená, že aj keď som mal zošliapnutý plynový pedál až na podlahu, auto vôbec nezrýchľovalo. Zároveň, v ten istý čas, prestala ísť klimatizácia a ručička teploty motora vystúpila na maximum do červenej zóny.

Keď sme spomalily na 100km/h, po chvíľke auto opäť nabralo silu, turbo fungovalo, klimatizácia začala fungovať a teplota motora sa dostala do normálu 90 stupnov.

Zastavili sme na benzínke, skontroloval som hladinu chladiacej kvapaliny ako aj motorového oleja a všetko bolo v poriadku. Čo to môže byť?

Jedná sa o Volvo XC90 s motorom 2.4 D5 (rok výroby 2008) s automatickou prevodovkou.

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13134
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo XC90 - núdzový režim

Příspěvek od Urvanej »

Nějaká bota v DEM nebo CEM, možná ECU. To auto musí na diagnostiku, tím myslím volvo DICE s Vidou, nebo Vdash.
Mimochodem špatný zvyk, když auto přestává jet, tak musíš ubrat a ne dát plyn na zem... uvědom si, jak starym pekáčem jezdíš a tvým přístupem ho můžeš příště snadno zabít. (Pekáč neni urážka, ale pochvala udržovaného stroje úctyhodného věku.)

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], JaSk