Ahoj, pri jazde s našim Volvo XC90 po dialnici (120km/h) sa nám niečo pokazilo. Z ničoho nič auto stratilo "silu" - to znamená, že aj keď som mal zošliapnutý plynový pedál až na podlahu, auto vôbec nezrýchľovalo. Zároveň, v ten istý čas, prestala ísť klimatizácia a ručička teploty motora vystúpila na maximum do červenej zóny.
Keď sme spomalily na 100km/h, po chvíľke auto opäť nabralo silu, turbo fungovalo, klimatizácia začala fungovať a teplota motora sa dostala do normálu 90 stupnov.
Zastavili sme na benzínke, skontroloval som hladinu chladiacej kvapaliny ako aj motorového oleja a všetko bolo v poriadku. Čo to môže byť?
Jedná sa o Volvo XC90 s motorom 2.4 D5 (rok výroby 2008) s automatickou prevodovkou.
Volvo XC90 - núdzový režim
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 1 den
- Bydliště: Košice
- Vůz: XC90 2.4 D5 2008
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13134
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Volvo XC90 - núdzový režim
Nějaká bota v DEM nebo CEM, možná ECU. To auto musí na diagnostiku, tím myslím volvo DICE s Vidou, nebo Vdash.
Mimochodem špatný zvyk, když auto přestává jet, tak musíš ubrat a ne dát plyn na zem... uvědom si, jak starym pekáčem jezdíš a tvým přístupem ho můžeš příště snadno zabít. (Pekáč neni urážka, ale pochvala udržovaného stroje úctyhodného věku.)
Mimochodem špatný zvyk, když auto přestává jet, tak musíš ubrat a ne dát plyn na zem... uvědom si, jak starym pekáčem jezdíš a tvým přístupem ho můžeš příště snadno zabít. (Pekáč neni urážka, ale pochvala udržovaného stroje úctyhodného věku.)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], JaSk