Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 784
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes uklid motoru, cernidlo na plasty od Tepma nic moc 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
ja si dal dnes rano jednu rychlovku
...vycisteni kontaktu packy blinkru, zvlastni, ze ta vazelina se tam za to ctvrt stoleti stale jeste nedezintegrovala
...vycisteni kontaktu packy blinkru, zvlastni, ze ta vazelina se tam za to ctvrt stoleti stale jeste nedezintegrovala
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8313
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jo, to mě také čeká...
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8313
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Místo sobotního dospávání jedna výměna oleje, abych nevyšel ze cviku.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 784
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Pred temi najezdy smekam 
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 976
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já oceňuji ten Wehrmacht 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3744
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
taky sem dneska menil olej 
jeste me na druhem aute ceka BG kura, mereni kompresi a rovnou vymenim olej.
Ma smysl davat po BGcku jeste petrolej? nebo tim ucinek bg zrusim?

jeste me na druhem aute ceka BG kura, mereni kompresi a rovnou vymenim olej.
Ma smysl davat po BGcku jeste petrolej? nebo tim ucinek bg zrusim?
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jak ho chceš dávat ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3744
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
pred vypusteni oleje nalejt dirou po svicce do valcu a nechat protect do vany do stareho oleje a vypustit. uvolnuje to pistni krouzky. ale nevim jestli to treba nezrusi nejaky vliv toho BG.
-
Offline
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
BG109 rozpouští pouze za vyšší teploty, nalit to tam nechat působit jsou vyhozené peníze.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3744
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Spatne sme se pochopili.
Udelam klasickou BG 109, naleju do motoru necham 20 minut vrcet pri 1200 otackach, pak to vypnu, vymontuju svicky, naleju petrolej, pockam az protece do vany, vsechno to vyleju a dam novej olej.
Otazka je zda-li ma ten petrovej vubec smysl a pripadne nejak nenarusi to co zpusobi predtim BG.
Udelam klasickou BG 109, naleju do motoru necham 20 minut vrcet pri 1200 otackach, pak to vypnu, vymontuju svicky, naleju petrolej, pockam az protece do vany, vsechno to vyleju a dam novej olej.
Otazka je zda-li ma ten petrovej vubec smysl a pripadne nejak nenarusi to co zpusobi predtim BG.
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
S tim petrolejem myslis vlastně klasickej piston soak. Co jsem četl, tak petrolej není zas tak účinnej, ja jsem to delal s acetonem, toluenem a ještě nějakým dalším organickým rozpouštědlem a podle mě to je lepší.
Přidáno za 1 minuta 44 sekund:
Minimálně písty a kolem to vyčistilo. Dobrý je než to zase nastartuješ, tak do válců nastříkat fogging oil a ručně párkrát protočit, protože ty rozpouštědla veškerý stěny válců zcela odmasti
Přidáno za 2 minuty 37 sekund:
Vliv bg to určitě nezmění. Já jsem to dělal tak, že po liqui moly (ala bg) kure jsem vypustil olej a nechal otevřený vypustak na vane a valce prolejval acetonem, ktery pak kapal rovnou ven.
Přidáno za 1 minuta 44 sekund:
Minimálně písty a kolem to vyčistilo. Dobrý je než to zase nastartuješ, tak do válců nastříkat fogging oil a ručně párkrát protočit, protože ty rozpouštědla veškerý stěny válců zcela odmasti
Přidáno za 2 minuty 37 sekund:
Vliv bg to určitě nezmění. Já jsem to dělal tak, že po liqui moly (ala bg) kure jsem vypustil olej a nechal otevřený vypustak na vane a valce prolejval acetonem, ktery pak kapal rovnou ven.
Naposledy upravil(a) Giew dne 02 srp 2025 13:47, celkem upraveno 3 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Po BG bych určitě hned vypustil (ještě za tepla) a nechal dál kapat, mezitím si hrál s těmi písty. Jak říká Giew
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jinak je dobrý mit motor! v rovine, ze pak zůstává rozpoustedlo rovnomerne kolem celyho pistu a ne treba jen na pulce a samozrejme svicku dat zase nazpet, at se to neodpari. A ja jsem teda radeji na zaver udelal proplach kaufland olejem, aby tam zadny petrolej nebo aceton nikde nezbyl a nenicilo mi to novy olej.
Jinak asi na to nemusím upozorňovat, ale dej si hlavne pozor, abys (omylem) nestartoval, když budeš mít tekutinu ve valcich a svicky zamontovany

Jinak asi na to nemusím upozorňovat, ale dej si hlavne pozor, abys (omylem) nestartoval, když budeš mít tekutinu ve valcich a svicky zamontovany



-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3744
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
komprese zmereny 12,5-13 na vsech valcich, to je asi OK ne?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 976
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To je slušná hodnota...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14484
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky se chystám to na července změřit, ale pořád to odkládám, abych nebyl nemile překvapen, baští totiž dost oleje. 

-
Offline
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
taky jsem dnes vymenil olej 

-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3744
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
koukam dneska den vymeny oleju
)

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14484
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já jenom půl litru dolil. 

-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Mne se osvedcilo pri vymene oleje nechat olej poradne prohrat dlouhou jizdou, nalit BG a nechat hodinu bezet na zvysene otacky. Potom motor chcipnout a nechat 20 minut stat. Potom vypustit.
Prijde mi, ze za tech 20 minut sedne nejhorsi kal na dno vany a pak ho proud jeste tepleho oleje vezme lepe s sebou. Novy olej je pak cistejsi, ze i u TDI je dalsich 1500-2000 km na merce prusvitny.
Prijde mi, ze za tech 20 minut sedne nejhorsi kal na dno vany a pak ho proud jeste tepleho oleje vezme lepe s sebou. Novy olej je pak cistejsi, ze i u TDI je dalsich 1500-2000 km na merce prusvitny.
-
Offline
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
mne se osvedcilo pri vymene oleje vzdy vypustit olej a nalit novy olej 

-
Offline
- Příspěvky: 1981
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Pls kvůli čemu tam to BG lijete? Dekarbonizace?
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8313
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
X krát vyzkoušené, stačí cuknout z garáže, najet a jsem v naprosté rovině s luxusním prostorem pod autem.

Přidáno za 1 minuta 18 sekund:
Ten říznutý kanystr z druhé války mám po tatíkovi a ten ho zase dostal od kolegy v práci.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé