Ahoj,
mám model 2009, který ještě nemá volitelné stupně posilování a manželka to na ten základ neukroutí. Vím, že o rok novější už mají intenzitu posilování volitelnou. Je nějaká možnost to přehodit na můj model? Asi je to HW a SW věc dohromady žejo, jen mě zajímá, jestli to není ekonomický nebo technologický nesmysl.
Posilovač řízení XC70 III
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5244T4 St2 09’
-
Offline
- Příspěvky: 5943
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Posilovač řízení XC70 III
Kup si nové čerpadlo řízení. 

-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Posilovač řízení XC70 III
Ono někdy i taková výměna oleje umí udělat hodně muziky. Každopádně pokud je vše OK, musí i tříleté děcko jednou rukou motat volantem jak pánbůh (pokud tam tedy nejsou kola alá 275/30/21 apod.)
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5244T4 St2 09’
Posilovač řízení XC70 III
To asi záleží na očekáváních
. V mé staré dvojkové oktávce to už bylo nezdravě přeposilované, takže dítě by sice potočilo, ale feedback byl nula. Před týdnem jsem si projel XC70 2011 a tam se mi řídilo fakt dobře, ale přisuzoval jsem to tomu, že to má pán nastavené pro manželku na max ten posilovač. U mě to není nic strašného, ale rozhodně bych neřekl, že by to třeba jednou rukou byla lambáda, což, podle toho, co oba píšete, by mělo být?

-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Posilovač řízení XC70 III
Já teda nemám nastavitelný, ale na místě na asfaltu točím (takový návyk) volantem dvěma prsty jedné ruky za rameno volantu bez námahy. Kola tuším šířka 235. U všech aut jsem to tak zatím měl. Ale u volva je i tak nejmenší odezva od silnice.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Posilovač řízení XC70 III
Mám čerpadlo měněný a i na těch R18 jde řízení fakt lehce...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 156
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
Posilovač řízení XC70 III
Jak vypadá kapalina? Bláto?
Propláchni to klidně Ravenol SSF, případně výměna nádržky ve které je filtr (v LR orig. levnější). Je tu k tomu dost info, hledej...

Propláchni to klidně Ravenol SSF, případně výměna nádržky ve které je filtr (v LR orig. levnější). Je tu k tomu dost info, hledej...
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5244T4 St2 09’
Posilovač řízení XC70 III
Ano ano díky, už se na tom pracuje. A když proplach nepomůže, tak vyměním čerpadlo
.

-
Offline
- Příspěvky: 5943
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Posilovač řízení XC70 III
16let je dost, takze za me vyhozeny penize za proplach, pac to cerpadlo te jiste ceka take......tedy olej znovu
-
Offline
- Příspěvky: 156
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
Posilovač řízení XC70 III
Já do toho jdu s tím, že Ravenol a 100ml čističe PRO-TEC je desetina ceny čerpadla + nádržky a když nic jiného, bude v systému čisto, uvidím jestli se někde nedrolí 17 let stará hadice a pod.
Btw. Jakube asi se na podzim uvidíme s výměníkem tepla na P3 v podpisu.

Btw. Jakube asi se na podzim uvidíme s výměníkem tepla na P3 v podpisu.


_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5244T4 St2 09’
Posilovač řízení XC70 III
Všechno, co píšete beru v potaz, díky za to!
Nechám to na Cardiagu, kam jede auto na nějaké pravidlené věci. Určitě to hned poznají, když jim pod rukama projdou mraky stejných aut. Já jsem obecně přecitlivělý na různé projevy auta, takže to může být jen lov duchů
).
Nechám to na Cardiagu, kam jede auto na nějaké pravidlené věci. Určitě to hned poznají, když jim pod rukama projdou mraky stejných aut. Já jsem obecně přecitlivělý na různé projevy auta, takže to může být jen lov duchů

-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Posilovač řízení XC70 III
Nastavitelná tuhost řízení není podle MY ale podle výbavy. Servotronic byl vždy jako příplatková výbava.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5244T4 St2 09’
Posilovač řízení XC70 III
To jsem nevědel, nějak jsem to měl zakódované, že to měly xc70 až s tím tříramenným volantem. Dívám se, že Servotronic je teda pak normálně přímo součástí mechanismu řízení (když to má člověk koupené). Dobré vědět, dík 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Romulusw