Centrál f pitchi

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#1 Centrál f pitchi

Příspěvek od drewid »

Tak jsem si byl vyměnit baterku, bo už byla slabá. Za neorigo. V neorigo servise. To že na ní nepasovalo fixační udělátko tak jak na origo bych ještě přežil. Že po odpojení baterky začal řvát alarm (o kterém jsem ani nevěděl) a nepřestal ani když se odpojila. A když se odpojila a zapojila tak zas řval a nešel nastartovat. Naštěstí v ČB servisu byla přítomná postarší paní která alarmům hověla a ten deaktivovala, takže jsem s novou baterkou cca po hodině odjel. Jaké ale bylo moje překvapení když jsem zjistil nefunkčnost centrálu. Dveře u řidiče jediné reagují na klíček. Ostatní se musí manuálně, do kufru se nedostanu. To Volvo je fakt napitchu kchár, mít fábijii tak se mi to nestane 8)

Nevíte jak to dostat na původní stav?

A příště už jen Origo servis only, mám jen jedny nervy...
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#2 Centrál f pitchi

Příspěvek od Drtic »

Taktak, zajed k Zemanovi do origo servisu a nebo se na ty vyser a kup si proste tu fabii. Tohle bych uz zahodil 8)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#3 Centrál f pitchi

Příspěvek od selap »

Tak tak.Zavez to na šroťák,tam ti to vezmou na kila a ani jim nebude vadit,že nejde centrál.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#4 Centrál f pitchi

Příspěvek od drewid »

Kurňa, člověk si furt dělá prču a pak mu ani neporadí :mrgreen:

Nevíte alespoň vo nějaký fóbii která je na tom s prostorem a akcelerací podobně jako vosumsetpade T5?
Že bych přesedlal 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#5 Centrál f pitchi

Příspěvek od martines »

Myslím že je to Fabia Junior 1,0 s brutálním výkonem a ten krouťák :palec: , to je to pravé khár
drewid píše:Kurňa, člověk si furt dělá prču a pak mu ani neporadí :mrgreen:

Nevíte alespoň vo nějaký fóbii která je na tom s prostorem a akcelerací podobně jako vosumsetpade T5?
Že bych přesedlal 8)
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#6 Centrál f pitchi

Příspěvek od Drtic »

Tak to ti neporadim ale vim vo jedny fabii snizeny 20mm svetla vyska, presazeny prahy 10mm nad vozovkou, z vykonne jednatrojky v htp vede vybrakovanej roztrojenej tlustej vejfuk a ma zadni kridlo jako krava, svitici modrejma ledkama. Misto kufru ma obrovskou bastubu a misto zadnich sedadel jeden velkej kodan na utazeni bastuby v kufru. Mracitka, folie na sklech, husty poklice, husty lepici imitace kevlaru na palubce, husta nalepka na vicku od nadrze a husty samolepky na klikach od dveri. Nejhustsi je ale zakitovanej zadek bez spz, protoze ji nepotrebujes. S touhle vybavou to bude mit minimalne oo 200 koni vic a certum stejne vzdycky ujedes. Proste kockolap a auto pro tebe :palec: a hlavne... FUNGUJE MU CENTRAL! :tlesk:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Strakonice

#7 Centrál f pitchi

Příspěvek od Bobika »

Řekl bych, že to bude tím odpojeným nebo deaktivovaným alarmem. Většinou alarm funguje v kombinaci s centrálem.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#8 Centrál f pitchi

Příspěvek od drewid »

No to tuším taky že je to tím, akorát nevím jak to nahodit z5 aby fungoval centrál a neřval alarm. A šlo startovat. :cry:
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#9 Centrál f pitchi

Příspěvek od jarek.krizan »

drewid píše:No to tuším taky že je to tím, akorát nevím jak to nahodit z5 aby fungoval centrál a neřval alarm. A šlo startovat. :cry:
Myslím, že bez diagnostiky nemáš šanci.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#10 Centrál f pitchi

Příspěvek od Drtic »

http://leteckaposta.cz/703548990 - VOLVO_850_Guard Alarm I - Service Manual
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#11 Centrál f pitchi

Příspěvek od Sibr »

drewid píše:Kurňa, člověk si furt dělá prču a pak mu ani neporadí :mrgreen:
A máš to! Volve :lol:
No já ti řikal kup si céčko ale ty neee že bez tuningu to nejde, alespoň funguje :D
Jinak až budeš kupovat tu Fóbii tak bacha připlácí se snad i za volant :roll: , jen vyhřívání zadního skla je standartní výbava :mrgreen:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#12 Centrál f pitchi

Příspěvek od VanThomas »

drewid píše:Kurňa, člověk si furt dělá prču a pak mu ani neporadí :mrgreen:

Nevíte alespoň vo nějaký fóbii která je na tom s prostorem a akcelerací podobně jako vosumsetpade T5?
Že bych přesedlal 8)
Fabia WRC :twisted: ale zase nemá centrál... a ten prostor...hmm budes muset vzít dvě, nebo radši tři :D
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#13 Centrál f pitchi

Příspěvek od Jarda S40 »

Njn, nechat si hrabat ženskou do auta :roll: Ty seš nepoučitelnej. Kup si Fabii 1,2HTP červený Péčko v kombajnu a máš klid. Pro tebe je auta škoda.

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#14 Centrál f pitchi

Příspěvek od drewid »

Tak jsem si zavřel dveře ve špatným pořadí (u řidiče první) a zase jsem si aktivoval alarm. A návod je mi k ničemu, protože tenhle co tam je není origo, ale dodělávaný spolu s imobilizérem a zamyk. řadící páky. Už jsem se provrtal i ke spodku palubky a dle rady paní mám hledat červené tlačítko. Nejprve ale zapojit baterku (bude to řvát), pak deaktivovat imobilizér, klíčem rozsvítit palubku a pak až červené tlačítko. Jsem zvědavej teda... Vzhledem k tomu že jsem v procesu, dřív jak v 16h nebude result znám. Fakt nespolehlivý auto, tyhlety volva... 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#15 Centrál f pitchi

Příspěvek od selap »

Je možné aby podobnou věc udělala i V40?Taky tam nejde dálka,údajně to fungovalo,ale pak taky dělali něco s baterkou a teď jde zamykat jen klíčem.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#16 Centrál f pitchi

Příspěvek od drewid »

No já vůbec žádnou dálku nepoužíval, princip byl v tom, že to po vypojení baterky aktivovalo alarm.A po jeho deaktivaci rudým buttonem zas nefunguje centrál a snížil jsem se tak na úroveň dvojek f socce. Pravdu měla maminka když mi v reakci na mé stávajíci trable řekla " Prodej to na ND a kup si něco menšího". Takže to možná co nevidět za 5litrů střelím někam na vrakoviště a koupím si vymazlený, levňoučký a bezproblémový POLO. Samože nějakou ostrou verzi s alespoň 50kobylama. 8)

BTW už to zase strartuje, ale jak se zapomenu tak zas budu muset jako kkt pod palubku šroubovat ty debilní pěticípý šroubečky.Halt rudá verze je rudá verze.
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 309
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

#17 Centrál f pitchi

Příspěvek od hoffi »

drewid píše: Takže to možná co nevidět za 5litrů střelím někam na vrakoviště a koupím si vymazlený, levňoučký a bezproblémový POLO. Samože nějakou ostrou verzi s alespoň 50kobylama. 8)
Než na vrakáč,tak ti za to dám i pět a půl možná i šest a budeš mít klid.To je dobrá nabídka ne? Ale přemejšlej rychle,bo si to rozmyslím :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#18 Centrál f pitchi

Příspěvek od standa »

co takhle zjistit výrobce a typ alarmu, pohledat návod a dát to do kupy? ale vo to ti, drewide, asi nejde... :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#19 Centrál f pitchi

Příspěvek od Honza »

drewid píše: Fakt nespolehlivý auto, tyhlety volva... 8)
No on je spíš nespolehlivej řidič(majitel) a ne tak nespolehlivej jako lempl. Když ti prodávají oznámil (jak jsi se pochlubil v tom servise), že tam alarm a ty různý pí..iny jsou, ale že to dělá kraviny, tak jsis to měl hned nechat překontrolovat a ne vyrazit do světa a všechno nechat ve své rodné vísce někde zahrabaný.
Alarm i imobilizer a dalčí pí.. v jeho kchár jsou neoriga nějak nabastlený, navíc neměl žádnou sebou dokumentaci (což se dá pochopit) ani ovládání, takže diagnostika by asi mic moc neodhalila. Jak to dostat z5 už ví taky, jenže předpokládá že to je na pět minut a zvládne to sám a proto taky vyzvídá jak na to. Jinak je domluven že doveze všechno co k tomu má a ta paní mu to předělá do funkčního stavu. Takže drewide nevyšiluj jak je u tebe zvykem.

jardo ta "ženská" montuje dvacet alrmů měsíčně a ještě neměla reklamaci tak laslavě važ slova. I když zase s tebou musím souhlasit že pro drewida je i tříkolky škoda.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#20 Centrál f pitchi

Příspěvek od Jarda S40 »

Milý Honzo, já svoje slova vážím, děkuji za upozornění, ale pamatuj si na to obecně hlavně ty. ;-) Jinak pokud chápu problém jak jej nastínil Drewid, spočívá v tom, že se to vše popsulo odpojením akumulátoru při jeho výměně. Z toho vycházím, víc nevím a bylo-li to jinak, vycházím z nesprávných údajů. Takže bylo-li to tak, pak jsem se naučil u moderních aut nabitejch elektronikou při výměně baterky použít dočasnej náhradní zdroj v podobě vedlejší baterky (stačí 3 x 4,5v ploché spojené do série), aby nedošlo k přerušení napájení té elektroniky. Nemusím pak shánět kódy k radiím, nemám problémy s alarmy a vůbec mi to přijde rozumné a devět odborníků z deseti to tak dělá. Nevím, proč to ta paní neudělala a hlavně je mi to úplně jedno, neznám ji a pouze ty ji sem vtahuješ jakožto osobu tobě blízkou, ale mě neznámou.
No a Drewidovi již vážně neradím, komunikuji s ním pouze ve srandě, protože to jinak nemá absolutně smysl. On je totiž typ člověka, kterej si nechá poradit a pak jde a udělá přesnej opak :lol: V tomto s paní cítím a pokud s ním něco dořeší, mám k ní respekt :palec:

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#21 Centrál f pitchi

Příspěvek od Honza »

Jarda S40 píše: Jinak pokud chápu problém jak jej nastínil Drewid,
Až na to že to nenastínil tak docela všechno . Na otázku jestli to má nějaký zabezpečení tak řek "né" , to že tam něco je z něj vylezlo až potom.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#22 Centrál f pitchi

Příspěvek od Jarda S40 »

:lol: No a jsme na počátku. S Drewidem je škoda práce, proto na něj reaguji jen ve srandě. :palec: Jeho otázky typu "neškodí motoru když mu chybí olej" a podobně se jinak brát nedaj, nemá li se člověk zbláznit. S paní soucítím!

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#23 Centrál f pitchi

Příspěvek od Honza »

Jarda S40 píše: podobně se jinak brát nedaj, nemá li se člověk zbláznit. S paní soucítím!
Taky doufám že ji z drewida nešmejkne.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#24 Centrál f pitchi

Příspěvek od drewid »

Hele hele, hansi brzdi. Já netvrdil že to není nijak zabezpečený, já jakožto řadový user s nulovým know-how jsem po pravdě řek že to alarm má, ale že ho nepoužívám a zamykám jen klíčkem s imobilizérem. Nikdy dálkový. Jak já mám kurňa tušit že když mi to nikdy nehoukalo a nikdy jsem to dálkáčem nezamykal že to bude po odpojení baterky takový hustý? Nevím jak ty ale já baterku neodpojuju zkusmo. Neříkám že by mi ten pán nebo paní nevyšli vstříc, vo tom žádná, ale nic jsem jim vědomě nezamlčel. A dovést si to nemůžu, protože kchár je v nouzovým módu a bez funkčního centrálu si neotevřu ani ten podělanej dekl od benzínu. Já vím že za to nemůžou, ale já taky ne 8) Ten co mi to prodával mi k těm dálkovým řek akorát že to nemám používat že to blbne, that´s all. Tak sem to nepoužíval, když jsem to nepoužíval tak mě selsky napadlo že to není aktivní. Že to je aktivní to už teď vim. Ale s paní jsem domluvenej na středu, že alarm deaktivuje. Tak snad zfunkční i centrál. Neboj nenavážím se ti do tvejch opravářů, podle toho jak tam maj frmol a přístup tak si myslím že jsou f poho. Teda až na jednoho moc nervózního zmrda v montérkách... Ale budiž, budějovice. :mrgreen:
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#25 Centrál f pitchi

Příspěvek od wickey »

dekl od benzinu otevres nasledovne:

otevri kufr, uvolni dve otocne veci drzici polsterkryt PZ svetla, odklop, sahni smerem k blatniku - nahmatas krouzek, potahni ve smeru jizdu - voila, nadrz otevrena ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“